Τηλεοράσεις

LG Smart Τηλεόραση 43" 4K UHD LED 43UN70006LA HDR (2020) 43UN70006LA

Η τηλεόραση LG UHD κατασκευάστηκε με γνώμονα την ψυχαγωγία σας, μεταφέροντας ό,τι παρακολουθείτε σε μια άλλη διάσταση. Ο κινηματογράφος, τα αθλητικά, τα παιχνίδια αποδίδουν πραγματική εικόνα 4K με...

Η τηλεόραση LG UHD κατασκευάστηκε με γνώμονα την ψυχαγωγία σας, μεταφέροντας ό,τι παρακολουθείτε σε μια άλλη διάσταση. Ο κινηματογράφος, τα αθλητικά, τα παιχνίδια αποδίδουν πραγματική εικόνα 4K με ζωντανά χρώματα και εξαιρετική λεπτομέρεια. Απολαύστε πιο ρεαλιστικές εικόνες με τετραπλάσια ανάλυση σε σχέση με την Full HD.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλό ήχο και έχει εύχρηστο μενού.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Διαγώνιος 43 "
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Η τηλεόραση LG UHD κατασκευάστηκε με γνώμονα την ψυχαγωγία σας, μεταφέροντας ό,τι παρακολουθείτε σε μια άλλη διάσταση. Ο κινηματογράφος, τα αθλητικά, τα παιχνίδια αποδίδουν πραγματική εικόνα 4K με ζωντανά χρώματα και εξαιρετική λεπτομέρεια. Απολαύστε πιο ρεαλιστικές εικόνες με τετραπλάσια ανάλυση σε σχέση με την Full HD.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλό ήχο και έχει εύχρηστο μενού.

Τετραπύρηνος επεξεργαστής 4K

Βελτιώστε ό,τι βλέπετε

Ο επεξεργαστής αφαιρεί τον θόρυβο του βίντεο και δημιουργεί πιο ζωντανό χρώμα και αντίθεση. Οι εικόνες χαμηλής ανάλυσης αναβαθμίζονται και αναπαράγονται με ποιότητα που προσεγγίζει ανάλυση 4K.

ThinQ AI

Το έξυπνο σύστημα LG ThinQ AI κάνει τη ζωή ακόμα πιο εύκολη *Η αναγνώριση ανθρώπινης φωνής σάς επιτρέπει να ελέγχετε και να δίνετε εντολές στο Home IoT ecosystem.

Πραγματική κινηματογραφική εμπειρία

Ο κινηματογράφος στο σπίτι σας

Filmmaker Mode

Δείτε το περιεχόμενο όπως το οραματίστηκε ο δημιουργός

Παρακολουθήστε ταινίες όπως τις οραματίστηκε ο δημιουργός μέσω της αυτόματης εξομάλυνσης της κίνησης

HDR 10 Pro & HLG Pro

Περιεχόμενο σε υψηλή ανάλυση και πιστότητα

Οι τηλεοράσεις LG UHD προσφέρουν βέλτιστη ποιότητα εικόνας HDR με τα πρότυπα HDR 10 Pro και HLG Pro.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Εικόνα

Διαγώνιος
43 "
Ευκρίνεια
4K Ultra HD
Ρυθμός Ανανέωσης
50/60 Hz
Τύπος Panel
Direct LED
Τύποι HDR
-
Local Dimming
Όχι

Ήχος

Κανάλια
Stereo
Ισχύς
20 W

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Δέκτης
DVB-C, DVB-S2, DVB-T2
Media Player
Ναι
Εγγραφή PVR
Όχι
Hotel Mode
Ναι
Φωνητικές Εντολές
Ναι
HbbTV
Ναι
VRR
-

Πρότυπα Ήχου

Πρότυπα Ήχου
-

Smart Δυνατότητες

Υποστηριζόμενες Εφαρμογές
-
Λογισμικό
WebOS
Smart Assistant
Alexa, Google Assistant
Smart Οικοσύστημα
Alexa, Google Home

Ενσύρματες Συνδέσεις

Ethernet
Ναι
Headphones
Όχι
Digital Audio Optical
Ναι
Πλήθος USB
2
Σύνολο Θυρών HDMI
3
Πλήθος HDMI 2.1
-

Ασύρματες Συνδέσεις

Wi-Fi
Ναι
Bluetooth
Ναι
Miracast
Όχι
Chromecast Built-In
Όχι
Screen Mirroring
Όχι
AirPlay
Όχι

Γενικά

Έτος Κυκλοφορίας
2020
Βάρος
7,2 kg
VESA Mount
300 x 300 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Διαστάσεις (Χωρίς Βάση)

Πλάτος
967 mm
Ύψος
567 mm
Πάχος
88,1 mm

Διαστάσεις (με Βάση)

Πλάτος
967 mm
Ύψος
616 mm
Πάχος
219 mm

Εγγύηση

Επιμέρους Εγγύηση Κατασκευαστή
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (4)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ήχος
  • Μενού
  • Εικόνα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Γωνία θέασης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • jkm
    2
    20 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    update 29/12:

    Αφού έστειλα φωτογραφίες η επίσημη απάντηση της lg είναι οτι είναι φυσιολογικό (!!!!) βέβαια μπορούν να το δουν, αλλά αν κρίνουν οτι δεν έχει τίποτα (μέσω μαγικής σφαίρας) θα χρεώσουν την επίσκεψη. Τους ευχαρίστησα, τους ευχήθηκα καλές γιορτές και τους είπα και μπράβο, κέρδισαν ακόμα έναν χαρούμενο πελάτη.

    Απο καθαρή τύχη λοιπόν (και πολλά νεύρα) άρχισα να πιέζω το πάνελ σε διάφορες πλευρές (θα το σπάσω μόνος μου να το χαρώ) και έγινε ανακάλυψη: το πλαίσιο είναι υπερβολικά σφιγμένο και συνεπώς πιέζει πολύ όλο το πάνελ ειδικά πάνω απο το σήμα τους που είχα το μεγαλύτερο θέμα. Η λύση ήταν να το τραβήξω ελαφρώς προς τα έξω με προσοχή, και να λασκάρω μερικά χιλιοστά τις βίδες του. Θου Κύριε !!! Το πρόβλημά μου εξαφανίστηκε (φτου φτου) οπότε και εγώ ηρέμησα.

    Όμως Προσοχή! μπορεί να έγινε και απο τύχη, ή να με λυπήθηκε ο θεός, μην αρχίσουμε όλοι τώρα να τραβάμε τα πλαίσια ... θα ήταν καλύτερο να πάμε στους τοπικούς εξουσιοδοτημένους γιδοβοσκούς ... συγνώμη εννοώ service, και να ζήσουμε την φανταστική εμπειρία του after sales support ...

    Review:

    Διαβάζοντας παντού θετικά σχόλια και εδώ αλλά και στο amazon πάτησα το κουμπί για μια 43''.

    Τα θετικά της είναι αρκετά, πολύ δυνατά ηχεία για δωμάτιο, καλή οθόνη με αρκετές παραμετροποιήσεις για να φέρεις την εικόνα εκεί που θές εσύ, καλό το webos, γρήγορο, χωρίς κολλήματα και μπορείς να το πειράξεις. Παίζει και με cosmote ott για όσους ενδιαφέρονται. Μέχρι εδώ θα έλεγα οτι ήταν τρομερή αγορά αν δεν είχε ....

    Το πιό απαίσιο backlight bleeding και clouding που έχω δεί ποτέ μου. Και το λέω προερχόμενος απο 3 τηλεοράσεις samsung και δυο πολύ σοβαρά dell monitor (που σημαίνει οτι περιμένω να δω κάποιο bleed-ουδείς τέλειος). Εδώ όμως είναι τόσο πολύ, που πάνω απο το σήμα της LG βγαίνουν δύο άσπρες γραμμές σαν κέρατα γύρω στα 2cm σε κάθε εικόνα φωτεινή ή σκοτεινή. Φυσικά και δεν μιλάω για το περιφερειακό bleed, εκεί λόγω της εικόνας δεν το βλέπεις άμεσα, πλήν των μαύρων σκηνών.

    Το πρόβλημα μπορεί να μασκαρευτεί χαμηλώνοντας τον οπίσθιο φωτισμό απο το 100% στο 30% και έτσι (με τις πολλές επιλογές που όντως έχει) μπορείς να το δεχτείς και να μην κλάψεις (πολύ) τα λεφτά σου.

