Διάφορα Εκκλησιαστικά Είδη

Metallex Παραφινέλαιο Άοσμο & Άκαπνο 950ml

Άκαπνο παραφινέλαιο για άναμα Λάμπας Παραφίνης ή Λυχνίας

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 8 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Οδηγίες Χρήσης

  • Γεμίστε την λάμπα ή τη λυχνία βαμβακερού φυτιλιού με παραφινέλαιο
  • Βουτήξτε την άκρη του φυτιλιού σ' αυτό και μετά ανάψτε
  • Ρυθμίστε το φυτίλι ώστε η φλόγα να μην ξεπερνά τα 1,5 εκ.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Παραφινέλαιο
Τεμάχια
1 τμχ

Ποσότητα

Όγκος
950 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (23)

Αξιολογήσεις

  1. 12
  2. 5
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 4
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • papaza
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αναγκάστηκα να αγοράσω κι άλλα παραφινέλαια ώστε να το κάνω πρόσμιξη με αυτό για να καίγεται. Σκέτο από μόνο του σβήνει μετά από λίγη ώρα αφήνοντας μεγάλη ποσότητα υπολείμματος μη καύσης (κάτι σαν αφρό στάχτης) μέσα στο φαναράκι. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν η παρτίδα που παρέλαβα ήταν προβληματική αλλά σίγουρα δεν είχε δυνατότητα καύσης κ δεν θα το ξαναγόραζα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolasfloudas
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μυρίζει λίγο και είναι λογικό, το πρόβλημα είναι ότι όταν πας να γεμίσεις κάτι αρχίζει και στάζει όσο κι αν είσαι προσεκτικός στο να το αδειάσεις κάπου που σημαίνει ότι αν είναι το μισό να το πετάξεις χάμω που λέει ο λόγος, και σπατάλη είναι αλλά και λερώνεις τον τόπο με το υγρό. δεν το συνιστώ.
    αλλά μπορείτε να το δοκιμάσετε άλλωστε για τα χρήματα του είναι οκ ....

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • G__BARKAROLIS
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ πολλά χρόνια λάμπες παραφινέλαιου αυτό το παραφινέλαιο είναι ΑΚΑΠΝΟ αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΣΜΟ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΝΗ ΟΣΜΗ αναγκάστηκα να το βγάλω έξω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgeKaragiorgos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν το χρησιμοποιήσεις με το σωστό μήκος φυτιλιού σε καντήλι, τότε όντως είναι άκαπνο. Δεν μυρίζει ιδιαίτερα, αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει σε κλειστό χώρο. Σε καλή τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν ειναι ακαπνο και αοσμο

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αοσμο. Ακαπνο. Πολυ καλη αγορα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ειναι τοσο αοσμο! Αλλα σε συγκρηση με αλλα παραφινελαια ''αοσμα'' υπερτερει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καπνίζει πάρα πολύ και μυρίζει επίσης! Δεν θα το συνιστούσα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξοχος
    Πολύ χαρούμενος
    Χωρίς καπνό και χωρίς άσχημη μυρωδιά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αναγκάστηκα να αγοράσω κι άλλα παραφινέλαια ώστε να το κάνω πρόσμιξη με αυτό για να καίγεται. Σκέτο από μόνο του σβήνει μετά από λίγη ώρα αφήνοντας μεγάλη ποσότητα υπολείμματος μη καύσης (κάτι σαν αφρό στάχτης) μέσα στο φαναράκι. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν η παρτίδα που παρέλαβα ήταν προβληματική αλλά σίγουρα δεν είχε δυνατότητα καύσης κ δεν θα το ξαναγόραζα.

    3
  • μυρίζει λίγο και είναι λογικό, το πρόβλημα είναι ότι όταν πας να γεμίσεις κάτι αρχίζει και στάζει όσο κι αν είσαι προσεκτικός στο να το αδειάσεις κάπου που σημαίνει ότι αν είναι το μισό να το πετάξεις χάμω που λέει ο λόγος, και σπατάλη είναι αλλά και λερώνεις τον τόπο με το υγρό. δεν το συνιστώ.
    αλλά μπορείτε να το δοκιμάσετε άλλωστε για τα χρήματα του είναι οκ ....

    2
  • Χρησιμοποιώ πολλά χρόνια λάμπες παραφινέλαιου αυτό το παραφινέλαιο είναι ΑΚΑΠΝΟ αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΣΜΟ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΝΗ ΟΣΜΗ αναγκάστηκα να το βγάλω έξω.

    2
  • Αν το χρησιμοποιήσεις με το σωστό μήκος φυτιλιού σε καντήλι, τότε όντως είναι άκαπνο. Δεν μυρίζει ιδιαίτερα, αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει σε κλειστό χώρο. Σε καλή τιμή.

    1
  • δεν ειναι ακαπνο και αοσμο

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

344 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Οδηγίες Χρήσης

  • Γεμίστε την λάμπα ή τη λυχνία βαμβακερού φυτιλιού με παραφινέλαιο
  • Βουτήξτε την άκρη του φυτιλιού σ' αυτό και μετά ανάψτε
  • Ρυθμίστε το φυτίλι ώστε η φλόγα να μην ξεπερνά τα 1,5 εκ.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Παραφινέλαιο
Τεμάχια
1 τμχ

Ποσότητα

Όγκος
950 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (23)

  1. 12
  2. 5
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 4
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • papaza
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αναγκάστηκα να αγοράσω κι άλλα παραφινέλαια ώστε να το κάνω πρόσμιξη με αυτό για να καίγεται. Σκέτο από μόνο του σβήνει μετά από λίγη ώρα αφήνοντας μεγάλη ποσότητα υπολείμματος μη καύσης (κάτι σαν αφρό στάχτης) μέσα στο φαναράκι. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν η παρτίδα που παρέλαβα ήταν προβληματική αλλά σίγουρα δεν είχε δυνατότητα καύσης κ δεν θα το ξαναγόραζα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolasfloudas
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μυρίζει λίγο και είναι λογικό, το πρόβλημα είναι ότι όταν πας να γεμίσεις κάτι αρχίζει και στάζει όσο κι αν είσαι προσεκτικός στο να το αδειάσεις κάπου που σημαίνει ότι αν είναι το μισό να το πετάξεις χάμω που λέει ο λόγος, και σπατάλη είναι αλλά και λερώνεις τον τόπο με το υγρό. δεν το συνιστώ.
    αλλά μπορείτε να το δοκιμάσετε άλλωστε για τα χρήματα του είναι οκ ....

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • G__BARKAROLIS
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ πολλά χρόνια λάμπες παραφινέλαιου αυτό το παραφινέλαιο είναι ΑΚΑΠΝΟ αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΣΜΟ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΝΗ ΟΣΜΗ αναγκάστηκα να το βγάλω έξω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgeKaragiorgos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν το χρησιμοποιήσεις με το σωστό μήκος φυτιλιού σε καντήλι, τότε όντως είναι άκαπνο. Δεν μυρίζει ιδιαίτερα, αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει σε κλειστό χώρο. Σε καλή τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν ειναι ακαπνο και αοσμο

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αοσμο. Ακαπνο. Πολυ καλη αγορα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ειναι τοσο αοσμο! Αλλα σε συγκρηση με αλλα παραφινελαια ''αοσμα'' υπερτερει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καπνίζει πάρα πολύ και μυρίζει επίσης! Δεν θα το συνιστούσα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξοχος
    Πολύ χαρούμενος
    Χωρίς καπνό και χωρίς άσχημη μυρωδιά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αναγκάστηκα να αγοράσω κι άλλα παραφινέλαια ώστε να το κάνω πρόσμιξη με αυτό για να καίγεται. Σκέτο από μόνο του σβήνει μετά από λίγη ώρα αφήνοντας μεγάλη ποσότητα υπολείμματος μη καύσης (κάτι σαν αφρό στάχτης) μέσα στο φαναράκι. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν η παρτίδα που παρέλαβα ήταν προβληματική αλλά σίγουρα δεν είχε δυνατότητα καύσης κ δεν θα το ξαναγόραζα.

    3
  • μυρίζει λίγο και είναι λογικό, το πρόβλημα είναι ότι όταν πας να γεμίσεις κάτι αρχίζει και στάζει όσο κι αν είσαι προσεκτικός στο να το αδειάσεις κάπου που σημαίνει ότι αν είναι το μισό να το πετάξεις χάμω που λέει ο λόγος, και σπατάλη είναι αλλά και λερώνεις τον τόπο με το υγρό. δεν το συνιστώ.
    αλλά μπορείτε να το δοκιμάσετε άλλωστε για τα χρήματα του είναι οκ ....

    2
  • Χρησιμοποιώ πολλά χρόνια λάμπες παραφινέλαιου αυτό το παραφινέλαιο είναι ΑΚΑΠΝΟ αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΣΜΟ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΝΗ ΟΣΜΗ αναγκάστηκα να το βγάλω έξω.

    2
  • Αν το χρησιμοποιήσεις με το σωστό μήκος φυτιλιού σε καντήλι, τότε όντως είναι άκαπνο. Δεν μυρίζει ιδιαίτερα, αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει σε κλειστό χώρο. Σε καλή τιμή.

    1
  • δεν ειναι ακαπνο και αοσμο

    0
  • Δες τα όλα