After Sun

Bentholia Sun Crackling After Sun Mousse 150ml

Ο καταπραϋντικός και ενυδατικός mousse της Bentholia ανακουφίζει και προστατεύει την επιδερμίδα δημιουργώντας μια αίσθηση δροσιάς στο αφυδατωμένο από τον ήλιο, την αλμύρα της θάλασσας και τη...

Ο καταπραϋντικός και ενυδατικός mousse της Bentholia ανακουφίζει και προστατεύει την επιδερμίδα δημιουργώντας μια αίσθηση δροσιάς στο αφυδατωμένο από τον ήλιο, την αλμύρα της θάλασσας και τη σκόνη δέρμα.

Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο καταπραϋντικός και ενυδατικός mousse της Bentholia ανακουφίζει και προστατεύει την επιδερμίδα δημιουργώντας μια αίσθηση δροσιάς στο αφυδατωμένο από τον ήλιο, την αλμύρα της θάλασσας και τη σκόνη δέρμα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τι προσφέρει στο δέρμα;
Ενυδάτωση, Καταπράυνση, Αίσθηση Δροσιάς
Μορφή
Mousse
Απορρόφηση
Γρήγορη
Περιοχή Χρήσης
Σώμα
Κατάλληλο για παιδιά
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
150 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Pavlaras1

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Περίπου 3 χρονια το χρησιμοποιώ και είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα After Sun που έχω βρει μέχρι τώρα.
    Έχει πολύ ωραία αίσθηση.
    Έχει πολύ ωραίο άρωμα.
    Θα ήθελα να υπήρχε μεγαλύτερο δοχείο με μεγαλύτερη ποσότητα όπως 500ml.
    Γιατί το δοχείο των 150 ml είναι για εμένα 1.5 ημέρας χρήση.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pavlaras1982

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ένα από τα καλύτερα, πιο ευχάριστα, με ωραία αίσθηση και ωραίο άρωμα After Sun προϊόν που χρησιμοποιω τα τελευταία 2-3 χρόνια.
    Θα ήθελα να είχε περισσότερη ποσότητα στην ίδια τιμή ή στην ίδια ποσότητα να είχε χαμηλότερη τιμή γιατί 8 ευρώ θεωρώ ότι είναι σχετικά ακριβό μιας και με βγάζει 1-2 μερες σε χρήση.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vivian!
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ 3 χρόνια και με ανακουφίζει από τα ηλιακά εγκαύματα . Έχει ευχάριστο άρωμα και απλώνεται εύκολα . Δροσίζει το δέρμα και ενυδατώνει . Από όσα έχω δοκιμάσει αυτό είναι το καλύτερο για εμένα . Το μόνο αρνητικό είναι ότι τελειώνει σχετικά γρήγορα, ειδικά άμα έχεις κοκκινίσει σε όλο το σώμα, όποτε θα τελειώσει όλο το μπουκάλι με μια χρήση. Όταν το βάζω μόνο στην πλάτη γιατί συνήθως εκεί καίγομαι διαρκεί για 3 χρήσεις περίπου .

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexis444555666
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε δροσίζει πάρα πολύ μετά από κάψιμο. Και ηλίου και γενικά βοηθάει το ερεθισμένο δερμα.. Πολύ βασικό το οτι δεν κολλάει καθόλου και μυρίζει μια χαρά.. Σίγουρα αξίζει

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό προϊόν. Σε δροσίζει...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Περίπου 3 χρονια το χρησιμοποιώ και είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα After Sun που έχω βρει μέχρι τώρα.
    Έχει πολύ ωραία αίσθηση.
    Έχει πολύ ωραίο άρωμα.
    Θα ήθελα να υπήρχε μεγαλύτερο δοχείο με μεγαλύτερη ποσότητα όπως 500ml.
    Γιατί το δοχείο των 150 ml είναι για εμένα 1.5 ημέρας χρήση.

    0
  • Είναι ένα από τα καλύτερα, πιο ευχάριστα, με ωραία αίσθηση και ωραίο άρωμα After Sun προϊόν που χρησιμοποιω τα τελευταία 2-3 χρόνια.
    Θα ήθελα να είχε περισσότερη ποσότητα στην ίδια τιμή ή στην ίδια ποσότητα να είχε χαμηλότερη τιμή γιατί 8 ευρώ θεωρώ ότι είναι σχετικά ακριβό μιας και με βγάζει 1-2 μερες σε χρήση.

    0
  • Το χρησιμοποιώ 3 χρόνια και με ανακουφίζει από τα ηλιακά εγκαύματα . Έχει ευχάριστο άρωμα και απλώνεται εύκολα . Δροσίζει το δέρμα και ενυδατώνει . Από όσα έχω δοκιμάσει αυτό είναι το καλύτερο για εμένα . Το μόνο αρνητικό είναι ότι τελειώνει σχετικά γρήγορα, ειδικά άμα έχεις κοκκινίσει σε όλο το σώμα, όποτε θα τελειώσει όλο το μπουκάλι με μια χρήση. Όταν το βάζω μόνο στην πλάτη γιατί συνήθως εκεί καίγομαι διαρκεί για 3 χρήσεις περίπου .

    2
  • Σε δροσίζει πάρα πολύ μετά από κάψιμο. Και ηλίου και γενικά βοηθάει το ερεθισμένο δερμα.. Πολύ βασικό το οτι δεν κολλάει καθόλου και μυρίζει μια χαρά.. Σίγουρα αξίζει

    2
  • Καταπληκτικό προϊόν. Σε δροσίζει...

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

13 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ο καταπραϋντικός και ενυδατικός mousse της Bentholia ανακουφίζει και προστατεύει την επιδερμίδα δημιουργώντας μια αίσθηση δροσιάς στο αφυδατωμένο από τον ήλιο, την αλμύρα της θάλασσας και τη σκόνη δέρμα.

Κατασκευαστής

Γενικά

Τι προσφέρει στο δέρμα;
Ενυδάτωση, Καταπράυνση, Αίσθηση Δροσιάς
Μορφή
Mousse
Απορρόφηση
Γρήγορη
Περιοχή Χρήσης
Σώμα
Κατάλληλο για παιδιά
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
150 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 3
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Pavlaras1

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Περίπου 3 χρονια το χρησιμοποιώ και είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα After Sun που έχω βρει μέχρι τώρα.
    Έχει πολύ ωραία αίσθηση.
    Έχει πολύ ωραίο άρωμα.
    Θα ήθελα να υπήρχε μεγαλύτερο δοχείο με μεγαλύτερη ποσότητα όπως 500ml.
    Γιατί το δοχείο των 150 ml είναι για εμένα 1.5 ημέρας χρήση.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pavlaras1982

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ένα από τα καλύτερα, πιο ευχάριστα, με ωραία αίσθηση και ωραίο άρωμα After Sun προϊόν που χρησιμοποιω τα τελευταία 2-3 χρόνια.
    Θα ήθελα να είχε περισσότερη ποσότητα στην ίδια τιμή ή στην ίδια ποσότητα να είχε χαμηλότερη τιμή γιατί 8 ευρώ θεωρώ ότι είναι σχετικά ακριβό μιας και με βγάζει 1-2 μερες σε χρήση.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vivian!
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ 3 χρόνια και με ανακουφίζει από τα ηλιακά εγκαύματα . Έχει ευχάριστο άρωμα και απλώνεται εύκολα . Δροσίζει το δέρμα και ενυδατώνει . Από όσα έχω δοκιμάσει αυτό είναι το καλύτερο για εμένα . Το μόνο αρνητικό είναι ότι τελειώνει σχετικά γρήγορα, ειδικά άμα έχεις κοκκινίσει σε όλο το σώμα, όποτε θα τελειώσει όλο το μπουκάλι με μια χρήση. Όταν το βάζω μόνο στην πλάτη γιατί συνήθως εκεί καίγομαι διαρκεί για 3 χρήσεις περίπου .

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexis444555666
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε δροσίζει πάρα πολύ μετά από κάψιμο. Και ηλίου και γενικά βοηθάει το ερεθισμένο δερμα.. Πολύ βασικό το οτι δεν κολλάει καθόλου και μυρίζει μια χαρά.. Σίγουρα αξίζει

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό προϊόν. Σε δροσίζει...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Περίπου 3 χρονια το χρησιμοποιώ και είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα After Sun που έχω βρει μέχρι τώρα.
    Έχει πολύ ωραία αίσθηση.
    Έχει πολύ ωραίο άρωμα.
    Θα ήθελα να υπήρχε μεγαλύτερο δοχείο με μεγαλύτερη ποσότητα όπως 500ml.
    Γιατί το δοχείο των 150 ml είναι για εμένα 1.5 ημέρας χρήση.

    0
  • Είναι ένα από τα καλύτερα, πιο ευχάριστα, με ωραία αίσθηση και ωραίο άρωμα After Sun προϊόν που χρησιμοποιω τα τελευταία 2-3 χρόνια.
    Θα ήθελα να είχε περισσότερη ποσότητα στην ίδια τιμή ή στην ίδια ποσότητα να είχε χαμηλότερη τιμή γιατί 8 ευρώ θεωρώ ότι είναι σχετικά ακριβό μιας και με βγάζει 1-2 μερες σε χρήση.

    0
  • Το χρησιμοποιώ 3 χρόνια και με ανακουφίζει από τα ηλιακά εγκαύματα . Έχει ευχάριστο άρωμα και απλώνεται εύκολα . Δροσίζει το δέρμα και ενυδατώνει . Από όσα έχω δοκιμάσει αυτό είναι το καλύτερο για εμένα . Το μόνο αρνητικό είναι ότι τελειώνει σχετικά γρήγορα, ειδικά άμα έχεις κοκκινίσει σε όλο το σώμα, όποτε θα τελειώσει όλο το μπουκάλι με μια χρήση. Όταν το βάζω μόνο στην πλάτη γιατί συνήθως εκεί καίγομαι διαρκεί για 3 χρήσεις περίπου .

    2
  • Σε δροσίζει πάρα πολύ μετά από κάψιμο. Και ηλίου και γενικά βοηθάει το ερεθισμένο δερμα.. Πολύ βασικό το οτι δεν κολλάει καθόλου και μυρίζει μια χαρά.. Σίγουρα αξίζει

    2
  • Καταπληκτικό προϊόν. Σε δροσίζει...

    2
  • Δες τα όλα
7,06 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα