Επέλεξα ξανά για το νέο μου κινητό την εταιρεία και το ίδιο μοντέλο, απλά για άλλο κινητό (το προηγούμενο ήταν iPhone SE 2020).
Ο λόγος ήταν πως, αν μετά από δυόμιση χρόνια χρήσης ζει ακόμα εκείνο το κινητό, το οφείλει αποκλειστικά στην συγκεκριμένη θήκη. Έπεσε άπειρες φορες, τρομερά άσχημα πεσίματα, από όπου μπορεί να φανταστεί ενας απλός καθημερινός άνθρωπος που έχει ένα κινητό για καθημερινή χρήση και όχι στρατιωτική. Είναι απίστευτο πως δεν ράγισε τίποτα.
Εννοείται πως πριν έλθει το νέο κινητό αμέσως πήρα την θήκη και το αντίστοιχο τζαμάκι.
Δεν προσδίδει όγκο, ενισχύει την αδιαμφισβήτητα ομορφη συσκευή του iPhone 12 mini, και πραγματικά δεν τη αλλάζω.
Μόνο που αυτή τη φορά θα το προσέχω πολύ πολύ περισσότερο.
14/9/2023
Εμμένω στην παραπάνω αξιολόγηση, μόνο που με ενόχλησε που κιτρίνισε.