Χειμωνιάτικο άρωμα , προσωπικά δεν έχω ξανά μυρίσει κάτι παρόμοιο, στα πρώτα λεπτά έντονα γλυκό με αμύγδαλο ξεκάθαρα υπέροχο έντονο, μετά από 1 ώρα ελάχιστα αμύγδαλο και έντονα βανίλια και αρωματικός καπνός γλυκός καπνός όχι σαν το Tabacco Vannille που είναι ποιο υγρός μεστός .
Για γλυκό άρωμα πιστεύω είναι στα αγαπημένα μου , μιλάω για αυτό με το κόκκινο καπάκι , κάτι λένε για καινούργια με μαύρο καπάκι κτλ... δεν έχω ιδέα εγώ για το κόκκινο έχω να πω τα καλύτερα και διάρκεια και προβολή καλή έχει.
Αριστούργημα στα γλυκά αρώματα.
Ενημέρωση : Αγόρασα άλλο ένα μπουκάλι και ήταν το καινούργιο μαύρο αυτοκόλλητο μαύρο καπάκι, λοιπόν ναι δεν είναι 100% ίδιο οι αλλαγές είναι στο άνοιγμα που το καινούργιο είναι ποιο σμουθ λιγότερη γλυκά και ένταση , Στο στέγνωμα είναι Ολόιδια προβολή ένταση και προφίλ ακριβώς ίδια.
Κάποιος κύριος αναφέρει για διάρκεια 1-3 ώρες , δεν το αμφισβητώ μπορεί να έπεσε στην παρτίδα δεν ξέρω, αυτό που ξέρω είναι ότι και τα δύο που έχω το κόκκινο καπάκι αλλά και το καινούργιο μαύρο καπάκι έχουν μεγάλη προβολή και διάρκεια , 7-8 ώρες στο Δέρμα χωρίς υπερβολές.
Να πω την αλήθεια μου είναι θετικό που δεν γνωρίζουν αυτό το γλυκό για κρύους μήνες άρωμα , θα γινόταν σούπα όπως άλλα άρωματα.