Ανταλλακτικά Μελάνια Στυλό & Μαρκαδόρων

Parker Quink Ανταλλακτικό Μελάνι για Στυλό Medium Μαύρο

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Τύπος: Gel
  • Γραφή: Medium

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Στυλό
Χρώμα
Μαύρο
Πάχος Γραφής
Medium
Τύπος
Ballpoint
Τύπος Μελανιού
Gel

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα χρώματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Διάρκεια
  • Το καλύτερο μελάνι της parker. Πολύ βολικό και ωραίο και έντονο στην γραφή. Επίσης στεγνώνει αμέσως. Χρησιμοποιώ μαρκαδόρους υπογράμμισης, αμέσως αφού γράψω και δεν λερώνονται. Χρειάζεται να βγει τελείως το κερί στη μύτη και να δοκιμάσεις να γράψεις πολλές φορές για να αρχίσει να βγαίνει σωστά το μελάνι και να μην δημιουργεί κενά. Μπορεί να θέλει λίγο χρόνο στην πρώτη χρήση, αλλά μετά ρέει θαυμάσια. Καλύτερο από το Rollerball. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sube_Audio

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Να ενημερώσω τους φίλους που του αγόρασαν και το βρήκαν άχρηστο ότι κι εγώ έτοιμος ήμουν να τα πετάξω και να τα δώσω 1 αστεράκι, αλλά μετά κατάλαβα ότι επίτηδες έχει ένα υλικό σαν κερί μπροστά, για να μη τρέξει το μελάνι όσο καιρό θα κάθεται απούλητο μες στη συσκευασία του. Το αφαίρεσα με λίγο ξύσιμο και όλα καλά! Τζάμπα τα πετάξατε παιδιά, το μελάνι είναι μια χαρά!! Το αγαπημένο μου χρώμα το μαύρο, αλλά και το μπλε πολύ καλό. Στεγνώνει σχεδόν αμέσως και με βολεύει πολύ αυτό, καθότι αριστερόχειρας.
    Για αυτούς που τους φάνηκε ότι δεν γράφει καλά, ας διπλοτσεκάρουν την ποιότητα του χαρτιού που χρησιμοποιούν. Σε απλό φθηνό τετράδιο και σε μένα κάνει πότε πότε κενά, αλλά σε ποιοτικά μπλοκ όπως τα Rhodia που αγόρασα, δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το φθηνό χαρτί δεν τα πάει καλά με rollerball μελάνια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χρώματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Διάρκεια
  • Το καλύτερο μελάνι της parker. Πολύ βολικό και ωραίο και έντονο στην γραφή. Επίσης στεγνώνει αμέσως. Χρησιμοποιώ μαρκαδόρους υπογράμμισης, αμέσως αφού γράψω και δεν λερώνονται. Χρειάζεται να βγει τελείως το κερί στη μύτη και να δοκιμάσεις να γράψεις πολλές φορές για να αρχίσει να βγαίνει σωστά το μελάνι και να μην δημιουργεί κενά. Μπορεί να θέλει λίγο χρόνο στην πρώτη χρήση, αλλά μετά ρέει θαυμάσια. Καλύτερο από το Rollerball. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    0
  • Να ενημερώσω τους φίλους που του αγόρασαν και το βρήκαν άχρηστο ότι κι εγώ έτοιμος ήμουν να τα πετάξω και να τα δώσω 1 αστεράκι, αλλά μετά κατάλαβα ότι επίτηδες έχει ένα υλικό σαν κερί μπροστά, για να μη τρέξει το μελάνι όσο καιρό θα κάθεται απούλητο μες στη συσκευασία του. Το αφαίρεσα με λίγο ξύσιμο και όλα καλά! Τζάμπα τα πετάξατε παιδιά, το μελάνι είναι μια χαρά!! Το αγαπημένο μου χρώμα το μαύρο, αλλά και το μπλε πολύ καλό. Στεγνώνει σχεδόν αμέσως και με βολεύει πολύ αυτό, καθότι αριστερόχειρας.
    Για αυτούς που τους φάνηκε ότι δεν γράφει καλά, ας διπλοτσεκάρουν την ποιότητα του χαρτιού που χρησιμοποιούν. Σε απλό φθηνό τετράδιο και σε μένα κάνει πότε πότε κενά, αλλά σε ποιοτικά μπλοκ όπως τα Rhodia που αγόρασα, δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το φθηνό χαρτί δεν τα πάει καλά με rollerball μελάνια.

