Ζήσε τον άριστο ήχο. Μπορείς να ακούς βαθιά μπάσα και πλούσιους τόνους, καθώς και καθαρά φωνητικά κάθε φορά που παίζεις μουσική.
δεχεται usb stick?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καθαρό ήχο και είναι ελαφρύ.
Δες όλη την περιγραφήΤο bluetooth ηχείο LG XBoom Go PL2 διαθέτει κομψή, στρογγυλεμένη σχεδίαση με φινίρισμα από καουτσούκ που διευκολύνει το κράτημα, ταιριάζει άνετα στο χέρι σου.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καθαρό ήχο και είναι ελαφρύ.
Ζήσε τον άριστο ήχο. Μπορείς να ακούς βαθιά μπάσα και πλούσιους τόνους, καθώς και καθαρά φωνητικά κάθε φορά που παίζεις μουσική.
Εύκολο στη μεταφορά, διασκεδαστικό στην εμφάνιση και ακόμη πιο διασκεδαστικό όταν το ακούς. Ένα κομψό, στρογγυλεμένο σχέδιο με ελαστικό φινίρισμα για να το κρατάς και να ταιριάζει άνετα στο χέρι σου.
Η Αξιολόγηση IPX5 σημαίνει ότι το ηχείο σου μπορεί να συνεχίζει να λειτουργεί ακόμα και αν βραχεί. Συνέχισε τον χορό!
*Το IPX5 προστατεύει από σκόνη και ψεκασμό νερού χαμηλής πίεσης από οποιαδήποτε κατεύθυνση.
Συνέχισε να ακούς τις επιτυχίες όλο το βράδυ. Απόλαυσε αναπαραγωγή έως και 10 ωρών που συνεχίζει όσο συνεχίζεις κι εσύ.
*Η διάρκεια μπαταρίας 10 ωρών βασίζεται στη χρήση του ηχείου με ένταση 50%.
Σύνδεσε ασύρματα δύο LG Party Systems για να διπλασιάσεις την έξοδο ήχου. Περισσότερος ήχος σημαίνει ένα πράγμα μόνο: καλύτερα πάρτι και περισσότερη διασκέδαση.
Πάτησε το κουμπί αναπαραγωγής για δύο δευτερόλεπτα και, στη συνέχεια, μίλησε για να ενεργοποιηθεί το Google Assistant σε τηλέφωνο Android ή το Siri σε τηλέφωνο iOS. Μπορείς να παίζεις μουσική, podcast και άλλα με μια απλή φωνητική εντολή.
*Το Google Assistant δεν είναι διαθέσιμο σε ορισμένες γλώσσες και χώρες.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πολύ καλό ηχείο με καλή ακουστική, καλή ποιότητα κατασκευής στιβαρό ,μπαταρία διαρκεί αρκετά, φορτίζει με usb c συνδέεται εύκολα με συσκευές.
για τα 21.5 που το πήρα είναι ότι καλύτερο. αλλά αν ηταν να έδινα 30 δεν νομίζω να ήμουν το ίδιο ευχαριστημένος. νομίζω ότι δεν έχει τόσο καλή ποιότητα όσο το jbl. αλλά αν δεν τα βάλεις δίπλα δίπλα με το ίδιο τραγούδι δεν ξέρεις.
δεν θα έλεγα ότι είναι το καλύτερο σε όλα αλλά είναι VFM
το ηχείο είναι εξαιρετικό! πολύ δυνατό, με καθαρό ήχο, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας.
ένα χρόνο μετά εξακολουθεί να είναι εξαιρετικό και η μπαταρία να κρατάει χωρίς θέμα
Βαζω 4 αστερια γτ δεν ειχε 4μιση.. Ολα καλα με το ηχειο ποιοτικο καθαρος ηχος κτλ κτλ.. Αλλα ρε παιδια εκει στην lg δωστε λιγο ενταση παραπανω... Ισως εκει ν αποναει λιγο το συγκεκριμένο...
Σε μερικά τηλέφωνα συνδέεται αμέσως χωρίς θέματα … σε αλλά δεν το βγάζει ποτε στην λίστα του Bluetooth. Γενικά δεν έχει δυνατό ήχο και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι ηχείο για χρήση σε εξωτερικό χώρο καθώς χάνονται οι περισσότερες συχνότητες και δεν ακούγεται καθόλου όμορφα ο ήχος του. Για μέσα στο σπίτι σε μικρό δωμάτιο είναι ότι πρέπει για απλή χρήση
Θαυματουργό ηχείο και όσο μέγεθος του λείπει για να συγκριθεί με άλλα των 30+€ το αποδίδει σε κρυστάλλους.
Η συγκεκριμένη σύνθεση της Meridian είναι για σεμινάρια.
Δεν έχει μπάσο αλλά για κάποιον ανεξήγητο λόγο δημιουργεί δονήσεις στο τραπέζι και τον καναπέ.
Από ένταση δεν θα τρομάξει, ίσως σε κάποιους φανεί αδύναμο, βγάζει όμως όσο ήχο χρειάζεται με την καθαρότητα να είναι αυτή που τελικά εντυπωσιάζει.
Συνδύασα δύο από αυτά για στερεοφωνικό ήχο και ήταν απολαυστικά. Σε μουσική, από το δεξιά ηχείο ακούγονταν άλλα όργανα και φωνητικά και άλλα από το αριστερό.
Στις ταινίες, έδωσε ζωντάνια και περιβάλλοντα ήχο κάτι στο οποίο βοήθησε το μέγεθος τους και ότι μπορείς να τα έχεις κοντά σου.
Κάθε σπίτι ηχόφιλου πρέπει να έχει τουλάχιστον 2 τέτοια!
Προσωπικά, με την τιμη κάτω από τα 25€, θα πάρω κι άλλα τέτοια! Σε όλες τις αποχρώσεις του!
Η LG έκανε το θαύμα της παιδιά!! το μικρό θαυματουργό αυτό πραγματάκι!! αξίζει επάξια μέχρι και το τελευταίο του ευρώ!!!
είναι στην κατάταξη του JBL Go 3, η clip 4 αλλά είναι 10 φορές ανώτερο!!!
δεν έχει βέβαια το φωτισμό που έχει το pl5, και το pl7 ,αλλά ο ήχος του θα σας ενθουσιάσει!! πρώτον και Κύριον έχει καθαρό ήχο!! και στο τέρμα δεν μπουκώνει το ηχείο καθόλου!!! παίζει πολύ δυνατά!! έχει πάρα πολύ άξιο μπάσο!! συνδέεται πανεύκολα, σας παίζει μουσική κάνα δεκάωρο άνετα!!! είναι αδιάβροχο!!! Μπορεί να συνδεθεί παράλληλα και με άλλα ηχεία!! φορτίζει πολύ γρήγορα, μέσα σε δύο ώρες είναι έτοιμο!! συνδέεται με καλώδιο jack!! έχει λειτουργία ενίσχυση μπάσων!!! να ενεργοποιήσεις ή να απενεργοποιήσεις!! είναι πολύ ελαφρύ!! σχεδόν δεν το νιώθεις στα χέρια σου!! είναι πάρα πολύ καλή κατασκευή, βελούδινη αφή!! δέχεται κλήσεις!! Μπορείς να μιλήσεις άνετα και να σε ακούσει καθαρά ο άλλος κι εσύ παράλληλα να ακούσεις αυτόν, που μιλάς. και τέλος για να κλείσω, Όποιος ενδιαφέρεται για ένα μικρό ηχείο αλλά παράλληλα μεγάλο η αγορά του να γίνει με κλειστά τα μάτια!! αγγίζει μόλις τα 35 με 40 ευρώ αλλά καταρρίπτει ηχεία Των 60 και 80 ευρώ!!!
Παιζει μουσικη καλυτερα απο οτι περιμενα για το μεγεθος και τα χρηματα που κοστιζει (22ευρω). Καθαρος ηχος χωρις να μπουκωνει ή να κουραζει και η ενταση για μενα ειναι μια χαρα. Η κατασκευη ειναι ποιοτικη και στιβαρη . Πολυ καλη αυτονομια , μου εκανε εντυπωση και το ανοιξα , η μπαταρια του γραφει πανω 1500mah , καμμια σχεση με το Go 3 που εχει 600mah . Εχει aux in και γινεται pair για να παιζει Stereo . Θα προτιμουσα να ειχε αλλη σχεδιαση ωστε να στεκοταν ορθιο . Θα παρω και δευτερο σιγουρα .
Είναι αυτό που δείχνει, προς το παρόν δεν έχω θέμα, αν εμφανιστεί κάτι, θα αλλάξω την αξιολόγηση. Γενικά είναι οκ για τα λεφτά του.
Ενα πολύ καλό ηχείο και ποιοτικό ,με γεμάτο ήχο, καλό μπάσο καλά πρίμα, άμεση σύνδεση. Η κατασκευή του είναι πολύ ποιοτική. Το ένα πλαϊνό ανοίγει όπου μέσα υπάρχουν η θύρα φόρτισης
(type c αλλά όχι fast charge !). Είναι αδιάβροχο αλλά έχει πιστοποιήση ipx5 οπότε δεν το το κάνω μπάνιο με αφρολουτρο , αλλά αν ξεκινήσει να ψιχαλιζει δεν θα είναι το πρώτο που θα μαζέψω αφού αντέχει.
Στα θετικά του η διαχείριση κλήσης αφού ακούς πολύ καλά τον συνομιλητή σου και σε ακούει και αυτός αντίστοιχα. Με την εφαρμογή της lg έχεις περαιτέρω έλεγχο στο ηχείο , σου δίνει ένδειξη μπαταρίας (ανεξαρτήτως αν χρησιμοποιείται η εφαρμογή) . Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί όσο φορτίζει!!
Δοκιμάστηκε και το ζεύγος με δεύτερο ίδιο και η εμπειρία απογειώνεται. Σίγουρα η Meridian έβαλε το χεράκι της αλλά μην περιμένει κάποιος ότι με 25 ευρώ θα έχει αποδόσεις που η βρετανική εταιρεία τις δίνει σε πανάκριβες υλοποιήσεις...
Φυσικά να έχουμε κατά νου ότι πρόκειται για το μικρό της οικογένειας οπότε μην περιμένουμε ότι θα έχουμε ήχο που θα καλύπτει μεγάλους χώρους ή να το πάρουμε στην πλατεία και όλοι να ακούνε εμάς και την μουσική μας!!! Είναι και το μόνο στην κατηγορία του 5 watt με 2 κανάλια. Τέλος η αυτονομία του είναι πολύ καλή αλλά μην περιμένει κάποιος να του δίνει ότι λέει η lg με τέρμα την ένταση.
