What to watch out for

  • I write my questions about the product.
  • I avoid questions about the availability, price and course of my order.
  • I protect my personal information and do not publish it.
  • I do not use obscene or offensive expressions.

See in detail the terms of use for the Product Questions

All questions
nikos.tsamis.72

Το έχει δοκιμάσει κανείς σε PS5, να δίνει σε οθόνη και τηλεόραση?

Username

1 Reply

gauzer

ναι το έχω πάνω σε οθόνη PC και δίνει είτε από το ps5 είτε από το Laptop μου και δουλεύει τέλεια

2 Comments

nikos.tsamis.72

Εγώ δεν θέλω να στείλω 2 πηγές σε μία έξοδο, (Laptop or PS5 -> Monitor)
Εμένα με μοιάζει να στέλνει μία πηγή σε 2 εξόδους. (PS5 -> TV or Monitor)

gauzer

δουλεύει either way. αυτό που περιγράφεις το έχω κάνει στο γραφείο από laptop δίνει είτε σε οθόνη PC είτε σε τηλεόραση meeting room.

Username