Τα ακουστικά ζευγαρώνουν μεταξύ τους μέσα σε δευτερόλεπτα από την αφαίρεση από τη θήκη φόρτισης. Ομαλά εναλλαγή μεταξύ μονής και διπλής λειτουργίας χωρίς να χρειάζεται ξανά σύζευξη.
Υπάρχει συμβατότητα με iPhone?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Τα ασύρματα ακουστικά Baseus WM01 απευθύνονται σε χρήστες που χρειάζονται αξιόπιστη ασύρματη σύνδεση και καλή ποιότητα ήχου για την ακρόαση μουσικής και τηλεφωνικών κλήσεων, είτε στο σπίτι είτε κατά τη διάρκεια της μετακίνησης. Είναι ειδικά σχεδιασμένα για να παρέχουν άνεση κατά τη χρήση, με μαλακά μαξιλαράκια σιλικόνης που εφαρμόζουν άνετα στα αυτιά.
Διαθέτουν επίσης έλεγχο αφής για την αναπαραγωγής μουσικής και των τηλεφωνικών κλήσεων, καθιστώντας τα εξαιρετικά εύχρηστα και λειτουργικά. Η θήκη φόρτισης είναι συμπαγής σε μέγεθος, επομένως είναι πολύ εύκολα στη μεταφορά και χωράνε σε οποιοδήποτε σακίδιο ή τσαντάκι.
Τα ακουστικά ζευγαρώνουν μεταξύ τους μέσα σε δευτερόλεπτα από την αφαίρεση από τη θήκη φόρτισης. Ομαλά εναλλαγή μεταξύ μονής και διπλής λειτουργίας χωρίς να χρειάζεται ξανά σύζευξη.
Η χρήση της τελευταίας τεχνολογίας επιτρέπει τη διπλή σύνδεση του αριστερού και του δεξιού ακουστικού, παρέχοντας ομαλότερη ασύρματη σύνδεση. Ο σχεδιασμός των ακουστικών σας επιτρέπει να επιτύχετε καθαρό ήχο με δυνατά μπάσα και πολύ καλό επίπεδο θορύβου. Το Baseus Encok WM01 είναι συμβατό με όλες τις συσκευές bluetooth που λειτουργούν σε Android, Apple ή Windows. Υποστηρίζουν επίσης τη χρήση φωνητικών βοηθών όπως το Siri ή το Google Assistant.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
τα έχω 4 χρόνια είναι τέλεια πολύ καλός ήχος και απομόνωση ήχου ότι πρέπει.. δυστυχώς όμως Μ χάλασε το ένα μετά από 4 χρόνια καθημερινής και ατελείωτης χρήσης.δεν φεύγουν από τα αυτιά ξεχνάς ότι τα φοράς και η μπαταρία τέλεια ξεχνάς να τα φορτίσεις..έχω πάρει είδη καινούριο ζευγάρι της ίδιας εταιρείας..!!
Great pair of earbuds.
Reliable, comfortable with good battery life, even after years of use.
They are also quite durable.
Τα έχουμε πάρει και ξαναπάρει και ξαναπάρει. Πολύ αξιόπιστα. Μετά από 5 χρόνια συνεχούς χρήσης, απλά αποφορτίζουν πολύ γρήγορα.
Ποιοτικος ηχος μεγαλη διαρκεια μπαταριας-στα αρνητικα δυστυχως αποσυνδεονται πολυ ευκολα απο οποιαδηποτε συσκευη-με λαπτοπ δεν συγχρονιζουν ευκολα-με ενα απλο αγγισμα σβηνουν πχ πας να πιασεις τα μαλλια
Ικανοποιητική ποιότητα ήχου όταν ακούς μουσική αλλά κάκιστη για συνομιλίες. Συνεχή παράπονα ότι δεν με ακούει ο συνομιλητής.
Κατά τα άλλα εύκολη σύνδεση με το που θα βγουν από το κουτί και ικανοποιητική διάρκεια μπαταρίας.
Πολύ καλά ακουστικά με καλό ήχο και καθαρές συνομιλίες. Η μπαταρία δεν κρατάει πολύ αλλά φορτιζουν γρήγορα και γενικά για την τιμή τους προσφέρουν ένα καλό πακέτο.
Πολύ καλός ήχος και η μπαταρία κρατάει αρκετά. Για hand free όμως δεν κάνει γιατί ακούγονται αρκετά οι εξωτερικοί ήχοι.
Άψογα, σε πολύ καλή τιμή. Κανένα θέμα στην λειτουργία. Όμορφα. Καλή διάρκεια μπαταρίας. Απλώς παρατήρησα ότι δεν μπορώ να φοράω το ένα μόνο και να απομακρύνομαι από το άλλο, καθώς σταματούν να με ακούν.
Αγόρασα τα ακουστικά κυρίως για να ακούω μουσική και μπορώ να πω ότι είναι τίμια και πως η ποιότητα του ήχου είναι πολύ καλή.Για κλήσεις δεν κάνουν , ο συνομιλητής δεν σε ακούει καθαρά , αλλά δεν είχα και μεγάλες προσδοκίες ως προς αυτό.Για όποιον τα θέλει για χρήση μουσική/ταινίες/youtube … αξίζουν και τα προτείνω άφοβα , για χρήση ομιλίας ψάξτε κάτι άλλο καλύτερα.
Βολικά, δεν πέφτουν όσο κάνω δουλειές, ως τώρα δνε έχω ξεμείνει από μπαταρία, ο ήχος είναι τιμιότατος για την τιμή. Και αγαπώ το χρώμα!
Τα έχω 4 Χρόνια , τα καλύτερα ακουστικά στην αγορά με βάση ποιότητας-τιμής , τα χρησιμοποιώ κάθε μέρα για μουσική ή για να μιλήσω στο τηλέφωνο έχουν πολύ καλό ήχο και από μπάσο έχω μείνει εξίσου ευχαριστημένος. Τέλος η μπαταρία είναι επίσης πολύ καλή μιας και μου βγάζει περίπου 1 βδομάδα!!! Τα συστήνω σε όποιον σκέφτεται να τα αγοράσει.
Μια από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Τα ακουστικά τα έχω γύρω στον 1μιση χρόνο και είναι ότι καλύτερο μπορείς να βρεις σε ποιότητα αλλά και χαμηλό κόστος χωρίς υπερβολές. Τα χρησιμοποιώ περισσότερο για να ακούω μουσική και να βλέπω βίντεο και πραγματικά η μπαταρία τους μου βγάζει σχεδόν μια εβδομάδα (βέβαια αν κάτσεις να δεις ταινία,καποια σειρά ή πολλά βίντεο επι ώρες προφανώς και θα τελειώσει πιο γρήγορα). Δεν μου έχουν βγάλει ποτέ πρόβλημα,μόνο μια φορά δεν θα υπήρχε καλή επαφή στο κουτάκι τους με αποτέλεσμα να μην φορτίσουν καλά αλλά αν συμβεί αυτό υπάρχει ανάλογο βίντεο στο youtube που εξηγεί πως να κανείς factory reset και λύνονται όλα. Ο ήχος πραγματικά πολυ δυνατός. Το έχω προτείνει σε 2 φιλες μου και πραγματικά και αυτές είναι πολυ ευχαριστημένες. Είναι απλά τα καλύτερα αν το σκέφτεστε απλά πάρτε τα και θα με θυμηθείτε.
δεν εχω δοκιμασει καλύτερα ακουστικα από αυτα! Πέρα από το γεγονός ότι δεν σε ακούει ο συνομιλητής σου και οτι η κατασκευη από το καπακι της θηκης θα μπορουσε να ειναι πιο στιβαρη, για να ακους μουσικη και να βλεπεις ταινιες ειναι τρομερα, φοβερη εφαρμογη, απιστευτη μπαταρία, δεν τελειωνει ποτέ! Καθημερινη χρηση ολημερις κ οληνυχτις με χρηση ακομη και στο γυμναστηριο, μετά από ένα χρονο, αθικτα!
Τα έχω 1 χρόνο τώρα, και με πολύωρη καθημερινή χρήση για μουσική είναι ακόμη σαν καινούρια. Έχω χρησιμοποιήσει πολλά ακουστικά, και συνήθως σε λιγότερο απο χρόνο μου έβγαζαν προβλήματα. Αυτά εδώ έχουν πέσει απειρες φορές κάτω, και έχουν επιβιώσει μέχρι και πτώση μέσα σε νερό σφουγγαρίσματος, και ακόμη λειτουργούν σαν καινούρια. Εφαρμόζουν άψογα και δεν πέφτουν απο το αυτί καθόλου εύκολα, ο,τι πιο χρήσιμο αν αθλείσαι. Η εφαρμογή είναι πολύ άνετη, μπορείς να τα φοράς πολλή ώρα χωρίς να πονάει το αυτί σου, όπως συμβαίνει συχνά με πολλά ακουστικά. Ο ήχος τους είναι πεντακάθαρος. Επίσης, έχει πάρα πολύ καλή ηχομόνωση. Η μπαταρία κρατάει πάρα πολύ, κάποιες φορές ξεχνάς οτι χρειάζονται φόρτισμα. Ωστόσο δεν τα έχω χρησιμοποιήσει για κλήσεις, επομένως δε θα αναφερθώ σ'αυτό το κομμάτι
είναι vf αλλά έχει ένα μεγάλο πρόβλημα το touch είναι τόσο ευαίσθητο που αν πας να το πιάσεις η να το βγάλεις από το αυτί σου θα αλλάξει στάνταρ τραγούδι κάθε φορά που πάω να βγάλω το ένα ακουστικό για να μιλήσω με κάποιον αλλάζει τραγούδι επιπλέον όταν τα φοράς δεν μπορείς να πατήσεις το touch έτσι όπως εφαρμόζουν
vfm τα πηρα δωρο στη γυναικα , την εχουν βολεψει παρα πολυ και εχουν πολυ καλο ηχο για τα λεφτα τους ειναι ευχαριστημενη και αφου ειναι η γυναικα ειμαστε ολοι καλα :D
Όμορφο και κομψό design με καλή εφαρμογή στο αυτί. Ξεκούραστα μετά και απο αρκετή ωρα χρήσης (2-3 ώρες). Ποιότητα ήχου ικανοποιητική (σε σχέση με το κόστος αλλα και αντικειμενικά) . Γρήγορη σύνδεση στο κινητό (xiaomi) και ικανοποιητικη μπαταρία. Καλή αγορά για 15€
Τα έχω σίγουρα 1 χρόνο τα η μπαταρία τους είναι καταπληκτική δλδ τα φορτίζω γύρω στα 30 λεπτά δεν έχω δώσει ιδιαίτερη σημασία ίσως και λίγο παραπάνω για φορτίσουν τέρμα και τα χροισημοποιω σίγουρα 3-4 + ώρες καθημερινά
Έχουν πέσει αρκετές φορές κάτω και δεν έχουν πάθει τίποτα είτε είναι η θήκη είτε τα ίδια τα ακουστικά και από μεγάλα σχετικά ύψη.
Είναι πολύ βολικά και θέλει μεγάλη προσπάθεια για να πέσουν απ'το αυτι σου . Σπάνια θα με κουράσουν και αυτό όχι λόγω των ακουστικών.Επειδη εγώ τα χροισημοποιω στον ύπνο για μουσική εάν έχω το χέρι μου ή οτιδήποτε και πιέζονται το πρωί θα με πονάνε λίγο ( εάν έχω το χέρι μ αλλάζει τραγούδι λόγω του touch screen σχετικά εύκολα) η ποιότητα του ήχου είναι απίστευτη έχω χάσει το ένα ακουστικό εδω και δύο μήνες και μπορώ να πω ότι με ικανοποιεί και το ένα αλλά σίγουρα είναι αλλιώς η εμπειρία όταν έχεις και τα δύο αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω. Συνδέονται με την τελευταία συσκευη που χροισημοποιηθηκαν αυτόματα μόλις βγουν απ' την θήκη η οποία έχει ανοιχτό το Bluetooth.Αν η πιο πρόσφατη συσκευή έχει κλειστό blootouth τότε περιμένουν να τα συνδέσεις εσύ οπότε δεν υπάρχει θέμα στο να συνδεθούν αυτόματα σε άλλη συσκευή. Η εμβέλεια τους όσον αφορά την σύνδεση εμένα με ικανοποιεί εάν αλλάξεις δωμάτιο δλδ απόσταση 4 μέτρων η κάνει διακοπές αλλά σε εξωτερικό χώρο σε ένα γήπεδο πχ μπορείς να το αφήσεις κάπου μακριά και να αρχίσει τις διακοπές μετά τα 30 μέτρα. Δλδ το κάνει παρεμβολές εάν το σήμα κόβεται πχ απ'τοίχους . Δεν τους δείχνω ιδιαίτερη προσοχή και παρόλα αυτά λειτουργούν άψογα ακόμα (το ένα τουλάχιστον γτ το άλλο το έχασα) . Κάτι ακόμα που βρήκα θετικό είναι ότι έρχεται με καλώδιο USB για να το φορτίζεις και με διαφορετικα πλαστικά για κάθε μέγεθος αυτιού. Αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω και είναι διακριτικά και βολικά το ίδιο και η θήκη τους
Αρνητικά που βρήκα είναι :
1)Εάν μιλάς στο τηλέφωνο δεν μπορείς να χροισημοποιησεις το touch screen για να το σηκώσεις οπότε δεν είναι 100% hands free
2)ο συνομιλητής σου σε κλειστό χώρο σε ακούει αρκετά καλά και ας είναι σχετικά μακριά το κινητό
Εάν είσαι σε εξωτερικό χώρο και έχεις το κινητό στην τσέπη μπορείς να συνεννοηθεις εάν μιλάς λίγο δυνατά αν και δεν απομονώνει καλά τους ήχους γύρω σου τα καταφέρνεις.
3) αν θα μπορούσε κανείς να το πεις αρνητικό αυτό είναι ότι το διχτακι που έχει στο ηχείο μετά από κάποια στιγμή σε σχετικά μικρό διάστημα ξεκολλάει αλλά εάν τα καθαρίζεις που και που δεν επηρεάζει ούτε στον ήχο ούτε στην ποιότητα του
Αρκετά καλά ακουστικά για τα λεφτά τους τα χρησιμοποιώ όλη μέρα εδώ και 6-7 μήνες κρατάει αρκετά η μπαταρία το μόνο αρνητικό για μένα είναι ότι έχει μια μικρή καθυστέρηση στον ήχο κάποιες φορές αλλά δεν το καταλαβαίνεις πρέπει να το παρατηρήσεις αρκετά
Τα ακουστικά είναι ΟΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ. Εχω αγοράσει πολλα όμως με κανένα δεν ήμουν ικανοποιημένη.
το ακριβό δεν σημαίνει και καλό εγώ αυτό κατάλαβα. το αγόρασα 20€ και πραγματικά αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω. τα προτείνω για όλους χίλια τις εκατό
Κραταει φοβερα η μπαταρία ..τα φορούσα για μουσική 3ωρο κ άντεξαν,, στην θήκη δεν ξεφορτιζούν ποτέ οσο καιρο κ να τα αφησω ...τι να πω για τα χρήματα τ τέτοια αντοχή...φοβερά..
Συμπληρώνω...τα έβαλα από τις 10 το πρωί έως 9 το βράδυ με μισή ώρα διακοπή ενδιάμεσα.....κ κράτησαν όλες τις ώρες....στις 9 το αριστερό έφτασε 20% μπαταρία ενώ το δεξί είχε ακόμα 50%.... τα αυτιά μετά από τόσες ώρες σίγουρα πιεστηκαν λίγο αλλά δεν μ πονεσαν ιδιαίτερα ούτε μ ενόχλησαν
Ότι πληρώνεις παίρνεις το γνωρίζουμε όλοι αυτό..! Είναι όμορφα και κάνεις τη δουλειά σου απροβλημάτιστα! όσο για τη ποιότητα του ήχου, παίζει μεγάλο ρόλο η συσκευή που θα το συνδέσετε.. άλλο ήχο θα δώσει ένα iPhone και άλλο ήχο ένα Xiaomi...
Από τα καλύτερα ακουστικά που έχω πάρει σε αυτή τη τιμή.
Έχω πάρει 3 φορές το ένα για δώρο τα άλλα 2 για εμένα.
Μεγάλη διάρκεια μπαταρίας και ανθεκτικά.
Το 1ο ζευγάρι το έχω από αρχές του 21.
Τα ακουστικά έπεσαν από τον 4ο όροφο το ένα άνοιξε και παρόλα αυτά δούλευαν κανονικά και μετά από ένα χρόνο. Το ένα ακούστικό το χάλασα κατα λάθος εγώ, διαφορετικά θα δούλευε ακόμα όπως το άλλο.
Το άλλο ζευγάρι ευτυχώς δε μου έπεσε από πουθενα, οπότε είναι πλήρες το σετ.
Πολύ καλά ακουστικά αλλά το μόνο μειονέκτημα είναι πως έχει πολύ ευαίσθητο touch control. στο γυμναστήριο έχει πέσει πολλές φορές ιδρώτας πάνω τους και skip άρουν τραγούδια μόνα τους. αλλά κατά τ' αλλά είναι πολύ καλά
Ικανοποιημένος και θετική η άποψη. Θα τα αγόρασα ξανά και θα τα πρότεινα αν η επικοινωνία με.τον χρήστη ήταν καλύτερη.
Πρέπει να φοράς και τα δύο για να χειριστείς το τηλέφωνο από τα ακουστικά! Για να δεχτείς ή να απορρίψεις κλήση πρέπει να "πιέσεις" και τα δύο ακουστικά και άλλα σχετικά που θέλουν και τα δύο! Αν φοράς μόνο το ένα για να έχεις επαφή με τον κόσμο όταν περπατάς πχ τότε χειρισμός μόνο από τη συσκευή σου.
Ήχος αρκετά καλός και η ένταση επίσης. Μικρόφωνο απομονώνει πολύ καλά τους ήχους περιβάλλοντος εκτός αν είσαι σε.πολυ δυνατό αέρα.
Τα προτείνω λοιπόν με την επιφύλαξη του χειρισμού!
Τα έχω σχεδόν δύο χρόνια καί κάτι δουλεύουν άψογα,
Ο ήχος τους είναι super, για τα λεφτά τους αξίζουν.
Το μόνο μικρό θεματάκι είναι ότι όταν μιλάς ο άλλος δεν σε ακούει καλά (θέλει να φωνάζεις λίγο)
Εχει περασει περιπου κανενας μηνας απο τοτε και μπορω να πω οτι ειμαι σχεδον ευχαριστημενος αν σκεφτεις οτι κοστιζαν 15 ευρω.
Θετικα:
1. Συνδεετε αυτοματα μολις βγαζεις τα ακουστικα απο την θηκη που το κανει πανευκολο
2. Συνηθως τα χρησιμοποιω για ταξιδι 4-5 ωρες και η μπαταρια τους δεν με απογοητευσε
3. Δεν ειχα καποιο προβλημα συνδεσης
4. Η ποιοτητα του κουτιου και των ακουστηκων ειναι ωραια
Αρνητικα:
1. Μετα απο πολυ ωρα χρησης θα νιωθεις οτι σε πονανε τα αυτια επειδη δεν ειναι βολικος ο σχεδιασμος τους
2. Πολυ περιεργη εφαρμογη για να το βαλεις σωστα
3. Ο ηχος ειναι μετριος προς κακος κατα την γνωμη μου
Εφαρμόζουν πολύ καλά στα αυτιά και ο ήχος είναι πεντακάθαρος.
Αξίζει 100% τα λεφτά του και είναι οικονομικά ασύρματα ακουστικά.
Μόλις άλλαξα συσκευή, και είδα ότι συνδέονται και με Iphone.
Χάρηκα πολύ!
για τα χρήματά τους είναι μία καλή επιλογή Αν και εμένα λόγω προβλημάτων υγείας δεν με πολύ βολεύουν αλλά έχει μέσα καλώδιο φόρτισης USB type-c και έχει και για τον ακουστικό Πόρο μέγεθος μαξιλαράκια και δουλεύει με την αφή απλώς έχει πολύ ελάχιστο μπάσο ακόμα και με την full την ένταση να έχεις για μουσική είτε για βίντεο στις κλήσεις ακούγονται πάρα πολύ καλά και χωρίς διακοπές με τον συνομιλητη όπως και στην κλήση με την εταιρεία που χρησιμοποιείς ακούγεται καλά μπορείς να βάλεις και μόνο το ένα ακουστικό από τα δύο
Τα αγόρασα στα 19.99€ τα έχω περίπου 3 εβδομάδες έχουν φοβερό μπάσο και πολύ δυνατό ήχο. VOLUE FOR MONEY
τα έχω 4 χρόνια είναι τέλεια πολύ καλός ήχος και απομόνωση ήχου ότι πρέπει.. δυστυχώς όμως Μ χάλασε το ένα μετά από 4 χρόνια καθημερινής και ατελείωτης χρήσης.δεν φεύγουν από τα αυτιά ξεχνάς ότι τα φοράς και η μπαταρία τέλεια ξεχνάς να τα φορτίσεις..έχω πάρει είδη καινούριο ζευγάρι της ίδιας εταιρείας..!!
Great pair of earbuds.
Reliable, comfortable with good battery life, even after years of use.
They are also quite durable.
Τα έχουμε πάρει και ξαναπάρει και ξαναπάρει. Πολύ αξιόπιστα. Μετά από 5 χρόνια συνεχούς χρήσης, απλά αποφορτίζουν πολύ γρήγορα.
Ποιοτικος ηχος μεγαλη διαρκεια μπαταριας-στα αρνητικα δυστυχως αποσυνδεονται πολυ ευκολα απο οποιαδηποτε συσκευη-με λαπτοπ δεν συγχρονιζουν ευκολα-με ενα απλο αγγισμα σβηνουν πχ πας να πιασεις τα μαλλια
Ικανοποιητική ποιότητα ήχου όταν ακούς μουσική αλλά κάκιστη για συνομιλίες. Συνεχή παράπονα ότι δεν με ακούει ο συνομιλητής.
Κατά τα άλλα εύκολη σύνδεση με το που θα βγουν από το κουτί και ικανοποιητική διάρκεια μπαταρίας.
214 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα ασύρματα ακουστικά Baseus WM01 απευθύνονται σε χρήστες που χρειάζονται αξιόπιστη ασύρματη σύνδεση και καλή ποιότητα ήχου για την ακρόαση μουσικής και τηλεφωνικών κλήσεων, είτε στο σπίτι είτε κατά τη διάρκεια της μετακίνησης. Είναι ειδικά σχεδιασμένα για να παρέχουν άνεση κατά τη χρήση, με μαλακά μαξιλαράκια σιλικόνης που εφαρμόζουν άνετα στα αυτιά.
Διαθέτουν επίσης έλεγχο αφής για την αναπαραγωγής μουσικής και των τηλεφωνικών κλήσεων, καθιστώντας τα εξαιρετικά εύχρηστα και λειτουργικά. Η θήκη φόρτισης είναι συμπαγής σε μέγεθος, επομένως είναι πολύ εύκολα στη μεταφορά και χωράνε σε οποιοδήποτε σακίδιο ή τσαντάκι.
Τα ακουστικά ζευγαρώνουν μεταξύ τους μέσα σε δευτερόλεπτα από την αφαίρεση από τη θήκη φόρτισης. Ομαλά εναλλαγή μεταξύ μονής και διπλής λειτουργίας χωρίς να χρειάζεται ξανά σύζευξη.
Η χρήση της τελευταίας τεχνολογίας επιτρέπει τη διπλή σύνδεση του αριστερού και του δεξιού ακουστικού, παρέχοντας ομαλότερη ασύρματη σύνδεση. Ο σχεδιασμός των ακουστικών σας επιτρέπει να επιτύχετε καθαρό ήχο με δυνατά μπάσα και πολύ καλό επίπεδο θορύβου. Το Baseus Encok WM01 είναι συμβατό με όλες τις συσκευές bluetooth που λειτουργούν σε Android, Apple ή Windows. Υποστηρίζουν επίσης τη χρήση φωνητικών βοηθών όπως το Siri ή το Google Assistant.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
τα έχω 4 χρόνια είναι τέλεια πολύ καλός ήχος και απομόνωση ήχου ότι πρέπει.. δυστυχώς όμως Μ χάλασε το ένα μετά από 4 χρόνια καθημερινής και ατελείωτης χρήσης.δεν φεύγουν από τα αυτιά ξεχνάς ότι τα φοράς και η μπαταρία τέλεια ξεχνάς να τα φορτίσεις..έχω πάρει είδη καινούριο ζευγάρι της ίδιας εταιρείας..!!
Great pair of earbuds.
Reliable, comfortable with good battery life, even after years of use.
They are also quite durable.
