Τα ακουστικά gaming G1 SE προσφέρουν δυνατά μπάσα και εξαιρετική ποιότητα ήχου με προηγμένη τεχνολογική καινοτομία.
Πόσο μακρύ είναι το καλώδιο?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Τα Edifier G1 SE απευθύνονται σε χρήστες που αναζητούν ένα ακουστικό για gaming με καλή ποιότητα ήχου και άνεση. Διαθέτουν εργονομικό σχεδιασμό για άνετη εφαρμογή, περιστρεφόμενο μικρόφωνο 360 μοιρών ενώ είναι συμβατά με πολλές κονσόλες και υπολογιστή.
Τα ακουστικά gaming G1 SE προσφέρουν δυνατά μπάσα και εξαιρετική ποιότητα ήχου με προηγμένη τεχνολογική καινοτομία.
Μπορείτε εύκολα να ρυθμίσετε την ένταση του ήχου και να κάνετε σίγαση του μικροφώνου χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο χειριστήριο.
Περιστρέψτε εύκολα το μικρόφωνο 360 μοιρών για να λαμβάνετε με ακρίβεια τη φωνή σας.
Τα ακουστικά gaming G1 SE διαθέτουν ελαφριά μαξιλαράκια αυτιών από μαλακό δέρμα και ρυθμιζόμενη δέσμη κεφαλής για να απολαμβάνετε άνεση όλη την ημέρα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πολύ καλός ήχος. Βολεψαν στην αρχή τον junior. Σπάσανε μετά από πτώση. Αγόρασα δύο και τα δύο σπάσανε στο ίδιο σημείο, (δεξιά θήκη ακουστικού)
Ήταν δώρο για το αγόρι μου και απίστευτα για την τιμή, δεν έχει κανένα παράπονο μετά από σχεδόν ένα χρόνο χρήσης.
Τα εχω απο το 2021, και πραγματικα ειμαι τοσο τυχερη που μου προτειναν αυτα και οχι αυτα που ειχα επιλεξει απο την αρχη. Μετα απο χρονια και ΠΑΡΑ πολλες ωρες χρησης, τα μαξιλαρακια εχουν ξεφλουδισει. Το καλωδιο που ειναι στα ακουστικα (συγκεκριμενα εκει που ειναι για το κλεισιμο του μικροφωνου) και η πανω και η κατω πλευρα εχουν τραβηχτει *ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ* αλλα λειτουργουν και παλι. Εχουν αντεξει παρα μα παρα πολλα, και αυτο επειδη ειμαι αδέξια. Το μονο που παρατηρησα ειναι οτι δεν κανει mute το μικροφωνο παντα απο το κουμπι και πιανει καποιους μικρους ηχους, ή λειτουργει κανονικα λες και δεν το εχω ενεργοποιησει.
update: Τα πρωτα μου χαλασαν στη πρωτη εβδομαδα καθως δεν ακουγονταν το αριστερο ακουστικο. Στα δευτερα δεν λειτουργει ο μικροφωνο χωρις το καλδωδιο προεκτασης. Καλυτερα δωσε 20-30 περισσοτερα και πηγαινετε σε κατι καλυτερο
σημερα τα πηρα. εχω παρατηρισει πωσ δεν εχουν καθολου καλη απομονοση ηχου το . παρολα αυτα εχουν πολυ καλο μπασο.επισης με το επιπλεων καλοδιο χρησιμοποιοντας το παρατηρισα πωσ δουλεβει μονο η δεξεια μερια.
Τα πήρα τώρα πρόσφατα (1 εβδομάδα) και είναι τέλεια για τα λεφτά τους έχουν τρελό μπάσο τέλειο στερεοφωνικό ηχώ και πολύ καλό mic . Αν ψάχνετε για gaming headset σας το συνιστώ απόλυτα !!!!!
Είναι πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (για τα λεφτά τους πάντα). Το σώμα είναι 100% πλαστικό και όχι μίξη πλαστικού-μετάλου που έχουν τα ακριβότερα ηχεία. Επειδή είναι από πλαστικό είναι πολύ ελαφρά (καλό) αλλά και λίγο σκληρά (όχι πολύ καλό, αλλά όχι κακό).
Η ποιότητα ήχου ήταν καλή και το μικρόφωνο και αυτό καλό.
ΟΜΩΣ, μετά από 3 μέρες έπαψε να λειτουργεί το αριστερό ακουστικό. Ευτυχώς έγινε χωρίς πρόβλημα επιστροφή χρημάτων.
