Με έχει σώσει!!!
Έχουμε αυλίτσα, 70τμ, στο εξοχικό, στρωμένη με πλάκες Καρύστου. Κάνει θαύματα, λέμε!
Είχαμε μάστορες και με τις απροσεξίες τους, έκαναν την αυλή χάλια. Με αυτό καθάρισα όλη την αυλή, από κολλημένα τσιμέντα και πιτσιλιές από μπογιές.
Διαφοροποιώντας την ένταση, «έπλυνα» και τα τρία δέντρα που είναι στην αυλή, να καθαρίσουν τα φύλλα τους από την σκόνη. Το κάνω αυτό μια φορά τον χρόνο.
Κάνει, επίσης, πολύ καλή δουλειά σε παντζούρια και σίτες.
Με αυτό «έδιωξα» και την μπογιά που ξεφλούδιζε, από ένα παντζούρι, προκειμένου να ξαναβαφτεί.
Μέχρι τα μαρμάρινα σκαλιά στην είσοδο του σπιτιού καθάρισα και ξαναβρήκαν το χρώμα τους!
Εννοείται ότι είναι πολύ βολικό και για το αυτοκίνητο.
Τον νου σας μόνο, μην σας «χτυπήσει» το νερό, όταν έχετε την ένταση δυνατά, επειδή πονάει! Τρεις ημέρες έκανε να φύγει το σημάδι από το δαχτυλάκι του ποδιού μου.
(Από την σύζυγο η αξιολόγηση.)