Πολύ ποιοτικό και αποδοτικό καλοριφέρ, έχω 2 που χρησιμοποιούνται σε υπνοδωμάτια χωρίς μόνωση 20 και 23 τ.μ. Ακολουθούν μερικές πληροφορίες από την έως τώρα εμπειρία μου:
UNBOXING: Λίγο προσοχή στο άνοιγμα, η συσκευή ζυγίζει κάπου 17 κιλά. Βοηθάει το ότι έχει 2 χειρολαβές, κάτι που είναι χρήσιμο και για την εύκολη μεταφορά μέσα στο σπίτι. Για να ανοίξετε τα ροδάκια δεν προτείνω να το αναποδογυρίσετε, όπως με έκπληξη διάβασα στο manual. Μου έχει τύχει να ξαπλώσω άλλο καλοριφέρ στο πάτωμα για λίγα δευτερόλεπτα και μετά βρήκα σταγόνες λαδιού στο χαλί! Επίσης προτείνω να αφιερώσετε λίγα λεπτά για να διαβάσετε το manual ώστε να καταλάβετε τις ενδείξεις στην οθόνη.
ΠΡΩΤΗ ΧΡΗΣΗ – ΜΥΡΩΔΙΑ: Στην πρώτη χρήση η συσκευή μυρίζει πολύ. Ρυθμίστε τη στους 28 (μέγιστη) και αφήστε τη να δουλέψει στο φουλ (3η σκάλα) για 2-3 ώρες, οπωσδήποτε με ανοιχτά παράθυρα! Στη δεύτερη χρήση μύρισε ελάχιστα και έκτοτε είναι απολύτως άοσμη.
ΘΟΡΥΒΟΣ: Όταν το ανοίγετε για 3-4 λεπτά ακούγονται μερικά «σκασιματάκια», το ίδιο και όταν το απενεργοποιείτε. Κατά τη λειτουργία όμως η συσκευή είναι απολύτως αθόρυβη.
ΑΠΟΔΟΣΗ: Νομίζω ότι η συσκευή είναι ιδανική για χώρους έως 25 τ.μ. Διαβάζω σε μερικά site για 75 τ.μ., θεωρώ αδύνατο να ζεστάνει ικανοποιητικά τόσο μεγάλο χώρο. Ο λόγος που αφαιρώ ένα αστέρι (και σε αντίθεση με άλλα σχόλια που διάβασα) είναι η (αν)ακρίβεια του θερμοστάτη και εξηγώ: Σε υπνοδωμάτιο 23 τ.μ. με πραγματική θερμοκρασία 17 βαθμούς ρύθμισα τη συσκευή αρκετά ψηλά, στους 25 βαθμούς, με σκοπό να δουλέψει στο φουλ (3η σκάλα) όλο το βράδυ. Το πρωί ξύπνησα με πραγματική θερμοκρασία 19 βαθμούς και τη συσκευή να δουλεύει στην 1η σκάλα! Επανέλαβα το πείραμα με διαφορετικό θερμόμετρο και πάλι τα ίδια. Δεν είναι ότι περίμενα να ξυπνήσω σε θερμοκρασία 25 βαθμούς σε ένα τόσο κρύο χώρο, όμως δε θεωρώ φυσιολογικό όταν η πραγματική θερμοκρασία απέχει 6 ολόκληρους βαθμούς από τη ζητούμενη η συσκευή να δουλεύει στο ρελαντί αντί για το μάξιμουμ. Έχω καταλήξει ότι ο τρόπος που δουλεύει ο θερμοστάτης είναι μάλλον προσανατολισμένος προς την οικονομία και αν θέλετε πραγματική απόδοση πρέπει να ρυθμίσετε τη συσκευή σε αρκετά υψηλή θερμοκρασία.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: Οι κουβέντες περί κατανάλωσης είναι περιττές, οι 3 σκάλες είναι 1100, 1400 και 2500 watt και από εκεί και πέρα είναι απλά μαθηματικά. Προσωπικά το ανοίγω 2 ώρες πριν τον ύπνο, ρυθμισμένο στους 28 ώστε να δουλέψει λίγο στο φουλ (3η σκάλα) και μετά για συντήρηση το κατεβάζω στους 24-25 ώστε να δουλεύει όλη τη νύχτα στην 1η – 2η σκάλα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ποιοτικό και αποδοτικό καλοριφέρ, άοσμο και αθόρυβο, ιδανικό για χώρους έως 25 τ.μ. Σε σχέση πχ με κλιματιστικό το προτιμώ, ειδικά στα υπνοδωμάτια, καθώς θεωρώ ότι η ζέστη που παρέχει στο χώρο είναι πιο «γλυκιά», χωρίς να ξηραίνει την ατμόσφαιρα. Αδύνατο σημείο η ακρίβεια του θερμοστάτη που όμως δε δημιουργεί πρόβλημα, απλά ρυθμίζεις παραπάνω θερμοκρασία από την επιθυμητή. Σίγουρα θα το πρότεινα!
EDIT: Μετά από αρκετούς μήνες χρήσης έχω να σημειώσω το εξής αρνητικό: Εάν για κάποιες μέρες δεν χρησιμοποιήσετε την 3η σκάλα (max), τότε όταν τελικά την ανάψετε η μυρωδιά της συσκευής δυστυχώς επανέρχεται. Δηλ. με καθημερινή χρήση, έστω και λίγο, της 3ης σκάλας το καλοριφέρ είναι όντως άοσμο, ενώ εάν χρησιμοποιείτε την 3η σκάλα περιστασιακά, κάθε φορά που την ανάβετε υπάρχει μυρωδιά.