Κριτική για match point Eau de Cologne. Συσκευασία χαρτόνι. Μπουκάλι minimal στα πρότυπα της lacoste. Μέτριο με επιείκεια atomizer.
Άνοιγμα αρκετά αιχμηρό.. Μετά μαλακώνει το άρωμα και αρχίζει να γίνεται έντονα φρουτωδες. Φλούδα πορτοκαλιού, μανταρίνι, rhubarb (το τελευταίο δεν το έχω ξανά συναντήσει.. Εξαίρετο στοιχείο..) , . Φρουτωδες με τρόπο τέτοιο που μου έκανε ευχάριστη εντύπωση. Με '' φυσικότητα '' η απόδοση των φρούτων. Σχεδόν από το πρώτο μισάωρο και μέχρι το τέλος είναι και άπειροελάχιστα musky (δεν υπάρχει σαν στοιχείο αλλά υπάρχουν νότες που μπορούν να το δώσουν). . Μετά το δίωρο χωρίς ποτέ να απουσιάζουν τα φρούτα το άρωμα αποκτάει μια αρωματική - green τσαχπινιά.Το ambroxan ειναι αντιληπτό αλλα ήπιο. Σε γενικές γραμμές να ξέρετε ότι από την αρχή μέχρι το τέλος τα φρούτα είναι το κυρίαρχο στοιχείο με soapy - green - woody αποχρώσεις.
Λέξεις κλειδιά που αντιπροσωπεύουν το αρωματικο προφίλ : Καλοκαίρι, γλυκύτητα, καθαριότητα, φρεσκάδα
...........................................................
Εποχές :Άνοιξη, φθινόπωρο αλλά ναι.. Και καλοκαίρι
. Ότι πρέπει για υψηλές θερμοκρασίες. ⛱️
Φύλλο : Αντρικό αλλά μπορεί να το υποστηρίξει και το γυναικείο φύλλο
Ηλικία :30+ έχει μια μικρή εσάνς Oldσκουλιας
Διάρκεια :3-4 ώρες στο δέρμα και καλές 10-12 ώρες σε ρούχο
Προβολή : Γύρω στην ώρα και '' εκπέμπει '' γύρω στα 30-40 εκατοστά. Μετα έρχεται πολύ κοντά στο δέρμα
Συνθήκες :Casual αλλά για κάποιο λόγο μπορεί να σε συνοδεύσει και σε επίσημη κατάσταση. Ιδανικό για εργασιακό χώρο.
Price point : πολύ καλό deal στην τιμή που έχει τώρα γύρω στα 25€ - 30€..
...........................................................
+Δεν βγάζει συνθετιλα
+Ενδιαφέρουσα αρωματική δομή και αρωματικο αποτέλεσμα
+Ξεχωρίζει από ότι κυκλοφορεί
+καλή διάρκεια στα ρούχα
+Καλή τιμή
+Δεν προκαλεί ανοσμια. Θα το μυρίζεις αρκετή ώρα
-Μέτρια διάρκεια
- Καχεκτικη προβολή
...........................................................
Το άρωμα είναι super ευχάριστο refreshing, ανεβαστικο και αρκετά unique όσον αφορά το αρωματικο αποτέλεσμα. Στην τιμή που είναι τώρα (25€) καλό. 3 αστέρια και όχι 4 λόγω ασθενικής προβολής και μέτριας έως κακής διάρκειας στο δέρμα.
'' Δεν αποκλείω να το αγοράσω.. Έχει καλή τιμή και το χάρηκαααααα''
Edit : Το πήρα.. Καλό..
Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλιδικο follow. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολόγησεις