Την έχω περίπου ένα μήνα. Την πήρα κυρίως για να βλέπω "πρόχειρα" ταινίες που έχω αποθηκευμένες στο PC μέσω wifi. Μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα. Έχει καλή εικόνα (θέλει κάποια ρύθμιση από τον χρήστη), αλλά πάσχει λίγο στο κομμάτι του ήχου, αλλά δεν με πολυαπασχολεί, αφού τι να κάνουν δυο ηχεία για ταινίες με 6κάναλο ήχο Dolby & DTS. Για τα λεφτά της είναι μια χαρά. (Αν θελήσω καλή προβολή, την κάνω στο ολοκληρωμένο home cinema που έχω σε άλλον χώρο του σπιτιού).
Η ρύθμιση του Internet έγινε πανεύκολα αφού "κατέβασε" τα στοιχεία μέσω του tablet και γενικότερα η εγκατάσταση των εφαρμογών (όπως Kodi, VLC κτλ ) είναι πανεύκολη. Επίσης επειδή το router είναι στον ίδιο χώρο, τερματίζει και την σύνδεση μέσω 5mhz (Σε σχετική εφαρμογή που έβαλα δείχνει γύρω στα 95-100mbps download και 9-10mbps upload)
Επειδή έχω διαβάσει κάποια "παράπονα" για το τηλεχειριστήριο, προσωπικά δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα ακόμα και από αποστάσεις άνω του ενός μέτρου.
Για την ποιότητα των επίγειων καναλιών δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, αφού δεν την έχω συνδέσει καθόλου με κεραία και ούτε έκανα την σχετική αναζήτηση καναλιών. Έχω περάσει εφαρμογή για live tv, αλλά είναι ελάχιστες φορές που την χρησιμοποίησα.
Ίσως το μόνο αρνητικό, η ποιότητα κατασκευής που δείχνει σαν "πλαστικούρα", αλλά με 170 ευρώ δεν μπορούμε να έχουμε και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη