Καλησπέρα σε όλους.
Σε αυτή την αξιολόγηση θα ήθελα περισσότερο να "ανοίξω" τα μάτια των μελλοντικών αγοραστών του συγκεκριμένου φορτιστή ώστε να μη τη πατήσουν όπως και εγώ. Πριν αρχίσω, να αναφέρω οτι ο φορτιστής (για τον γνήσιο μιλάμε πάντα) κάνει μια χαρά τη δουλειά του σε iPhone 12, ωραία στιβαρή κατασκευή και για τη δική μου χρήση φορτίζει πολύ γρήγορα τη συσκευή μου. Δυστυχώς εκεί έξω κυκλοφορούν πολύ καλές απομιμήσεις του γνήσιου φορτιστή που μόνο στις λεπτομέρειες μπορεί κάποιος να καταλάβει ότι όντως κάτι δεν πάει καλά.
Αρχικά, το κουτί.
Οι διάφορες του ιμιτασιόν κουτιού και του γνήσιου ειναι οι εξής:
1) Στο ιμιτασιόν ΠΑΝΤΟΥ η γραμματοσειρά, διάφορα γραφικα κτλ είναι αρκετά πιο σκούρα σε σχεση με το γνήσιο (φαίνονται οι διάφορες στις φωτο).
2) Στο πίσω μέρος του κουτιού το γνήσιο ΔΕΝ έχει τα σύμβολα CE και της ανακύκλωσης) αλλά μονο στο κατω μερος του (Βλέποντας τις φωτο μπορειτε να καταλάβετε για τι πραγμα μιλαω)
Τώρα, ανοίγοντας το κουτί (εδώ αποκτά πολυ ενδιαφέρον)
1) Ο γνήσιος φορτιστής θα πρέπει να έχει 2 προστατευτικές ταινίες με την μεγαλύτερη να αχνοφαίνεται το "Apple inc.,One Apple Park Way. Cupertino, CA 95014 USA". Ο ιμιτασιόν εχει μονο μια ταινιουλα και φυσικά το παραπάνω κείμενο δεν αναγράφεται.
2) Στη δικια μου περίπτωση ο ιμιτασιόν μεσα στη type-C θύρα ειχε πλαστικά σκουπιδακια
3) (Το σημαντικότερο για μενα) Ο ιμιτασιόν ΔΕΝ εχει μεσα τα βιβλιαράκια της εγγύησης και των προδιαγραφών της συσκευής παρα μονο το βιβλιαρακι των οδηγιών χρήσης (3 βιβλιαράκια συνολικά θα πρεπει να εχει). Όποτε αν ο φορτιστής σας ειχε μεσα μονο ενα βιβλιαρακι λυπάμαι αλλα δεν ειναι γνήσιος. (Φαίνονται σε φωτο τα βιβλιαράκια που πρεπει να ειναι στο γνησιο φορτιστη).
Ένα χρήσιμο βιντεάκι: https://youtu.be/pzqwtHLeojw
Ελπίζω να βοήθησα προσοχή τι αγοράζετε γιατι δυστυχώς και η τιμη του γνησιου με του ιμιτασιόν ειναι πολυ κοντα οποτε δεν κινεί υποψίες οτι κατι ειναι λαθος.
***UPDATE***
***Αποτι φαίνεται κυκλοφορούν πολλές απομιμήσεις του γνήσιου φορτιστή, άλλες με δύο ή και ένα βιβλιαράκι μέσα ή μικρο διάφορες στο εξωτερικο του κουτιου. Το παραπάνω κείμενο αναφέρεται στην απομίμηση που έτυχα εγώ.***
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!