Προερχομενος απο Honor 20 lite (που ειχε ακομα Play store), ειχε ερθει η ωρα να αλλαξω κινητο.
Μιας και ηταν εταιρικο, δεν ειχα επιλογες απο τα καινουρια Honor που ειχαν βγει.
Ειπα να δοκιμασω το συγκεκριμενο, μιας και γενικα ειμαι ευχαριστημενος με τα vfm κινητα (Huwaei, Xiaomi).
Μετα απο κοντα 6 μηνες, δεν μπορω να πω οτι ειμαι ευχαριστημενος.
Με αυτο το σκεπτικο, θα ξεκινησω πρωτα απο τα αρνητικα:
1) Στους πρωτους 2-3 μηνες, το Wi-Fi calling κολλαγε και "επεφταν" οι κλησεις. Εφτιαξε μετα απο software update και reset τα network settings.
2) Στα παιχνιδια που κλεινω την προσβαση στο ιντερνετ (για να μην τρωω διαφημισεις), το Huwaei με ρωταγε μια φορα "αν θελω να ενεργοποιησω τα δεδομενα" και οταν του ελεγα οχι, ηταν οχι. Σε αυτο το κινητο, με ρωταει ΚΑΘΕ φορα να ενεργοποιησω τα δεδομενα. Αν τυχον το πατησω και καταλαθος, τοτε τρωω διαφημισεις για 7-10 μερες μεχρι να καθαρισει η cache.
3) Στο 6μηνο πανω (τωρα δηλαδη), χαλασε ο φακος(!). Ειναι ακομα στην εγγυηση και θα φυγει για σερβις, αλλα πρωτη φορα σε 18 χρονια που χρησιμοποιω κινητο μου τυχαινει τετοια βλαβη.
Edit: Ο φακος επανηλθε μονος του... No more comments on that.
4) Δεν "γουσταρει" διπλα widgets (να χρησιμοποιεις πανω απο 1 φορα το ιδιο widget σε διαφορετικα tabs αρχικης οθονης). Στο Honor ειχα το ιδιο widget ωρας σε 2 tabs. Με αυτο εδω, αναγκαστηκα και εβαλα διαφορετικο, με αποτελεσμα ο ψυχαναγκασμος μου να βαραει κοκκινα.
5) Απο την πρωτη εβδομαδα, 1 στις 3 οταν ανοιγω τις επαφες μου, μου πεταει ενα μηνυμα για αδυναμια αναγνωσης δεδομενων. Το εψαξα απο εδω, το εψαξα απο εκει, εβαλα αλλου τις επαφες. Διεγραψα την cache, εκανα επαναφορα την εφαρμογη πληρως. Τιποτα. Πιθανοτατα bug. Δεν μου εχει δημιουργησει κανενα προβλημα, αλλα με καθυστερει 2-3 δευτερολεπτα οταν θελω να πληκτρολογησω αριθμο
6) Ανοιχτη ακροαση. Οποτε βαζω καποιον σε ανοιχτη ακροαση, ειναι λες και θετω το μικροφωνο μου σε διακοπτομενη λειτουργια. Παντα μου γκρινιαζουν οτι δεν με ακουνε καλα και με διακοπες. Δοκιμασα να τους εχω σε χαμηλοτερη ενταση (μπας και εσπαγε λογω noise reduction), αλλα τιποτα. Με λιγα λογια, δεν εχω ανοιχτη ακροαση, κατι που χρησιμοποιουσα συνεχως στο Honor.
Μετρια:
1) Καμερα. Εχω την εντυπωση οτι η καμερα του ειναι υποτονικη. Με το Honor εβγαζα αξιοπρεπεστατες φωτογραφιες και ηταν 3 ετων κινητο. Με αυτο βγαζω φωτο και ειναι απλα "οκ".
2) Η μπαταρια του βγαζει ανετα την μερα, αλλα το ιδιο εκανε και το 2,5 ετων Honor μου. Φοβαμαι οτι στον χρονο πανω θα ειναι οριακα.
Θετικα:
1) Δεν κολλαει πουθενα. Κυριολεκτικα. Εχω μεσα εφαρμογες τραπεζας, στοιχηματος, τηλεορασης, παιχνιδια (rocket league το πιο "βαρυ") και δεν lag-αρει πουθενα. Απο αποψη ισχυς, ειναι αψογο
2) Πολυ καλη οθονη. Βλεπεις ακομα και με ηλιο καθως και καλη "minimum" φωτεινοτητα για το βραδυ που δεν υπαρχει καθολου φως ωστε να μην "στραβωνεσαι".
3) Σημα κινητης. Δεν ξερω ποσο μου ψηνει τον εγκεφαλο, αλλα ειναι πολλες οι φορες που εχω σημα ενω αλλοι δεν εχουν (προφανως με τον ιδιο παροχο). Επισης, αντιμετωπιζω λιγοτερα προβληματα στις κλησεις (απο τοτε που εφτιαξε το wi-fi calling) σε σχεση με το Honor.
4) Ηχειο. Δυνατο, χωρις ιδιαιτερο μπασο. Αν θελετε Stereo κτλ, τοτε δεν ειναι για εσας αυτο το κινητο. Σαν ηχειο ομως ειναι δυνατο και δεν "σπαει" στις υψηλες εντασεις.
Συνοψη:
Δεν θα το ξανα-αγοραζα, ουτε θα το προτεινα.
Εχει αρκετα σπαστικα στο gui, τα οποια φαινονται οτι υπαρχουν για να υποστηριζουν τον εκαστοτε δημιουργο εφαρμογων (οπως με την ενεργοποιηση δεδομενων με το "ζορι").
Επισης, δεν εχω αντιμετωπισει πολλαπλα hardware προβληματα σε κινητο ξανα. Δεν φαινεται να ειναι ελαττωματικο (εκτος του φακου), φαινεται απλα ανεπαρκες.
Παρολα αυτα, αν αυτα που με ενοχλουν δεν εχουν εφαρμογη στην δικια σου περιπτωση, τοτε οκ, στα 200€ ειναι μια χαρα κινητο.