Γειά .
Προσπαθούσα ανεπιτυχώς επί τρεις μήνες να αγοράσω το εικονιζόμενο κράνος σε L μέγεθος από την Ελλάδα . Η καλύτερη τιμή που πέτυχα κάποια στιγμή ήταν 760.οο € περίπου . Αποφάσισα να επισκεφτώ το κατάστημα και να το πάρω . Μου ανακοίνωσαν πως θα το έχουν ετοιμοπαράδοτο σε 40 μέρες στην τιμή των 950,οο € . Τελικά το αγόρασα από την Ιταλία , έναντι του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 860,οο € .
Το κράνος εφαρμόζει άριστα , αφήνοντας ένα ευχάριστο «κενό» στα αυτιά . Οι διοπτροφόροι δεν θα δυσκολευτούν με τα γυαλιά τους .
Η ορατότητά του είναι επαρκέστατη .
Οι χειρισμοί της ζελατίνας και των αεροδυναμικών βοηθημάτων του , απαιτούν έναν κάποιο χρόνο εξοικείωσης .
Βολικό το νέο κούμπωμα της ζελατίνας , όπως και η εξαγωγή της και η επανατοποθέτησή της .
Το λουράκι του είναι ίδιο κι απαράλλαχτο εδώ και τριάντα χρόνια . Ομολογώ πως θα με βόλευε κάτι νεώτερο .
Αφού το φορέσεις , θα διαπιστώσεις πως ακούς μιά χαρά τί γίνεται γύρω σου . Η αεροδυναμική του συμπεριφορά δεν προκαλεί εντύπωση . Ο αερισμός του είναι υπεραρκετός . Άλλωστε , έχει αεραγωγούς στο σαγΩνι , στο επιρρίνιο , στο μέτωπο ... , με δυό κουβέντες έχει δέκα αεραγωγούς .
Με ξένισε λίγο το γεγονός πως δεν έχει ρυθμιζόμενο υποσιάγΩνο όπως τα προηγούμενα . Είναι , όμως , μαλακό και υφασμάτινο , οπότε είναι μιά ευπρόσδεκτη αλλαγή γιά τους περισσότερους , αν και εμένα μου άρεσε η προηγούμενη εκδοχή .
Edit . 18/09/2024 . EKANA ΛΑΘΟΣ . Έχει και παραέχει ρυθμιζόμενο υποσιάγΩνο , το οποίο μου το «μαρτύρησε» κάτοχος ίδιου κράνους . Απλώς , αφαιρείται το υπάρχον τοποθετημένο και εμφανίζεται το κρυμμένο σκληρό και ρυθμιζόμενο . Επίσης , κάτω από το μαξιλαράκια των παρειών , κρύβονται οι δύο μικρές πορτοκαλί υφασμάτινες εξοχές οι οποίες χρησιμεύουν στο να αφαιρεθεί αμέσως το εσωτερικό και να απελευθερωθεί το κρανίο από το κράνος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης . Ακόμη ένα αστεράκι . Τέλος edit .
Μετά τα 140km/h η ζελατίνα θα κατέβει και θα κουμπώσει μόνη της , εκτός αν έχεις κάποια ιδιαίτερη κάλυψη από το fairing . Βέβαια , το σφύριγμα του αέρα με την ζελατίνα ανοιχτή είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό .
Μετά τα περίπου 180-200km/h (ταχύτητα με την οποία δεν κινούμαι στους δρόμους , μου το είπε ένας φίλος από το Κωριό , δεν τον ξέρεις) το κράνος «ισιώνει» το κεφάλι σου και δεν σου επιτρέπει περιστροφές μεγαλύτερες των ( πάνω-κάτω) 30° . Αρκούν και με το παραπάνω γιά να ελέγξεις τον καθρέφτη , πάντως .
Από κει και πάνω , θέλοντας ( ο προαναφερθείς φίλος ) να το ζορίσει , έφτασε μέχρι τα περίπου 270 με το κράνος εκτός ζελατίνας fairing , οπότε και έβαλε το κεφάλι μέσα γιά να μην το βάλει στην κάσα .
Ουδέν πρόβλημα , εξαιρουμένου φυσικά του γεγονότος πως οι αεροδυναμικοί θόρυβοι σε αυτές τις ταχύτητες είναι ενοχλητικοί . Το κράνος , αν είχε ένα λουράκι πιό σύγχρονο και καλύτερη «ακουστική» , θα ήταν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ένα θαύμα της τεχνολογίας . Θα το κρατήσω , όπως και τον μπαμπά και τον παππού του , μιά δεκαετία και έπειτα θα το αντικαταστήσω με το σύγχρονο ανάλογό του .
Αυτά .
Γειά και χαρά .
Υ.Γ. Το αυτοκόλλητο της St. Pauli ΔΕΝ παρέχεται από την ARAI .
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!