Sneakers

D'Lites Fresh Start Γυναικεία Chunky Sneakers Λευκά Κωδικός: 11931-WTRG

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αναβαθμίστε τον βηματισμό σας με το ανανεωμένο στιλ των παπουτσιών SKECHERS D'Lites - Fresh Start.

Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 66 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών Skechers
66 88
-11%
πτώση τιμής

-5% στα 2+ προϊόντα

Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Πρόσθεσε τουλάχιστον 2 ίδια ή διαφορετικά προϊόντα από την προσφορά, και κέρδισε -5% σε όλα τα προϊόντα!

Προϊόντα προσφοράς

Από MybrandShoes 4,9 (44)

Αξιολογήσεις (135)

Αξιολογήσεις

  1. 119
  2. 10
  3. 1
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Very very nice shoes i love them

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Από άλλες χώρες

  • iro_xristodoulopoulou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα εχω παρει 2 φορες, μια σε μαυρο και μια σε μπλε. Τα μπλε ειναι πολυ ομορφα. Ειναι παρα πολυ ανετα και βολικα στο περπατημα. Ενδεχομενως να ειναι πιο μεγαλα σε σχεση με το κανονικο νουμερο, οποτε να πρεπει να παρετε μισο νουμερο μικροτερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Tarpoglou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχουν πολύ φαρδιά φόρμα. Δυστυχώς δεν άντεξαν πολύ. Σύντομα άρχισαν να σκίζονται έτσι που τσακίζουν στο πάτημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DORADUFFY:1987

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ ωραία και ελαφριά παπούτσια. Πολύ ξεκούραστα και βολικά. Όσον αφορά το νούμερο, παρήγγειλα 40 που είναι και το νούμερό μου και μου ήρθε κουτί. Σημειωτέον όμως έχω φαρδύ πόδι μπροστά. Θα τα ξαναγοραζα χωρίς δεύτερη σκέψη..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Britney_Spears

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    είναι η δεύτερη φορά που τα αγοράζω με το πρώτο ζευγάρι έπαθα ακριβώς το ίδιο πάνω στο τρίμηνο όπως και σε αυτό, είπα ότι είναι τυχαίο για αυτό και τά ξαναπήρα γιατί γενικότερα έχω δοκιμάσει και άλλα color combo του συγκεκριμένου παπουτσιού και είχαν μεγάλη αντοχή, δεν προτείνω να πάρετε το λευκό με ασημί καλύτερα να διαλέξετε κάτι άλλο
    γενικότερα σαν παπούτσι είναι τοπ, πολύ άνετο για ορθοστασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΦΛΩΡΑ ΚΑΡΠΑ
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Συχνά τα πόδια μου είναι πρησμένα και τα στενά αθλητικά μου φέρνουν κράμπες.
    Αύτα τα αγόρασα χάρις στα σχόλια που άφησαν προηγούμενοι.
    Είναι φαρδιά, άνετα από μπροστά, με ανατομικό πάτο.
    Το περπάτημα ειναι τέλειο χωρίς να με πιέζουν ή να με πονάνε φορώντας τα όλη μέρα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Himela
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Δε λέει πουθενά στη σελίδα του προμηθευτή οτι είναι ανατομικά. Με τον όρο «ανατομικό» παπούτσι συνήθως εννοούμε ότι έχει υποστήριξη καμάρας, σταθερότητα στην φτέρνα, ενισχυμένη μεσόσολα για απορρόφηση κραδασμών, ίσως σχεδιασμό για ορθωτικά ή για ευρύ-πόδι, ειδική φόρμα κ.λπ. Αν και έχει καλό πάτο (Memory Foam) και «shock-absorbing supportive midsole», δεν έχει ειδική υποστήριξη καμάρας ή «ορθοπεδικό» σχεδιασμό πέρα από τη βασική άνεση.

    Ενώ το νούμερο μού κάνει, η σόλα είναι τόσο ψηλή ώστε η πατούσα μου μπαινοβγαίνει όταν τα περπατάω. Δυστυχώς δεν είναι αυτά που περίμενα από τις τόσο καλές κριτικές.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DeeKappa

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Έχουν πολύ άνετο πάτημα, δεν είναι μεγάλα στο μέγεθος αλλά είναι φαρδιά. Ίσως αυτοί που λένε για το νούμερο, να τους μπερδεύει το γεγονός ότι το παπούτσι είναι "ρηχό". Είναι δηλαδή πιο χαμηλό από τα περισσότερα sneakers, γύρω από τον αστράγαλο. Πάντως είναι πολύ άνετα και πολύ όμορφα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Blueblu
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Τα έχω πάρει 3 φορές, σε διαφορετικά χρώματα, ακριβώς το ίδιο μοντέλο. Έχουν αμερικάνικη γραμμή, φαρδιά. φοράω κανονικά 40,5 και σε αυτά παίρνω 40.

    Ότι καλύτερο, μου αρέσει και η άνεση τους και το στυλ τους .

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theodorakefala
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ένα πολύ άνετο παπούτσι! Αξίζει να το αγοράσει οποιοδήποτε έχει θέμα με το μέγεθος των ποδιών του μιας και η φόρμα του είναι ανοιχτή και όχι στενή! Θα το αγόραζα ξανά!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anthiskarm
    3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Σταθερό, στιβαρό παπούτσι αλλά ταυτόχρονα βαρύ. Πρώτα προχωράει το πόδι μου και μετά σέρνεται το παπούτσι. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ότι δεν υπάρχει 40.5 και αναγκαστικά πήρα το 41 (το 40 ήταν πολύ στενό).
    Το χειρότερο όμως είναι ότι, παρότι τα έχω ήδη φορέσει αρκετές φορές, πάντα με χτυπάει στο δαχτυλάκι του δεξιού ποδιού με αποτέλεσμα να τα φοράω μια μέρα τη φορά και μετά να αλλάζω σε puma μέχρι να μου περάσει ο πόνος. Εσείς που τα εκθειάζατε για την άνεσή τους και πείστηκα να τα αγοράσω να ξέρετε με πήρατε στο λαιμό σας. Ευτυχώς τα είχα πάρει με αρκετή έκπτωση αλλιώς θα έκλαιγα τα λεφτά μου.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xrisa_ladopoulou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ όμορφα πολύ άνετα. Χαίρομαι πολύ για την αγορά μου αυτή Έχουν φαρδιά γραμμή!! σε άλλες εταιρείες πχ puma φοράω 38 αλλά σε αυτή την εταιρεία μου κάνει το 37!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ann10
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ ωραία και άνετα δίνουν και ύψος λόγω του πάτου. Στα σχόλια λέγαν πως έχουν μεγάλη φόρμα αλλά μου έκαναν μια χαρά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pink Girl
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανετα παπουτσια, φοραω παντου 40, τα πηρα 40 κ ηταν λιγο φαρδια, ανετα δηλαδη θα μ εκανε το 39 η 39.5, ειναι φαρδια γραμμη ειδικα μπροστα, με μια χοντρη καλτσα παντως νταξει παλευεται

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrakokkinioti
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι υπέροχα τα Skechers. Πανέμορφα και ανθεκτικά. Τα τελευταία χρόνια όσα έχω αγοράσει τα έχω πολυφορεμένα και είναι ακόμη σαν καινούρια. Τα πλένω στο πλυντήριο, δεν παθαίνουν τίποτα!
    Το συγκεκριμένο ζευγάρι είναι πολύ όμορφο και πολύ πολύ άνετο. Τα Skechers έχουν γενικά μεγάλη φόρμα, οπότε θέλει προσοχή στην επιλογή νούμερου.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vic_torja
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Όντως πολύ καλά για ορθοστασία!Διάβασα τα σχόλια και για αυτό τα επέλεξα!Πολύ άνετα και ταιριάζει με τα πάντα!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Olga_Kontel
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    κλασικά σκετσερς. η γραμμή φαρδιά και αναμενόμενη. έχω πάρει αρκετά ζευγάρια. το συγκεκριμένο έχει κ καλό πάτο. για περπάτημα είναι πολύ καλό κ όμορφο εμφάνισιακα. είχα ξανά το ίδιο μοντέλο σε άλλο χρώμα κ τα έβαλα κ στο πλυντήριο. ωραίο ακόμα κ όταν παλιώνει κ κάνει γραμμές. αν έχετε φαρδύ πόδι θα τα λατρεψετε. στα κανονικά τουλάχιστον ένα νούμερο μικρότερο από τα κανονικά αθλητικά σας. πχ nike asics Adidas.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Foteini_Kanteriskou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η καλύτερη αγορά που έχω κάνει σε αθλητικά μέχρι τώρα. Σε σύγκριση με άλλες μάρκες είναι τα ποιο άνετα και ελαφριά. Ο πάτος του πολύ καλό και δεν κουράζει το πόδι. Άνετα κιόλας από την πρώτη εφαρμογή χωρίς να με χτυπάει πουθενά. Όμορφο σχέδιο και άνετο. Το μέγεθος του κανονικό, συνήθως έμπαινα σε 38.5 αλλά στο συγκεκριμένο μπήκα σε 38 οπότε και μισό νούμερο κάτω θα σας είναι καλό. Θα το ξανά προτιμήσω σίγουρα στο μέλλον !

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tougiakis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι πανέμορφα και πολύ μαλακά, τέλεια στο πάτημα, μενει να φανεί πόσο θα αντεξουν. Σαν νούμερο φοράω 37.5 και 38 αναλόγως την εταιρεία, οπότε πήρα 37.5 και είναι λίγο μεγάλα. Έσφιξα τα κορδόνια και τα κράτησα αλλά κανονικά έπρεπε να πάρω 37.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nina_gr4085
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Τα παπούτσια είναι φοβερά άνετα, μαλακά για ορθοστασία ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής ( και είναι δοκιμασμένα πολλές φορές σε 17ωρα) είναι ανθεκτικά Κ πλένονται.Με λίγα λόγια είναι "σκυλιά"

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • |Jojo|
    5
    22 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πρώτη φορα κάνω κριτική που αξίζει ότι αστέρι υπάρχει, έχω αυτό το παπούτσι δυομιση χρονιά,το έχω λιώσει γιατί το φοραω σχεδόν καθημερινά και θα το ξανααγορασω!
    Αγκαλιαζει όλο το πόδι, δεν κουράζει και δεν υπάρχει περίπτωση να σε χτυπήσει ποτέ (ούτε όταν το πρωτοφορεσεις), true to your actual size, είναι ελαφρυ, ο memory foam πάτος απλά τα σπάει και δεν γίνεται σανιδα μετά από 3 μήνες όπως σε αλλά παπούτσια.. Όσο αφορά το στυλ του δείχνει τέλεια με baggy παντελόνια , αλλά ακόμα και με skinny δεν φαίνεται ξεμπαρκο και «χοντροκομμενο» όπως αλλά chunky sneakers, είναι τόσο οσο . Μπροστά στη μύτη η κατασκευή του είναι με σκληρό σχετικά υλικο που αποτρέπει τα εύκολα γδαρσιματα και έτσι δεν χαλάει αλλά και δεν παιρνει νερά σε μερα βροχής. Επίσης δεν κιτρινιζει ποτε. Το έχω προτείνει σε όλους μου τους φίλους, μην το σκέφτεσαι αγόρασε το!?

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_D10
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγάλη προσοχή με τα μεγέθη. Το παπούτσι είναι αρκετά χαμηλό στο σημείο του αστραγάλου, με αποτέλεσμα, αν είστε έστω και μισό νούμερο πάνω από το κανονικό σας, να έχετε την αίσθηση ότι πάει να βγει όσο περπατάτε. Το χω σώσει λίγο με χοντρή κάλτσα και καλό σφίξιμο στα κορδόνια, αλλά αν τα αγόραζα από φυσικό κατάστημα και όχι ονλαιν, θα τα έπαιρνα σίγουρα στο νούμερο μου. Θα επανέλθω με επιπλέον πληροφορίες, όταν τα έχω φορέσει αρκετό καιρό, γιατί φοβάμαι μήπως από την χρήση ανοίξουν κιόλας παραπάνω. Κατά τα άλλα πολύ όμορφο παπούτσι και βολικό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_L_J
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    πολύ όμορφα και πολύ άνετα.
    Όταν μαυρίσουν λίγο τα βάζουμε στο πλυντήριο και είναι σαν καινούργια.
    αγορά πριν δύο χρόνια περίπου

