Τα ακουστικά τα έχω 4 χρόνια και δουλεύουν ακόμα.
Στα θετικά: 1. Η μπαταρία κρατάει αρκετές ώρες, αυτές που αναφέρει πάνω - κάτω, ακόμα και μετά από τόσα χρόνια. 2. Ο ήχος, προσωπικά για 'μένα, είναι πολύ καλός. Έχω και τα Nothing Ear (2) που κυκλοφόρησαν με το Nothing Phone (2) των 159€, και μπορώ να πω ότι η διαφορά είναι ελάχιστη. 3. Η θήκη είναι αντιβανδαλιστική θα' λεγα. Την είχα μέσα στην τσάντα πολύ συχνά με τα κλειδιά του σπιτιού και δεν κατάλαβε τίποτα. Είχε και μουτζούρες πάνω από μπλε στυλό, αλλά με λίγο τρίψιμο εξαφανίστηκαν. Οι φωτογραφίες είναι πρόσφατες.
Στα αρνητικά: 1. Δεν είναι για ομιλία. Τουλάχιστον όχι έξω. Σε δωμάτιο/αυτοκίνητο χωρίς θορύβους είναι καλά.
Επίσης, αυτά που αξίζουν να αναφερθούν, αλλά δεν επηρεάζουν την αξιολόγηση, καθώς είναι υποκειμενικά: 1. Σε ήρεμες καταστάσεις κάθονται καλά στα αυτιά πολλές ώρες, όμως με τη παραμικρή δραστηριότητα πάνε να φύγουν σιγά σιγά. 2. Αν πέσει η θήκη, τα ακουστικά θα πεταχτούν έξω. 3. Με γάντια η θήκη ανοίγεται με σχετική δυσκολία. 4. Εγώ προσωπικά δεν μπόρεσα ποτέ να συνηθίσω το tap control.
Όσον αφορά το θέμα με τις αποσυνδέσεις που αναφέρθηκε, εγώ δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Πολύ συχνά έχω στο αριστερό αυτί αυτό το ακουστικό Edifier και στο δεξί αυτί το Ear (2), συνδεδεμένα ταυτόχρονα. Το Edifier για μουσική, και το Nothing για ομιλία, και όλα δουλεύουν ρολόι.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!