Οδοντόκρεμες

InterMed Unident Whitening Professional Οδοντόκρεμα για Λεύκανση 100ml

Οδοντόκρεμα της Intermed για καθημερινή χρήση με λευκαντική δράση και γεύση μέντας.

Οδοντόκρεμα της Intermed για καθημερινή χρήση με λευκαντική δράση και γεύση μέντας.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 2 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Οδοντόκρεμα της Intermed για καθημερινή χρήση με λευκαντική δράση και γεύση μέντας.

Οφέλη

  • Με ασφαλείς λευκαντικούς παράγοντες, οι οποίοι επαναφέρουν και διατηρούν το φυσικό λευκό χρώμα των δοντιών
  •  Αφαιρεί τις επιφανειακές δυσχρωμίες
  • Ενδυναμώνει την αδαμαντίνη 
  • Πρόληψη του τερηδονισμού, χάρη στην δράση του ενεργού οξυγόνου
  • Μείωση της ευαισθησίας των δοντιών
  • Καταπολέμηση της κακοσμίας

Συστατικά

Φθόριο, Υδροξυαπατίτη

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Δράση
Λεύκανση
Μορφή
Πάστα
Ειδικά Χαρακτηριστικά
με Φθόριο

Χωρητικότητα

Ποσότητα
100 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (67)

Αξιολογήσεις

  1. 38
  2. 9
  3. 8
  4. 3
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δροσερή αναπνοή
  • Γεύση
  • Θα την αγόραζα ξανά

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Μονο και μονο που περιεχει διοξείδιο τιτανίου το οποιο ειναι τοξικο, δεν θα την ξανα παρω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • Alexandra_Kiv

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραια οδοντόκρεμα, πιο ωραία σε γεύση από την χρυσή αλλά και οι δύο αξίζουν τα λεφτά τους μου την πρότεινε οδοντίατρος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • revolver1981
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου έδωσε δείγματα η οδοντίατρος, χρησιμοποίησα το πρώτο πριν μερικούς μήνες, ένιωσα κάψιμο σε όλο το στόμα, τα δόντια βέβαια άσπρισαν αυτό σίγουρα το κάνει. Είπα να ξαναδοκιμάσω το δεύτερο δείγμα, μήπως κάτι είχε το πρώτο, ξανά κάψιμο σε όλο το βλεννογόνο αυτή τη στιγμή που μιλάνε εχει περάσει ένα δεκάλεπτο και ακόμα έχω κάψιμο στο στόμα. Τι να πω; Ποιος ελέγχει αυτά τα προϊόντα και επιτρέπει στις εταιρείες να τα κυκλοφορούν;

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ggkolfin
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή οδοντόκρεμα, δίνει μια όμορφη λάμψη στα δόντια. Αφαιρώ ένα αστεράκι γιατί το σωληνάριο άνοιξε στο πλάι με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να την πετάξω πριν τελειώσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Grigorios_Gountis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    4 αστεράκια γιατί και τις δύο φορές που την αγόρασα χάλασε η συσκευασία (άνοιξε στο πλάι) πριν τελειώσει το προϊόν. Κατά τα άλλα το προϊόν κάνει αυτό που πρέπει, μυρίζει υπέροχα και έχει διάρκεια

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πολύ δυνατή . Κάνει κάποια δουλειά πάνω στο άσπρισμα των δοντιών αλλά εμένα μου δημιούργησε πόνους στα ούλα και αποστήματα . Μόλις την σταμάτησα ηρέμησα. Ίσως δεν κανει για ευαίσθητα ούλα όπως εχω εγώ . Καθώς την χρησιμοποιούσα ένιωθα πόνο και κάψιμο .

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • deppy93933
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κακό προϊόν μόλις το έβαζα μου έκαιγε το στόμα και κατευθείαν το ξεβγαζα ... Έπειτα μου έκανε πληγή στα ούλα και μόλις πέρασε και συνέχιζα να βάζω γτ λέω δεν είναι από αυτό έπαθα μόλυνση στοματίτιδα προσοχή μεγάλη αν δείτε κάτι τέτοιο μην την συνεχίσετε

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zappin
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή οδοντόκρεμα, αφήνει μια δροσιά και λευκαίνει 1-2 τόνους τα δόντια μετά απο μερικές χρήσεις.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a_papazoglou
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Διατηρεί τη λευκότητα του δοντιού και αφήνει φρέσκια την αναπνοή, αν φυσικά λαμβάνει χώρα στο υπόβαθρο και μια ρουτίνα καθημερινού καθαρισμού των δοντιών.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μαρία...!
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι λες και βουρτσίζεις τα δόντια σου με σκόνη πλυντηρίου... δημιουργεί πολύ αφρό και τα συστατικά δεν αναγράφονται κάπου!

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ztuorkskg
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Παράλληλα με την αντίστοιχη μαύρη έκδοση (με ενεργό άνθρακα), δεν προσφέρει ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα, περίπου αντιστοιχεί σε μία μέση οδοντόκρεμα.
    Επιπρόσθετα, έχοντας αποστείλει ερωτηματικό email προς την εταιρία πριν 4 μήνες και επαναλαμβάνοντας το μήνυμα, με ερωτήσεις που σχετίζονται με τα πλήρη συστατικά τους (και για τις δύο εκδόσεις, λευκή και μαύρη) καθότι δεν αναγράφονται ούτε στην εξωτερική συσκευασία, ούτε στο σωληνάριο, δεν έχει παραληφθεί απάντηση.

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anatoli___
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολλή καλή οδοντοκρεμα για ήπια, φυσική λεύκανση.
    Έχω δοκιμάσει κι άλλα προϊόντα, αυτό είναι από τα καλύτερα.
    Δεν κάνει θαύματα, όπως τίποτα που να είναι ασφαλές, άλλωστε..
    αλλά είναι αρκετά αποτελεσματικη.
    Προσωπικά, όταν το παράκανα με τη χρήση της,
    μου προκάλεσε ελαφρύ ερεθισμο, που υποχώρησε βέβαια... Καλό είναι, όσοι έχουμε ευαίσθητα δόντια και ουλα να μην υπερβαλουμε με τα προϊόντα λεύκανσης,
    γιατί όλα προκαλούν ερεθισμο..
    Και 1 οικολογικό μήνυμα :
    ΚΛΕΊΝΟΥΜΕ τη ΒΡΎΣΗ όταν ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΜΕ τα ΔΌΝΤΙΑ μας!..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρήση μόνο βάση οδηγιών αλλά τα αποτελέσματα δεν ήταν και άξια λόγου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλη θα την ξαναπερνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει την υπέρτατη αίσθηση καθαριότητας στα δόντια.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Δεν είδα αποτέλεσμα δυστυχώς περίμενα κάτι καλύτερο

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η καλύτερη λευκαντική οδοντόκρεμα που έχω δοκιμάσει έως τώρα!!

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αφαιρεί πολυ καλα τους καθημερινούς λεκέδες,ειδικα απο καφε

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Μονο και μονο που περιεχει διοξείδιο τιτανίου το οποιο ειναι τοξικο, δεν θα την ξανα παρω!

    0
  • Ωραια οδοντόκρεμα, πιο ωραία σε γεύση από την χρυσή αλλά και οι δύο αξίζουν τα λεφτά τους μου την πρότεινε οδοντίατρος

    0
  • Μου έδωσε δείγματα η οδοντίατρος, χρησιμοποίησα το πρώτο πριν μερικούς μήνες, ένιωσα κάψιμο σε όλο το στόμα, τα δόντια βέβαια άσπρισαν αυτό σίγουρα το κάνει. Είπα να ξαναδοκιμάσω το δεύτερο δείγμα, μήπως κάτι είχε το πρώτο, ξανά κάψιμο σε όλο το βλεννογόνο αυτή τη στιγμή που μιλάνε εχει περάσει ένα δεκάλεπτο και ακόμα έχω κάψιμο στο στόμα. Τι να πω; Ποιος ελέγχει αυτά τα προϊόντα και επιτρέπει στις εταιρείες να τα κυκλοφορούν;

    1
  • Πολύ καλή οδοντόκρεμα, δίνει μια όμορφη λάμψη στα δόντια. Αφαιρώ ένα αστεράκι γιατί το σωληνάριο άνοιξε στο πλάι με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να την πετάξω πριν τελειώσει.

    1
  • 4 αστεράκια γιατί και τις δύο φορές που την αγόρασα χάλασε η συσκευασία (άνοιξε στο πλάι) πριν τελειώσει το προϊόν. Κατά τα άλλα το προϊόν κάνει αυτό που πρέπει, μυρίζει υπέροχα και έχει διάρκεια

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

820 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Οδοντόκρεμα της Intermed για καθημερινή χρήση με λευκαντική δράση και γεύση μέντας.

Οφέλη

  • Με ασφαλείς λευκαντικούς παράγοντες, οι οποίοι επαναφέρουν και διατηρούν το φυσικό λευκό χρώμα των δοντιών
  •  Αφαιρεί τις επιφανειακές δυσχρωμίες
  • Ενδυναμώνει την αδαμαντίνη 
  • Πρόληψη του τερηδονισμού, χάρη στην δράση του ενεργού οξυγόνου
  • Μείωση της ευαισθησίας των δοντιών
  • Καταπολέμηση της κακοσμίας

Συστατικά

Φθόριο, Υδροξυαπατίτη

Κατασκευαστής

Γενικά

Δράση
Λεύκανση
Μορφή
Πάστα
Ειδικά Χαρακτηριστικά
με Φθόριο

Χωρητικότητα

Ποσότητα
100 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (67)

  1. 38
  2. 9
  3. 8
  4. 3
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δροσερή αναπνοή
  • Γεύση
  • Θα την αγόραζα ξανά

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Μονο και μονο που περιεχει διοξείδιο τιτανίου το οποιο ειναι τοξικο, δεν θα την ξανα παρω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • Alexandra_Kiv

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραια οδοντόκρεμα, πιο ωραία σε γεύση από την χρυσή αλλά και οι δύο αξίζουν τα λεφτά τους μου την πρότεινε οδοντίατρος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • revolver1981
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου έδωσε δείγματα η οδοντίατρος, χρησιμοποίησα το πρώτο πριν μερικούς μήνες, ένιωσα κάψιμο σε όλο το στόμα, τα δόντια βέβαια άσπρισαν αυτό σίγουρα το κάνει. Είπα να ξαναδοκιμάσω το δεύτερο δείγμα, μήπως κάτι είχε το πρώτο, ξανά κάψιμο σε όλο το βλεννογόνο αυτή τη στιγμή που μιλάνε εχει περάσει ένα δεκάλεπτο και ακόμα έχω κάψιμο στο στόμα. Τι να πω; Ποιος ελέγχει αυτά τα προϊόντα και επιτρέπει στις εταιρείες να τα κυκλοφορούν;

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ggkolfin
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή οδοντόκρεμα, δίνει μια όμορφη λάμψη στα δόντια. Αφαιρώ ένα αστεράκι γιατί το σωληνάριο άνοιξε στο πλάι με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να την πετάξω πριν τελειώσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Grigorios_Gountis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    4 αστεράκια γιατί και τις δύο φορές που την αγόρασα χάλασε η συσκευασία (άνοιξε στο πλάι) πριν τελειώσει το προϊόν. Κατά τα άλλα το προϊόν κάνει αυτό που πρέπει, μυρίζει υπέροχα και έχει διάρκεια

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πολύ δυνατή . Κάνει κάποια δουλειά πάνω στο άσπρισμα των δοντιών αλλά εμένα μου δημιούργησε πόνους στα ούλα και αποστήματα . Μόλις την σταμάτησα ηρέμησα. Ίσως δεν κανει για ευαίσθητα ούλα όπως εχω εγώ . Καθώς την χρησιμοποιούσα ένιωθα πόνο και κάψιμο .

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • deppy93933
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κακό προϊόν μόλις το έβαζα μου έκαιγε το στόμα και κατευθείαν το ξεβγαζα ... Έπειτα μου έκανε πληγή στα ούλα και μόλις πέρασε και συνέχιζα να βάζω γτ λέω δεν είναι από αυτό έπαθα μόλυνση στοματίτιδα προσοχή μεγάλη αν δείτε κάτι τέτοιο μην την συνεχίσετε

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zappin
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή οδοντόκρεμα, αφήνει μια δροσιά και λευκαίνει 1-2 τόνους τα δόντια μετά απο μερικές χρήσεις.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a_papazoglou
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Διατηρεί τη λευκότητα του δοντιού και αφήνει φρέσκια την αναπνοή, αν φυσικά λαμβάνει χώρα στο υπόβαθρο και μια ρουτίνα καθημερινού καθαρισμού των δοντιών.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μαρία...!
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι λες και βουρτσίζεις τα δόντια σου με σκόνη πλυντηρίου... δημιουργεί πολύ αφρό και τα συστατικά δεν αναγράφονται κάπου!

