Ανδρικές Φόρμες

Rival Παντελόνι Φόρμας με Λάστιχο Μαύρο

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Παντελόνι φόρμας της Under Armour με άνετη εφαρμογή και κατασκευή από ελαφρύ fleece ύφασμα.

  • Χαλαρή εφαρμογή με στένεμα στα πόδια
  • Μαλακό fleece ύφασμα 230g
  • Απομακρύνει τον ιδρώτα & στεγνώνει γρήγορα
  • Rib μπατζάκια
  • Ελαστική μέση με ρυθμιζόμενα κορδόνια
  • Πλάγιες τσέπες
  • Λογότυπο Under Armour στο πλάι
  • Collection RFW24
  • Σύνθεση: 80% Βαμβάκι, 20% Πολυεστέρας
Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: περίπου 2 μήνες πριν

Αξιολογήσεις (339)

Αξιολογήσεις

  1. 209
  2. 65
  3. 30
  4. 22
  5. 13
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ελαστικότητα
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

igeorgi
5
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πολύ ωραία αίσθηση του υφάσματος και εφαρμογή. Δεν είναι βαριά χειμωνιάτικη φόρμα, είναι πιο ψιλό το ύφασμα, ό,τι πρέπει για γυμναστήριο. Στις γάμπες είναι σχετικά εφαρμοστή αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό, εξάλλου έχει λάστιχο στο κάτω μέρος. Άριστη για την χρήση που προορίζεται.

  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Ελαστικότητα
Σου φάνηκε χρήσιμη;

iokatsaounis
2
31 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αγορασα 2. Καταρχην δεν ειναι μαυρη. Ειναι σαν blue black. Πολυ βολικη- ανετη ακριβως για το σωματοτυπο μου με λαστιχο κατω στα ποδια. Ακριβως οτι ηθελα. 2η μερα την βαζω στο πληντυριο στους 40 βαθμους με μονο 1000 στροφες στο πλυντηριο. Ξεβαψε σε τετοιο βαθμο που μοιαζει με φορμα που ειναι για πεταμα. Μοιαζει τοσο παλια που αλλες που εχω 4 χρονια μοιαζουν ασυγκριτα πιο καινουριες. Η φωτογραφία ειναι μετα το πρωτο πλύσιμο. Η

  • Άνεση
  • Ελαστικότητα
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Giorgis_F
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Σε γκρι κομπλε αλλα σε μαύρο ποτέ! Ξεβαφει πολυ γρήγορα, ακόμη και αν την πλένεις:

    1. Ανάποδα
    2. Ειδικό απορρυπαντικό
    3. Χαμηλές θερμοκρασίες
    4. Μαζι με μόνο μαύρα ρούχα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tzampa
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Την πήρα 27 ευρώ, είναι ζεστή και ελπίζω να διατηρήσει το χρώμα της. Από άποψη μεγέθους είμαι 1.85, 77 κιλά με Waist 92cm και το Medium είναι μια χαρά πάνω μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Manatos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά φορμίτσα με φλις, όχι χοντρή μπορείς να την χρησιμοποιήσεις και στο γυμναστήριο, χωρίς να ιδρώνουν τα πόδια σου.
    Προσοχή στο νούμερο γιατί είναι πολύ φαρδιά.
    Πάρτε ένα μικρότερο

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ap.Ex.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ομορφη και ανετη φορμα, η τιμη ανεβηκε εγω την ειχα παρει 30 ευρω και την εχω αρκετο καιρο, εχει αντεξει πολλα... αλλα η τιμη που ανεβηκε τωρα στα 50, δεν θα τα'δινα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ap.Ex.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    Καλη φορμα λιγο τσιμπιμενη η τιμη για την ποιοτητα που εχει, η πισω τσεπη που εχει κουμπι σκίστηκε οταν πηγα να την ξεκουμπώσω αλλα δεν φαινεται. Ειναι αρκετα ανετη, αλλα περιμενα καλυτερη ποιοτητα για αυτην την τιμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efkatsonis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπορντό

    Το υφασμα ειναι πολυ λεπτο, στα ορια του αραχνουφαντου.
    Αντιστοιχες adidas ειναι πιο χοντρες και nike...πολυ πιο χοντρες.
    Μετα απο ελαχιστα πλυσιματα μοιαζει οτι ειναι εξαετιας+

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_M_Red
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γράφει ότι είναι large και είναι σαν να αγόρασα δύο extra large φόρμα.
    Είναι πολύ λάθος τα μεγέθη!
    Και πάρα πολύ λεπτό ύφασμα μέτριας ποιότητας βαμβακι , καλοκαιρινό θα το αποκαλούσα.
    Αλλά για τα λεφτά τις δεν αξίζει για under armour

    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vplagianos
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενημερωτικά, οι τσέπες είναι με δικτάκι και όχι με ύφασμα. Εμένα δεν με απσσχολεί. δεν ξέρω τον χειμώνα τι απώλειες θα έχει.

    Update 01-2025
    Στο κρύο είναι άπαιχτη! Η όποια αμφιβολία είχα για τις τσέπες, απλά δεν υπάρχει. Είναι τέρμα ζεστή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIANNIS_MAMAIS
    2
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δυστυχώς η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ρίξει πάρα μα πάρα πολύ την ποιότητα στα προϊόντα μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα η φόρμα άρχισε και ξέβαφε από τον ήλιο στα γόνατα που ήμουνα πάνω στη μηχανή

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basilis_neo
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ τη συγκεκριμένη σειρά τη λάτρεψα. Το μοναδικό ελάττωμα είναι που χάνει (η μαύρη κυρίως) εύκολα το χρώμα αν και δεν χαλάει εμφανισιακά πολύ στο μάτι. είναι στενή στις γάμπες αλλά αν σας αρέσει το στυλ joggers σε φόρμα είναι κομπλέ. Προσοχή στα μεγέθη. Ξεκίνησα με XL ελπίζοντας ότι θα είναι άνετη, πήγα σε L. Επειδή με το καιρό ανοίγει στα μπούτια, τις τελευταίες τις έχω πάρει σε Medium. Δεν υπάρχει θέμα με το μάκρος.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dslrcinema.gr
    3
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα 2 για το γυμναστήριο μια γκρι και μια μαύρη τέλεια η εφαρμογή τους πάνω μου όπως την θέλω αλλά η μαύρη ξεθωριασε από τα πρώτα πλυσίματα με το καλημέρα στα γόνατα η γκρι είναι οκ.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kos_pap4
    3
    16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο μόνος λόγος που χάνει 1 αστέρι είναι επειδή το μαύρο της δεν είναι φουλ μαύρο. Θα το προτιμούσα πιο σκούρο δηλαδή. Εννοώ ότι αν την βάλεις διπλα διπλα με μαύρη μπλούζα πχ θα δεις ότι έχει διαφορά.

    **Update μετά απο 2 μήνες. Έχει σακουλιάσει λίγο σε κάποια σημεία σαν να έχει ξεχειλώσει. Δεν της κάνω και μια τρομερή χρήση. Επίσης το μαύρο ξεθώριασε κ άλλο. Χάνει κ άλλο αστέρι.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Tlp
    2
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξεθωριαζει πανευκολα σε μεγαλο βαθμο χωρις να την εχω φορεσει ιδιαιτερα σε ηλιο και γενικα και ουτε μετα απο πολλες πλυσεις! Δε θα τη συνιστουσα.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Atpaok13
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μαύρο χρώμα ξεθωριάζει, με τα πλυσίματα το μέγεθος γίνεται μεγαλύτερο φαρδύτερο. Πολύ άνετη σαν φόρμα και για ανοιξιάτικους μήνες.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • octap
    2
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρέπει κάποια στιγμή να αγοράσω πιο ακριβές σειρές της Under Armour. Ότι έχω πάρει απο τα προιόντα που έχει σε χαμηλές τιμές ειναι κατώτερα των προσδοκιών. Μπορεί σχεδιαστικά να είναι ωραία, αλλα η ποιότητα των υφασμάτων ειναι κακή. Τα μαύρα ξεβαφουν και γενικά τα υφάσματα σακουλιάζουν....

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Kyv
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα ένα νούμερο παραπάνω καταλάθος και έκατσε κανονικά ,τύχει βουνό..δεν έχω εμπειρία με αυτην την μάρκα μιας και επερνα xl που είχανε τα μαγαζιά με αθλητικά και αυτήν την μάρκα την πήρα xxl .
    Αρκετα άνετη και την φοράω συνέχεια σπίτι και λίγο έξω ,όχι γυμναστήριο η τσέπες ειναι με ύφασμα που στεγνώνει γρήγορα εάν βάλεις κάτι βρεγμένο. Όπως το βλέπω δεν είναι να κουβαλάς τα κλειδιά σου,συνέχεια και το αποφεύγω για την τσέπη από θέμα αντοχής.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gabriel Georgiev
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Πολύ άνετη φόρμα. Την πήρα κυρίως για το γυμναστήριο αλλά την φοράω και σε καθημερινές δραστηριότητες. Είναι πολύ καλή για τα χρήματα της.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • adam.pap1967
    4
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Η αλήθεια είναι ότι στις γάμπες είναι στενή, σαν εφαρμογή όμως είναι μια χαρά. Χνούδι δεν μου έχει βγάλει. Νταξει από ποιότητα δεν είναι κ ότι καλύτερο απλά πληρώνεις τη μάρκα,μη θέλουμε να τα έχουμε κ όλα δικά μας. Για χειμώνα μια χαρά είναι γτ δεν θέλω να είναι κ πολύ χοντρή σαν ποιότητα γτ ζεσταίνομαι. Την δοκίμασα πριν τη πάρω, γιαυτό κ την αγόρασα άλλωστε.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex stam
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απ' τις ποιο ωραίες φόρμες και με πολύ καλή εφαρμογή ωστόσο άρχισε να χάνει το χρώμα της μετά απ' λίγα πλυσίματα ωσ αποτέλεσμα να πιστεύω πως δεν αξίζει και τόσο τα λεφτά της

    • Άνεση
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Labrakos
    1
    12 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τζαμπα τα 35 ευρώ.μακρια από under armour.λεπτο ύφασμα της πλάκας και εφαρμογή σαν βράκα.δεν μπαίνω στον κόπο να την στείλω πίσω γιατί τα βάζω με τον εαυτό μου που δεν πάω σε επιλογές που με βγάζουν ασπροπροσωπο τόσα χρόνια (Nike,adidas)

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • labobas
    3
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Εξωτερικά το ύφασμα είναι απαλό κ έχει καλή υφή. Εσωτερικα όμως το ύφασμα βγάζει πολύ χνούδι. Αν κάνεις το λάθος κ τη φορέσεις ενώ φοράς ήδη κάλτσα, θα γεμίσει άσπρα χνούδια. Επίσης το λάστιχο είναι λίγο στενό σε σύγκριση με nike. Οι τσέπες είναι με διχτακι όπως των μαγιό.

    • Ελαστικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DKPAP
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ποιότητα αλλά είναι πολύ στενή στις γάμπες σε υπερβολικό βαθμό (τύπου κολάν).
    Επίσης είναι μόνο για χειμώνα .

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ελαστικότητα
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SUPER_george
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ανετη, ελαφριά, μαλακή με ωραία εφαρμογή. Το κακό είναι οτι ανάμεσα στα πόδια μπιμπίκιασε απο τη 2 φορά που την φόρεσα. Επίσης οι τσέπες απο μέσα είναι τύπου διχτακι πολυέστερ.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick.T
    2
    16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Πολύ λεπτό ύφασμα σαν πιτζάμα
    Πολύ ακριβή για την ποιότητα της
    Καμία σχέση με τις φόρμες που έβγαζε η u.a. πριν λίγα χρόνια

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • keithakis_keithakis
    1
    20 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κακό το υλικό υφάσματος της και λεπτό, έχασε πολύ γρήγορα το χρώμα και από μαύρη άρχισε να γίνεται καφέ. άνετη γραμμή μεν αλλά λόγω υφάσματος σακουλιαζει.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • M.elli
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα δώρο στο αγόρι μου και του άρεσε τόσο που πήρα και μια δεύτερη σε άλλο χρώμα.
    Είναι ζεστή για το χειμώνα και πολύ άνετη. Value for money!

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rea Bikoudi
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δώρο για τον άντρα μου ήταν, ωραίο στυλ και άνετη, αλλά αμφίβολη η ποιότητα υφάσματος. Στον κύκλο για ευαίσθητα, πλύσιμο από την ανάποδη και ειδικό υγρό απορρυπαντικό. Πολύς κόπος για κάτι που υποτίθεται πως είναι άνετο και σπορ και να κάνει τη ζωή μας ευκολότερη, άσε που γέμισε το σπίτι και το πλυντήριο χνούδια.

    • Άνεση
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΙΟΝΤΟΣ
    1
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Πολύ κατώτερη των προσδοκιών. Κακή ποιότητα υφάσματος. Σβολιασε σε λίγα πλυσίματα. Κάνει "γόνατα" λίγες ώρες αφού την φορέσεις.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • osfp0977
    2
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στο πτώτο πλυσιμο χαλασε σβολιασε. Δεν νομιζω οτι αξιζει. εχω μια παλια admiral και και το υφασμα ειναι πολυ καλυτερο. καλυτερα παρτε κατι αλλο

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Σε γκρι κομπλε αλλα σε μαύρο ποτέ! Ξεβαφει πολυ γρήγορα, ακόμη και αν την πλένεις:

    1. Ανάποδα
    2. Ειδικό απορρυπαντικό
    3. Χαμηλές θερμοκρασίες
    4. Μαζι με μόνο μαύρα ρούχα

    7
  • Την πήρα 27 ευρώ, είναι ζεστή και ελπίζω να διατηρήσει το χρώμα της. Από άποψη μεγέθους είμαι 1.85, 77 κιλά με Waist 92cm και το Medium είναι μια χαρά πάνω μου.

    3
  • Μια χαρά φορμίτσα με φλις, όχι χοντρή μπορείς να την χρησιμοποιήσεις και στο γυμναστήριο, χωρίς να ιδρώνουν τα πόδια σου.
    Προσοχή στο νούμερο γιατί είναι πολύ φαρδιά.
    Πάρτε ένα μικρότερο

    0
  • Ομορφη και ανετη φορμα, η τιμη ανεβηκε εγω την ειχα παρει 30 ευρω και την εχω αρκετο καιρο, εχει αντεξει πολλα... αλλα η τιμη που ανεβηκε τωρα στα 50, δεν θα τα'δινα...

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Παντελόνι φόρμας της Under Armour με άνετη εφαρμογή και κατασκευή από ελαφρύ fleece ύφασμα.

  • Χαλαρή εφαρμογή με στένεμα στα πόδια
  • Μαλακό fleece ύφασμα 230g
  • Απομακρύνει τον ιδρώτα & στεγνώνει γρήγορα
  • Rib μπατζάκια
  • Ελαστική μέση με ρυθμιζόμενα κορδόνια
  • Πλάγιες τσέπες
  • Λογότυπο Under Armour στο πλάι
  • Collection RFW24
  • Σύνθεση: 80% Βαμβάκι, 20% Πολυεστέρας

Brand

Γενικά

Χρώμα
Μαύρο
Είδος
Παντελόνια Φόρμας
Δημοφιλείς Ομάδες
-

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά
Joggers
Fleece
Ναι
Εφαρμογή
Relaxed fit
Τεχνολογίες
-
Πλαϊνές τσέπες με φερμουάρ
-
Δραστηριότητα
Training
Εποχή
Φθινόπωρο/Χειμώνας
Αντιανεμικό
-
Γυαλιστερό
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (339)

  1. 209
  2. 65
  3. 30
  4. 22
  5. 13
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ελαστικότητα
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

igeorgi
5
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πολύ ωραία αίσθηση του υφάσματος και εφαρμογή. Δεν είναι βαριά χειμωνιάτικη φόρμα, είναι πιο ψιλό το ύφασμα, ό,τι πρέπει για γυμναστήριο. Στις γάμπες είναι σχετικά εφαρμοστή αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό, εξάλλου έχει λάστιχο στο κάτω μέρος. Άριστη για την χρήση που προορίζεται.

