10 μερες μετα….
Η υγρασία στον χώρο ειναι εκει που πρεπει.
Το wifi δουλεύει μια χαρα, ούτε αποσυνδέσεις ούτε τιποτα. Βεβαια δεν μου εχει ξαναζητήσει app να δώσω εγω γραπτώς το όνομα του δυκτιου. Με αυτο γέλασα !
Γενικά το app ειναι κατανοητό κ ευκολοδουλευτο.
Ο θόρυβος ηταν κατι αναμενόμενο, δεν σκόπευα να κοιμηθώ αγκαλίτσα του οπως κ να χει. Δεν υπάρχει διαφορά είτε στην πρωτη σκάλα είτε στο μαξ το εργαλείο ακούγετε. Δεν πιστεύω πως υπάρχει τέτοιου τύπου μηχάνημα που να μην ακούγετε !!
Προσοχή δεν λεω πως κανει κανενα τρελό σαματά ! Απλα ακούγετε !
Στέκομαι στην χαμηλή ονομαστική κατανάλωση ρεύματος σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Το hepa θα παιξει τον χειμώνα που θα κλείσουν οι πόρτες κ τα παράθυρα, το εχω αφησει σφραγισμένο.
Βλεπω πως εχει παιξει κ σε χαμηλότερη τιμή απο τα 260€ που έδωσα, οποτε θα το πρότεινα για αγορά άνετα στα 220-230€ και με γνώμονα παντα την λογική κατανάλωση ρεύματος σε σχέση με κάποια αλλα.
4 αστέρια γιατι θα μπορούσε να δίνει κ ενα χειριστήριο για να μπορεις να το χειριστείς απο απόσταση.
Διαβάζω πιο κατω κάποια αρνητικά σχόλια σε σχέση με κάποιες λειτουργίες , ένδειξη υγρασίας, κόψιμο του κομπρεσορα,σβήσιμο οθόνης…..!!
Αναφέρονται τα παντα στο manual, αναλυτικά κ στα ελληνικά.