Διαθέτει OLED οθόνη, που προσφέρει φωτεινότερη εικόνα, πιο σκοτεινά μαύρα και υψηλότερη ανάλυση. Σε αντίθεση με τις κοινές LCD που φωτίζουν όλα τα pixels ταυτόχρονα, τα pixels στις οθόνες OLED μπορούν να σβήσουν εντελώς για να δώσουν αληθινά μαύρα.
Θέλω να κάνω μερικές ρωτήσεις, ελπίζω κάποιος να απάντηση. Πρώτον σκοπεύω να πάρω καινούριο κινητό το καλοκαίρι και αποφάσισα να πάρω το 12 με 128gb. Αξίζει τα λεφτά αυτό το κινητό? Η μπαταρία αν δεν το χρησιμοποιώ το κινητό πολύ, για παράδειγμα σκεφτόμουν να το χρησιμοποιώ μόνο όταν είμαι έξω και όταν είμαι στο σπίτι το παλιό μου έτσι με αυτό το τρόπο η μπαταρία θα κρατήσει και δεν θα χρειαστεί αλλαγή σε 1 χρόνο , δεύτερον εγώ βγάζω πολλές φωτογραφίες και έχω υπερβολικές εφαρμογές αυτός ο χώρος είναι καλός? Και τελευταίο διάβασα σε κάποιες ερωτήσεις ότι αυτό το κινητό θα κάνει ενημέρωσης έως το 2025 η 2026 τι σημαίνει αυτό γιατί δεν ξέρω από αυτά έως τώρα έχω android και δεν ξέρω πως λειτουργούν τα iphone
* είδα σε ένα βίντεο που έλεγε ότι θα ήταν καλό για να μην χαλάσει η μπαταρία να μην το αφήνω να κατεβαίνει η μπαταρία κάτω από 30 και να μην το φορτίζω μέχρι 100 της 100 γιατί είπε ότι δεν είναι καλό και να το φορτίζω μέχρι 90 είναι αλήθεια ή όχι