Είναι αδιαμφισβήτητα ένα εξαιρετικής ποιότητας κινητό, με πολύ καλά υλικά κατασκευής, αλλά και αψεγάδιαστο λειτουργικό σύστημα. Ταχύτατο, όσες καρτέλες κι αν ανοίξεις δεν θα κολλήσει ούτε στο ελάχιστο. Ποιότητα φωτογραφίας/βίντεο ό,τι καλύτερο υπάρχει σε κάμερα σε κινητό. Η οθόνη του υψηλής ευκρίνειας, ίσως η καλύτερη οθόνη εδώ και χρόνια στην αγορά. Μικρό και βολικό, καμία σχέση με τα τεράστια μεγέθη που βγάζει τόσο η apple όσο και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες πλέον. Το face id αλάνθαστο, γρήγορο και αξιόπιστο. Όλες του οι λειτουργίες βολικές και εκεί που πρέπει να είναι για μια άρτια εμπειρία χρήσης. Τα ηχεία του ωστόσο δεν είναι καθόλου καλά. Δεδομένων των χρημάτων που πρέπει να διαθέσει κάποιος για τη συσγκεκριμένη συσκευή, τα ηχεία θέλουν τεράστια αναβάθμιση για να αντιστοιχούν στο κόστος. Όσο για το ίδιο το κόστος, είναι ένα ακριβό κινητό. Ακόμη και αν είναι η mini έκδοση, είναι πολύ ακριβό το "μηλαράκι". Εγώ το πήρα υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις σε λογική (για τα δεδομένα μου) τιμή. Δεν θα έδινα σε καμία περίπτωση 650€ (έχει αυτή τη στιγμή) για να αποκτήσω αυτήν την εξαιρετική συσκευή.