επικο fail το design.
σε αντιθεση με φωτογραφιες η video που υπαρχουν σε διαφημιστικα σποτ της εταιριας, στην πραξη εχει γινει πατατα.
το εξαρτημα αφου προσαρμοστει στο rack, δεν μπορει να κατσει οριζοντιο αλλα μονο σε κληση... βρισκει η βιδα στερεωσης στο πατωμα και κανει ζημια.
η κληση ειναι τετοια που ακομα και με προσαρμοσμενη μπαρα 201cm (οχι την κλασικη 220cm) στο εξαρτημα η οποια εχει πανω της φορεμενο 20αρι δισκο παλι βρισκει η βιδα οταν ακουμπα ο δισκος στο πατωμα. Για να μην βρισκει η βιδα στο πατωμα θα πρεπει να εισαι ορθιος και να κρατας την μπαρα στο υψος της μεσης... Αρα αναμεσα στα σετ δε μπορεις να αφησεις την μπαρα στο πατωμα...
ευτυχως εχω πατωμα καουτσουκ το οποιο εγδαρε, μικρο το κακο, κοιταω για πατεντες τωρα...
επισης η δευτερη θεση που φαινεται στην φωτο της καταχωρησης για 32αρα μπαρα δεν υπαρχει... εγω παρελαβα εξαρτημα μονο για 50αρα μπαρα που κατα τα αλλα ειναι οπως το εικονιζομομενο στην καταχωρηση
τελος να προσθεσω οτι η εικονιζομενη λαβη ποτε δεν ηρθε, μετα απο παραπονα το μαγαζι μου εστειλε μια αλλη, αλλης εταιριας.
επισης το συγκεκριμενο μαγαζι αλλαξε μετα απο αυτο την καταχωρηση στο skroutz για το συγκεκριμενο προιον και εχει αναρτησει φωτογραφια χωρις την λαβη, στην ιδια τιμη. δεν γνωριζω αν τα υπολοιπα μαγαζια στελνουν και την εικονιζομενη λαβη η οχι
EDIT
Εν τελει επεστρεψα αυτο που παρελαβα αρχικα, και παραγγειλα το ιδιο προιον απο αλλο μαγαζι. Αυτη τη φορα ηρθε ολο το πακετο, χωρις τα fails της πρωτης εκδοσης. Καλυτερη φλατ βιδα ωστε να μη βρισκει στο πατωμα το εξαρτημα, υποδοχη για 2 μεγεθη μπαρας (οχι μονο 50αρα) και λαβη στην συσκευασια, οπως φαινεται και στην φωτο
Φαινεται οτι υπαρχουν 2 εκδοσεις αυτου του προιοντος
Μετα απο αυτα, ανεβαζω την βαθμολογια απο 2 σε 4 και μολις το τεσταρω θα επανελθω.