  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Ελαστικότητα
Σου φάνηκε χρήσιμη;

iokatsaounis
2
31 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αγορασα 2. Καταρχην δεν ειναι μαυρη. Ειναι σαν blue black. Πολυ βολικη- ανετη ακριβως για το σωματοτυπο μου με λαστιχο κατω στα ποδια. Ακριβως οτι ηθελα. 2η μερα την βαζω στο πληντυριο στους 40 βαθμους με μονο 1000 στροφες στο πλυντηριο. Ξεβαψε σε τετοιο βαθμο που μοιαζει με φορμα που ειναι για πεταμα. Μοιαζει τοσο παλια που αλλες που εχω 4 χρονια μοιαζουν ασυγκριτα πιο καινουριες. Η φωτογραφία ειναι μετα το πρωτο πλύσιμο. Η

  • Άνεση
  • Ελαστικότητα
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Giorgis_F
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Σε γκρι κομπλε αλλα σε μαύρο ποτέ! Ξεβαφει πολυ γρήγορα, ακόμη και αν την πλένεις:

    1. Ανάποδα
    2. Ειδικό απορρυπαντικό
    3. Χαμηλές θερμοκρασίες
    4. Μαζι με μόνο μαύρα ρούχα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tzampa
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Την πήρα 27 ευρώ, είναι ζεστή και ελπίζω να διατηρήσει το χρώμα της. Από άποψη μεγέθους είμαι 1.85, 77 κιλά με Waist 92cm και το Medium είναι μια χαρά πάνω μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Manatos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά φορμίτσα με φλις, όχι χοντρή μπορείς να την χρησιμοποιήσεις και στο γυμναστήριο, χωρίς να ιδρώνουν τα πόδια σου.
    Προσοχή στο νούμερο γιατί είναι πολύ φαρδιά.
    Πάρτε ένα μικρότερο

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ap.Ex.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ομορφη και ανετη φορμα, η τιμη ανεβηκε εγω την ειχα παρει 30 ευρω και την εχω αρκετο καιρο, εχει αντεξει πολλα... αλλα η τιμη που ανεβηκε τωρα στα 50, δεν θα τα'δινα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ap.Ex.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    Καλη φορμα λιγο τσιμπιμενη η τιμη για την ποιοτητα που εχει, η πισω τσεπη που εχει κουμπι σκίστηκε οταν πηγα να την ξεκουμπώσω αλλα δεν φαινεται. Ειναι αρκετα ανετη, αλλα περιμενα καλυτερη ποιοτητα για αυτην την τιμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efkatsonis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπορντό

    Το υφασμα ειναι πολυ λεπτο, στα ορια του αραχνουφαντου.
    Αντιστοιχες adidas ειναι πιο χοντρες και nike...πολυ πιο χοντρες.
    Μετα απο ελαχιστα πλυσιματα μοιαζει οτι ειναι εξαετιας+

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_M_Red
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γράφει ότι είναι large και είναι σαν να αγόρασα δύο extra large φόρμα.
    Είναι πολύ λάθος τα μεγέθη!
    Και πάρα πολύ λεπτό ύφασμα μέτριας ποιότητας βαμβακι , καλοκαιρινό θα το αποκαλούσα.
    Αλλά για τα λεφτά τις δεν αξίζει για under armour

    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vplagianos
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενημερωτικά, οι τσέπες είναι με δικτάκι και όχι με ύφασμα. Εμένα δεν με απσσχολεί. δεν ξέρω τον χειμώνα τι απώλειες θα έχει.

    Update 01-2025
    Στο κρύο είναι άπαιχτη! Η όποια αμφιβολία είχα για τις τσέπες, απλά δεν υπάρχει. Είναι τέρμα ζεστή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIANNIS_MAMAIS
    2
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δυστυχώς η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ρίξει πάρα μα πάρα πολύ την ποιότητα στα προϊόντα μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα η φόρμα άρχισε και ξέβαφε από τον ήλιο στα γόνατα που ήμουνα πάνω στη μηχανή

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basilis_neo
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ τη συγκεκριμένη σειρά τη λάτρεψα. Το μοναδικό ελάττωμα είναι που χάνει (η μαύρη κυρίως) εύκολα το χρώμα αν και δεν χαλάει εμφανισιακά πολύ στο μάτι. είναι στενή στις γάμπες αλλά αν σας αρέσει το στυλ joggers σε φόρμα είναι κομπλέ. Προσοχή στα μεγέθη. Ξεκίνησα με XL ελπίζοντας ότι θα είναι άνετη, πήγα σε L. Επειδή με το καιρό ανοίγει στα μπούτια, τις τελευταίες τις έχω πάρει σε Medium. Δεν υπάρχει θέμα με το μάκρος.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dslrcinema.gr
    3
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα 2 για το γυμναστήριο μια γκρι και μια μαύρη τέλεια η εφαρμογή τους πάνω μου όπως την θέλω αλλά η μαύρη ξεθωριασε από τα πρώτα πλυσίματα με το καλημέρα στα γόνατα η γκρι είναι οκ.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kos_pap4
    3
    16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο μόνος λόγος που χάνει 1 αστέρι είναι επειδή το μαύρο της δεν είναι φουλ μαύρο. Θα το προτιμούσα πιο σκούρο δηλαδή. Εννοώ ότι αν την βάλεις διπλα διπλα με μαύρη μπλούζα πχ θα δεις ότι έχει διαφορά.

    **Update μετά απο 2 μήνες. Έχει σακουλιάσει λίγο σε κάποια σημεία σαν να έχει ξεχειλώσει. Δεν της κάνω και μια τρομερή χρήση. Επίσης το μαύρο ξεθώριασε κ άλλο. Χάνει κ άλλο αστέρι.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Tlp
    2
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξεθωριαζει πανευκολα σε μεγαλο βαθμο χωρις να την εχω φορεσει ιδιαιτερα σε ηλιο και γενικα και ουτε μετα απο πολλες πλυσεις! Δε θα τη συνιστουσα.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Atpaok13
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μαύρο χρώμα ξεθωριάζει, με τα πλυσίματα το μέγεθος γίνεται μεγαλύτερο φαρδύτερο. Πολύ άνετη σαν φόρμα και για ανοιξιάτικους μήνες.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • octap
    2
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρέπει κάποια στιγμή να αγοράσω πιο ακριβές σειρές της Under Armour. Ότι έχω πάρει απο τα προιόντα που έχει σε χαμηλές τιμές ειναι κατώτερα των προσδοκιών. Μπορεί σχεδιαστικά να είναι ωραία, αλλα η ποιότητα των υφασμάτων ειναι κακή. Τα μαύρα ξεβαφουν και γενικά τα υφάσματα σακουλιάζουν....

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Kyv
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα ένα νούμερο παραπάνω καταλάθος και έκατσε κανονικά ,τύχει βουνό..δεν έχω εμπειρία με αυτην την μάρκα μιας και επερνα xl που είχανε τα μαγαζιά με αθλητικά και αυτήν την μάρκα την πήρα xxl .
    Αρκετα άνετη και την φοράω συνέχεια σπίτι και λίγο έξω ,όχι γυμναστήριο η τσέπες ειναι με ύφασμα που στεγνώνει γρήγορα εάν βάλεις κάτι βρεγμένο. Όπως το βλέπω δεν είναι να κουβαλάς τα κλειδιά σου,συνέχεια και το αποφεύγω για την τσέπη από θέμα αντοχής.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gabriel Georgiev
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Πολύ άνετη φόρμα. Την πήρα κυρίως για το γυμναστήριο αλλά την φοράω και σε καθημερινές δραστηριότητες. Είναι πολύ καλή για τα χρήματα της.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • adam.pap1967
    4
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Η αλήθεια είναι ότι στις γάμπες είναι στενή, σαν εφαρμογή όμως είναι μια χαρά. Χνούδι δεν μου έχει βγάλει. Νταξει από ποιότητα δεν είναι κ ότι καλύτερο απλά πληρώνεις τη μάρκα,μη θέλουμε να τα έχουμε κ όλα δικά μας. Για χειμώνα μια χαρά είναι γτ δεν θέλω να είναι κ πολύ χοντρή σαν ποιότητα γτ ζεσταίνομαι. Την δοκίμασα πριν τη πάρω, γιαυτό κ την αγόρασα άλλωστε.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex stam
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απ' τις ποιο ωραίες φόρμες και με πολύ καλή εφαρμογή ωστόσο άρχισε να χάνει το χρώμα της μετά απ' λίγα πλυσίματα ωσ αποτέλεσμα να πιστεύω πως δεν αξίζει και τόσο τα λεφτά της

    • Άνεση
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ελαστικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Labrakos
    1
    12 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τζαμπα τα 35 ευρώ.μακρια από under armour.λεπτο ύφασμα της πλάκας και εφαρμογή σαν βράκα.δεν μπαίνω στον κόπο να την στείλω πίσω γιατί τα βάζω με τον εαυτό μου που δεν πάω σε επιλογές που με βγάζουν ασπροπροσωπο τόσα χρόνια (Nike,adidas)

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • labobas
    3
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Εξωτερικά το ύφασμα είναι απαλό κ έχει καλή υφή. Εσωτερικα όμως το ύφασμα βγάζει πολύ χνούδι. Αν κάνεις το λάθος κ τη φορέσεις ενώ φοράς ήδη κάλτσα, θα γεμίσει άσπρα χνούδια. Επίσης το λάστιχο είναι λίγο στενό σε σύγκριση με nike. Οι τσέπες είναι με διχτακι όπως των μαγιό.

    • Ελαστικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DKPAP
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ποιότητα αλλά είναι πολύ στενή στις γάμπες σε υπερβολικό βαθμό (τύπου κολάν).
    Επίσης είναι μόνο για χειμώνα .

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ελαστικότητα
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SUPER_george
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ανετη, ελαφριά, μαλακή με ωραία εφαρμογή. Το κακό είναι οτι ανάμεσα στα πόδια μπιμπίκιασε απο τη 2 φορά που την φόρεσα. Επίσης οι τσέπες απο μέσα είναι τύπου διχτακι πολυέστερ.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick.T
    2
    16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Πολύ λεπτό ύφασμα σαν πιτζάμα
    Πολύ ακριβή για την ποιότητα της
    Καμία σχέση με τις φόρμες που έβγαζε η u.a. πριν λίγα χρόνια

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • keithakis_keithakis
    1
    20 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κακό το υλικό υφάσματος της και λεπτό, έχασε πολύ γρήγορα το χρώμα και από μαύρη άρχισε να γίνεται καφέ. άνετη γραμμή μεν αλλά λόγω υφάσματος σακουλιαζει.

    • Άνεση
    • Ελαστικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • M.elli
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα δώρο στο αγόρι μου και του άρεσε τόσο που πήρα και μια δεύτερη σε άλλο χρώμα.
    Είναι ζεστή για το χειμώνα και πολύ άνετη. Value for money!

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rea Bikoudi
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δώρο για τον άντρα μου ήταν, ωραίο στυλ και άνετη, αλλά αμφίβολη η ποιότητα υφάσματος. Στον κύκλο για ευαίσθητα, πλύσιμο από την ανάποδη και ειδικό υγρό απορρυπαντικό. Πολύς κόπος για κάτι που υποτίθεται πως είναι άνετο και σπορ και να κάνει τη ζωή μας ευκολότερη, άσε που γέμισε το σπίτι και το πλυντήριο χνούδια.

    • Άνεση
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΙΟΝΤΟΣ
    1
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Πολύ κατώτερη των προσδοκιών. Κακή ποιότητα υφάσματος. Σβολιασε σε λίγα πλυσίματα. Κάνει "γόνατα" λίγες ώρες αφού την φορέσεις.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • osfp0977
    2
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στο πτώτο πλυσιμο χαλασε σβολιασε. Δεν νομιζω οτι αξιζει. εχω μια παλια admiral και και το υφασμα ειναι πολυ καλυτερο. καλυτερα παρτε κατι αλλο

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Σε γκρι κομπλε αλλα σε μαύρο ποτέ! Ξεβαφει πολυ γρήγορα, ακόμη και αν την πλένεις:

    1. Ανάποδα
    2. Ειδικό απορρυπαντικό
    3. Χαμηλές θερμοκρασίες
    4. Μαζι με μόνο μαύρα ρούχα

    7
  • Την πήρα 27 ευρώ, είναι ζεστή και ελπίζω να διατηρήσει το χρώμα της. Από άποψη μεγέθους είμαι 1.85, 77 κιλά με Waist 92cm και το Medium είναι μια χαρά πάνω μου.

    3
  • Μια χαρά φορμίτσα με φλις, όχι χοντρή μπορείς να την χρησιμοποιήσεις και στο γυμναστήριο, χωρίς να ιδρώνουν τα πόδια σου.
    Προσοχή στο νούμερο γιατί είναι πολύ φαρδιά.
    Πάρτε ένα μικρότερο

    0
  • Ομορφη και ανετη φορμα, η τιμη ανεβηκε εγω την ειχα παρει 30 ευρω και την εχω αρκετο καιρο, εχει αντεξει πολλα... αλλα η τιμη που ανεβηκε τωρα στα 50, δεν θα τα'δινα...

    0
  • Δες τα όλα