    Για όσους έχουν έτοιμη την απάντηση: τι περίμενες φτηνή σειρά πήρες, έχω να πω οτι το ίδιο λέει ο καθένας μέχρι να του συμβεί. Εκτός αν δεν έχεις οικονομικό θέμα και πάρεις Oled (και θα σου πω και εγώ τα ίδια όταν σου κάνει burn in το logo του Mega).

    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DEUSGR
    4
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προερχόμενος από μια ταπεινή Toshiba η οποία απεβίωσε μετά από 6 χρόνια χρήσης προχώρησα στην αγορά του συγκεκριμένου μοντελου λόγο καλής τιμής αλλά και του πλήθους τεχνολογικών χαρακτηριστικών που διέθετε. Ήμουν ήδη κάτοχος μιας 32αρας LG που με έχει αφήσει αρκετά ικανοποιημένο όποτε ανέμενα ότι και αυυη που είναι μοντέλο 2020 θα με άφηνε το ίδιο αλλά... Στα τηλεοπτικά κανάλια δεν ειδα καμία διαφορά με το μοντέλο Toshiba 6ετιας που αντικατέστησε. Τι και αν είναι 4Κ uhd hdr στα τηλεοπτικά κανάλια πιθανόν δεν θα δείτε καμία διαφορά πιθανόν γιατί η digea δεν μπορεί να υποστηρίξει ακομα αυτές τις τεχνολογίες. Σε Netflix και youtube θα δείτε διαφορά αισθητή αλλά δεν θα μείνετε και έκπληκτοι, την θεωρώ παρόλο τις αλλαγές ρυθμίσεων που έκανα στην εικόνα λίγο σκοτεινή και τα μαύρα της δεν με ενθουσίασαν καθόλου ειδικά την ημέρα, το βραδυ κατι γίνετε. Από εκεί και πέρα έχει πολύ ευχάριστο μενού, το λειτουργικό webos ανταποκρίνεται άμεσα σε όλες τις δυνατότητες του και ο ήχος της τηλεόρασης θα έλεγα ότι είναι αρκετά καλός. Το τηλεκοντρόλ θα το έκρινα ανεπαρκές και η αίσθηση που σου δίνει στο χέρι είναι ότι χειρίζεσαι κατι πολύ ψεύτικο. Γενικά δεν είναι μια κακή τηλεόραση απλά αναμένεις ότι όταν αγοράζεις μια τηλεόραση με αυτά τα χαρακτηριστικά να δεις μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα εικόνας την οποία εγώ δεν την ειδα ιδιαίτερα για αυτό και ψιλό απογοητευτικά. Ελπίζω τουλάχιστον να έχει αντοχή στο χρόνο γιατί με το θέμα tv αν εξαιρέσεις την Toshiba που άντεξε 6 χρόνια οι υπόλοιπες εταιρείες απεβίωσαν στην διετία όσο και η εγγύηση τους δηλαδή.

    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • update 29/12:

    Αφού έστειλα φωτογραφίες η επίσημη απάντηση της lg είναι οτι είναι φυσιολογικό (!!!!) βέβαια μπορούν να το δουν, αλλά αν κρίνουν οτι δεν έχει τίποτα (μέσω μαγικής σφαίρας) θα χρεώσουν την επίσκεψη. Τους ευχαρίστησα, τους ευχήθηκα καλές γιορτές και τους είπα και μπράβο, κέρδισαν ακόμα έναν χαρούμενο πελάτη.

    Απο καθαρή τύχη λοιπόν (και πολλά νεύρα) άρχισα να πιέζω το πάνελ σε διάφορες πλευρές (θα το σπάσω μόνος μου να το χαρώ) και έγινε ανακάλυψη: το πλαίσιο είναι υπερβολικά σφιγμένο και συνεπώς πιέζει πολύ όλο το πάνελ ειδικά πάνω απο το σήμα τους που είχα το μεγαλύτερο θέμα. Η λύση ήταν να το τραβήξω ελαφρώς προς τα έξω με προσοχή, και να λασκάρω μερικά χιλιοστά τις βίδες του. Θου Κύριε !!! Το πρόβλημά μου εξαφανίστηκε (φτου φτου) οπότε και εγώ ηρέμησα.

    Όμως Προσοχή! μπορεί να έγινε και απο τύχη, ή να με λυπήθηκε ο θεός, μην αρχίσουμε όλοι τώρα να τραβάμε τα πλαίσια ... θα ήταν καλύτερο να πάμε στους τοπικούς εξουσιοδοτημένους γιδοβοσκούς ... συγνώμη εννοώ service, και να ζήσουμε την φανταστική εμπειρία του after sales support ...

    Review:

    Διαβάζοντας παντού θετικά σχόλια και εδώ αλλά και στο amazon πάτησα το κουμπί για μια 43''.

    Τα θετικά της είναι αρκετά, πολύ δυνατά ηχεία για δωμάτιο, καλή οθόνη με αρκετές παραμετροποιήσεις για να φέρεις την εικόνα εκεί που θές εσύ, καλό το webos, γρήγορο, χωρίς κολλήματα και μπορείς να το πειράξεις. Παίζει και με cosmote ott για όσους ενδιαφέρονται. Μέχρι εδώ θα έλεγα οτι ήταν τρομερή αγορά αν δεν είχε ....

    Το πιό απαίσιο backlight bleeding και clouding που έχω δεί ποτέ μου. Και το λέω προερχόμενος απο 3 τηλεοράσεις samsung και δυο πολύ σοβαρά dell monitor (που σημαίνει οτι περιμένω να δω κάποιο bleed-ουδείς τέλειος). Εδώ όμως είναι τόσο πολύ, που πάνω απο το σήμα της LG βγαίνουν δύο άσπρες γραμμές σαν κέρατα γύρω στα 2cm σε κάθε εικόνα φωτεινή ή σκοτεινή. Φυσικά και δεν μιλάω για το περιφερειακό bleed, εκεί λόγω της εικόνας δεν το βλέπεις άμεσα, πλήν των μαύρων σκηνών.

    Το πρόβλημα μπορεί να μασκαρευτεί χαμηλώνοντας τον οπίσθιο φωτισμό απο το 100% στο 30% και έτσι (με τις πολλές επιλογές που όντως έχει) μπορείς να το δεχτείς και να μην κλάψεις (πολύ) τα λεφτά σου.

    Για όσους έχουν έτοιμη την απάντηση: τι περίμενες φτηνή σειρά πήρες, έχω να πω οτι το ίδιο λέει ο καθένας μέχρι να του συμβεί. Εκτός αν δεν έχεις οικονομικό θέμα και πάρεις Oled (και θα σου πω και εγώ τα ίδια όταν σου κάνει burn in το logo του Mega).

    20
  • Προερχόμενος από μια ταπεινή Toshiba η οποία απεβίωσε μετά από 6 χρόνια χρήσης προχώρησα στην αγορά του συγκεκριμένου μοντελου λόγο καλής τιμής αλλά και του πλήθους τεχνολογικών χαρακτηριστικών που διέθετε. Ήμουν ήδη κάτοχος μιας 32αρας LG που με έχει αφήσει αρκετά ικανοποιημένο όποτε ανέμενα ότι και αυυη που είναι μοντέλο 2020 θα με άφηνε το ίδιο αλλά... Στα τηλεοπτικά κανάλια δεν ειδα καμία διαφορά με το μοντέλο Toshiba 6ετιας που αντικατέστησε. Τι και αν είναι 4Κ uhd hdr στα τηλεοπτικά κανάλια πιθανόν δεν θα δείτε καμία διαφορά πιθανόν γιατί η digea δεν μπορεί να υποστηρίξει ακομα αυτές τις τεχνολογίες. Σε Netflix και youtube θα δείτε διαφορά αισθητή αλλά δεν θα μείνετε και έκπληκτοι, την θεωρώ παρόλο τις αλλαγές ρυθμίσεων που έκανα στην εικόνα λίγο σκοτεινή και τα μαύρα της δεν με ενθουσίασαν καθόλου ειδικά την ημέρα, το βραδυ κατι γίνετε. Από εκεί και πέρα έχει πολύ ευχάριστο μενού, το λειτουργικό webos ανταποκρίνεται άμεσα σε όλες τις δυνατότητες του και ο ήχος της τηλεόρασης θα έλεγα ότι είναι αρκετά καλός. Το τηλεκοντρόλ θα το έκρινα ανεπαρκές και η αίσθηση που σου δίνει στο χέρι είναι ότι χειρίζεσαι κατι πολύ ψεύτικο. Γενικά δεν είναι μια κακή τηλεόραση απλά αναμένεις ότι όταν αγοράζεις μια τηλεόραση με αυτά τα χαρακτηριστικά να δεις μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα εικόνας την οποία εγώ δεν την ειδα ιδιαίτερα για αυτό και ψιλό απογοητευτικά. Ελπίζω τουλάχιστον να έχει αντοχή στο χρόνο γιατί με το θέμα tv αν εξαιρέσεις την Toshiba που άντεξε 6 χρόνια οι υπόλοιπες εταιρείες απεβίωσαν στην διετία όσο και η εγγύηση τους δηλαδή.

    5
  • 1
  • 1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (5)

Ερωτήσεις

6 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Εικόνα

Διαγώνιος
43 "
Ευκρίνεια
4K Ultra HD
Ρυθμός Ανανέωσης
50/60 Hz
Τύπος Panel
Direct LED
Τύποι HDR
-
Local Dimming
Όχι

Ήχος

Κανάλια
Stereo
Ισχύς
20 W

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Δέκτης
DVB-C, DVB-S2, DVB-T2
Media Player
Ναι
Εγγραφή PVR
Όχι
Hotel Mode
Ναι
Φωνητικές Εντολές
Ναι
HbbTV
Ναι
VRR
-

Πρότυπα Ήχου

Πρότυπα Ήχου
-

Smart Δυνατότητες

Υποστηριζόμενες Εφαρμογές
-
Λογισμικό
WebOS
Smart Assistant
Alexa, Google Assistant
Smart Οικοσύστημα
Alexa, Google Home

Ενσύρματες Συνδέσεις

Ethernet
Ναι
Headphones
Όχι
Digital Audio Optical
Ναι
Πλήθος USB
2
Σύνολο Θυρών HDMI
3
Πλήθος HDMI 2.1
-

Ασύρματες Συνδέσεις

Wi-Fi
Ναι
Bluetooth
Ναι
Miracast
Όχι
Chromecast Built-In
Όχι
Screen Mirroring
Όχι
AirPlay
Όχι

Γενικά

Έτος Κυκλοφορίας
2020
Βάρος
7,2 kg
VESA Mount
300 x 300 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Διαστάσεις (Χωρίς Βάση)

Πλάτος
967 mm
Ύψος
567 mm
Πάχος
88,1 mm

Διαστάσεις (με Βάση)

Πλάτος
967 mm
Ύψος
616 mm
Πάχος
219 mm

Εγγύηση

Επιμέρους Εγγύηση Κατασκευαστή
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Η τηλεόραση LG UHD κατασκευάστηκε με γνώμονα την ψυχαγωγία σας, μεταφέροντας ό,τι παρακολουθείτε σε μια άλλη διάσταση. Ο κινηματογράφος, τα αθλητικά, τα παιχνίδια αποδίδουν πραγματική εικόνα 4K με ζωντανά χρώματα και εξαιρετική λεπτομέρεια. Απολαύστε πιο ρεαλιστικές εικόνες με τετραπλάσια ανάλυση σε σχέση με την Full HD.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλό ήχο και έχει εύχρηστο μενού.

Τετραπύρηνος επεξεργαστής 4K

Βελτιώστε ό,τι βλέπετε

Ο επεξεργαστής αφαιρεί τον θόρυβο του βίντεο και δημιουργεί πιο ζωντανό χρώμα και αντίθεση. Οι εικόνες χαμηλής ανάλυσης αναβαθμίζονται και αναπαράγονται με ποιότητα που προσεγγίζει ανάλυση 4K.

ThinQ AI

Το έξυπνο σύστημα LG ThinQ AI κάνει τη ζωή ακόμα πιο εύκολη *Η αναγνώριση ανθρώπινης φωνής σάς επιτρέπει να ελέγχετε και να δίνετε εντολές στο Home IoT ecosystem.

Πραγματική κινηματογραφική εμπειρία

Ο κινηματογράφος στο σπίτι σας

Filmmaker Mode

Δείτε το περιεχόμενο όπως το οραματίστηκε ο δημιουργός

Παρακολουθήστε ταινίες όπως τις οραματίστηκε ο δημιουργός μέσω της αυτόματης εξομάλυνσης της κίνησης

HDR 10 Pro & HLG Pro

Περιεχόμενο σε υψηλή ανάλυση και πιστότητα

Οι τηλεοράσεις LG UHD προσφέρουν βέλτιστη ποιότητα εικόνας HDR με τα πρότυπα HDR 10 Pro και HLG Pro.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (4)

  1. 2
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ήχος
  • Μενού
  • Εικόνα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Γωνία θέασης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • jkm
    2
    20 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    update 29/12:

    Αφού έστειλα φωτογραφίες η επίσημη απάντηση της lg είναι οτι είναι φυσιολογικό (!!!!) βέβαια μπορούν να το δουν, αλλά αν κρίνουν οτι δεν έχει τίποτα (μέσω μαγικής σφαίρας) θα χρεώσουν την επίσκεψη. Τους ευχαρίστησα, τους ευχήθηκα καλές γιορτές και τους είπα και μπράβο, κέρδισαν ακόμα έναν χαρούμενο πελάτη.

    Απο καθαρή τύχη λοιπόν (και πολλά νεύρα) άρχισα να πιέζω το πάνελ σε διάφορες πλευρές (θα το σπάσω μόνος μου να το χαρώ) και έγινε ανακάλυψη: το πλαίσιο είναι υπερβολικά σφιγμένο και συνεπώς πιέζει πολύ όλο το πάνελ ειδικά πάνω απο το σήμα τους που είχα το μεγαλύτερο θέμα. Η λύση ήταν να το τραβήξω ελαφρώς προς τα έξω με προσοχή, και να λασκάρω μερικά χιλιοστά τις βίδες του. Θου Κύριε !!! Το πρόβλημά μου εξαφανίστηκε (φτου φτου) οπότε και εγώ ηρέμησα.

    Όμως Προσοχή! μπορεί να έγινε και απο τύχη, ή να με λυπήθηκε ο θεός, μην αρχίσουμε όλοι τώρα να τραβάμε τα πλαίσια ... θα ήταν καλύτερο να πάμε στους τοπικούς εξουσιοδοτημένους γιδοβοσκούς ... συγνώμη εννοώ service, και να ζήσουμε την φανταστική εμπειρία του after sales support ...

    Review:

    Διαβάζοντας παντού θετικά σχόλια και εδώ αλλά και στο amazon πάτησα το κουμπί για μια 43''.

    Τα θετικά της είναι αρκετά, πολύ δυνατά ηχεία για δωμάτιο, καλή οθόνη με αρκετές παραμετροποιήσεις για να φέρεις την εικόνα εκεί που θές εσύ, καλό το webos, γρήγορο, χωρίς κολλήματα και μπορείς να το πειράξεις. Παίζει και με cosmote ott για όσους ενδιαφέρονται. Μέχρι εδώ θα έλεγα οτι ήταν τρομερή αγορά αν δεν είχε ....

    Το πιό απαίσιο backlight bleeding και clouding που έχω δεί ποτέ μου. Και το λέω προερχόμενος απο 3 τηλεοράσεις samsung και δυο πολύ σοβαρά dell monitor (που σημαίνει οτι περιμένω να δω κάποιο bleed-ουδείς τέλειος). Εδώ όμως είναι τόσο πολύ, που πάνω απο το σήμα της LG βγαίνουν δύο άσπρες γραμμές σαν κέρατα γύρω στα 2cm σε κάθε εικόνα φωτεινή ή σκοτεινή. Φυσικά και δεν μιλάω για το περιφερειακό bleed, εκεί λόγω της εικόνας δεν το βλέπεις άμεσα, πλήν των μαύρων σκηνών.

    Το πρόβλημα μπορεί να μασκαρευτεί χαμηλώνοντας τον οπίσθιο φωτισμό απο το 100% στο 30% και έτσι (με τις πολλές επιλογές που όντως έχει) μπορείς να το δεχτείς και να μην κλάψεις (πολύ) τα λεφτά σου.

    Για όσους έχουν έτοιμη την απάντηση: τι περίμενες φτηνή σειρά πήρες, έχω να πω οτι το ίδιο λέει ο καθένας μέχρι να του συμβεί. Εκτός αν δεν έχεις οικονομικό θέμα και πάρεις Oled (και θα σου πω και εγώ τα ίδια όταν σου κάνει burn in το logo του Mega).

    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DEUSGR
    4
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προερχόμενος από μια ταπεινή Toshiba η οποία απεβίωσε μετά από 6 χρόνια χρήσης προχώρησα στην αγορά του συγκεκριμένου μοντελου λόγο καλής τιμής αλλά και του πλήθους τεχνολογικών χαρακτηριστικών που διέθετε. Ήμουν ήδη κάτοχος μιας 32αρας LG που με έχει αφήσει αρκετά ικανοποιημένο όποτε ανέμενα ότι και αυυη που είναι μοντέλο 2020 θα με άφηνε το ίδιο αλλά... Στα τηλεοπτικά κανάλια δεν ειδα καμία διαφορά με το μοντέλο Toshiba 6ετιας που αντικατέστησε. Τι και αν είναι 4Κ uhd hdr στα τηλεοπτικά κανάλια πιθανόν δεν θα δείτε καμία διαφορά πιθανόν γιατί η digea δεν μπορεί να υποστηρίξει ακομα αυτές τις τεχνολογίες. Σε Netflix και youtube θα δείτε διαφορά αισθητή αλλά δεν θα μείνετε και έκπληκτοι, την θεωρώ παρόλο τις αλλαγές ρυθμίσεων που έκανα στην εικόνα λίγο σκοτεινή και τα μαύρα της δεν με ενθουσίασαν καθόλου ειδικά την ημέρα, το βραδυ κατι γίνετε. Από εκεί και πέρα έχει πολύ ευχάριστο μενού, το λειτουργικό webos ανταποκρίνεται άμεσα σε όλες τις δυνατότητες του και ο ήχος της τηλεόρασης θα έλεγα ότι είναι αρκετά καλός. Το τηλεκοντρόλ θα το έκρινα ανεπαρκές και η αίσθηση που σου δίνει στο χέρι είναι ότι χειρίζεσαι κατι πολύ ψεύτικο. Γενικά δεν είναι μια κακή τηλεόραση απλά αναμένεις ότι όταν αγοράζεις μια τηλεόραση με αυτά τα χαρακτηριστικά να δεις μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα εικόνας την οποία εγώ δεν την ειδα ιδιαίτερα για αυτό και ψιλό απογοητευτικά. Ελπίζω τουλάχιστον να έχει αντοχή στο χρόνο γιατί με το θέμα tv αν εξαιρέσεις την Toshiba που άντεξε 6 χρόνια οι υπόλοιπες εταιρείες απεβίωσαν στην διετία όσο και η εγγύηση τους δηλαδή.

    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • update 29/12:

    Αφού έστειλα φωτογραφίες η επίσημη απάντηση της lg είναι οτι είναι φυσιολογικό (!!!!) βέβαια μπορούν να το δουν, αλλά αν κρίνουν οτι δεν έχει τίποτα (μέσω μαγικής σφαίρας) θα χρεώσουν την επίσκεψη. Τους ευχαρίστησα, τους ευχήθηκα καλές γιορτές και τους είπα και μπράβο, κέρδισαν ακόμα έναν χαρούμενο πελάτη.

    Απο καθαρή τύχη λοιπόν (και πολλά νεύρα) άρχισα να πιέζω το πάνελ σε διάφορες πλευρές (θα το σπάσω μόνος μου να το χαρώ) και έγινε ανακάλυψη: το πλαίσιο είναι υπερβολικά σφιγμένο και συνεπώς πιέζει πολύ όλο το πάνελ ειδικά πάνω απο το σήμα τους που είχα το μεγαλύτερο θέμα. Η λύση ήταν να το τραβήξω ελαφρώς προς τα έξω με προσοχή, και να λασκάρω μερικά χιλιοστά τις βίδες του. Θου Κύριε !!! Το πρόβλημά μου εξαφανίστηκε (φτου φτου) οπότε και εγώ ηρέμησα.

    Όμως Προσοχή! μπορεί να έγινε και απο τύχη, ή να με λυπήθηκε ο θεός, μην αρχίσουμε όλοι τώρα να τραβάμε τα πλαίσια ... θα ήταν καλύτερο να πάμε στους τοπικούς εξουσιοδοτημένους γιδοβοσκούς ... συγνώμη εννοώ service, και να ζήσουμε την φανταστική εμπειρία του after sales support ...

    Review:

    Διαβάζοντας παντού θετικά σχόλια και εδώ αλλά και στο amazon πάτησα το κουμπί για μια 43''.

    Τα θετικά της είναι αρκετά, πολύ δυνατά ηχεία για δωμάτιο, καλή οθόνη με αρκετές παραμετροποιήσεις για να φέρεις την εικόνα εκεί που θές εσύ, καλό το webos, γρήγορο, χωρίς κολλήματα και μπορείς να το πειράξεις. Παίζει και με cosmote ott για όσους ενδιαφέρονται. Μέχρι εδώ θα έλεγα οτι ήταν τρομερή αγορά αν δεν είχε ....

    Το πιό απαίσιο backlight bleeding και clouding που έχω δεί ποτέ μου. Και το λέω προερχόμενος απο 3 τηλεοράσεις samsung και δυο πολύ σοβαρά dell monitor (που σημαίνει οτι περιμένω να δω κάποιο bleed-ουδείς τέλειος). Εδώ όμως είναι τόσο πολύ, που πάνω απο το σήμα της LG βγαίνουν δύο άσπρες γραμμές σαν κέρατα γύρω στα 2cm σε κάθε εικόνα φωτεινή ή σκοτεινή. Φυσικά και δεν μιλάω για το περιφερειακό bleed, εκεί λόγω της εικόνας δεν το βλέπεις άμεσα, πλήν των μαύρων σκηνών.

    Το πρόβλημα μπορεί να μασκαρευτεί χαμηλώνοντας τον οπίσθιο φωτισμό απο το 100% στο 30% και έτσι (με τις πολλές επιλογές που όντως έχει) μπορείς να το δεχτείς και να μην κλάψεις (πολύ) τα λεφτά σου.

    Για όσους έχουν έτοιμη την απάντηση: τι περίμενες φτηνή σειρά πήρες, έχω να πω οτι το ίδιο λέει ο καθένας μέχρι να του συμβεί. Εκτός αν δεν έχεις οικονομικό θέμα και πάρεις Oled (και θα σου πω και εγώ τα ίδια όταν σου κάνει burn in το logo του Mega).

    20
  • Προερχόμενος από μια ταπεινή Toshiba η οποία απεβίωσε μετά από 6 χρόνια χρήσης προχώρησα στην αγορά του συγκεκριμένου μοντελου λόγο καλής τιμής αλλά και του πλήθους τεχνολογικών χαρακτηριστικών που διέθετε. Ήμουν ήδη κάτοχος μιας 32αρας LG που με έχει αφήσει αρκετά ικανοποιημένο όποτε ανέμενα ότι και αυυη που είναι μοντέλο 2020 θα με άφηνε το ίδιο αλλά... Στα τηλεοπτικά κανάλια δεν ειδα καμία διαφορά με το μοντέλο Toshiba 6ετιας που αντικατέστησε. Τι και αν είναι 4Κ uhd hdr στα τηλεοπτικά κανάλια πιθανόν δεν θα δείτε καμία διαφορά πιθανόν γιατί η digea δεν μπορεί να υποστηρίξει ακομα αυτές τις τεχνολογίες. Σε Netflix και youtube θα δείτε διαφορά αισθητή αλλά δεν θα μείνετε και έκπληκτοι, την θεωρώ παρόλο τις αλλαγές ρυθμίσεων που έκανα στην εικόνα λίγο σκοτεινή και τα μαύρα της δεν με ενθουσίασαν καθόλου ειδικά την ημέρα, το βραδυ κατι γίνετε. Από εκεί και πέρα έχει πολύ ευχάριστο μενού, το λειτουργικό webos ανταποκρίνεται άμεσα σε όλες τις δυνατότητες του και ο ήχος της τηλεόρασης θα έλεγα ότι είναι αρκετά καλός. Το τηλεκοντρόλ θα το έκρινα ανεπαρκές και η αίσθηση που σου δίνει στο χέρι είναι ότι χειρίζεσαι κατι πολύ ψεύτικο. Γενικά δεν είναι μια κακή τηλεόραση απλά αναμένεις ότι όταν αγοράζεις μια τηλεόραση με αυτά τα χαρακτηριστικά να δεις μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα εικόνας την οποία εγώ δεν την ειδα ιδιαίτερα για αυτό και ψιλό απογοητευτικά. Ελπίζω τουλάχιστον να έχει αντοχή στο χρόνο γιατί με το θέμα tv αν εξαιρέσεις την Toshiba που άντεξε 6 χρόνια οι υπόλοιπες εταιρείες απεβίωσαν στην διετία όσο και η εγγύηση τους δηλαδή.

    5
  • 1
  • 1
  • Δες τα όλα