Δυστυχώς ισχύει ότι κάνει θόρυβο, πιθανότατα λόγω μετακίνησης εξαρτημάτων στη μεταφορά. Επικοινώνησα με τη juro pro και περιμένω ενημέρωση για να ρυθμιστεί. Με app που ξέρω ότι λειτουργεί κανονικότητα και διαβάζει db, αυτή τη στιγμή είναι 60db στο sleep mode, 70 στη medium speed, 75 στο high speed. Ελπίζω να είναι περίπτωση που φτιάχνεται εύκολα αλλιώς θα επιστραφεί. 40db είναι ανεκτά, 60 όχι! Την υγρασία αν τη ρίχνει θα φανεί στη πορεία. Οψομεθα!
Τον πήγα σε εξαιρετικό συνεργάτη της juro pro εδώ πιο πάνω Πετρούπολη, το άνοιξε, το έφτιαξε, έβαλε και έξτρα μόνωση, όλα στα πλαίσια του σέρβις. Ο θόρυβος πλέον φυσιολογικός (ροή αέρα, χωρίς συντονισμό).
Για να είμαστε ρεαλιστές. 38db λένε, στη πραγματικότητα 48db με αφυγρανση στο sleep (χαμηλότερη ταχύτητα). Αλλά ανεκτό και από απόσταση μερικών μέτρων σχεδόν δεν ακούγεται τίποτα. Αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ όχι για δωμάτιο που θες να κοιμάσαι, απ' έξω δύο τρία μέτρα με ημικλειστη τη πόρτα, γίνεται.
Πάντως σήμερα δούλευε όλη μέρα σε σπίτι με σχετικά χαμηλή υγρασία (κυμαινομαι από 40-70 ανάλογα από που φυσάει), σήμερα τη πήρε από 68-70 και την έχει παει 56-59 σε ένα χωρο πολλών τετραγωνικών.
Δε ξέρω τώρα αν αξίζει 250-260€ που κάνει αλλά, αν αντέχει στο χρόνο (θα κάνω τα σέρβις κάθε χρόνο με 15€ για να κρατήσω την εγγύηση), και συνεχίσει να τραβάει έτσι υγρασία, σίγουρα αξίζει.
Ήδη ο θερμοστάτης ανεβοκατεβαίνει πολύ αραιότερα και η θερμοκρασία του σπιτιού διατηρείται για περισσότερες ώρες.
Ψάξτε, δοκιμάστε, διαλέξετε. Είναι μια καλή επιλογή, μάλλον θα την ξαναέκανα (αλλά θα προτιμούσα λιγότερο θόρυβο σίγουρα)