Δυστυχώς η Apple αποφάσισε για τις φετινές δερμάτινες θήκες για το iPhone 12 να αλλάξει το υλικό και τον τρόπο κατασκευής των θηκών.
Στις παλιές εκδόσεις, οι δερμάτινες θήκες αποκτούσαν μετά από καιρό ένα ξεχωριστό "patina" με το οποίο έδειχναν ξεχωριστές η καθεμία αποκτώντας δικά της χαρακτηριστικά από την διαφορετική χρήση που κάνει ο καθένας με το τηλέφωνό του.
Στις θήκες για το 12 έχει αλλάξει εντελώς ο τύπος δέρματος που χρησιμοποιείται και μάλιστα μοιάζει να υπάρχει μια περίεργη επίστρωση πάνω από το δέρμα που το κάνει κατά κάποιον τρόπο ποιο αδιάβροχο, με μειονέκτημα όμως να μην αποκτά καθόλου πατίνα η θήκη με το χρόνο.
Αυτό έχει και σαν αποτέλεσμα, καθώς είναι "αδιάβροχη" λόγω της επίστρωσης, η θήκη να έχει μια κάπως κολλώδης αίσθηση όταν την πιάνεις και σε κάνει να νομίζεις ότι τα χέρια σου είτε είναι βρώμικα είτε έχουν κάποια κόλλα ενώ μόλις τα έπλυνες.
Στις φωτογραφίες φαίνεται η εξέλιξη της φετινής θήκης, στους 2 μήνες πάρα πολύ προσεκτικής χρήσης.
Φαίνεται ξεκάθαρα ότι φθείρονται οι ακμές γύρω γύρω σαν να φεύγει αυτή η επίστρωση που ανέφερα νωρίτερα.
Η πλάτη παραμένει ίδια όπως την πρώτη μέρα αντί να σκουραίνει (αποκτώντας patina) όπως κάνουν όλα τα δέρματα με τον χρόνο.
Περισσότερο μοιάζει με κάτι πλαστικό παρά με δέρμα το υλικό.
Η μοναδική θετική αλλαγή σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές είναι το ότι πλέον καλύπτει και το κάτω μέρος του τηλεφώνου όπως περιέγραψαν και τα άλλα παιδιά εδώ. Το κινητό έτσι κάθεται εξαιρετικά σταθερά μέσα στη θήκη και βγαίνει με πολύ ζόρι, σε σημείο που νομίζεις ότι θα την σπάσεις βγάζοντας το τηλέφωνο από αυτήν. (αυτό καλό για πτώσεις, κακό για αλλαγές θηκών, όπως το δει κανείς). Μόνο και μόνο για αυτόν τον λόγο +1 αστέρι.
Προσωπικά για μένα, σε καμία περίπτωση δεν αξίζει φέτος τα 60€ που ζητάει η Apple για αυτή τη θήκη.
ΑΝ θέλετε όμως οπωσδήποτε να την δοκιμάσετε, σας προτείνω αποκλειστικά την μαύρη για να μην φαίνονται οι γραμμές που φαίνονται στις φωτογραφίες που ανέβασα.