Πριν το αγοράσω έκανα μία ερώτηση, τελικά απαντήθηκε η ερώτησή μου αλλά δυστυχώς κανείς δεν απάντησε στο ότι το αστέρι δεν κάνει την δουλειά για την οποία κατασκευάστηκε. Δυστυχώς είναι για πέταμα.
Θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω πως υποτίθεται ότι δουλεύει και τι προσφέρει αλλά και τι πρόβλημα έχει και ελπίζω να σας δώσω να καταλάβετε.
------- Κατασκευή:
Αυτό το αστέρι έχει ένα ρουλεμάν στο κέντρο, και βιδώνει ΚΑΤΩ από την λεπίδα η οποία λεπίδα πρέπει να είναι 305mm διαμέτρου για να ταιριάζει (θα καταλάβετε γιατί πιο κάτω). Όταν πατάς το γκάζι γυρνάει η λεπίδα κανονικά και το αστέρι από κάτω μπορεί να ακουμπήσει στο έδαφος... γιατί όπως είπα έχει ρουλεμάν στο κέντρο οπότε ο άξονας που γυρνάει την λεπίδα γυρνάει το ρουλεμάν και έτσι το αστέρι είναι ελεύθερο ή να γυρίσει ή να μην γυρίσει, αν το έχετε στον αέρα π.χ. σε κάποια φάση γυρνάει κι αυτό, αν το ακουμπήσετε κάτω προφανώς σταματάει να γυρνάει και γυρνάει μόνο το ρουλεμάν του στο κέντρο.
------- Που χρησιμεύει:
Η χρήση του ουσιαστικά είναι για να μπορείς να ακουμπάς την κεφαλή του χλοοκοπτικού κάτω και να κόβεις χωρίς να φοβάσαι ότι θα ακουμπήσει η λεπίδα αφού πιο κάτω από την λεπίδα είναι το αστέρι το οποίο αν χρειαστεί θα ακουμπήσει. Το πας μπρος πίσω σαν ηλεκτρική σκούπα ένα πράγμα και η λεπίδα είναι πιο πάνω από το έδαφος χωρίς να μπορεί να το ακουμπήσει ενώ το αστέρι ακουμπάει στο έδαφος και κρατάει το υπόλοιπο σύστημα στο σωστό ύψος. Ταυτόχρονα εφόσον η λεπίδα είναι 305χιλ δεν βγαίνει πιο έξω από το αστέρι οπότε αν ακουμπήσετε τοίχο τότε θα ακουμπήσει το αστέρι και η λεπίδα που είναι απειροελάχιστα πιο μέσα δεν θα ακουμπήσει. Άρα το προστατεύει και κάθετα και οριζόντια και επίσης σε σχέση με τις μεσινέζες δεν κάνει ζημιά σε δέντρα βιτσιάζοντάς τα γιατί αυτό δεν θα ακουμπήσει καν στον κορμό του δέντρου (θα το προστατέψει το αστέρι)
Θεωρητικά αυτό θα έπρεπε να είναι ότι καλύτερο για ένα χλοοκοπτικό και μάλιστα έχω δει βίντεο στο youtube με τέτοια αστέρια και έπαθα πλάκα! Ωραία η θεωρία, στην "πράξη" κολλάει το σίδερο!
------- Το πρόβλημα:
Το πρόβλημα είναι ότι έχει ένα απειροελάχιστο κενό το ρουλεμάν με το υπόλοιπο σύστημα του αστεριού και παρόλο που σαν ρουλεμάν φέρνει λίγη αντίσταση όπως και να χει έχει κάποια αντίσταση, όταν λοιπόν ΔΕΝ είναι 100% εφαρμοστό στο αστέρι τότε αυτή η αντίσταση είναι μεταβλητή... και όταν την μία τσουλάει πιο άνετα ενώ την άλλη κρατάει λίγο παραπάνω αντίσταση όλο αυτό το νιώθεις στο χέρι σαν δόνηση... κλωτσάει δηλαδή. Όταν δίνεις γκάζι αρχίζει και δονείται όλο το σύστημα με αποτέλεσμα όχι μόνο να σου φεύγει από τα χέρια το χλοοκοπτικό αλλά και πολλές φορές να ακουμπάει η λεπίδα στο αστέρι στην άκρη και να βγάζει σπίθες γιατί όλο το σύστημα δονείται και περιστρέφεται κάθετα στην κίνηση της λεπίδας δεξιά-αριστερά και έτσι με την ελαστικότητα της λεπίδας αλλά και το μικρό κενό του ρουλεμάν ακουμπάει λίγο στην άκρη (το αστέρι με την λεπίδα δεν έχουν και ΤΟΣΟ μεγάλη απόσταση μεταξύ τους)!
Έχω δει επαγγελματικά αστέρια να κάνουν απίστευτη δουλειά, και μάλιστα έχουν και βραχίονα ώστε να κρατάει το αστέρι και να μην γυρνάει ούτε όταν βρίσκεται στον αέρα, τα οποία όμως κοστίζουν όσο ένα φτηνό χλοοκοπτικό. Το συγκεκριμένο είναι μία φτηνή απομίμηση και προφανώς το ένα και μοναδικό σημείο που έπρεπε να είναι τέλειο (το ρουλεμάν) αποτυγχάνει και έτσι όλο το concept είναι παντελώς άχρηστο.
~~
Θα κάνω πατέντα να δω αν μπορώ να διορθώσω το πρόβλημα και αν τα καταφέρω θα κάνω ενημέρωση. Ουσιαστικά ο πυρήνας που έχει την βίδα για να βιδωθεί μαζί με την λεπίδα είναι "βαλτός" στο ρουλεμάν (δεν είναι ένα με το ρουλεμάν) αλλά δεν είναι και εφαρμοστός 100%. Θα προσπαθήσω κολλήσω την εσωτερική βίδα στο εσωτερικό του ρουλεμάν και ευελπιστώ να διορθωθεί το πρόβλημα
...να 'χαμε να λέγαμε!
Η εικόνα παρακάτω δείχνει πως τοποθετείται για να καταλάβετε την χρήση για την οποία προορίζεται.