Μετά από ένα μήνα χρήσης αποφάσισα ότι η πρώτη μου αξιολόγηση ήταν εντελώς λανθασμένη εκτός από δύο θεματακια.
Το ρολόϊ είναι πραγματικά πολύ ποιοτικό.
Πολύ όμορφος σχεδιασμός, τα χρώματα του είναι υπέροχα., δυνατό lume, + κρύσταλλο ζαφείρι.
Είναι στιβαρό, το νιώθεις στο χέρι σου, όμως δεν σε κουράζει.
Η βιδωτη κορώνα είναι σφιχτή και πολύ εύκολη στην χρήση της.
Η στεφάνη άψογη , 120 κλικ με πολύ ωραίο ήχο.
Ο μηχανισμός αξιόπιστος, χάνει ελάχιστα δευτερόλεπτα την ημέρα.( Εάν δεν θέλεις να χάνει πάρε Rolex).
Ένα θέμα είναι το μπρασελέ, κουδουνίζει το ρημαδι... απαραιτήτως αλλαγή...( κρίμα γιατί σαν σχέδιο είναι πολύ ωραίο και έχει και χαραγμένο το λογότυπο της Orient)
Δεύτερο και τελευταίο , η τιμή....σε ένα λογικό σύμπαν το ρολόϊ δεν θα άξιζε πάνω από 180€.
Προσωπικά το πήρα μεταχειρισμένο (σε άψογη κατάσταση, σχεδόν καινούργιο.) με δώρο ένα jubilee μπρασελέ και ένα καουτσούκ , 130€ με τα μεταφορικά, από Ιταλία.
Ίσως από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει.