Μεγάλος μπελάς !
1ον) Για να βάλεις την ζώνη στο παντελόνι, πρέπει ... να μην το φοράς !!! Δεν είναι μονοκόματο το δέρμα, αλλά τρία τεμάχια δέρματος ενωμένα μεταξύ τους με μεταλικά πριτσίνια. Εκεί που είναι η ένωση "σκαλώνει" και δεν μπαίνει, αλλά ούτε και βγαίνει στα θυλάκια του παντελονιού.
2ον) Την έχω τρεις μήνες και ακόμη δεν μπορώ να συγχρονίσω τις δύο γλώσσες ώστε να μπούν εύκολα στις τρύπες τους.
3ον) Πολύ μαλακό το δέρμα με αποτέλεσμα στο πίσω μέρος της μέσης να "κουλουριάζεται". Ειδικά αν είσαι και κάπως υπέρβαρος.
4ον) Αν και είμαι αλεργικός σε ορισμένα μέταλα και χρησιμοποιώ ζώνες με πλαστικές αγκράφες, θεώρησα πως με την συγκεκριμένη ζώνη λόγω του ότι είναι επώνυμη και ακριβή δεν θα είχα αυτά τα προβλήματα. Πάραυτα όμως η αγκράφα της συγκεκριμένης ζώνης είναι από υλικό που προκαλεί αλεργία στην τριβή με το δέρμα μου στην περιοχή του αφαλού.
Δεν την συνιστώ και σίγουρα δεν θα την ξαναγόραζα.