Το πήρα σε mini tester.
Συσκευασία, μπουκάλι, atomiser δυστυχώς δεν έχω άποψη. Πήρα mini tester.
Ευχάριστο ανοιγμα με έντονο το γερανι με musky διάθεση.. Το άνοιγμα διαρκεί γύρω στο μισάωρο. Στη πορεία βγαίνουν λίγα ξύλα. Το γερανι είναι αντιληπτό για αρκετή ώρα. Στη μέση και το ambroxan που του δίνει γλυκύτητα και ένα boost. Στο τελείωμα του μπαίνει στο χορό διστακτικά και το πατσουλι.
Καθαριότητα, ελάχιστα πράσινο, φλοραλ. Σικ. Ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Gentlemanιζει.. Εγώ είμαι και λάτρης του γερανιου.
...........................................
Διάρκεια :Στο δέρμα μου μπορούσα να το εντοπίσω και μετά από 14 ώρες (ρούχα δεν ψέκασαν αλλά κρίνοντας από το δέρμα στα ρούχα θα δώσει κανένα δίωρο plus)
Προβολή :Καλή για το πρώτο δίωρο
Ηλικίες : 30+
Εποχες : Για εμένα όλες.. Σαν προφίλ ακολουθεί τη φιλοσοφία των μπλε αρωμάτων (χωρις να είναι οζονικο / aquatic είναι πολυχρηστικο)
Συνθήκες :Πολυεργαλείο
Αξιοπρεπής η πρόταση από την mercedes. Κάποια στιγμή ίσως προβώ σε αγορά. Μου άρεσε.
.........................................
Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλίδικο follow. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολογήσεις.