Ειδα μονο πολύ καλές κριτικές και παρήγγειλα αυτήν τη βάση με ενθουσιασμο. Μόλις την παρέλαβα και δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη. Τα τηγάνια πρέπει να εχουν διάμετρο πάτου να ταιριάζουν στο πλαισιο της βάσης και να θηλυκώνουν διαφορετικά τραβας ενα και τα υπολοιπα που στεκονται στον αέρα σωριάζονται ολα. Αυτό πρακτικα σημαινει πως πρέπει να εχεις ένα τηγάνι, ένα πιο μικρο, ένα πιο μικρο κλπ. Δεν ξέρω πόσοι εχουν τηγάνι και τηγανάκια.Επίσης εχει μια περίεργη κλίση προς τα κάτω που δεν βοηθάει. Στη φωτο τα οριζόντια στηρίγματα δεν γερνουν απο το βάρος αλλά από τη φύσή τους! Βαθιά τηγάνια , οπως το δεύτερο απο πάνω , για να μπουν και να βγουν πρεπει να τα γειρεις λιγο και να τα τραβηξεις ,πάλι γκρεμίζονται όλα. Δοκίμασα διάφορους συνδυασμους να τοποθετησω τα τηγάνια μου και ειναι απογοήτευση.
Βερυ βερυ χολοσκασμένη που έλεγε και η βασιλειάδου.
Ααα πλαγιαστή για ταψιά είναι τέλεια, θα παρω κι άλλη :)