Ένα βελτιστοποιημένο μπροστινό πάνελ παρέχει τεράστια ροή αέρα στο σύστημά σας για μέγιστη ψύξη.
Τα 2 ανεμιστηρακια που έρχονται μαζι με το κουτι εχουν σταθερες στροφες στο φουλ η μπορουν να ρυθμιζονται ;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ο αέρας διαχέεται εύκολα (air flow) και η κατασκευή του είναι ποιοτική.
Δες όλη την περιγραφήΑυτό το κουτί υπολογιστή είναι ιδανικό για δημιουργούς που επιδιώκουν ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Σχεδιασμένο για να υποστηρίζει μελλοντικές αναβαθμίσεις, προσφέρει άπλετο χώρο για high-end hardware, εξελιγμένη υποστήριξη RGB φωτισμού και εξαιρετική διαχείριση καλωδίων. Είτε φτιάχνεις το πρώτο σου custom PC είτε ένα σύστημα που θα εντυπωσιάσει με την εμφάνιση και την απόδοση, αυτό το κουτί καλύπτει κάθε ανάγκη.
Το Corsair 4000D AIRFLOW είναι ένα μεσαίο tower κουτί υπολογιστή που σχεδιάστηκε για να παρέχει εξαιρετική ροή αέρα. Είναι κατασκευασμένο από λεπτό ατσάλι και διαθέτει πλέγμα στο μπροστινό μέρος, στην κορυφή και στο πίσω μέρος για να επιτρέπει τη ροή του αέρα. Το 4000D AIRFLOW διαθέτει δύο προεγκατεστημένους ανεμιστήρες 120mm στο μπροστινό μέρος για να παρέχουν ψύξη για τα εσωτερικά εξαρτήματα του υπολογιστή σας.
Το 4000D AIRFLOW είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους αναζητούν ένα μεσαίο tower κουτί υπολογιστή με εξαιρετική ροή αέρα. Είναι επίσης μια καλή επιλογή για όσους αναζητούν ένα κουτί που είναι εύκολο να συναρμολογηθεί.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ο αέρας διαχέεται εύκολα (air flow) και η κατασκευή του είναι ποιοτική.
Ένα βελτιστοποιημένο μπροστινό πάνελ παρέχει τεράστια ροή αέρα στο σύστημά σας για μέγιστη ψύξη.
Δρομολογήστε τα κύρια καλώδια σας μέσω ενός ενιαίου καναλιού, με άνετο χώρο 25 χιλιοστών πίσω από τη μητρική πλακέτα για όλα τα καλώδια σας, κάνοντας μια καθαρή κατασκευή πιο εύκολη από ποτέ.
Εξοπλισμένο με δύο ανεμιστήρες CORSAIR 120mm AirGuide, που χρησιμοποιούν πτερύγια αντιδίνη Για να συγκεντρώσουν τη ροή του αέρα και να ενισχύσουν την ψύξη.
Ένα ευρύχωρο εσωτερικό χωράει έως και 6x ανεμιστήρες 120mm ή 4x 140mm, μαζί με πολλαπλά ψυγεία, συμπεριλαμβανομένου ενός 360mm μπροστά και ενός 280mm στην οροφή.
Οι βάσεις ανεμιστήρων διαθέτουν ευρύτερες εγκοπές, επιτρέποντας την προσαρμογή της τοποθέτησης των ανεμιστήρων και την ευελιξία.
Χωράει έως και 2x SSD 2,5 ιντσών και 2x HDD 3,5 ιντσών, με μετακινούμενες θήκες SSD που μπορούν να μετακινηθούν στο μπροστινό κάλυμμα του τροφοδοτικού.
Ο μοντέρνος πίνακας εισόδου/εξόδου στην πρόσοψη περιλαμβάνει μια θύρα USB 3.1 Type-C, μια θύρα USB 3.0 και μια συνδυασμένη υποδοχή ήχου/μικροφώνου.
Με τις συμπεριλαμβανόμενες κάθετες υποδοχές PCIe και μια βιδωτή βάση για ένα καλώδιο επέκτασης CORSAIR PCI-Express 3.0 (πωλείται ξεχωριστά) μπορείτε να αναδείξετε την GPU σας και να την κρατήσετε ασφαλή ταυτόχρονα.
Αναδείξτε τα εξαρτήματα υψηλού προφίλ και το φωτισμό RGB με μια εύκολη μέθοδο τοποθέτησης με συρόμενη επιφάνεια και συρόμενη επιφάνεια.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετικό κουτί με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πραγματικά σωστό airflow. Το χρησιμοποιώ με Ryzen 7 5700X και RTX 3060 και οι θερμοκρασίες παραμένουν σε πολύ καλά επίπεδα ακόμα και σε gaming ή απαιτητική χρήση. Το cable management είναι από τα καλύτερα που έχω δει, με αρκετό χώρο και πολύ καλή οργάνωση στο πίσω μέρος.
Για ένα διάστημα δεν χρησιμοποιούσα το tempered glass panel και δοκίμασα πατέντα με διάτρητη σίτα/mesh στο πλάι για ακόμα καλύτερη ροή αέρα. Το κουτί ανταποκρίθηκε άψογα χωρίς τριγμούς ή θέματα σταθερότητας, κάτι που δείχνει την ποιότητα του σκελετού και του σχεδιασμού του. Ακόμα και έτσι, κράτησε πολύ καλές θερμοκρασίες και χαμηλό θόρυβο.
Γενικά πρόκειται για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα mid tower cases στην κατηγορία του. Πολύ καλό airflow, στιβαρή κατασκευή, εύκολο στήσιμο και minimal εμφάνιση χωρίς υπερβολές. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει σοβαρή βάση για gaming ή workstation build.
Τιμιοτατο κουτι αγορασμενο στα 120€. Χωραει τα παντα (περα απο εξτριμ καρτες γραφικων). Απο ψυξη τα παει πολυ καλα διατηρει σταθερες θερμοκρασιες εσωτερικα ακομα και με 3 ανεμιστηρακια (εκ των οποιων το 1 ηταν ηδη μεσα). Επισης εχει αρκετο χωρο για cable management οποτε μπορειτε με ελαχιστο κοπο να φτιαξετε ενα ομορφο συστημα. Τελος εχει σιτακι μαγνητικο πανω και κουμπωτο μπροστα και κατω οποτε σκονη δεν περναει.
Ακριβο κουτί αλλά αρκετά όμορφο, μινιμαλ και με καλό air flow. εκεί κοντά στα 100 θα το πρότεινα. ο σχεδιασμός είναι ωραίος και δουλεύεις άνετα για να φτιάξεις το πσ σου.
Το κουτι ειναι διασημο και διαφημιζεται για το "καλο" του airflow αλλα στην πραγματικοτητα το κουτι διαθετει χωρο μονο για 2 120mm ανεμιστηρακια στην επανω πλευρα , και ΚΑΝΕΝΑ στην κατω πλευρα, κατω απο την καρτα γραφικων εξαιτιας της τοποθεσιας του τροφοδοτικου. Επισης ερχεται μονο με 2 ανεμιστηρακια τα οποια για την τιμη που το αγωρασα (γυρω στα 110€) ειναι απαισια θα ελεγα.
Το ενα θετικο χαρακτηριστικο ειναι η ομορφια του κουτιου που ηταν και αυτο που με ξεγελασε ωστε να το αγορασω.
Μην κανετε το ιδιο λαθος με εμενα.
Δεν θα το προτεινα.
Στιβαρό, όμορφο, με πολύ καλές πατέντες για cable management και πολύ καλό airflow.
Αρνητικά: Μπροστινές θύρες USB (λίγες).
Είναι το καλυτερο pc case που έχω δει σου βάζουν μέχρι και έξτρα πράγματα για να σου κάνουν την ζωή πιο εύκολη αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω
Παιδιά το κουτί αξίζει.
Όποιος ψάχνει για κουτί υπολογιστή και μπορεί να δώσει κάτι παραπάνω σε χρήματα ας μη το σκέφτεται καθόλου. Τελείως ήσυχο, καθόλου θόρυβο. Έχω προσθέσει κι άλλα 2 12άρια fan στην επάνω πλευρά και πραγματικά δεν ακούγεται τίποτε ώστε να αμφιβάλλω αν άνοιξε ο υπολογιστής.
Το μόνο πράγμα που πρέπει να προσέξει κάποιος είναι το τζάμι της αριστερής πλευράς. Θέλει προσοχή όταν το αφαιρέσετε, δεν είναι για πολλά ζόρια.
Επίσης το κουτί δεν υποστηρίζει beep code αλλά το θέμα έχει λυθεί με ένα πρόσθετο internal speaker beep code connector που τοποθετήθηκε στη μητρική.
Ευρύχωρο, εύκολο στη συναρμολόγηση και με πολύ καλή κυκλοφορία αέρα. Τυπικό μέγεθος για Midi Tower, ίσως και λίγο πάνω από τον μέσο όρο, απαραίτητο όμως για σωστή κυκλοφορία αέρα. Δεν διαθέτει φωτισμό led, ούτε οι προεγκατεστημένοι ανεμιστήρες. Σε καθημερινή χρήση και ελαφριά παιχνίδια δεν έχει ανεβάσει θερμοκρασίες πάνω από 50 - 55 βαθμούς Κελσίου. Η σύνθεση είναι: 3 προεγκατεστημένοι ανεμιστήρες και Ryzen 7 5700G με ψύκτρα Esports Duo. Δεν έχω προσθέσει κάρτα γραφικών. Αγοράστηκε στα 85ευρώ και το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση για επώνυμο κουτί.
I got it 2 years ago and everything worked fine.
I've opened it many times to clean it
Today I opened it up to clean it and the glass shattered into a million pieces suddenly
Buyer beware. Many 280 rads will NOT fit without very low profile RAM in the top mount position, and very few will fit in the front mount position with tubes down as the power supply plate/floor of the chassis does not have enough gap for the tubes. Could be mounted pipes up, but pipes down is generally better.
The Arctic Liquid Freezer 3 280 will only fit in the front mount tubes up. If you're ok with that it's fine.
Everything else about the case is great value for money.
Το κουτί αυτό το είχα αγοράσει πριν από 2 χρόνια στα 80 ευρώ περίπου, και έχω να πω πως για την τιμή του είναι ένα πολύ καλό κουτί με πάρα πολύ airflow.
Τα μοναδικά αρνητικά για μένα προσωπικά είναι πως έρχεται μόνο με 2 ανεμιστήρες (1 μπροστά και 1 πίσω), που είναι μια χαρά εάν δεν έχεις κάποιο καινούργιο PC. Αλλά εάν έχεις πιο καινούργια και καλά κομμάτια, σίγουρα θα χρειαστούν επιπλέον ανεμιστήρες.
Επίσης, το τζαμάκι που έχει για εμένα προσωπικά είναι πολύ σκοτεινό και θα το προτιμούσα λίγο πιο διαφανές.
Πριν είχα το coolermaster cm 690 2ης γενιάς. Ένα μέγεθος μεγαλύτερο οπότε ήταν λίγο πισογυρισμα. Ο χώρος αρκετά στριμωγμένος και με ζορισε στην μεταφορά του εσωτερικού. Επίσης ακούγεται συνεχώς ένα επαναλαμβανόμενο τακ και δεν είναι από τον μοναδικό μηχανικό δίσκο. Κάπου δεν έχω βάλει σωστά κάποιο καλώδιο και βρίσκει στους ανεμιστήρες.
Από τα καλύτερα tower στην κατηγορία του και τα χρήματά του. Ποιοτική και στιβαρή κατασκευή, εύχρηστο cable management (περιέχει velcro straps, tie raps), 2 αθόρυβα προεγκατεστημενα fans, φίλτρα σκόνης περιμετρικά και με επαρκή χώρο και για τις πιο ογκώδης gpu. Απόλυτα ικανοποιημένος από την αγορά και το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Το κουτακι αν και ακριβο αξιζει με το παραπανω. Αρχικα ειναι ευρυχωρο και πολυ ανετο να χτισεις με απειρο χωρο για cable management. Ερχεται με 2 (non rbg) fans των 120 mm. Ενα 8μηνο που ειναι στην κατοχη μου δεν εχω πααρατηρησει σκονη στο εσωτερικο καθως τα σιτακια του ειναι παρα πολυ καλα (το εχω στο πατωμα).Τωρα για οσους λενε οτι ειναι θορυβωδες απλα δεν εχουν φτιαξει σωστα τα fan curves, δεν ξερω τι κανουν παντως εγω ουτε που το ακουω.Υπαρχει επισης και παρα πολυ καλο airflow . Το build μου:
Ryzen 5 5600(μαμα ψυκτρα μαξ 80)
Msi B450 Tomahawk
Corsair 16gb ram
Asus rx 7600 8Gb
240 gb ssd
2 tb hdd
4 corsair 120mm fans
καλη και ποιοτική κατασκευή ευρυχωρο και καλο cable management. Μου την προτειναν και εχω μεινει ευχαριστημένος. ερχεται με 2 φαν που ειναι μεν αρκετα αλλα μπροστα μπορείς να προσθέσεις εξτρα αλλα δυο (των 240mm) Προσωπικά εχω βαλει υδροψυξη 240mm και καρτα γραφικων 4070 η οποία χωραει ανςτα. μπορεί να μπει επίσης καθετα η καρτα(υπαρχει και στηριγμα για την καρτα σε οριζοντια θεση) . Την προτεινω.
Ερχόμενος απο πολύ πιο ακριβές αγορές κουτιών , πίστευα πως θα ήταν απλά οκ. Όμως πραγματικά έπαθα πλάκα μόλις το άνοιξα και είδα την ποιότητα κατασκευής ,
Θετικά.
χώροι , ποιότητα , ομορφιά , εργονομία , cable management , βάσεις
αρνητικά .
κανένα απολύτως .
Πολύ minimal και clean κουτί με tinted γυαλί για να μην σε πανιάζουν τα RGB και να δίνει ένα ωραίο εφέ το βράδυ στο σκοτάδι. Από airflow το λέει και το όνομα, είναι παρά πολύ καλό και δεν νομίζω σε αυτά τα χρήματα να μπορείτε να βρείτε κάτι καλύτερο. Η πίσω μεριά έχει άφθονο χώρο για να ρίξετε τα καλώδια χύμα... εννοώ για cable management... :) Με 6 φανάκια π.χ. P12 της Arctic νομίζω γίνεται κορυφή.
Προσοχή!
Μην πάρετε το μοντέλο που έχει ήδη 3 ανεμιστήρες ARGB, καθώς έχει κάποιες μικροαλλαγές με αυτό (π.χ. στη βάση για το mobo δεν έχει το κλιπάκι που εξέχει, είναι λιγότερο tinted) και τα ανεμιστηράκια εκείνα κάνουν θόρυβο..
Bets case ever, very good airflow and cabble managment. It is a little expensive but you wont find anything cheaper thesedays, I still believe it is worth its money (90-110 EUROS).
Τι να πει κανείς? Απλό , λυτό αλλα πανέμορφο όχι κάτι fancy με απίστευτη διαχείριση καλωδίων άψογη ροή αέρα (τουλάχιστον σε εμένα) με 2 140mm ανεμιστήρες της ίδιας εταιρίας για intake μπροστά και 3 για exhaust εκ των οποίων οι 2 είναι της υδρόψυξης. Στεγάζει έναν 7800x3d και χωράει την Asus TUF rx6950xt η οποία είναι 320mm οπότε δεν θα έχετε θέμα και με λίγο μεγαλύτερη κάρτα εκτός αν μπεί radiator μπροστά στο κουτί. Το τζάμι σίγουρα πιο σκούρο απο το carbide 400c της ιδιας εταιρίας που είχα. Τα hdd racks δεν μου χρειάστηκαν και τα έβγαλα καθώς έχω κουμπώσει έναν m2 πάνω στην μητρική. Γενικά δεν περίμενα κάτι λιγότετο απο αυτήν την εταιρεία που έχω αγαπήσει. Μεγάλο συν το πανεύκολο καθάρισμα των φίλτρων του κουτιού με βάλε βγάλε κινήσεις χωρίς να ξεβιδώσεις ή να πιέσεις κλιπάκια με κίνδυνο να σπάσουν. Η τιμη του..στα 98 ευρω που το πήρα είναι οκ αν σκευτούμε πως δίνονται δυο βασικοί ανεμιστήρες.
Αγοράστηκε 2/10 Όλα καλά στο χτίσιμο. Μετά από 15 μέρες τη νύχτα ενώ δούλευε έκανε έκρηξη το πλαϊνό τζαμί και μου γέμισε το γραφείο μου. Καθάριζα κρυσταλλα μέσα στα μεσάνυχτα. Μακριά και αγαπημένοι.
Χάλια μαύρα, στο πάνω μέρος χωράει υδρόψυξη 280 με την προϋπόθεση οι ανεμιστήρες να είναι low profile κάπου στα 14mm, δηλαδή θα τους πάρεις ξεχωριστά γιατί καμία υδρόψυξη stock δεν έχει low profile ανεμιστήρες. Μπροστά μεριά του κουτιού το site λέει πως χωράει 360 υδρόψυξη, λοιπόν ούτε μπροστά χωράει, πήγα να βάλω την lian li galahad 2 και δεν έμπαινε με τίποτα, έβρισκε μπροστά στην πλακέτα που έχει τα κουμπιά το κουτί, δηλαδή το on οff, την θύρα usb...Τραγικό κουτί για αυτά τα λεφτά, να έχει τόσους περιορισμούς.
Εξαιρετική κατασκευή!
Έρχεται με 2 απλά -non rgb- fans και όλα τα παρελκόμενα για cable management.
Το μόνο που θα ήθελα διαφορετικό είναι το τζάμι να μην ήταν τόσο φιμέ. Με 7(!!) RGB fans και 2 RGB RAM και τη νύχτα δεν φαίνεται ούτε η κάρτα γραφικών.
Πολύ καλό Airflow και αρκετές θέσεις για σκληρούς, hubs κτλ.
ότι καλύτερο,είναι μεγάλο, μπορείς να βάλεις μέσα μια φιγούρα,
πολύ ποιοτικό και στιβαρό. Πολύς χώρος για να μπουν όμορφα και τακτοποιημένα τα καλώδια. Δυστυχώς βέβαια εμένα ήρθε με 2 και όχι 3 fans αλλά όλα οκ
Ενο στην φωτογραφία το δείχνει με φωτιζόμενα ανεμιστηράκια, τελικά είχε μόνο ένα και αυτό μαύρο, και στην περιγραφή δεν ανέφερε τίποτα για τα ανεμιστηράκια οπότε υποθέτεις ότι είναι όπος στην φωτογραφία. Τελικά πείρα ένα σετ της Arctic freezer.
Το κουτί αυτό έχει κάποιες αστοχίες.1ον,δεν έχει 140 φανακι για exhaust.2ον,δεν υπάρχει κανένας λόγος για τόσο ψηλό πάτωμα που χαραμίζει τόσο χώρο.Θα έμπαιναν 2/3 ανεμιστήρες και τότε ναι,θα μιλάγαμε για σοβαρό airflow.3ον,για vertical mount κάρτας,έτσι και έτσι.Πολύ κοντά στο τζάμι άρα ανέβασμα θερμοκρασίας οπότε το ιδανικό είναι custom loop για gpu,όμως το budget ξεφεύγει έτσι.Τέλος το τζάμι.Πολύ φιμέ,γούστα είναι όμως αυτά.Του βαλα ένα clear της corsair και νομίζω δείχνει καλύτερα
Καταρχάς ας πάνε από τα αρνητικά Δεν βγάζει με την καμία αέρα απ το κουτί Όμως αυτό δεν σταματάει από το να είναι μια τόσο καλή λύση
Πολύ καλο κουτί το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι οτι αναβόσβηνε το λαπάκι power όταν το χρησιμοποιούσα αλλά με μια αλλαγή ρυθμισης στο bios της μητρικής λύθηκε οπότε όλα καλά.
Εξαιρετικό κουτί με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πραγματικά σωστό airflow. Το χρησιμοποιώ με Ryzen 7 5700X και RTX 3060 και οι θερμοκρασίες παραμένουν σε πολύ καλά επίπεδα ακόμα και σε gaming ή απαιτητική χρήση. Το cable management είναι από τα καλύτερα που έχω δει, με αρκετό χώρο και πολύ καλή οργάνωση στο πίσω μέρος.
Για ένα διάστημα δεν χρησιμοποιούσα το tempered glass panel και δοκίμασα πατέντα με διάτρητη σίτα/mesh στο πλάι για ακόμα καλύτερη ροή αέρα. Το κουτί ανταποκρίθηκε άψογα χωρίς τριγμούς ή θέματα σταθερότητας, κάτι που δείχνει την ποιότητα του σκελετού και του σχεδιασμού του. Ακόμα και έτσι, κράτησε πολύ καλές θερμοκρασίες και χαμηλό θόρυβο.
Γενικά πρόκειται για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα mid tower cases στην κατηγορία του. Πολύ καλό airflow, στιβαρή κατασκευή, εύκολο στήσιμο και minimal εμφάνιση χωρίς υπερβολές. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει σοβαρή βάση για gaming ή workstation build.
Τιμιοτατο κουτι αγορασμενο στα 120€. Χωραει τα παντα (περα απο εξτριμ καρτες γραφικων). Απο ψυξη τα παει πολυ καλα διατηρει σταθερες θερμοκρασιες εσωτερικα ακομα και με 3 ανεμιστηρακια (εκ των οποιων το 1 ηταν ηδη μεσα). Επισης εχει αρκετο χωρο για cable management οποτε μπορειτε με ελαχιστο κοπο να φτιαξετε ενα ομορφο συστημα. Τελος εχει σιτακι μαγνητικο πανω και κουμπωτο μπροστα και κατω οποτε σκονη δεν περναει.
Ακριβο κουτί αλλά αρκετά όμορφο, μινιμαλ και με καλό air flow. εκεί κοντά στα 100 θα το πρότεινα. ο σχεδιασμός είναι ωραίος και δουλεύεις άνετα για να φτιάξεις το πσ σου.
1724 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα 2 ανεμιστηρακια που έρχονται μαζι με το κουτι εχουν σταθερες στροφες στο φουλ η μπορουν να ρυθμιζονται ;
Ρυθμίζονται στο bios
Τα λαμακια που χρειάζετε να βγουν για να μπει η gpu είναι με βίδες?
Ναι
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Αυτό το κουτί υπολογιστή είναι ιδανικό για δημιουργούς που επιδιώκουν ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Σχεδιασμένο για να υποστηρίζει μελλοντικές αναβαθμίσεις, προσφέρει άπλετο χώρο για high-end hardware, εξελιγμένη υποστήριξη RGB φωτισμού και εξαιρετική διαχείριση καλωδίων. Είτε φτιάχνεις το πρώτο σου custom PC είτε ένα σύστημα που θα εντυπωσιάσει με την εμφάνιση και την απόδοση, αυτό το κουτί καλύπτει κάθε ανάγκη.
Το Corsair 4000D AIRFLOW είναι ένα μεσαίο tower κουτί υπολογιστή που σχεδιάστηκε για να παρέχει εξαιρετική ροή αέρα. Είναι κατασκευασμένο από λεπτό ατσάλι και διαθέτει πλέγμα στο μπροστινό μέρος, στην κορυφή και στο πίσω μέρος για να επιτρέπει τη ροή του αέρα. Το 4000D AIRFLOW διαθέτει δύο προεγκατεστημένους ανεμιστήρες 120mm στο μπροστινό μέρος για να παρέχουν ψύξη για τα εσωτερικά εξαρτήματα του υπολογιστή σας.
Το 4000D AIRFLOW είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους αναζητούν ένα μεσαίο tower κουτί υπολογιστή με εξαιρετική ροή αέρα. Είναι επίσης μια καλή επιλογή για όσους αναζητούν ένα κουτί που είναι εύκολο να συναρμολογηθεί.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ο αέρας διαχέεται εύκολα (air flow) και η κατασκευή του είναι ποιοτική.
Ένα βελτιστοποιημένο μπροστινό πάνελ παρέχει τεράστια ροή αέρα στο σύστημά σας για μέγιστη ψύξη.
Δρομολογήστε τα κύρια καλώδια σας μέσω ενός ενιαίου καναλιού, με άνετο χώρο 25 χιλιοστών πίσω από τη μητρική πλακέτα για όλα τα καλώδια σας, κάνοντας μια καθαρή κατασκευή πιο εύκολη από ποτέ.
Εξοπλισμένο με δύο ανεμιστήρες CORSAIR 120mm AirGuide, που χρησιμοποιούν πτερύγια αντιδίνη Για να συγκεντρώσουν τη ροή του αέρα και να ενισχύσουν την ψύξη.
Ένα ευρύχωρο εσωτερικό χωράει έως και 6x ανεμιστήρες 120mm ή 4x 140mm, μαζί με πολλαπλά ψυγεία, συμπεριλαμβανομένου ενός 360mm μπροστά και ενός 280mm στην οροφή.
Οι βάσεις ανεμιστήρων διαθέτουν ευρύτερες εγκοπές, επιτρέποντας την προσαρμογή της τοποθέτησης των ανεμιστήρων και την ευελιξία.
Χωράει έως και 2x SSD 2,5 ιντσών και 2x HDD 3,5 ιντσών, με μετακινούμενες θήκες SSD που μπορούν να μετακινηθούν στο μπροστινό κάλυμμα του τροφοδοτικού.
Ο μοντέρνος πίνακας εισόδου/εξόδου στην πρόσοψη περιλαμβάνει μια θύρα USB 3.1 Type-C, μια θύρα USB 3.0 και μια συνδυασμένη υποδοχή ήχου/μικροφώνου.
Με τις συμπεριλαμβανόμενες κάθετες υποδοχές PCIe και μια βιδωτή βάση για ένα καλώδιο επέκτασης CORSAIR PCI-Express 3.0 (πωλείται ξεχωριστά) μπορείτε να αναδείξετε την GPU σας και να την κρατήσετε ασφαλή ταυτόχρονα.
Αναδείξτε τα εξαρτήματα υψηλού προφίλ και το φωτισμό RGB με μια εύκολη μέθοδο τοποθέτησης με συρόμενη επιφάνεια και συρόμενη επιφάνεια.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετικό κουτί με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πραγματικά σωστό airflow. Το χρησιμοποιώ με Ryzen 7 5700X και RTX 3060 και οι θερμοκρασίες παραμένουν σε πολύ καλά επίπεδα ακόμα και σε gaming ή απαιτητική χρήση. Το cable management είναι από τα καλύτερα που έχω δει, με αρκετό χώρο και πολύ καλή οργάνωση στο πίσω μέρος.
Για ένα διάστημα δεν χρησιμοποιούσα το tempered glass panel και δοκίμασα πατέντα με διάτρητη σίτα/mesh στο πλάι για ακόμα καλύτερη ροή αέρα. Το κουτί ανταποκρίθηκε άψογα χωρίς τριγμούς ή θέματα σταθερότητας, κάτι που δείχνει την ποιότητα του σκελετού και του σχεδιασμού του. Ακόμα και έτσι, κράτησε πολύ καλές θερμοκρασίες και χαμηλό θόρυβο.
Γενικά πρόκειται για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα mid tower cases στην κατηγορία του. Πολύ καλό airflow, στιβαρή κατασκευή, εύκολο στήσιμο και minimal εμφάνιση χωρίς υπερβολές. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει σοβαρή βάση για gaming ή workstation build.
Τιμιοτατο κουτι αγορασμενο στα 120€. Χωραει τα παντα (περα απο εξτριμ καρτες γραφικων). Απο ψυξη τα παει πολυ καλα διατηρει σταθερες θερμοκρασιες εσωτερικα ακομα και με 3 ανεμιστηρακια (εκ των οποιων το 1 ηταν ηδη μεσα). Επισης εχει αρκετο χωρο για cable management οποτε μπορειτε με ελαχιστο κοπο να φτιαξετε ενα ομορφο συστημα. Τελος εχει σιτακι μαγνητικο πανω και κουμπωτο μπροστα και κατω οποτε σκονη δεν περναει.
Ακριβο κουτί αλλά αρκετά όμορφο, μινιμαλ και με καλό air flow. εκεί κοντά στα 100 θα το πρότεινα. ο σχεδιασμός είναι ωραίος και δουλεύεις άνετα για να φτιάξεις το πσ σου.
Το κουτι ειναι διασημο και διαφημιζεται για το "καλο" του airflow αλλα στην πραγματικοτητα το κουτι διαθετει χωρο μονο για 2 120mm ανεμιστηρακια στην επανω πλευρα , και ΚΑΝΕΝΑ στην κατω πλευρα, κατω απο την καρτα γραφικων εξαιτιας της τοποθεσιας του τροφοδοτικου. Επισης ερχεται μονο με 2 ανεμιστηρακια τα οποια για την τιμη που το αγωρασα (γυρω στα 110€) ειναι απαισια θα ελεγα.
Το ενα θετικο χαρακτηριστικο ειναι η ομορφια του κουτιου που ηταν και αυτο που με ξεγελασε ωστε να το αγορασω.
Μην κανετε το ιδιο λαθος με εμενα.
Δεν θα το προτεινα.
Στιβαρό, όμορφο, με πολύ καλές πατέντες για cable management και πολύ καλό airflow.
Αρνητικά: Μπροστινές θύρες USB (λίγες).
Είναι το καλυτερο pc case που έχω δει σου βάζουν μέχρι και έξτρα πράγματα για να σου κάνουν την ζωή πιο εύκολη αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω
Παιδιά το κουτί αξίζει.
Όποιος ψάχνει για κουτί υπολογιστή και μπορεί να δώσει κάτι παραπάνω σε χρήματα ας μη το σκέφτεται καθόλου. Τελείως ήσυχο, καθόλου θόρυβο. Έχω προσθέσει κι άλλα 2 12άρια fan στην επάνω πλευρά και πραγματικά δεν ακούγεται τίποτε ώστε να αμφιβάλλω αν άνοιξε ο υπολογιστής.
Το μόνο πράγμα που πρέπει να προσέξει κάποιος είναι το τζάμι της αριστερής πλευράς. Θέλει προσοχή όταν το αφαιρέσετε, δεν είναι για πολλά ζόρια.
Επίσης το κουτί δεν υποστηρίζει beep code αλλά το θέμα έχει λυθεί με ένα πρόσθετο internal speaker beep code connector που τοποθετήθηκε στη μητρική.
Ευρύχωρο, εύκολο στη συναρμολόγηση και με πολύ καλή κυκλοφορία αέρα. Τυπικό μέγεθος για Midi Tower, ίσως και λίγο πάνω από τον μέσο όρο, απαραίτητο όμως για σωστή κυκλοφορία αέρα. Δεν διαθέτει φωτισμό led, ούτε οι προεγκατεστημένοι ανεμιστήρες. Σε καθημερινή χρήση και ελαφριά παιχνίδια δεν έχει ανεβάσει θερμοκρασίες πάνω από 50 - 55 βαθμούς Κελσίου. Η σύνθεση είναι: 3 προεγκατεστημένοι ανεμιστήρες και Ryzen 7 5700G με ψύκτρα Esports Duo. Δεν έχω προσθέσει κάρτα γραφικών. Αγοράστηκε στα 85ευρώ και το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση για επώνυμο κουτί.
I got it 2 years ago and everything worked fine.
I've opened it many times to clean it
Today I opened it up to clean it and the glass shattered into a million pieces suddenly
Buyer beware. Many 280 rads will NOT fit without very low profile RAM in the top mount position, and very few will fit in the front mount position with tubes down as the power supply plate/floor of the chassis does not have enough gap for the tubes. Could be mounted pipes up, but pipes down is generally better.
The Arctic Liquid Freezer 3 280 will only fit in the front mount tubes up. If you're ok with that it's fine.
Everything else about the case is great value for money.
Το κουτί αυτό το είχα αγοράσει πριν από 2 χρόνια στα 80 ευρώ περίπου, και έχω να πω πως για την τιμή του είναι ένα πολύ καλό κουτί με πάρα πολύ airflow.
Τα μοναδικά αρνητικά για μένα προσωπικά είναι πως έρχεται μόνο με 2 ανεμιστήρες (1 μπροστά και 1 πίσω), που είναι μια χαρά εάν δεν έχεις κάποιο καινούργιο PC. Αλλά εάν έχεις πιο καινούργια και καλά κομμάτια, σίγουρα θα χρειαστούν επιπλέον ανεμιστήρες.
Επίσης, το τζαμάκι που έχει για εμένα προσωπικά είναι πολύ σκοτεινό και θα το προτιμούσα λίγο πιο διαφανές.
Πριν είχα το coolermaster cm 690 2ης γενιάς. Ένα μέγεθος μεγαλύτερο οπότε ήταν λίγο πισογυρισμα. Ο χώρος αρκετά στριμωγμένος και με ζορισε στην μεταφορά του εσωτερικού. Επίσης ακούγεται συνεχώς ένα επαναλαμβανόμενο τακ και δεν είναι από τον μοναδικό μηχανικό δίσκο. Κάπου δεν έχω βάλει σωστά κάποιο καλώδιο και βρίσκει στους ανεμιστήρες.
Από τα καλύτερα tower στην κατηγορία του και τα χρήματά του. Ποιοτική και στιβαρή κατασκευή, εύχρηστο cable management (περιέχει velcro straps, tie raps), 2 αθόρυβα προεγκατεστημενα fans, φίλτρα σκόνης περιμετρικά και με επαρκή χώρο και για τις πιο ογκώδης gpu. Απόλυτα ικανοποιημένος από την αγορά και το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Το κουτακι αν και ακριβο αξιζει με το παραπανω. Αρχικα ειναι ευρυχωρο και πολυ ανετο να χτισεις με απειρο χωρο για cable management. Ερχεται με 2 (non rbg) fans των 120 mm. Ενα 8μηνο που ειναι στην κατοχη μου δεν εχω πααρατηρησει σκονη στο εσωτερικο καθως τα σιτακια του ειναι παρα πολυ καλα (το εχω στο πατωμα).Τωρα για οσους λενε οτι ειναι θορυβωδες απλα δεν εχουν φτιαξει σωστα τα fan curves, δεν ξερω τι κανουν παντως εγω ουτε που το ακουω.Υπαρχει επισης και παρα πολυ καλο airflow . Το build μου:
Ryzen 5 5600(μαμα ψυκτρα μαξ 80)
Msi B450 Tomahawk
Corsair 16gb ram
Asus rx 7600 8Gb
240 gb ssd
2 tb hdd
4 corsair 120mm fans
καλη και ποιοτική κατασκευή ευρυχωρο και καλο cable management. Μου την προτειναν και εχω μεινει ευχαριστημένος. ερχεται με 2 φαν που ειναι μεν αρκετα αλλα μπροστα μπορείς να προσθέσεις εξτρα αλλα δυο (των 240mm) Προσωπικά εχω βαλει υδροψυξη 240mm και καρτα γραφικων 4070 η οποία χωραει ανςτα. μπορεί να μπει επίσης καθετα η καρτα(υπαρχει και στηριγμα για την καρτα σε οριζοντια θεση) . Την προτεινω.
Ερχόμενος απο πολύ πιο ακριβές αγορές κουτιών , πίστευα πως θα ήταν απλά οκ. Όμως πραγματικά έπαθα πλάκα μόλις το άνοιξα και είδα την ποιότητα κατασκευής ,
Θετικά.
χώροι , ποιότητα , ομορφιά , εργονομία , cable management , βάσεις
αρνητικά .
κανένα απολύτως .
Πολύ minimal και clean κουτί με tinted γυαλί για να μην σε πανιάζουν τα RGB και να δίνει ένα ωραίο εφέ το βράδυ στο σκοτάδι. Από airflow το λέει και το όνομα, είναι παρά πολύ καλό και δεν νομίζω σε αυτά τα χρήματα να μπορείτε να βρείτε κάτι καλύτερο. Η πίσω μεριά έχει άφθονο χώρο για να ρίξετε τα καλώδια χύμα... εννοώ για cable management... :) Με 6 φανάκια π.χ. P12 της Arctic νομίζω γίνεται κορυφή.
Προσοχή!
Μην πάρετε το μοντέλο που έχει ήδη 3 ανεμιστήρες ARGB, καθώς έχει κάποιες μικροαλλαγές με αυτό (π.χ. στη βάση για το mobo δεν έχει το κλιπάκι που εξέχει, είναι λιγότερο tinted) και τα ανεμιστηράκια εκείνα κάνουν θόρυβο..
Bets case ever, very good airflow and cabble managment. It is a little expensive but you wont find anything cheaper thesedays, I still believe it is worth its money (90-110 EUROS).
Τι να πει κανείς? Απλό , λυτό αλλα πανέμορφο όχι κάτι fancy με απίστευτη διαχείριση καλωδίων άψογη ροή αέρα (τουλάχιστον σε εμένα) με 2 140mm ανεμιστήρες της ίδιας εταιρίας για intake μπροστά και 3 για exhaust εκ των οποίων οι 2 είναι της υδρόψυξης. Στεγάζει έναν 7800x3d και χωράει την Asus TUF rx6950xt η οποία είναι 320mm οπότε δεν θα έχετε θέμα και με λίγο μεγαλύτερη κάρτα εκτός αν μπεί radiator μπροστά στο κουτί. Το τζάμι σίγουρα πιο σκούρο απο το carbide 400c της ιδιας εταιρίας που είχα. Τα hdd racks δεν μου χρειάστηκαν και τα έβγαλα καθώς έχω κουμπώσει έναν m2 πάνω στην μητρική. Γενικά δεν περίμενα κάτι λιγότετο απο αυτήν την εταιρεία που έχω αγαπήσει. Μεγάλο συν το πανεύκολο καθάρισμα των φίλτρων του κουτιού με βάλε βγάλε κινήσεις χωρίς να ξεβιδώσεις ή να πιέσεις κλιπάκια με κίνδυνο να σπάσουν. Η τιμη του..στα 98 ευρω που το πήρα είναι οκ αν σκευτούμε πως δίνονται δυο βασικοί ανεμιστήρες.
Αγοράστηκε 2/10 Όλα καλά στο χτίσιμο. Μετά από 15 μέρες τη νύχτα ενώ δούλευε έκανε έκρηξη το πλαϊνό τζαμί και μου γέμισε το γραφείο μου. Καθάριζα κρυσταλλα μέσα στα μεσάνυχτα. Μακριά και αγαπημένοι.
Χάλια μαύρα, στο πάνω μέρος χωράει υδρόψυξη 280 με την προϋπόθεση οι ανεμιστήρες να είναι low profile κάπου στα 14mm, δηλαδή θα τους πάρεις ξεχωριστά γιατί καμία υδρόψυξη stock δεν έχει low profile ανεμιστήρες. Μπροστά μεριά του κουτιού το site λέει πως χωράει 360 υδρόψυξη, λοιπόν ούτε μπροστά χωράει, πήγα να βάλω την lian li galahad 2 και δεν έμπαινε με τίποτα, έβρισκε μπροστά στην πλακέτα που έχει τα κουμπιά το κουτί, δηλαδή το on οff, την θύρα usb...Τραγικό κουτί για αυτά τα λεφτά, να έχει τόσους περιορισμούς.
Εξαιρετική κατασκευή!
Έρχεται με 2 απλά -non rgb- fans και όλα τα παρελκόμενα για cable management.
Το μόνο που θα ήθελα διαφορετικό είναι το τζάμι να μην ήταν τόσο φιμέ. Με 7(!!) RGB fans και 2 RGB RAM και τη νύχτα δεν φαίνεται ούτε η κάρτα γραφικών.
Πολύ καλό Airflow και αρκετές θέσεις για σκληρούς, hubs κτλ.
ότι καλύτερο,είναι μεγάλο, μπορείς να βάλεις μέσα μια φιγούρα,
πολύ ποιοτικό και στιβαρό. Πολύς χώρος για να μπουν όμορφα και τακτοποιημένα τα καλώδια. Δυστυχώς βέβαια εμένα ήρθε με 2 και όχι 3 fans αλλά όλα οκ
Ενο στην φωτογραφία το δείχνει με φωτιζόμενα ανεμιστηράκια, τελικά είχε μόνο ένα και αυτό μαύρο, και στην περιγραφή δεν ανέφερε τίποτα για τα ανεμιστηράκια οπότε υποθέτεις ότι είναι όπος στην φωτογραφία. Τελικά πείρα ένα σετ της Arctic freezer.
Το κουτί αυτό έχει κάποιες αστοχίες.1ον,δεν έχει 140 φανακι για exhaust.2ον,δεν υπάρχει κανένας λόγος για τόσο ψηλό πάτωμα που χαραμίζει τόσο χώρο.Θα έμπαιναν 2/3 ανεμιστήρες και τότε ναι,θα μιλάγαμε για σοβαρό airflow.3ον,για vertical mount κάρτας,έτσι και έτσι.Πολύ κοντά στο τζάμι άρα ανέβασμα θερμοκρασίας οπότε το ιδανικό είναι custom loop για gpu,όμως το budget ξεφεύγει έτσι.Τέλος το τζάμι.Πολύ φιμέ,γούστα είναι όμως αυτά.Του βαλα ένα clear της corsair και νομίζω δείχνει καλύτερα
Καταρχάς ας πάνε από τα αρνητικά Δεν βγάζει με την καμία αέρα απ το κουτί Όμως αυτό δεν σταματάει από το να είναι μια τόσο καλή λύση
Πολύ καλο κουτί το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι οτι αναβόσβηνε το λαπάκι power όταν το χρησιμοποιούσα αλλά με μια αλλαγή ρυθμισης στο bios της μητρικής λύθηκε οπότε όλα καλά.
Εξαιρετικό κουτί με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πραγματικά σωστό airflow. Το χρησιμοποιώ με Ryzen 7 5700X και RTX 3060 και οι θερμοκρασίες παραμένουν σε πολύ καλά επίπεδα ακόμα και σε gaming ή απαιτητική χρήση. Το cable management είναι από τα καλύτερα που έχω δει, με αρκετό χώρο και πολύ καλή οργάνωση στο πίσω μέρος.
Για ένα διάστημα δεν χρησιμοποιούσα το tempered glass panel και δοκίμασα πατέντα με διάτρητη σίτα/mesh στο πλάι για ακόμα καλύτερη ροή αέρα. Το κουτί ανταποκρίθηκε άψογα χωρίς τριγμούς ή θέματα σταθερότητας, κάτι που δείχνει την ποιότητα του σκελετού και του σχεδιασμού του. Ακόμα και έτσι, κράτησε πολύ καλές θερμοκρασίες και χαμηλό θόρυβο.
Γενικά πρόκειται για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα mid tower cases στην κατηγορία του. Πολύ καλό airflow, στιβαρή κατασκευή, εύκολο στήσιμο και minimal εμφάνιση χωρίς υπερβολές. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει σοβαρή βάση για gaming ή workstation build.
Τιμιοτατο κουτι αγορασμενο στα 120€. Χωραει τα παντα (περα απο εξτριμ καρτες γραφικων). Απο ψυξη τα παει πολυ καλα διατηρει σταθερες θερμοκρασιες εσωτερικα ακομα και με 3 ανεμιστηρακια (εκ των οποιων το 1 ηταν ηδη μεσα). Επισης εχει αρκετο χωρο για cable management οποτε μπορειτε με ελαχιστο κοπο να φτιαξετε ενα ομορφο συστημα. Τελος εχει σιτακι μαγνητικο πανω και κουμπωτο μπροστα και κατω οποτε σκονη δεν περναει.
Ακριβο κουτί αλλά αρκετά όμορφο, μινιμαλ και με καλό air flow. εκεί κοντά στα 100 θα το πρότεινα. ο σχεδιασμός είναι ωραίος και δουλεύεις άνετα για να φτιάξεις το πσ σου.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!