Edit: Στα αρνητικά ότι όταν είναι η ένταση στο τέρμα υπάρχει ένα τρίξιμο από το μπάσο αλλά απενεργοποιώντας το boost εξαλείφεται, ή χαμηλώνοντας λίγο την ένταση (προσωπικα προτιμώ το 2ο)
Μια από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Κρυστάλλινος ήχος, καλό μπάσο. Και με την δυνατότητα ζευγοποίησης δεύτερου ομοίου ηχείου κάνει θαύματα. Δεν υπάρχει παρόμοιο «επώνυμο» ηχείο σε τόσο καλή τιμή (17€)
Θα ξεκινήσω απο τα αρνητικά (και συγκρινόμενο με ακριβότερα μεν, με "λιγότερα" specs δε JBL και Sony), ο ήχος δεν ειναι δυνατός, σίγουρα δεν ειναι 5W που αναφέρει. Η αυτονομία, αν ειναι σε πλήρη ένταση το ηχείο, που σε εξωτερικό χώρο σίγουρα θα χρειαστεί, το πολυ να φτάνει ενα 5ωρο - 6ωρο. Το κακο εδω δεν ειναι τοσο η αυτονομία, οσο οτι, παρόλο που εχει Type C θύρα, δεν υποστηρίζει fast charging. Ο όγκος και το βάρος του, αν και δεν ενοχλεί πολύ, είναι αρκετά μεγαλύτερος από τα αντίστοιχης κατηγορίας JBL και Sony που ανέφερα. Και όσον αφορά το σώμα, το λιγότερο ατυχεστατη η επιλογή του "φουσκωμενου κυλίνδρου" απο την LG, τουλάχιστον η βάση θα έπρεπε να ειναι πιο... ενισχυμένη.
Στα θετικά τώρα, ποιοτικός ήχος, χωρίς να "σπάει" στην μέγιστη ένταση, μόνο όμως με ενεργοποιημένη την λειτουργία Boost, χωρίς αυτή ο ήχος ειναι τελείως flat. Συνδέεται άμεσα στα πάντα (και σε 2 συσκευές ταυτόχρονα) χωρίς πότε να έγινε κάποια διακοπή κλπ. Το σώμα του ηχείου ειναι αρκετα ποιοτικό, χωρίς τριγμούς και σηκώνει αρκετό... ξύλο.
Γενικά για το MSRP που είχε κυκλοφορήσει δεν άξιζε τα λεφτα του, αλλα στα 20€ είναι οκ. Όμως αν μπορούσα κάπως να το ακούσω από κοντά, σίγουρα θα πήγαινα σε Go 3 (εχει και καλύτερο IP rating).
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραίος ήχος ! Ή αυτονομία μπαταρίας όσο υπόσχεται ! Θα το αγόραζα ξανά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό ηχειάκι, μόνο που ενίοτε με αποσυνδέει από μόνο του
Καθαρός ήχος καλό μπάσο αλλά από ένταση δν πάει πουθενά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το πηρα για δωρο και ειναι πολυ καλο!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ τίμιο!!Value for money!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό ηχείο με καλή ακουστική, καλή ποιότητα κατασκευής στιβαρό ,μπαταρία διαρκεί αρκετά, φορτίζει με usb c συνδέεται εύκολα με συσκευές.
για τα 21.5 που το πήρα είναι ότι καλύτερο. αλλά αν ηταν να έδινα 30 δεν νομίζω να ήμουν το ίδιο ευχαριστημένος. νομίζω ότι δεν έχει τόσο καλή ποιότητα όσο το jbl. αλλά αν δεν τα βάλεις δίπλα δίπλα με το ίδιο τραγούδι δεν ξέρεις.
δεν θα έλεγα ότι είναι το καλύτερο σε όλα αλλά είναι VFM
το ηχείο είναι εξαιρετικό! πολύ δυνατό, με καθαρό ήχο, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας.
ένα χρόνο μετά εξακολουθεί να είναι εξαιρετικό και η μπαταρία να κρατάει χωρίς θέμα
Βαζω 4 αστερια γτ δεν ειχε 4μιση.. Ολα καλα με το ηχειο ποιοτικο καθαρος ηχος κτλ κτλ.. Αλλα ρε παιδια εκει στην lg δωστε λιγο ενταση παραπανω... Ισως εκει ν αποναει λιγο το συγκεκριμένο...
Σε μερικά τηλέφωνα συνδέεται αμέσως χωρίς θέματα … σε αλλά δεν το βγάζει ποτε στην λίστα του Bluetooth. Γενικά δεν έχει δυνατό ήχο και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι ηχείο για χρήση σε εξωτερικό χώρο καθώς χάνονται οι περισσότερες συχνότητες και δεν ακούγεται καθόλου όμορφα ο ήχος του. Για μέσα στο σπίτι σε μικρό δωμάτιο είναι ότι πρέπει για απλή χρήση
19 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤο bluetooth ηχείο LG XBoom Go PL2 διαθέτει κομψή, στρογγυλεμένη σχεδίαση με φινίρισμα από καουτσούκ που διευκολύνει το κράτημα, ταιριάζει άνετα στο χέρι σου.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καθαρό ήχο και είναι ελαφρύ.
Ζήσε τον άριστο ήχο. Μπορείς να ακούς βαθιά μπάσα και πλούσιους τόνους, καθώς και καθαρά φωνητικά κάθε φορά που παίζεις μουσική.
Εύκολο στη μεταφορά, διασκεδαστικό στην εμφάνιση και ακόμη πιο διασκεδαστικό όταν το ακούς. Ένα κομψό, στρογγυλεμένο σχέδιο με ελαστικό φινίρισμα για να το κρατάς και να ταιριάζει άνετα στο χέρι σου.
Η Αξιολόγηση IPX5 σημαίνει ότι το ηχείο σου μπορεί να συνεχίζει να λειτουργεί ακόμα και αν βραχεί. Συνέχισε τον χορό!
*Το IPX5 προστατεύει από σκόνη και ψεκασμό νερού χαμηλής πίεσης από οποιαδήποτε κατεύθυνση.
Συνέχισε να ακούς τις επιτυχίες όλο το βράδυ. Απόλαυσε αναπαραγωγή έως και 10 ωρών που συνεχίζει όσο συνεχίζεις κι εσύ.
*Η διάρκεια μπαταρίας 10 ωρών βασίζεται στη χρήση του ηχείου με ένταση 50%.
Σύνδεσε ασύρματα δύο LG Party Systems για να διπλασιάσεις την έξοδο ήχου. Περισσότερος ήχος σημαίνει ένα πράγμα μόνο: καλύτερα πάρτι και περισσότερη διασκέδαση.
Πάτησε το κουμπί αναπαραγωγής για δύο δευτερόλεπτα και, στη συνέχεια, μίλησε για να ενεργοποιηθεί το Google Assistant σε τηλέφωνο Android ή το Siri σε τηλέφωνο iOS. Μπορείς να παίζεις μουσική, podcast και άλλα με μια απλή φωνητική εντολή.
*Το Google Assistant δεν είναι διαθέσιμο σε ορισμένες γλώσσες και χώρες.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πολύ καλό ηχείο με καλή ακουστική, καλή ποιότητα κατασκευής στιβαρό ,μπαταρία διαρκεί αρκετά, φορτίζει με usb c συνδέεται εύκολα με συσκευές.
για τα 21.5 που το πήρα είναι ότι καλύτερο. αλλά αν ηταν να έδινα 30 δεν νομίζω να ήμουν το ίδιο ευχαριστημένος. νομίζω ότι δεν έχει τόσο καλή ποιότητα όσο το jbl. αλλά αν δεν τα βάλεις δίπλα δίπλα με το ίδιο τραγούδι δεν ξέρεις.
δεν θα έλεγα ότι είναι το καλύτερο σε όλα αλλά είναι VFM
το ηχείο είναι εξαιρετικό! πολύ δυνατό, με καθαρό ήχο, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας.
ένα χρόνο μετά εξακολουθεί να είναι εξαιρετικό και η μπαταρία να κρατάει χωρίς θέμα
Βαζω 4 αστερια γτ δεν ειχε 4μιση.. Ολα καλα με το ηχειο ποιοτικο καθαρος ηχος κτλ κτλ.. Αλλα ρε παιδια εκει στην lg δωστε λιγο ενταση παραπανω... Ισως εκει ν αποναει λιγο το συγκεκριμένο...
Σε μερικά τηλέφωνα συνδέεται αμέσως χωρίς θέματα … σε αλλά δεν το βγάζει ποτε στην λίστα του Bluetooth. Γενικά δεν έχει δυνατό ήχο και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι ηχείο για χρήση σε εξωτερικό χώρο καθώς χάνονται οι περισσότερες συχνότητες και δεν ακούγεται καθόλου όμορφα ο ήχος του. Για μέσα στο σπίτι σε μικρό δωμάτιο είναι ότι πρέπει για απλή χρήση
Θαυματουργό ηχείο και όσο μέγεθος του λείπει για να συγκριθεί με άλλα των 30+€ το αποδίδει σε κρυστάλλους.
Η συγκεκριμένη σύνθεση της Meridian είναι για σεμινάρια.
Δεν έχει μπάσο αλλά για κάποιον ανεξήγητο λόγο δημιουργεί δονήσεις στο τραπέζι και τον καναπέ.
Από ένταση δεν θα τρομάξει, ίσως σε κάποιους φανεί αδύναμο, βγάζει όμως όσο ήχο χρειάζεται με την καθαρότητα να είναι αυτή που τελικά εντυπωσιάζει.
Συνδύασα δύο από αυτά για στερεοφωνικό ήχο και ήταν απολαυστικά. Σε μουσική, από το δεξιά ηχείο ακούγονταν άλλα όργανα και φωνητικά και άλλα από το αριστερό.
Στις ταινίες, έδωσε ζωντάνια και περιβάλλοντα ήχο κάτι στο οποίο βοήθησε το μέγεθος τους και ότι μπορείς να τα έχεις κοντά σου.
Κάθε σπίτι ηχόφιλου πρέπει να έχει τουλάχιστον 2 τέτοια!
Προσωπικά, με την τιμη κάτω από τα 25€, θα πάρω κι άλλα τέτοια! Σε όλες τις αποχρώσεις του!
Η LG έκανε το θαύμα της παιδιά!! το μικρό θαυματουργό αυτό πραγματάκι!! αξίζει επάξια μέχρι και το τελευταίο του ευρώ!!!
είναι στην κατάταξη του JBL Go 3, η clip 4 αλλά είναι 10 φορές ανώτερο!!!
δεν έχει βέβαια το φωτισμό που έχει το pl5, και το pl7 ,αλλά ο ήχος του θα σας ενθουσιάσει!! πρώτον και Κύριον έχει καθαρό ήχο!! και στο τέρμα δεν μπουκώνει το ηχείο καθόλου!!! παίζει πολύ δυνατά!! έχει πάρα πολύ άξιο μπάσο!! συνδέεται πανεύκολα, σας παίζει μουσική κάνα δεκάωρο άνετα!!! είναι αδιάβροχο!!! Μπορεί να συνδεθεί παράλληλα και με άλλα ηχεία!! φορτίζει πολύ γρήγορα, μέσα σε δύο ώρες είναι έτοιμο!! συνδέεται με καλώδιο jack!! έχει λειτουργία ενίσχυση μπάσων!!! να ενεργοποιήσεις ή να απενεργοποιήσεις!! είναι πολύ ελαφρύ!! σχεδόν δεν το νιώθεις στα χέρια σου!! είναι πάρα πολύ καλή κατασκευή, βελούδινη αφή!! δέχεται κλήσεις!! Μπορείς να μιλήσεις άνετα και να σε ακούσει καθαρά ο άλλος κι εσύ παράλληλα να ακούσεις αυτόν, που μιλάς. και τέλος για να κλείσω, Όποιος ενδιαφέρεται για ένα μικρό ηχείο αλλά παράλληλα μεγάλο η αγορά του να γίνει με κλειστά τα μάτια!! αγγίζει μόλις τα 35 με 40 ευρώ αλλά καταρρίπτει ηχεία Των 60 και 80 ευρώ!!!
