Καλησπέρα μάγκες. Αγόρασα το προϊόν για τις ημέρες που φοράω κράνος,όσοι ξέρετε από μπελά θα καταλάβετε. Σημειωτέων έχω λεπτή ανοιχτόχρωμη και αραιή τρίχα, τον χειρότερο συνδυασμό δηλαδή. Βγάζοντας το κράνος είναι το μόνο προϊόν που δεν χαλάει το στυλ και μπορώ να το επαναφέρω εύκολα.
Το αποτέλεσμα είναι φυσικό και δίνει λίγο όγκο στο μαλλί, διαρκεί για περίπου 10 ώρες το κράτημα. Εύκολο στην χρήση και με ζεστό αέρα δίνεις ότι φορά θες. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί πριν τοποθετήσεις το προϊόν από τον πηλό για ακόμη πιο δυνατό κράτημα και στυλ. Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο άρωμα μεστό επαγγελματικό προϊόν, έως άοσμο θα το χαρακτήριζα, προσωπικά δεν με πολύ ενδιέφερε κιόλας.
Όσο αναφορά την αξιολόγηση δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμη της uppercut για να μπορώ να συγκρίνω. Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον δεν θέλει να κουράζει το μαλλί καθημερινά με πηλό και αλλά προϊόντα.