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • igalanomati
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεύτερη φορά που αγοράζω τα ίδια παπούτσια, παιδιά δεν υπάρχει πιο άνετο αθλητικό για περπάτημα, πραγματικά οι άλλες εταιρείες θα πρέπει να ντρέπονται με αυτά που πουλάνε. Το πόδι είναι προστατευμένο παντού με μαξιλαράκι γύρω από τον αστράγαλο και με σόλα memory foam και δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να σε χτυπήσει πουθενά Δοκιμασμένο σε περπάτημα μερόνυχτα σε καλντερίμια και πετρώδη μονοπάτια, δεν καταλαβαίνεις απολύτως τίποτα. Και στα 70€ τιμή αγοράς, ό,τι πιο value έχω πάρει. Δεν θεωρώ ότι χρειάζεται μισό νούμερο μικρότερο, σε καμία περίπτωση 1 νούμερο μικρότερο. Το αθλητικό θέλει χώρο!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • YpNoS
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η σύζυγος τα λάτρεψε. Ώρες ορθοστασίας καθημερινά, τα παπούτσια υποστηρίζουν το σώμα της όπως πρέπει. Προτείνονται.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna_Tsk_
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό είναι να πάρετε μισο νούμερο μικρότερο.. το παπούτσι είναι φοβερό και άνετο! Σίγουρο θα το ξανά παραγγείλω

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
Ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αναβαθμίστε τον βηματισμό σας με το ανανεωμένο στιλ των παπουτσιών SKECHERS D'Lites - Fresh Start. Διαθέτουν απαλό δέρμα και συνθετικό υλικό στο άνω μέρος και το δέσιμο με κορδόνια τα οποία, σε συνδυασμό με τις ραφτές πινελιές στα πλαϊνά, προτρέπουν σε στιλ αθλητικού καθημερινού γυναικείου sneaker.

Χαρακτηριστικά

  • Απαλό άνω τμήμα από δέρμα
  • Συνθετική επικάλυψη που γυαλίζει
  • Δικτυωτό πλέγμα στο κολάρο και στην φτέρνα
  • Εσωτερική σόλα με αερόψυκτο Memory Foam
  • Ανάλαφρη αντικραδασμική προστασία στην μεσαία σόλα
  • Ελαστική εξωτερική σόλα από καουτσούκ που προσδίδει πρόσφυση

Brand

Κωδικός Προϊόντος
11931-WTRG
Φύλο
Γυναίκα
Χρώμα
Λευκό
Τύπος
Χαμηλά
Είδος
Chunky
Δέσιμο
Κορδόνια
Εφαρμογή
Φαρδιά
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
-
Εσωτερικός πάτος
Memory Foam

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (135)

  1. 119
  2. 10
  3. 1
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Very very nice shoes i love them

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Από άλλες χώρες

  • iro_xristodoulopoulou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα εχω παρει 2 φορες, μια σε μαυρο και μια σε μπλε. Τα μπλε ειναι πολυ ομορφα. Ειναι παρα πολυ ανετα και βολικα στο περπατημα. Ενδεχομενως να ειναι πιο μεγαλα σε σχεση με το κανονικο νουμερο, οποτε να πρεπει να παρετε μισο νουμερο μικροτερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Tarpoglou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχουν πολύ φαρδιά φόρμα. Δυστυχώς δεν άντεξαν πολύ. Σύντομα άρχισαν να σκίζονται έτσι που τσακίζουν στο πάτημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DORADUFFY:1987

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ ωραία και ελαφριά παπούτσια. Πολύ ξεκούραστα και βολικά. Όσον αφορά το νούμερο, παρήγγειλα 40 που είναι και το νούμερό μου και μου ήρθε κουτί. Σημειωτέον όμως έχω φαρδύ πόδι μπροστά. Θα τα ξαναγοραζα χωρίς δεύτερη σκέψη..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Britney_Spears

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    είναι η δεύτερη φορά που τα αγοράζω με το πρώτο ζευγάρι έπαθα ακριβώς το ίδιο πάνω στο τρίμηνο όπως και σε αυτό, είπα ότι είναι τυχαίο για αυτό και τά ξαναπήρα γιατί γενικότερα έχω δοκιμάσει και άλλα color combo του συγκεκριμένου παπουτσιού και είχαν μεγάλη αντοχή, δεν προτείνω να πάρετε το λευκό με ασημί καλύτερα να διαλέξετε κάτι άλλο
    γενικότερα σαν παπούτσι είναι τοπ, πολύ άνετο για ορθοστασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΦΛΩΡΑ ΚΑΡΠΑ
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Συχνά τα πόδια μου είναι πρησμένα και τα στενά αθλητικά μου φέρνουν κράμπες.
    Αύτα τα αγόρασα χάρις στα σχόλια που άφησαν προηγούμενοι.
    Είναι φαρδιά, άνετα από μπροστά, με ανατομικό πάτο.
    Το περπάτημα ειναι τέλειο χωρίς να με πιέζουν ή να με πονάνε φορώντας τα όλη μέρα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Himela
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Δε λέει πουθενά στη σελίδα του προμηθευτή οτι είναι ανατομικά. Με τον όρο «ανατομικό» παπούτσι συνήθως εννοούμε ότι έχει υποστήριξη καμάρας, σταθερότητα στην φτέρνα, ενισχυμένη μεσόσολα για απορρόφηση κραδασμών, ίσως σχεδιασμό για ορθωτικά ή για ευρύ-πόδι, ειδική φόρμα κ.λπ. Αν και έχει καλό πάτο (Memory Foam) και «shock-absorbing supportive midsole», δεν έχει ειδική υποστήριξη καμάρας ή «ορθοπεδικό» σχεδιασμό πέρα από τη βασική άνεση.

    Ενώ το νούμερο μού κάνει, η σόλα είναι τόσο ψηλή ώστε η πατούσα μου μπαινοβγαίνει όταν τα περπατάω. Δυστυχώς δεν είναι αυτά που περίμενα από τις τόσο καλές κριτικές.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DeeKappa

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Έχουν πολύ άνετο πάτημα, δεν είναι μεγάλα στο μέγεθος αλλά είναι φαρδιά. Ίσως αυτοί που λένε για το νούμερο, να τους μπερδεύει το γεγονός ότι το παπούτσι είναι "ρηχό". Είναι δηλαδή πιο χαμηλό από τα περισσότερα sneakers, γύρω από τον αστράγαλο. Πάντως είναι πολύ άνετα και πολύ όμορφα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Blueblu
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Τα έχω πάρει 3 φορές, σε διαφορετικά χρώματα, ακριβώς το ίδιο μοντέλο. Έχουν αμερικάνικη γραμμή, φαρδιά. φοράω κανονικά 40,5 και σε αυτά παίρνω 40.

    Ότι καλύτερο, μου αρέσει και η άνεση τους και το στυλ τους .

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theodorakefala
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ένα πολύ άνετο παπούτσι! Αξίζει να το αγοράσει οποιοδήποτε έχει θέμα με το μέγεθος των ποδιών του μιας και η φόρμα του είναι ανοιχτή και όχι στενή! Θα το αγόραζα ξανά!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anthiskarm
    3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Σταθερό, στιβαρό παπούτσι αλλά ταυτόχρονα βαρύ. Πρώτα προχωράει το πόδι μου και μετά σέρνεται το παπούτσι. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ότι δεν υπάρχει 40.5 και αναγκαστικά πήρα το 41 (το 40 ήταν πολύ στενό).
    Το χειρότερο όμως είναι ότι, παρότι τα έχω ήδη φορέσει αρκετές φορές, πάντα με χτυπάει στο δαχτυλάκι του δεξιού ποδιού με αποτέλεσμα να τα φοράω μια μέρα τη φορά και μετά να αλλάζω σε puma μέχρι να μου περάσει ο πόνος. Εσείς που τα εκθειάζατε για την άνεσή τους και πείστηκα να τα αγοράσω να ξέρετε με πήρατε στο λαιμό σας. Ευτυχώς τα είχα πάρει με αρκετή έκπτωση αλλιώς θα έκλαιγα τα λεφτά μου.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xrisa_ladopoulou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ όμορφα πολύ άνετα. Χαίρομαι πολύ για την αγορά μου αυτή Έχουν φαρδιά γραμμή!! σε άλλες εταιρείες πχ puma φοράω 38 αλλά σε αυτή την εταιρεία μου κάνει το 37!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ann10
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ ωραία και άνετα δίνουν και ύψος λόγω του πάτου. Στα σχόλια λέγαν πως έχουν μεγάλη φόρμα αλλά μου έκαναν μια χαρά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pink Girl
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανετα παπουτσια, φοραω παντου 40, τα πηρα 40 κ ηταν λιγο φαρδια, ανετα δηλαδη θα μ εκανε το 39 η 39.5, ειναι φαρδια γραμμη ειδικα μπροστα, με μια χοντρη καλτσα παντως νταξει παλευεται

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrakokkinioti
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι υπέροχα τα Skechers. Πανέμορφα και ανθεκτικά. Τα τελευταία χρόνια όσα έχω αγοράσει τα έχω πολυφορεμένα και είναι ακόμη σαν καινούρια. Τα πλένω στο πλυντήριο, δεν παθαίνουν τίποτα!
    Το συγκεκριμένο ζευγάρι είναι πολύ όμορφο και πολύ πολύ άνετο. Τα Skechers έχουν γενικά μεγάλη φόρμα, οπότε θέλει προσοχή στην επιλογή νούμερου.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vic_torja
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Όντως πολύ καλά για ορθοστασία!Διάβασα τα σχόλια και για αυτό τα επέλεξα!Πολύ άνετα και ταιριάζει με τα πάντα!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Olga_Kontel
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    κλασικά σκετσερς. η γραμμή φαρδιά και αναμενόμενη. έχω πάρει αρκετά ζευγάρια. το συγκεκριμένο έχει κ καλό πάτο. για περπάτημα είναι πολύ καλό κ όμορφο εμφάνισιακα. είχα ξανά το ίδιο μοντέλο σε άλλο χρώμα κ τα έβαλα κ στο πλυντήριο. ωραίο ακόμα κ όταν παλιώνει κ κάνει γραμμές. αν έχετε φαρδύ πόδι θα τα λατρεψετε. στα κανονικά τουλάχιστον ένα νούμερο μικρότερο από τα κανονικά αθλητικά σας. πχ nike asics Adidas.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Foteini_Kanteriskou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η καλύτερη αγορά που έχω κάνει σε αθλητικά μέχρι τώρα. Σε σύγκριση με άλλες μάρκες είναι τα ποιο άνετα και ελαφριά. Ο πάτος του πολύ καλό και δεν κουράζει το πόδι. Άνετα κιόλας από την πρώτη εφαρμογή χωρίς να με χτυπάει πουθενά. Όμορφο σχέδιο και άνετο. Το μέγεθος του κανονικό, συνήθως έμπαινα σε 38.5 αλλά στο συγκεκριμένο μπήκα σε 38 οπότε και μισό νούμερο κάτω θα σας είναι καλό. Θα το ξανά προτιμήσω σίγουρα στο μέλλον !

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tougiakis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι πανέμορφα και πολύ μαλακά, τέλεια στο πάτημα, μενει να φανεί πόσο θα αντεξουν. Σαν νούμερο φοράω 37.5 και 38 αναλόγως την εταιρεία, οπότε πήρα 37.5 και είναι λίγο μεγάλα. Έσφιξα τα κορδόνια και τα κράτησα αλλά κανονικά έπρεπε να πάρω 37.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nina_gr4085
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Τα παπούτσια είναι φοβερά άνετα, μαλακά για ορθοστασία ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής ( και είναι δοκιμασμένα πολλές φορές σε 17ωρα) είναι ανθεκτικά Κ πλένονται.Με λίγα λόγια είναι "σκυλιά"

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • |Jojo|
    5
    22 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πρώτη φορα κάνω κριτική που αξίζει ότι αστέρι υπάρχει, έχω αυτό το παπούτσι δυομιση χρονιά,το έχω λιώσει γιατί το φοραω σχεδόν καθημερινά και θα το ξανααγορασω!
    Αγκαλιαζει όλο το πόδι, δεν κουράζει και δεν υπάρχει περίπτωση να σε χτυπήσει ποτέ (ούτε όταν το πρωτοφορεσεις), true to your actual size, είναι ελαφρυ, ο memory foam πάτος απλά τα σπάει και δεν γίνεται σανιδα μετά από 3 μήνες όπως σε αλλά παπούτσια.. Όσο αφορά το στυλ του δείχνει τέλεια με baggy παντελόνια , αλλά ακόμα και με skinny δεν φαίνεται ξεμπαρκο και «χοντροκομμενο» όπως αλλά chunky sneakers, είναι τόσο οσο . Μπροστά στη μύτη η κατασκευή του είναι με σκληρό σχετικά υλικο που αποτρέπει τα εύκολα γδαρσιματα και έτσι δεν χαλάει αλλά και δεν παιρνει νερά σε μερα βροχής. Επίσης δεν κιτρινιζει ποτε. Το έχω προτείνει σε όλους μου τους φίλους, μην το σκέφτεσαι αγόρασε το!?

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_D10
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγάλη προσοχή με τα μεγέθη. Το παπούτσι είναι αρκετά χαμηλό στο σημείο του αστραγάλου, με αποτέλεσμα, αν είστε έστω και μισό νούμερο πάνω από το κανονικό σας, να έχετε την αίσθηση ότι πάει να βγει όσο περπατάτε. Το χω σώσει λίγο με χοντρή κάλτσα και καλό σφίξιμο στα κορδόνια, αλλά αν τα αγόραζα από φυσικό κατάστημα και όχι ονλαιν, θα τα έπαιρνα σίγουρα στο νούμερο μου. Θα επανέλθω με επιπλέον πληροφορίες, όταν τα έχω φορέσει αρκετό καιρό, γιατί φοβάμαι μήπως από την χρήση ανοίξουν κιόλας παραπάνω. Κατά τα άλλα πολύ όμορφο παπούτσι και βολικό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_L_J
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    πολύ όμορφα και πολύ άνετα.
    Όταν μαυρίσουν λίγο τα βάζουμε στο πλυντήριο και είναι σαν καινούργια.
    αγορά πριν δύο χρόνια περίπου

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • igalanomati
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεύτερη φορά που αγοράζω τα ίδια παπούτσια, παιδιά δεν υπάρχει πιο άνετο αθλητικό για περπάτημα, πραγματικά οι άλλες εταιρείες θα πρέπει να ντρέπονται με αυτά που πουλάνε. Το πόδι είναι προστατευμένο παντού με μαξιλαράκι γύρω από τον αστράγαλο και με σόλα memory foam και δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να σε χτυπήσει πουθενά Δοκιμασμένο σε περπάτημα μερόνυχτα σε καλντερίμια και πετρώδη μονοπάτια, δεν καταλαβαίνεις απολύτως τίποτα. Και στα 70€ τιμή αγοράς, ό,τι πιο value έχω πάρει. Δεν θεωρώ ότι χρειάζεται μισό νούμερο μικρότερο, σε καμία περίπτωση 1 νούμερο μικρότερο. Το αθλητικό θέλει χώρο!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • YpNoS
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η σύζυγος τα λάτρεψε. Ώρες ορθοστασίας καθημερινά, τα παπούτσια υποστηρίζουν το σώμα της όπως πρέπει. Προτείνονται.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna_Tsk_
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό είναι να πάρετε μισο νούμερο μικρότερο.. το παπούτσι είναι φοβερό και άνετο! Σίγουρο θα το ξανά παραγγείλω

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
66,88 €
4,00 € σε Skroutz Point