Να ενημερώσω τους φίλους που του αγόρασαν και το βρήκαν άχρηστο ότι κι εγώ έτοιμος ήμουν να τα πετάξω και να τα δώσω 1 αστεράκι, αλλά μετά κατάλαβα ότι επίτηδες έχει ένα υλικό σαν κερί μπροστά, για να μη τρέξει το μελάνι όσο καιρό θα κάθεται απούλητο μες στη συσκευασία του. Το αφαίρεσα με λίγο ξύσιμο και όλα καλά! Τζάμπα τα πετάξατε παιδιά, το μελάνι είναι μια χαρά!! Το αγαπημένο μου χρώμα το μαύρο, αλλά και το μπλε πολύ καλό. Στεγνώνει σχεδόν αμέσως και με βολεύει πολύ αυτό, καθότι αριστερόχειρας.
Για αυτούς που τους φάνηκε ότι δεν γράφει καλά, ας διπλοτσεκάρουν την ποιότητα του χαρτιού που χρησιμοποιούν. Σε απλό φθηνό τετράδιο και σε μένα κάνει πότε πότε κενά, αλλά σε ποιοτικά μπλοκ όπως τα Rhodia που αγόρασα, δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το φθηνό χαρτί δεν τα πάει καλά με rollerball μελάνια.