Καλοριφέρ Λαδιού

De'Longhi TRDX4 1025E Καλοριφέρ Λαδιού με 10 φέτες 2500W Κωδικός: 1001068144

Kαλοριφέρ TRDX41025E Dragon4 με 10 φέτες, μέγιστης ισχύος 2500W, με 3 ρυθμίσεις θέρμανσης.

Kαλοριφέρ TRDX41025E Dragon4 με 10 φέτες, μέγιστης ισχύος 2500W, με 3 ρυθμίσεις θέρμανσης.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
170 82
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
47,00 € μεταφορικά
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
40,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με 42,00 € μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Stechi 4,9 (49)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Συσκευές Θέρμανσης στη σελίδα του Stechi
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Kαλοριφέρ TRDX41025E Dragon4 με 10 φέτες, μέγιστης ισχύος 2500W, με 3 ρυθμίσεις θέρμανσης.

  • Διαστάσεις (cm): 57.5x16x66.5
  • Αντιψυκτική λειτουργία: ✓
  • Αποθήκευση καλωδίου: ✓
  • Φέτες: 10
  • Για χώρους εως (m2):29
  • Χειρολαβή: ✓
  • Ισχύς – Max (W): 2500
  • Ισχύς – Med (W): 1400
  • Ισχύς – Min (W): 1100
  • Τοποθετημένα ροδάκια: ✓
  • Θερμοστάτης ασφαλείας: Ναί Ψηφιακός
  • Λειτουργία Eco Ναι
  • Διακόπτης με λυχνία ένδειξης λειτουργίας: ✓

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
1001068144

Κύρια Χαρακτηριστικά

Ισχύς
2500 W
Βαθμίδες Θέρμανσης
3
Φέτες
10
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Θερμοστάτης, Ψηφιακή Οθόνη

Διαστάσεις

Ύψος
66,5 cm
Πλάτος
57,5 cm
Βάθος
16 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (37)

Αξιολογήσεις

  1. 26
  2. 6
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Δεν μυρίζει
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Κατανάλωση
  • ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΚΑΚΗ
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά είμαι ενθουσιασμένη!Είναι κομψό, μετακινείται πανεύκολα ,δεν μύρισε καθόλου την πρώτη φορά που τέθηκε σε λειτουργεία και το σημαντικότερο αποδίδει εξαιρετικά.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vassilis_chr

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα θετικά του προϊόντος προσμετρώ τον ψηφιακό χειρισμό του θερμοστάτη και του χρονοπρογραμματισμού. Προσυπογράφω τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα που έχουν περιγραφεί από προηγούμενους.

    Στα αρνητικά για εμένα είναι το ότι λόγω συστολής / διαστολής το καλοριφέρ κάνει περιοδικά μεταλλικούς χτύπους, κάτι το οποίο μπορεί να είναι από ενοχλητικό έως ανυπόφορο όταν το έχεις στο υπνοδωμάτιο. Από το service μου απάντησαν ότι "το φαινόμενο είναι φυσιολογικό και οφέιλεται στη συστολή/διαστολή λόγω της αυξομείωσης της θερμοκρασιας".

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eva.chalk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικό εργαλείο! Ζεσταίνει πολύ ωραία το δωμάτιο, το οποίο έχει παλιά κουφώματα που μπάζουν. Διάβασα σε σχόλια ότι μυρίζει. Δεν ισχύει. Απλά ακολουθείς τις οδηγίες που λένε ότι κατά την πρώτη χρήση το βάζεις να δουλέψει στο τέρμα. Εκεί μυρίζει, ναι. Μετά δεν ξαναμυρίζει. Επιπλέον, είναι πολύ οικονομικό. Δεν είδαμε αισθητή διαφορά στον λογαριασμό του ρεύματος, ενώ το καίμε κάθε βράδυ.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • isidoros_galanoudis
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Kαλο καλοριφερ ζεσταινει ανετα ενα χωρο 40 τ.μ..Για μεσο ορο 7 ωρης καταναλωσης καθημερινα θελεις 40Ε το μηνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ναι μεν είναι ακριβό, αλλά είναι εξαιρετικό!
    Δεν μυρίζει, ζεσταίνει γρήγορα και έχει πολύ καλό θερμοστάτη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolis_Giatropoulos
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καιει 12 με 16 ώρες την ημέρα στο 24 με 25 σταθερά.... ο λογαριασμός ήρθε 170 ευρώ τ μηνα... ζεσταίνει δωματιο 65 ετών χωρίς μόνωση με ξύλινα παράθυρα....

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagven26

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιω εδω και 4 χρονια περιπου τα συγκεκριμενα προιοντα (ειτε manual ειτε με lcd οπως το συγκεκριμενο μοντελο που αποκτησα τωρα), ζεσταινουν αρκετα καλα το χωρο και διωχνουν την υγρασια, απο πλευρας καταναλωσης νομιζω ειναι απο τα πιο αποδοτικα στην αγορα. Αν θελετε ακομη καλυτερο price/performance ratio, το βαζετε και τις off peak ωρες (μεσανυχτα - 6πμ) για να κερδισετε ενα ακομη πιο dry και υγιες περιβαλλον το πρωι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nchri

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η επιλογή της θερμοκρασίας με ψηφιακό τρόπο και η ακριβής λειτουργία της είναι σημαντικό πλεονέκτημα! Στα αρνητικά, όταν γίνει μικροδιακοπή ρεύματος δεν ξαναανοιγει και όταν ανοίγει η κλείνει ακούγεται ένα οξύ μπιπ και αν κοιμάται κάποιος μπορεί να ξυπνήσει.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αλεξ-Μ.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το είχα σαν μόνη θέρμανση σε μικρό δωμάτιο. Έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Ζέσταινε το δωμάτιο περίπου σε μισή ώρα. Μυρίζει μόνο στην αρχή τις πρώτες ώρες και μετά καθόλου.
    Πολύ βολικό στη μετακίνησή του με χερούλια και ροδάκια.
    Οικονομικό στην κατανάλωση ρεύματος.
    Αξίζει τα λεφτά του.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι πληρωνεις παιρνεις ισχυει εδω..Μπορει να ειναι απ τα ακριβοτερα αλλα ειναι ποιοτικο βγαζει γρηγορα ζεστη και σου κανει το δωματιο φουρνο..Για μεγαλο σαλονι βοηθαει πολυ συμπληρωματικα.Πολυ ανωτερο απο ενα ψωφιο inventor που ειχα και εκαιγε μονο ρευμα αλλα καλυτερο και απ τα φθηνοτερα μοντελα της εταιριας οπως τo radia 1225 που και κεινο ειναι καλο αλλα δεν κανει την ιδια δουλεια μ αυτο..Επισης το radia στο φουλ εχει μια μικρη μυρωδια..Αυτο τιποτα απολυτως απ την πρωτη στιγμη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Charilaos_Kolofotias

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά ! Ζεσταίνει δωμάτιο 15 τμ. Εχει θερμοστάτη, εχει ρύθμιση προγραμμα ημερήσιο τι ώρες να ανάβει και πόσους βαθμούς, Το έκαψα 2.30 ώρες στο μπαλκόνι στο φουλ και δεν μυρίζει εντός δωματίου.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMITRIOS_KATSANTONIS4407
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω τέσσερα στο σπίτι σε καθε δωμάτιο και θέλω να συμπληρώσω με άλλο ένα το σαλόνι διότι δεν έχω άλλη ενναλακτική λύση (ουτε πετρέλαιο,air codotion τζάκι.Είμαι πολύ ευχαριστημένος (σχέση ποιότητας και τιμής).Τα δουλεύω στα 1100Watt και μπορώ να πω ότι βγαίνει οικονομικότερα από το πετρέλαιο,και φανταστείτε ότι είμαι σε μονοκατοικία και σε νησί.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κατανάλωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dim_kap
    5
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ακριβο αλλα αθορυβο. Δεν μυριζει και κανει δουλεια. Δεν συζηταω το θεμα καταναλωση ενεργειας γιατι ειναι για το καφενειο. Απο το στιγμη που προκειται για αντισταση, η καταναλωση ειναι αμεσα αναλογη της ζεστης που παρεχει, αρα μου ρθε παραπανω η παρακατω ο λογαριασμος ειναι συζητησεις ανευ νοηματος . ...οσο ζεσατινεσαι θα καιει..... κατα τα αλλα εξαιρετικο

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jdac
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην πρωτη χρηση μυριζει λιγο, οχι τιποτα τραγικο. Ετσι κι αλλιως το γραφει και στις οδηγιες στην πρωτη χρηση οτι πρεπει να δουλεψει στο τέρμα για λιγο. Πολύ καλό, έχω και ένα δεύτερο dragon εδω και 3 χρονια χωρις κανενα προβλημα.
    Edit: Σε σύγκριση με θερμομετρο, η θερμοκρασια που ρυθμιζεις φαινεται πολύ σωστή. Πχ αν το βαλεις στους 20 δουλευει έτσι ωστε να διατηρεί τους 20 βαθμούς. Σε αντιθεση με το απλό Dragon που επισης έχω, και ειναι πιο απλό τρόπο ρυθμισης θερμοκρασιας που δεν είναι τόσο ακριβής.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerarg
    5
    28 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνω ένα update που ελπίζω να βοηθήσει. Λοιπόν μετρημένο με έξυπνη πρίζα, για διατήρηση θερμοκρασίας στους 21 όλο το βράδυ σε κρεβατοκάμαρα 14 τετραγωνικών με ψηλό ταβάνι, βορεινή, καίει 10/12 ευρώ το μήνα. Πρέπει να πω ότι από τότε που μπήκε σε λειτουργία ησυχάσαμε από θορύβους έχουμε ποιοτική ζέστη και σχετικά οικονομική. Το συστήνω ως την καλύτερη λύση για το βράδυ έχοντας δοκιμάσει τα πάντα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν το κάψεις στο μπαλκόνι 3 ώρες στο φουλ, μετά δεν θα μυρίζει.Το λέει και στις οδηγίες.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Gia ton gato mou ine kalo. Gia anthropo afto to pragma den kani.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπούρδα δε ζεσταίνει τίποτα, πεταμένα λεφτά.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική επιλογή, ο θερμοστάτης λειτουργεί άψογα, πολύ ποιοτικό

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κατανάλωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά.
    Ζεσταίνει πολύ γρήγορα και καλά το δωμάτιο.
    Αξίζει κάθε ευρώ.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κατανάλωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κατανάλωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Πραγματικά είμαι ενθουσιασμένη!Είναι κομψό, μετακινείται πανεύκολα ,δεν μύρισε καθόλου την πρώτη φορά που τέθηκε σε λειτουργεία και το σημαντικότερο αποδίδει εξαιρετικά.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    1
  • Στα θετικά του προϊόντος προσμετρώ τον ψηφιακό χειρισμό του θερμοστάτη και του χρονοπρογραμματισμού. Προσυπογράφω τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα που έχουν περιγραφεί από προηγούμενους.

    Στα αρνητικά για εμένα είναι το ότι λόγω συστολής / διαστολής το καλοριφέρ κάνει περιοδικά μεταλλικούς χτύπους, κάτι το οποίο μπορεί να είναι από ενοχλητικό έως ανυπόφορο όταν το έχεις στο υπνοδωμάτιο. Από το service μου απάντησαν ότι "το φαινόμενο είναι φυσιολογικό και οφέιλεται στη συστολή/διαστολή λόγω της αυξομείωσης της θερμοκρασιας".

    0
  • Πραγματικό εργαλείο! Ζεσταίνει πολύ ωραία το δωμάτιο, το οποίο έχει παλιά κουφώματα που μπάζουν. Διάβασα σε σχόλια ότι μυρίζει. Δεν ισχύει. Απλά ακολουθείς τις οδηγίες που λένε ότι κατά την πρώτη χρήση το βάζεις να δουλέψει στο τέρμα. Εκεί μυρίζει, ναι. Μετά δεν ξαναμυρίζει. Επιπλέον, είναι πολύ οικονομικό. Δεν είδαμε αισθητή διαφορά στον λογαριασμό του ρεύματος, ενώ το καίμε κάθε βράδυ.

    0
  • Kαλο καλοριφερ ζεσταινει ανετα ενα χωρο 40 τ.μ..Για μεσο ορο 7 ωρης καταναλωσης καθημερινα θελεις 40Ε το μηνα.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (9)

Ερωτήσεις

272 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
nektarios_kounalakis

Πιστεύετε ότι για οικονομία είναι καλύτερα να το βάλεις σε στάνταρ βαθμούς στο αυτόματο η να το βαλεις πχ στους 22 να δουλεύει συνέχεια???εγώ το βάζω 22 με 25 στο αυτόματο αλλα νομιζω οτι έκαψε καμποσο 1μισι μήνα περίπου χρήση στην αρχή στους 28 eco

DIMITRIOS_KATSANTONIS4407

Πάντα να ξέρεις ότι το σημαντικότερο είναι τα τετραγωνικά που θέλεις να ζεστάνεις.
Εγώ έχω ένα σε κάθε δωμάτιο μονοκατοικία 90 τετραγωνικά σταθερά όλα στους 20 βαθμού και στην πρώτη σκάλα στα 1100w
Ομοιομορφία ΄ζεστης σαν καλοριφέρ πετρελαίου χωτίς να λειτουργούν συνέχεια

Ilias_Saroglou

Χθες το πήρα. Αλλά δεν βρίσκω με τίποτα πως κλείνει. Υπάρχει κάποιος τρόπος ή απλά το βγάζουμε απ'την πρίζα; Έχω δει και βιντεάκια στο YouTube αλλά και πάλι τίποτα

Δες όλες τις ερωτήσεις (9)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Kαλοριφέρ TRDX41025E Dragon4 με 10 φέτες, μέγιστης ισχύος 2500W, με 3 ρυθμίσεις θέρμανσης.

  • Διαστάσεις (cm): 57.5x16x66.5
  • Αντιψυκτική λειτουργία: ✓
  • Αποθήκευση καλωδίου: ✓
  • Φέτες: 10
  • Για χώρους εως (m2):29
  • Χειρολαβή: ✓
  • Ισχύς – Max (W): 2500
  • Ισχύς – Med (W): 1400
  • Ισχύς – Min (W): 1100
  • Τοποθετημένα ροδάκια: ✓
  • Θερμοστάτης ασφαλείας: Ναί Ψηφιακός
  • Λειτουργία Eco Ναι
  • Διακόπτης με λυχνία ένδειξης λειτουργίας: ✓

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
1001068144

Κύρια Χαρακτηριστικά

Ισχύς
2500 W
Βαθμίδες Θέρμανσης
3
Φέτες
10
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Θερμοστάτης, Ψηφιακή Οθόνη

Διαστάσεις

Ύψος
66,5 cm
Πλάτος
57,5 cm
Βάθος
16 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (37)

  1. 26
  2. 6
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Δεν μυρίζει
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Κατανάλωση
  • ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΚΑΚΗ
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά είμαι ενθουσιασμένη!Είναι κομψό, μετακινείται πανεύκολα ,δεν μύρισε καθόλου την πρώτη φορά που τέθηκε σε λειτουργεία και το σημαντικότερο αποδίδει εξαιρετικά.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vassilis_chr

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα θετικά του προϊόντος προσμετρώ τον ψηφιακό χειρισμό του θερμοστάτη και του χρονοπρογραμματισμού. Προσυπογράφω τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα που έχουν περιγραφεί από προηγούμενους.

    Στα αρνητικά για εμένα είναι το ότι λόγω συστολής / διαστολής το καλοριφέρ κάνει περιοδικά μεταλλικούς χτύπους, κάτι το οποίο μπορεί να είναι από ενοχλητικό έως ανυπόφορο όταν το έχεις στο υπνοδωμάτιο. Από το service μου απάντησαν ότι "το φαινόμενο είναι φυσιολογικό και οφέιλεται στη συστολή/διαστολή λόγω της αυξομείωσης της θερμοκρασιας".

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eva.chalk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικό εργαλείο! Ζεσταίνει πολύ ωραία το δωμάτιο, το οποίο έχει παλιά κουφώματα που μπάζουν. Διάβασα σε σχόλια ότι μυρίζει. Δεν ισχύει. Απλά ακολουθείς τις οδηγίες που λένε ότι κατά την πρώτη χρήση το βάζεις να δουλέψει στο τέρμα. Εκεί μυρίζει, ναι. Μετά δεν ξαναμυρίζει. Επιπλέον, είναι πολύ οικονομικό. Δεν είδαμε αισθητή διαφορά στον λογαριασμό του ρεύματος, ενώ το καίμε κάθε βράδυ.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • isidoros_galanoudis
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Kαλο καλοριφερ ζεσταινει ανετα ενα χωρο 40 τ.μ..Για μεσο ορο 7 ωρης καταναλωσης καθημερινα θελεις 40Ε το μηνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ναι μεν είναι ακριβό, αλλά είναι εξαιρετικό!
    Δεν μυρίζει, ζεσταίνει γρήγορα και έχει πολύ καλό θερμοστάτη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolis_Giatropoulos
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καιει 12 με 16 ώρες την ημέρα στο 24 με 25 σταθερά.... ο λογαριασμός ήρθε 170 ευρώ τ μηνα... ζεσταίνει δωματιο 65 ετών χωρίς μόνωση με ξύλινα παράθυρα....

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagven26

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιω εδω και 4 χρονια περιπου τα συγκεκριμενα προιοντα (ειτε manual ειτε με lcd οπως το συγκεκριμενο μοντελο που αποκτησα τωρα), ζεσταινουν αρκετα καλα το χωρο και διωχνουν την υγρασια, απο πλευρας καταναλωσης νομιζω ειναι απο τα πιο αποδοτικα στην αγορα. Αν θελετε ακομη καλυτερο price/performance ratio, το βαζετε και τις off peak ωρες (μεσανυχτα - 6πμ) για να κερδισετε ενα ακομη πιο dry και υγιες περιβαλλον το πρωι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nchri

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η επιλογή της θερμοκρασίας με ψηφιακό τρόπο και η ακριβής λειτουργία της είναι σημαντικό πλεονέκτημα! Στα αρνητικά, όταν γίνει μικροδιακοπή ρεύματος δεν ξαναανοιγει και όταν ανοίγει η κλείνει ακούγεται ένα οξύ μπιπ και αν κοιμάται κάποιος μπορεί να ξυπνήσει.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αλεξ-Μ.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το είχα σαν μόνη θέρμανση σε μικρό δωμάτιο. Έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Ζέσταινε το δωμάτιο περίπου σε μισή ώρα. Μυρίζει μόνο στην αρχή τις πρώτες ώρες και μετά καθόλου.
    Πολύ βολικό στη μετακίνησή του με χερούλια και ροδάκια.
    Οικονομικό στην κατανάλωση ρεύματος.
    Αξίζει τα λεφτά του.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι πληρωνεις παιρνεις ισχυει εδω..Μπορει να ειναι απ τα ακριβοτερα αλλα ειναι ποιοτικο βγαζει γρηγορα ζεστη και σου κανει το δωματιο φουρνο..Για μεγαλο σαλονι βοηθαει πολυ συμπληρωματικα.Πολυ ανωτερο απο ενα ψωφιο inventor που ειχα και εκαιγε μονο ρευμα αλλα καλυτερο και απ τα φθηνοτερα μοντελα της εταιριας οπως τo radia 1225 που και κεινο ειναι καλο αλλα δεν κανει την ιδια δουλεια μ αυτο..Επισης το radia στο φουλ εχει μια μικρη μυρωδια..Αυτο τιποτα απολυτως απ την πρωτη στιγμη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Charilaos_Kolofotias

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά ! Ζεσταίνει δωμάτιο 15 τμ. Εχει θερμοστάτη, εχει ρύθμιση προγραμμα ημερήσιο τι ώρες να ανάβει και πόσους βαθμούς, Το έκαψα 2.30 ώρες στο μπαλκόνι στο φουλ και δεν μυρίζει εντός δωματίου.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMITRIOS_KATSANTONIS4407
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω τέσσερα στο σπίτι σε καθε δωμάτιο και θέλω να συμπληρώσω με άλλο ένα το σαλόνι διότι δεν έχω άλλη ενναλακτική λύση (ουτε πετρέλαιο,air codotion τζάκι.Είμαι πολύ ευχαριστημένος (σχέση ποιότητας και τιμής).Τα δουλεύω στα 1100Watt και μπορώ να πω ότι βγαίνει οικονομικότερα από το πετρέλαιο,και φανταστείτε ότι είμαι σε μονοκατοικία και σε νησί.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κατανάλωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dim_kap
    5
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ακριβο αλλα αθορυβο. Δεν μυριζει και κανει δουλεια. Δεν συζηταω το θεμα καταναλωση ενεργειας γιατι ειναι για το καφενειο. Απο το στιγμη που προκειται για αντισταση, η καταναλωση ειναι αμεσα αναλογη της ζεστης που παρεχει, αρα μου ρθε παραπανω η παρακατω ο λογαριασμος ειναι συζητησεις ανευ νοηματος . ...οσο ζεσατινεσαι θα καιει..... κατα τα αλλα εξαιρετικο

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jdac
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην πρωτη χρηση μυριζει λιγο, οχι τιποτα τραγικο. Ετσι κι αλλιως το γραφει και στις οδηγιες στην πρωτη χρηση οτι πρεπει να δουλεψει στο τέρμα για λιγο. Πολύ καλό, έχω και ένα δεύτερο dragon εδω και 3 χρονια χωρις κανενα προβλημα.
    Edit: Σε σύγκριση με θερμομετρο, η θερμοκρασια που ρυθμιζεις φαινεται πολύ σωστή. Πχ αν το βαλεις στους 20 δουλευει έτσι ωστε να διατηρεί τους 20 βαθμούς. Σε αντιθεση με το απλό Dragon που επισης έχω, και ειναι πιο απλό τρόπο ρυθμισης θερμοκρασιας που δεν είναι τόσο ακριβής.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerarg
    5
    28 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνω ένα update που ελπίζω να βοηθήσει. Λοιπόν μετρημένο με έξυπνη πρίζα, για διατήρηση θερμοκρασίας στους 21 όλο το βράδυ σε κρεβατοκάμαρα 14 τετραγωνικών με ψηλό ταβάνι, βορεινή, καίει 10/12 ευρώ το μήνα. Πρέπει να πω ότι από τότε που μπήκε σε λειτουργία ησυχάσαμε από θορύβους έχουμε ποιοτική ζέστη και σχετικά οικονομική. Το συστήνω ως την καλύτερη λύση για το βράδυ έχοντας δοκιμάσει τα πάντα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν το κάψεις στο μπαλκόνι 3 ώρες στο φουλ, μετά δεν θα μυρίζει.Το λέει και στις οδηγίες.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Gia ton gato mou ine kalo. Gia anthropo afto to pragma den kani.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπούρδα δε ζεσταίνει τίποτα, πεταμένα λεφτά.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική επιλογή, ο θερμοστάτης λειτουργεί άψογα, πολύ ποιοτικό

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κατανάλωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά.
    Ζεσταίνει πολύ γρήγορα και καλά το δωμάτιο.
    Αξίζει κάθε ευρώ.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κατανάλωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κατανάλωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Κατανάλωση
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν μυρίζει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Πραγματικά είμαι ενθουσιασμένη!Είναι κομψό, μετακινείται πανεύκολα ,δεν μύρισε καθόλου την πρώτη φορά που τέθηκε σε λειτουργεία και το σημαντικότερο αποδίδει εξαιρετικά.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    1
  • Στα θετικά του προϊόντος προσμετρώ τον ψηφιακό χειρισμό του θερμοστάτη και του χρονοπρογραμματισμού. Προσυπογράφω τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα που έχουν περιγραφεί από προηγούμενους.

    Στα αρνητικά για εμένα είναι το ότι λόγω συστολής / διαστολής το καλοριφέρ κάνει περιοδικά μεταλλικούς χτύπους, κάτι το οποίο μπορεί να είναι από ενοχλητικό έως ανυπόφορο όταν το έχεις στο υπνοδωμάτιο. Από το service μου απάντησαν ότι "το φαινόμενο είναι φυσιολογικό και οφέιλεται στη συστολή/διαστολή λόγω της αυξομείωσης της θερμοκρασιας".

    0
  • Πραγματικό εργαλείο! Ζεσταίνει πολύ ωραία το δωμάτιο, το οποίο έχει παλιά κουφώματα που μπάζουν. Διάβασα σε σχόλια ότι μυρίζει. Δεν ισχύει. Απλά ακολουθείς τις οδηγίες που λένε ότι κατά την πρώτη χρήση το βάζεις να δουλέψει στο τέρμα. Εκεί μυρίζει, ναι. Μετά δεν ξαναμυρίζει. Επιπλέον, είναι πολύ οικονομικό. Δεν είδαμε αισθητή διαφορά στον λογαριασμό του ρεύματος, ενώ το καίμε κάθε βράδυ.

    0
  • Kαλο καλοριφερ ζεσταινει ανετα ενα χωρο 40 τ.μ..Για μεσο ορο 7 ωρης καταναλωσης καθημερινα θελεις 40Ε το μηνα.

    2
  • Δες τα όλα
170,82 €
47,00 €