Το μπουφάν αυτό το πήρα για τα παιδιά μου το παιδί μου είχε πει ότι είναι αρκετά ζεστό και έχω παρατηρήσει και εγώ ότι είναι πολύ καλό θα μπορούσα να πω ότι αξίζει τα λεφτά του και το προτείνω ανεπιφύλακτα είναι αδιάβροχο ενώ λέει ότι δεν είναι ε για αυτό δεν ξέρω το έχω Περίπου δύο εβδομάδες κι άμα γίνει κάτι νεότερο θα σε ειδοποιήσω Προς το παρόν τέλειο θα το πάρετε είναι πολύ καλή η τιμή του είναι φθηνό τέλειο και θα λεγα ότι μπορεί κάποια άλλη να είναι πολύ πιο ακριβά και να μην αξίζει να το πάρεις ενώ αυτό είναι φθηνό και αρκετά καλό για τη δουλειά του Δεν χρειάζεται πιστεύω να χρειάζεται το πιο ακριβό