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ztuorkskg
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Παράλληλα με την αντίστοιχη μαύρη έκδοση (με ενεργό άνθρακα), δεν προσφέρει ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα, περίπου αντιστοιχεί σε μία μέση οδοντόκρεμα.
    Επιπρόσθετα, έχοντας αποστείλει ερωτηματικό email προς την εταιρία πριν 4 μήνες και επαναλαμβάνοντας το μήνυμα, με ερωτήσεις που σχετίζονται με τα πλήρη συστατικά τους (και για τις δύο εκδόσεις, λευκή και μαύρη) καθότι δεν αναγράφονται ούτε στην εξωτερική συσκευασία, ούτε στο σωληνάριο, δεν έχει παραληφθεί απάντηση.

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anatoli___
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολλή καλή οδοντοκρεμα για ήπια, φυσική λεύκανση.
    Έχω δοκιμάσει κι άλλα προϊόντα, αυτό είναι από τα καλύτερα.
    Δεν κάνει θαύματα, όπως τίποτα που να είναι ασφαλές, άλλωστε..
    αλλά είναι αρκετά αποτελεσματικη.
    Προσωπικά, όταν το παράκανα με τη χρήση της,
    μου προκάλεσε ελαφρύ ερεθισμο, που υποχώρησε βέβαια... Καλό είναι, όσοι έχουμε ευαίσθητα δόντια και ουλα να μην υπερβαλουμε με τα προϊόντα λεύκανσης,
    γιατί όλα προκαλούν ερεθισμο..
    Και 1 οικολογικό μήνυμα :
    ΚΛΕΊΝΟΥΜΕ τη ΒΡΎΣΗ όταν ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΜΕ τα ΔΌΝΤΙΑ μας!..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρήση μόνο βάση οδηγιών αλλά τα αποτελέσματα δεν ήταν και άξια λόγου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλη θα την ξαναπερνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει την υπέρτατη αίσθηση καθαριότητας στα δόντια.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Δεν είδα αποτέλεσμα δυστυχώς περίμενα κάτι καλύτερο

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η καλύτερη λευκαντική οδοντόκρεμα που έχω δοκιμάσει έως τώρα!!

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αφαιρεί πολυ καλα τους καθημερινούς λεκέδες,ειδικα απο καφε

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Μονο και μονο που περιεχει διοξείδιο τιτανίου το οποιο ειναι τοξικο, δεν θα την ξανα παρω!

    0
  • Ωραια οδοντόκρεμα, πιο ωραία σε γεύση από την χρυσή αλλά και οι δύο αξίζουν τα λεφτά τους μου την πρότεινε οδοντίατρος

    0
  • Μου έδωσε δείγματα η οδοντίατρος, χρησιμοποίησα το πρώτο πριν μερικούς μήνες, ένιωσα κάψιμο σε όλο το στόμα, τα δόντια βέβαια άσπρισαν αυτό σίγουρα το κάνει. Είπα να ξαναδοκιμάσω το δεύτερο δείγμα, μήπως κάτι είχε το πρώτο, ξανά κάψιμο σε όλο το βλεννογόνο αυτή τη στιγμή που μιλάνε εχει περάσει ένα δεκάλεπτο και ακόμα έχω κάψιμο στο στόμα. Τι να πω; Ποιος ελέγχει αυτά τα προϊόντα και επιτρέπει στις εταιρείες να τα κυκλοφορούν;

    1
  • Πολύ καλή οδοντόκρεμα, δίνει μια όμορφη λάμψη στα δόντια. Αφαιρώ ένα αστεράκι γιατί το σωληνάριο άνοιξε στο πλάι με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να την πετάξω πριν τελειώσει.

    1
  • 4 αστεράκια γιατί και τις δύο φορές που την αγόρασα χάλασε η συσκευασία (άνοιξε στο πλάι) πριν τελειώσει το προϊόν. Κατά τα άλλα το προϊόν κάνει αυτό που πρέπει, μυρίζει υπέροχα και έχει διάρκεια

    0
  • Δες τα όλα