τα πήρα για χρήση discord πολύ καλά και ποιοτικά ακουστικά για τα λεφτά τους! ακούς καθαρά στο discord και σε ακούνε πεντακάθαρα,το μικρόφωνο πολύ καλό ακόμα και μουσική να ακούς από εξωτερικά ηχεία δεν την ακούν η άλλη στο discord, ακούν μόνο την ομιλία σου,
δεν περίμενα λιγότερα από την μάρκα χρόνια εμπειρίας και τιμή σπέσιαλ από τα φτηνά τα καλύτερα με διαφορά
μετά από μια εβδομάδα καθημερινής χρήσης επί πολλές ώρες ( 5 ώρες κάθε μέρα ) μπορώ να πω ότι τα μαξιλαράκια είναι πολύ καλα... μετά από 5 ώρες υπάρχει μια πολύ μικρή ενόχληση αλλά όχι μεγάλη... ο ήχος για τα 25€ που πλήρωσα είναι πολύ καλύτερος... το μπάσο ικανοποιητικό για gaming δε σε απογοητεύει... η κατασκευή του είναι από πλαστικό αλλά είναι καλή ποιότητα όχι το φτηνό πλαστικό ελπίζω να με πιάνετε... το μικρόφωνο σε ήχο απ' ότι μου είπαν ακούγεται μπόμπα βέβαια δε μου πολύ αρέσει ο σχεδιασμός του που είναι σταθερή η βάση σου και κουνιέται το μικρόφωνο (φαίνεται στη φωτό) αλλά σε γενικές γραμμές είμαι υπερβολικά πολύ ευχαριστημένος
Υ.Γ.
Η edifier είναι μια εξαιρετική εταιρία και δε περίμενα να έχει ένα τόσο φτηνό και καλό gaming headset... είναι σίγουρα vfm!
Αυτή τη στιγμή είναι σε προσφορά στα 19,90 σε μεγάλη αλυσίδα.Δε το περίμενα έχουν τρομερό ήχο ποιοτικό και δυνατό είναι ελαφριά με φοβερή ποιότητα κατασκευής για τα χρήματα τους και είναι μικρά ίσα ίσα να χωράει το αυτί και όχι γκουμούτσες.10/10 άνετα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δεν έχουνε καλό ήχο και θέλουν equalizer από κάτω για να παίξουν σωστά.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι ισάξια με αρκετά ακριβότερα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ αξιόλογο προϊόν για τα χρήματα του !!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλός ήχος. Βολεψαν στην αρχή τον junior. Σπάσανε μετά από πτώση. Αγόρασα δύο και τα δύο σπάσανε στο ίδιο σημείο, (δεξιά θήκη ακουστικού)
Ήταν δώρο για το αγόρι μου και απίστευτα για την τιμή, δεν έχει κανένα παράπονο μετά από σχεδόν ένα χρόνο χρήσης.
Τα εχω απο το 2021, και πραγματικα ειμαι τοσο τυχερη που μου προτειναν αυτα και οχι αυτα που ειχα επιλεξει απο την αρχη. Μετα απο χρονια και ΠΑΡΑ πολλες ωρες χρησης, τα μαξιλαρακια εχουν ξεφλουδισει. Το καλωδιο που ειναι στα ακουστικα (συγκεκριμενα εκει που ειναι για το κλεισιμο του μικροφωνου) και η πανω και η κατω πλευρα εχουν τραβηχτει *ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ* αλλα λειτουργουν και παλι. Εχουν αντεξει παρα μα παρα πολλα, και αυτο επειδη ειμαι αδέξια. Το μονο που παρατηρησα ειναι οτι δεν κανει mute το μικροφωνο παντα απο το κουμπι και πιανει καποιους μικρους ηχους, ή λειτουργει κανονικα λες και δεν το εχω ενεργοποιησει.
update: Τα πρωτα μου χαλασαν στη πρωτη εβδομαδα καθως δεν ακουγονταν το αριστερο ακουστικο. Στα δευτερα δεν λειτουργει ο μικροφωνο χωρις το καλδωδιο προεκτασης. Καλυτερα δωσε 20-30 περισσοτερα και πηγαινετε σε κατι καλυτερο
σημερα τα πηρα. εχω παρατηρισει πωσ δεν εχουν καθολου καλη απομονοση ηχου το . παρολα αυτα εχουν πολυ καλο μπασο.επισης με το επιπλεων καλοδιο χρησιμοποιοντας το παρατηρισα πωσ δουλεβει μονο η δεξεια μερια.
241 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤο mic είναι καλό;;; (π.χ. δεν ακούγεται ξέρω εγώ σαν μία μύγα να περνάει συνεχώς από το mic ή είναι σαν το razer seiren mini ,όχι τόσο καλό απλά καλό).
Καλό είναι. Δεν έλαβα παράπονα από τρίτους ότι δεν ακούγομαι.
Συνεδεσα τα ακουστικα στον υπολογιστη και στην μια τρυπα δουλευει μονο το μικροφωνο αλλα δεν βγαινει ο ηχος στα ακουστικα και στην αλλη τρυπα βγαινει ο ηχος κανονικα αλλα δεν δουλευει το μικροφωνο!!Υπαρχει καποια εξηγηση γι αυτο?
Ναι θες ενα εξαρτημα που συνδέει και τα δυο μαζι απλος ο υπολογιστής εχει μια θυρα για μυκροφονο και αλλη μια για ήχο
Τα Edifier G1 SE απευθύνονται σε χρήστες που αναζητούν ένα ακουστικό για gaming με καλή ποιότητα ήχου και άνεση. Διαθέτουν εργονομικό σχεδιασμό για άνετη εφαρμογή, περιστρεφόμενο μικρόφωνο 360 μοιρών ενώ είναι συμβατά με πολλές κονσόλες και υπολογιστή.
Τα ακουστικά gaming G1 SE προσφέρουν δυνατά μπάσα και εξαιρετική ποιότητα ήχου με προηγμένη τεχνολογική καινοτομία.
Μπορείτε εύκολα να ρυθμίσετε την ένταση του ήχου και να κάνετε σίγαση του μικροφώνου χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο χειριστήριο.
Περιστρέψτε εύκολα το μικρόφωνο 360 μοιρών για να λαμβάνετε με ακρίβεια τη φωνή σας.
Τα ακουστικά gaming G1 SE διαθέτουν ελαφριά μαξιλαράκια αυτιών από μαλακό δέρμα και ρυθμιζόμενη δέσμη κεφαλής για να απολαμβάνετε άνεση όλη την ημέρα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πολύ καλός ήχος. Βολεψαν στην αρχή τον junior. Σπάσανε μετά από πτώση. Αγόρασα δύο και τα δύο σπάσανε στο ίδιο σημείο, (δεξιά θήκη ακουστικού)
Ήταν δώρο για το αγόρι μου και απίστευτα για την τιμή, δεν έχει κανένα παράπονο μετά από σχεδόν ένα χρόνο χρήσης.
Τα εχω απο το 2021, και πραγματικα ειμαι τοσο τυχερη που μου προτειναν αυτα και οχι αυτα που ειχα επιλεξει απο την αρχη. Μετα απο χρονια και ΠΑΡΑ πολλες ωρες χρησης, τα μαξιλαρακια εχουν ξεφλουδισει. Το καλωδιο που ειναι στα ακουστικα (συγκεκριμενα εκει που ειναι για το κλεισιμο του μικροφωνου) και η πανω και η κατω πλευρα εχουν τραβηχτει *ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ* αλλα λειτουργουν και παλι. Εχουν αντεξει παρα μα παρα πολλα, και αυτο επειδη ειμαι αδέξια. Το μονο που παρατηρησα ειναι οτι δεν κανει mute το μικροφωνο παντα απο το κουμπι και πιανει καποιους μικρους ηχους, ή λειτουργει κανονικα λες και δεν το εχω ενεργοποιησει.
update: Τα πρωτα μου χαλασαν στη πρωτη εβδομαδα καθως δεν ακουγονταν το αριστερο ακουστικο. Στα δευτερα δεν λειτουργει ο μικροφωνο χωρις το καλδωδιο προεκτασης. Καλυτερα δωσε 20-30 περισσοτερα και πηγαινετε σε κατι καλυτερο
σημερα τα πηρα. εχω παρατηρισει πωσ δεν εχουν καθολου καλη απομονοση ηχου το . παρολα αυτα εχουν πολυ καλο μπασο.επισης με το επιπλεων καλοδιο χρησιμοποιοντας το παρατηρισα πωσ δουλεβει μονο η δεξεια μερια.
Τα πήρα τώρα πρόσφατα (1 εβδομάδα) και είναι τέλεια για τα λεφτά τους έχουν τρελό μπάσο τέλειο στερεοφωνικό ηχώ και πολύ καλό mic . Αν ψάχνετε για gaming headset σας το συνιστώ απόλυτα !!!!!
Είναι πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (για τα λεφτά τους πάντα). Το σώμα είναι 100% πλαστικό και όχι μίξη πλαστικού-μετάλου που έχουν τα ακριβότερα ηχεία. Επειδή είναι από πλαστικό είναι πολύ ελαφρά (καλό) αλλά και λίγο σκληρά (όχι πολύ καλό, αλλά όχι κακό).
Η ποιότητα ήχου ήταν καλή και το μικρόφωνο και αυτό καλό.
ΟΜΩΣ, μετά από 3 μέρες έπαψε να λειτουργεί το αριστερό ακουστικό. Ευτυχώς έγινε χωρίς πρόβλημα επιστροφή χρημάτων.
τα πήρα για χρήση discord πολύ καλά και ποιοτικά ακουστικά για τα λεφτά τους! ακούς καθαρά στο discord και σε ακούνε πεντακάθαρα,το μικρόφωνο πολύ καλό ακόμα και μουσική να ακούς από εξωτερικά ηχεία δεν την ακούν η άλλη στο discord, ακούν μόνο την ομιλία σου,
δεν περίμενα λιγότερα από την μάρκα χρόνια εμπειρίας και τιμή σπέσιαλ από τα φτηνά τα καλύτερα με διαφορά
μετά από μια εβδομάδα καθημερινής χρήσης επί πολλές ώρες ( 5 ώρες κάθε μέρα ) μπορώ να πω ότι τα μαξιλαράκια είναι πολύ καλα... μετά από 5 ώρες υπάρχει μια πολύ μικρή ενόχληση αλλά όχι μεγάλη... ο ήχος για τα 25€ που πλήρωσα είναι πολύ καλύτερος... το μπάσο ικανοποιητικό για gaming δε σε απογοητεύει... η κατασκευή του είναι από πλαστικό αλλά είναι καλή ποιότητα όχι το φτηνό πλαστικό ελπίζω να με πιάνετε... το μικρόφωνο σε ήχο απ' ότι μου είπαν ακούγεται μπόμπα βέβαια δε μου πολύ αρέσει ο σχεδιασμός του που είναι σταθερή η βάση σου και κουνιέται το μικρόφωνο (φαίνεται στη φωτό) αλλά σε γενικές γραμμές είμαι υπερβολικά πολύ ευχαριστημένος
Υ.Γ.
Η edifier είναι μια εξαιρετική εταιρία και δε περίμενα να έχει ένα τόσο φτηνό και καλό gaming headset... είναι σίγουρα vfm!
Αυτή τη στιγμή είναι σε προσφορά στα 19,90 σε μεγάλη αλυσίδα.Δε το περίμενα έχουν τρομερό ήχο ποιοτικό και δυνατό είναι ελαφριά με φοβερή ποιότητα κατασκευής για τα χρήματα τους και είναι μικρά ίσα ίσα να χωράει το αυτί και όχι γκουμούτσες.10/10 άνετα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δεν έχουνε καλό ήχο και θέλουν equalizer από κάτω για να παίξουν σωστά.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι ισάξια με αρκετά ακριβότερα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ αξιόλογο προϊόν για τα χρήματα του !!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλός ήχος. Βολεψαν στην αρχή τον junior. Σπάσανε μετά από πτώση. Αγόρασα δύο και τα δύο σπάσανε στο ίδιο σημείο, (δεξιά θήκη ακουστικού)
Ήταν δώρο για το αγόρι μου και απίστευτα για την τιμή, δεν έχει κανένα παράπονο μετά από σχεδόν ένα χρόνο χρήσης.
Τα εχω απο το 2021, και πραγματικα ειμαι τοσο τυχερη που μου προτειναν αυτα και οχι αυτα που ειχα επιλεξει απο την αρχη. Μετα απο χρονια και ΠΑΡΑ πολλες ωρες χρησης, τα μαξιλαρακια εχουν ξεφλουδισει. Το καλωδιο που ειναι στα ακουστικα (συγκεκριμενα εκει που ειναι για το κλεισιμο του μικροφωνου) και η πανω και η κατω πλευρα εχουν τραβηχτει *ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ* αλλα λειτουργουν και παλι. Εχουν αντεξει παρα μα παρα πολλα, και αυτο επειδη ειμαι αδέξια. Το μονο που παρατηρησα ειναι οτι δεν κανει mute το μικροφωνο παντα απο το κουμπι και πιανει καποιους μικρους ηχους, ή λειτουργει κανονικα λες και δεν το εχω ενεργοποιησει.
update: Τα πρωτα μου χαλασαν στη πρωτη εβδομαδα καθως δεν ακουγονταν το αριστερο ακουστικο. Στα δευτερα δεν λειτουργει ο μικροφωνο χωρις το καλδωδιο προεκτασης. Καλυτερα δωσε 20-30 περισσοτερα και πηγαινετε σε κατι καλυτερο
σημερα τα πηρα. εχω παρατηρισει πωσ δεν εχουν καθολου καλη απομονοση ηχου το . παρολα αυτα εχουν πολυ καλο μπασο.επισης με το επιπλεων καλοδιο χρησιμοποιοντας το παρατηρισα πωσ δουλεβει μονο η δεξεια μερια.