Παιζει μουσικη καλυτερα απο οτι περιμενα για το μεγεθος και τα χρηματα που κοστιζει (22ευρω). Καθαρος ηχος χωρις να μπουκωνει ή να κουραζει και η ενταση για μενα ειναι μια χαρα. Η κατασκευη ειναι ποιοτικη και στιβαρη . Πολυ καλη αυτονομια , μου εκανε εντυπωση και το ανοιξα , η μπαταρια του γραφει πανω 1500mah , καμμια σχεση με το Go 3 που εχει 600mah . Εχει aux in και γινεται pair για να παιζει Stereo . Θα προτιμουσα να ειχε αλλη σχεδιαση ωστε να στεκοταν ορθιο . Θα παρω και δευτερο σιγουρα .
Είναι αυτό που δείχνει, προς το παρόν δεν έχω θέμα, αν εμφανιστεί κάτι, θα αλλάξω την αξιολόγηση. Γενικά είναι οκ για τα λεφτά του.
Ενα πολύ καλό ηχείο και ποιοτικό ,με γεμάτο ήχο, καλό μπάσο καλά πρίμα, άμεση σύνδεση. Η κατασκευή του είναι πολύ ποιοτική. Το ένα πλαϊνό ανοίγει όπου μέσα υπάρχουν η θύρα φόρτισης
(type c αλλά όχι fast charge !). Είναι αδιάβροχο αλλά έχει πιστοποιήση ipx5 οπότε δεν το το κάνω μπάνιο με αφρολουτρο , αλλά αν ξεκινήσει να ψιχαλιζει δεν θα είναι το πρώτο που θα μαζέψω αφού αντέχει.
Στα θετικά του η διαχείριση κλήσης αφού ακούς πολύ καλά τον συνομιλητή σου και σε ακούει και αυτός αντίστοιχα. Με την εφαρμογή της lg έχεις περαιτέρω έλεγχο στο ηχείο , σου δίνει ένδειξη μπαταρίας (ανεξαρτήτως αν χρησιμοποιείται η εφαρμογή) . Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί όσο φορτίζει!!
Δοκιμάστηκε και το ζεύγος με δεύτερο ίδιο και η εμπειρία απογειώνεται. Σίγουρα η Meridian έβαλε το χεράκι της αλλά μην περιμένει κάποιος ότι με 25 ευρώ θα έχει αποδόσεις που η βρετανική εταιρεία τις δίνει σε πανάκριβες υλοποιήσεις...
Φυσικά να έχουμε κατά νου ότι πρόκειται για το μικρό της οικογένειας οπότε μην περιμένουμε ότι θα έχουμε ήχο που θα καλύπτει μεγάλους χώρους ή να το πάρουμε στην πλατεία και όλοι να ακούνε εμάς και την μουσική μας!!! Είναι και το μόνο στην κατηγορία του 5 watt με 2 κανάλια. Τέλος η αυτονομία του είναι πολύ καλή αλλά μην περιμένει κάποιος να του δίνει ότι λέει η lg με τέρμα την ένταση.
Edit: Στα αρνητικά ότι όταν είναι η ένταση στο τέρμα υπάρχει ένα τρίξιμο από το μπάσο αλλά απενεργοποιώντας το boost εξαλείφεται, ή χαμηλώνοντας λίγο την ένταση (προσωπικα προτιμώ το 2ο)
Μια από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Κρυστάλλινος ήχος, καλό μπάσο. Και με την δυνατότητα ζευγοποίησης δεύτερου ομοίου ηχείου κάνει θαύματα. Δεν υπάρχει παρόμοιο «επώνυμο» ηχείο σε τόσο καλή τιμή (17€)
Θα ξεκινήσω απο τα αρνητικά (και συγκρινόμενο με ακριβότερα μεν, με "λιγότερα" specs δε JBL και Sony), ο ήχος δεν ειναι δυνατός, σίγουρα δεν ειναι 5W που αναφέρει. Η αυτονομία, αν ειναι σε πλήρη ένταση το ηχείο, που σε εξωτερικό χώρο σίγουρα θα χρειαστεί, το πολυ να φτάνει ενα 5ωρο - 6ωρο. Το κακο εδω δεν ειναι τοσο η αυτονομία, οσο οτι, παρόλο που εχει Type C θύρα, δεν υποστηρίζει fast charging. Ο όγκος και το βάρος του, αν και δεν ενοχλεί πολύ, είναι αρκετά μεγαλύτερος από τα αντίστοιχης κατηγορίας JBL και Sony που ανέφερα. Και όσον αφορά το σώμα, το λιγότερο ατυχεστατη η επιλογή του "φουσκωμενου κυλίνδρου" απο την LG, τουλάχιστον η βάση θα έπρεπε να ειναι πιο... ενισχυμένη.
Στα θετικά τώρα, ποιοτικός ήχος, χωρίς να "σπάει" στην μέγιστη ένταση, μόνο όμως με ενεργοποιημένη την λειτουργία Boost, χωρίς αυτή ο ήχος ειναι τελείως flat. Συνδέεται άμεσα στα πάντα (και σε 2 συσκευές ταυτόχρονα) χωρίς πότε να έγινε κάποια διακοπή κλπ. Το σώμα του ηχείου ειναι αρκετα ποιοτικό, χωρίς τριγμούς και σηκώνει αρκετό... ξύλο.
Γενικά για το MSRP που είχε κυκλοφορήσει δεν άξιζε τα λεφτα του, αλλα στα 20€ είναι οκ. Όμως αν μπορούσα κάπως να το ακούσω από κοντά, σίγουρα θα πήγαινα σε Go 3 (εχει και καλύτερο IP rating).
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραίος ήχος ! Ή αυτονομία μπαταρίας όσο υπόσχεται ! Θα το αγόραζα ξανά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό ηχειάκι, μόνο που ενίοτε με αποσυνδέει από μόνο του
Καθαρός ήχος καλό μπάσο αλλά από ένταση δν πάει πουθενά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το πηρα για δωρο και ειναι πολυ καλο!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ τίμιο!!Value for money!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό ηχείο με καλή ακουστική, καλή ποιότητα κατασκευής στιβαρό ,μπαταρία διαρκεί αρκετά, φορτίζει με usb c συνδέεται εύκολα με συσκευές.
για τα 21.5 που το πήρα είναι ότι καλύτερο. αλλά αν ηταν να έδινα 30 δεν νομίζω να ήμουν το ίδιο ευχαριστημένος. νομίζω ότι δεν έχει τόσο καλή ποιότητα όσο το jbl. αλλά αν δεν τα βάλεις δίπλα δίπλα με το ίδιο τραγούδι δεν ξέρεις.
δεν θα έλεγα ότι είναι το καλύτερο σε όλα αλλά είναι VFM
το ηχείο είναι εξαιρετικό! πολύ δυνατό, με καθαρό ήχο, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας.
ένα χρόνο μετά εξακολουθεί να είναι εξαιρετικό και η μπαταρία να κρατάει χωρίς θέμα
Βαζω 4 αστερια γτ δεν ειχε 4μιση.. Ολα καλα με το ηχειο ποιοτικο καθαρος ηχος κτλ κτλ.. Αλλα ρε παιδια εκει στην lg δωστε λιγο ενταση παραπανω... Ισως εκει ν αποναει λιγο το συγκεκριμένο...
Σε μερικά τηλέφωνα συνδέεται αμέσως χωρίς θέματα … σε αλλά δεν το βγάζει ποτε στην λίστα του Bluetooth. Γενικά δεν έχει δυνατό ήχο και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι ηχείο για χρήση σε εξωτερικό χώρο καθώς χάνονται οι περισσότερες συχνότητες και δεν ακούγεται καθόλου όμορφα ο ήχος του. Για μέσα στο σπίτι σε μικρό δωμάτιο είναι ότι πρέπει για απλή χρήση