Οκ, η Huawei είναι πολύ καλη εταιρία, πρωτοπόρα σε νέες τεχνολογίες, και σε αυτή τη λογική το αγόρασα για ενα πελάτη μου (με σκοπό να το δοκιμάσω και να προσθέσω ακόμα 2-3 ίδια για επέκταση κάλυψης). WiFi 6 σε αυτη τη τιμή, απλά δεν παίζει αυτή τη περίοδο (5/2021). ΑΛΛΑ: το router θα επιστραφεί πάραυτα διοτι δεν έχει ούτε τις στοιχειώδεις ρυθμίσεις που πρέπει να έχει ενα router ή έστω ενα AP (πχ: αν το θέλετε μόνο για Wifi κρατώντας το υφιστάμενο router σας που ήδη τρέχει dhcp, η λειτουργεία ΔΕΝ υποστηρίζεται). Το menu του είναι οτι ποιο φτωχο και περιορισμένο έχω δει στη ζωή μου (είμαι τεχνικός δικτύων 20 χρόνια). Δεν μπορεις να το δουλέψεις απλά σαν AP, το mesh εχει πολους περιορισμούς και προυποθέσεις για να παίξει σωστά, δεν υποστηρίζει DHCP relay, οχι QoS, το NAT είναι χάλια, και πολλά άλλα. Το forum της huawei είναι γεμάτο απο παράπονα χρηστών για ανύπαρκτες, περιορισμένες, η κακώς υλοποιημένες ρυθμίσεις στο μενού του αλλα επειδή βιαζόμουν και δεν έκανα ενδελεχή έρευνα, πίστεψα οτι είναι απλώς γκρίνια "περίεργων" χρηστών (ας πρόσεχα).
Η εμβέλεια-ταχύτητα του στο WiFi είναι κατώτερη σε σχέση με τα περισσότερα aftermarket και φθηνότερα router (πχ το tplink 8ετίας που ήθελα να αντικαταστήσω, η τα οικονομικά Ubiquiti), Η ποιότητα κατασκευής και τα πλαστικά του είναι αστεία (αλλά οκ, το ακουμπας κάπου και το ξεχνάς-αρκεί να μη σου πέσει απο το ράφι γιατι δεν ξέρω αν θα επιβιώσει), και επίσης ζεσταίνεται υπερβολικά.
Αποτυχημένο προιόν, δεν θα το προτεινα σε κανέναν και για κανένα λόγο - ειδικά με τις εναλλακτικές που υπάρχουν. Δεν μου αρεσει που κρίνω αρνητικά το συγκεκριμένο ρούτερ, γιατι σε κάποιους μπορεί να ταιριάζει ή να ικανοποιεί τις ανάγκες τους ενω σε άλλους οχι. Αλλά εδω δεν μιλάμε για κάτι που "δεν με βόλεψε". Μιλάμε για λάθος προιόν που δεν βρίσω το λόγο να υπάρχει στην αγορά.