Η τεχνολογία που χρησιμοποιούν δεν είναι καμία πυρηνική φυσική.
Έχει από πάνω αντιστάσεις και έναν ανεμιστήρα να διαχέει τον ζεστό αέρα.
Εκεί που κερδίζει κατά κράτος το τηγάνι και τον φούρνο είναι το έξης.
Λόγω του μικρού όγκου σχέση με φούρνο δε χρειάζεται προθέρμανση και μαγειρεύει σε ελάχιστο χρόνο.
Άρα κερδίζεις χρόνο, ενέργειά και καθαριότητά καθώς μπαίνει και στο πλυντήριο πιάτων.
Τα 5.4L είναι οριακά για πάνω από 2 άτομά και εξηγώ.
Μπορείς να βαλεις ενα φιλετο κοτοπουλο, μπορεις να βαλεις 2 μπριζολες ,μιση συσκευασια κατεψυγμενα μπουρεκακια, μπορεις να κανεις πατατες για 2-3 ατομα, ενα μικρο κεικ.
Πήρα φόρμες σιλικόνης και κάνω κέικ και ομελέτες πλέον.
Όσο αφορά την ποιότητά κατασκευής της AEG, την έχουμε 4χρονια με καθημερινή χρήση και είναι όπως τη 1η μέρα.
Βάζω ενδεικτικά χρόνους τους οποίους τους έχω σε μια λίστα για να μην ψάχνω κάθε φορά,
αφού οι οδηγίες συνήθως είναι για φούρνο ή τηγάνι.
- Μπριζόλα μοσχαρίσια 2-3εκ 150c 15'
- Πατάτες 200c-18'
- Λουκάνικα 200c-11'
- Kοτομπουκιες 200c-12'
- Ψιλοκομμένο κοτόπουλο 180c-18'
- Ομελέτα 200c-8'
- Μπιφτέκι 160c-14'
- Μπουρεκάκια 200c-14'
- Rollitos 180c-15'
- Πίτα σουβλάκι 200c-2'
- Κουνουπίδι 190c-6'
- Μπέικον 200c-4'
- Fish sticks 180c-10'
- Κεικ 170c-25'
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!