Καταρχήν να συμφωνήσουμε ότι όποιος θέλει τον απόλυτο, τέλειο ήχο πρέπει να αγοράσει ένα καλό ηχοσύστημα πικ-απ και κλείνει εκεί.
Με αυτό ως δεδομένο το ηχείο είναι Marshall: και αυτό τα λέει όλα. Συνδυάζει αισθητική με ποιοτικό ήχο και θα κάνει τη δουλειά του με το παραπάνω, ως ηχείο κλειστού χώρου. Οι μουσικόφιλοι να έχετε υπόψιν ότι προκειμένου να απολαύσετε στο μέγιστο βαθμό τις πραγματικές δυνατότητές του, ΔΕΝ πρέπει να συνδέεστε με το youtube, αλλά τα αγαπημένα σας κομμάτια να τα κατεβάζετε και να τα αποθηκεύετε στο laptop ή το pc σας, φτιάχνοντας μια δική σας λίστα που θα την αναπαράγετε μέσω κάποιου λογισμικού (όπως πχ το winamp, παλιό και αγαπημένο) ρυθμίζοντας το ήχο με το equilizer του λογισμικού, ώστε να απολαύσετε έναν ήχο κοντά σε αυτόν ενός κλασσικού ηχοσυστήματος. Μόνο έτσι θα εκτιμήσετε πραγματικά το ηχείο.
Το μόνο, ας πούμε, μείον του το έχουν επισημάνει και άλλοι: στην πίσω πλευρά γράφει 60W, όχι 80W. Αν το βάλετε στο τέρμα, βέβαια, θα σηκώσετε την πολυκατοικία στο πόδι, οπότε μην αγχώνεστε καθόλου. Το παίρνετε και φεύγετε όπως είστε.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!