    0
  • 0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

93 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
agparask

Τελικά τι είναι; medium (1mm) ή fine (0,7) γιατί η επικεφαλίδα γράφει medium 0,7

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Χαρακτηριστικά

Είδος
Στυλό
Χρώμα
Μαύρο
Πάχος Γραφής
Medium
Τύπος
Ballpoint
Τύπος Μελανιού
Gel

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 4
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα χρώματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Διάρκεια
  • Το καλύτερο μελάνι της parker. Πολύ βολικό και ωραίο και έντονο στην γραφή. Επίσης στεγνώνει αμέσως. Χρησιμοποιώ μαρκαδόρους υπογράμμισης, αμέσως αφού γράψω και δεν λερώνονται. Χρειάζεται να βγει τελείως το κερί στη μύτη και να δοκιμάσεις να γράψεις πολλές φορές για να αρχίσει να βγαίνει σωστά το μελάνι και να μην δημιουργεί κενά. Μπορεί να θέλει λίγο χρόνο στην πρώτη χρήση, αλλά μετά ρέει θαυμάσια. Καλύτερο από το Rollerball. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sube_Audio

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Να ενημερώσω τους φίλους που του αγόρασαν και το βρήκαν άχρηστο ότι κι εγώ έτοιμος ήμουν να τα πετάξω και να τα δώσω 1 αστεράκι, αλλά μετά κατάλαβα ότι επίτηδες έχει ένα υλικό σαν κερί μπροστά, για να μη τρέξει το μελάνι όσο καιρό θα κάθεται απούλητο μες στη συσκευασία του. Το αφαίρεσα με λίγο ξύσιμο και όλα καλά! Τζάμπα τα πετάξατε παιδιά, το μελάνι είναι μια χαρά!! Το αγαπημένο μου χρώμα το μαύρο, αλλά και το μπλε πολύ καλό. Στεγνώνει σχεδόν αμέσως και με βολεύει πολύ αυτό, καθότι αριστερόχειρας.
    Για αυτούς που τους φάνηκε ότι δεν γράφει καλά, ας διπλοτσεκάρουν την ποιότητα του χαρτιού που χρησιμοποιούν. Σε απλό φθηνό τετράδιο και σε μένα κάνει πότε πότε κενά, αλλά σε ποιοτικά μπλοκ όπως τα Rhodia που αγόρασα, δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το φθηνό χαρτί δεν τα πάει καλά με rollerball μελάνια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα χρώματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Διάρκεια
  • Το καλύτερο μελάνι της parker. Πολύ βολικό και ωραίο και έντονο στην γραφή. Επίσης στεγνώνει αμέσως. Χρησιμοποιώ μαρκαδόρους υπογράμμισης, αμέσως αφού γράψω και δεν λερώνονται. Χρειάζεται να βγει τελείως το κερί στη μύτη και να δοκιμάσεις να γράψεις πολλές φορές για να αρχίσει να βγαίνει σωστά το μελάνι και να μην δημιουργεί κενά. Μπορεί να θέλει λίγο χρόνο στην πρώτη χρήση, αλλά μετά ρέει θαυμάσια. Καλύτερο από το Rollerball. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    0
  • Να ενημερώσω τους φίλους που του αγόρασαν και το βρήκαν άχρηστο ότι κι εγώ έτοιμος ήμουν να τα πετάξω και να τα δώσω 1 αστεράκι, αλλά μετά κατάλαβα ότι επίτηδες έχει ένα υλικό σαν κερί μπροστά, για να μη τρέξει το μελάνι όσο καιρό θα κάθεται απούλητο μες στη συσκευασία του. Το αφαίρεσα με λίγο ξύσιμο και όλα καλά! Τζάμπα τα πετάξατε παιδιά, το μελάνι είναι μια χαρά!! Το αγαπημένο μου χρώμα το μαύρο, αλλά και το μπλε πολύ καλό. Στεγνώνει σχεδόν αμέσως και με βολεύει πολύ αυτό, καθότι αριστερόχειρας.
    Για αυτούς που τους φάνηκε ότι δεν γράφει καλά, ας διπλοτσεκάρουν την ποιότητα του χαρτιού που χρησιμοποιούν. Σε απλό φθηνό τετράδιο και σε μένα κάνει πότε πότε κενά, αλλά σε ποιοτικά μπλοκ όπως τα Rhodia που αγόρασα, δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το φθηνό χαρτί δεν τα πάει καλά με rollerball μελάνια.

    0
  • 0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
5,30 €
5,00 €   μεταφορικά