Τα έχουμε πάρει και ξαναπάρει και ξαναπάρει. Πολύ αξιόπιστα. Μετά από 5 χρόνια συνεχούς χρήσης, απλά αποφορτίζουν πολύ γρήγορα.
Ποιοτικος ηχος μεγαλη διαρκεια μπαταριας-στα αρνητικα δυστυχως αποσυνδεονται πολυ ευκολα απο οποιαδηποτε συσκευη-με λαπτοπ δεν συγχρονιζουν ευκολα-με ενα απλο αγγισμα σβηνουν πχ πας να πιασεις τα μαλλια
Ικανοποιητική ποιότητα ήχου όταν ακούς μουσική αλλά κάκιστη για συνομιλίες. Συνεχή παράπονα ότι δεν με ακούει ο συνομιλητής.
Κατά τα άλλα εύκολη σύνδεση με το που θα βγουν από το κουτί και ικανοποιητική διάρκεια μπαταρίας.
Πολύ καλά ακουστικά με καλό ήχο και καθαρές συνομιλίες. Η μπαταρία δεν κρατάει πολύ αλλά φορτιζουν γρήγορα και γενικά για την τιμή τους προσφέρουν ένα καλό πακέτο.
Πολύ καλός ήχος και η μπαταρία κρατάει αρκετά. Για hand free όμως δεν κάνει γιατί ακούγονται αρκετά οι εξωτερικοί ήχοι.
Άψογα, σε πολύ καλή τιμή. Κανένα θέμα στην λειτουργία. Όμορφα. Καλή διάρκεια μπαταρίας. Απλώς παρατήρησα ότι δεν μπορώ να φοράω το ένα μόνο και να απομακρύνομαι από το άλλο, καθώς σταματούν να με ακούν.
Αγόρασα τα ακουστικά κυρίως για να ακούω μουσική και μπορώ να πω ότι είναι τίμια και πως η ποιότητα του ήχου είναι πολύ καλή.Για κλήσεις δεν κάνουν , ο συνομιλητής δεν σε ακούει καθαρά , αλλά δεν είχα και μεγάλες προσδοκίες ως προς αυτό.Για όποιον τα θέλει για χρήση μουσική/ταινίες/youtube … αξίζουν και τα προτείνω άφοβα , για χρήση ομιλίας ψάξτε κάτι άλλο καλύτερα.
Βολικά, δεν πέφτουν όσο κάνω δουλειές, ως τώρα δνε έχω ξεμείνει από μπαταρία, ο ήχος είναι τιμιότατος για την τιμή. Και αγαπώ το χρώμα!
Τα έχω 4 Χρόνια , τα καλύτερα ακουστικά στην αγορά με βάση ποιότητας-τιμής , τα χρησιμοποιώ κάθε μέρα για μουσική ή για να μιλήσω στο τηλέφωνο έχουν πολύ καλό ήχο και από μπάσο έχω μείνει εξίσου ευχαριστημένος. Τέλος η μπαταρία είναι επίσης πολύ καλή μιας και μου βγάζει περίπου 1 βδομάδα!!! Τα συστήνω σε όποιον σκέφτεται να τα αγοράσει.
Μια από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Τα ακουστικά τα έχω γύρω στον 1μιση χρόνο και είναι ότι καλύτερο μπορείς να βρεις σε ποιότητα αλλά και χαμηλό κόστος χωρίς υπερβολές. Τα χρησιμοποιώ περισσότερο για να ακούω μουσική και να βλέπω βίντεο και πραγματικά η μπαταρία τους μου βγάζει σχεδόν μια εβδομάδα (βέβαια αν κάτσεις να δεις ταινία,καποια σειρά ή πολλά βίντεο επι ώρες προφανώς και θα τελειώσει πιο γρήγορα). Δεν μου έχουν βγάλει ποτέ πρόβλημα,μόνο μια φορά δεν θα υπήρχε καλή επαφή στο κουτάκι τους με αποτέλεσμα να μην φορτίσουν καλά αλλά αν συμβεί αυτό υπάρχει ανάλογο βίντεο στο youtube που εξηγεί πως να κανείς factory reset και λύνονται όλα. Ο ήχος πραγματικά πολυ δυνατός. Το έχω προτείνει σε 2 φιλες μου και πραγματικά και αυτές είναι πολυ ευχαριστημένες. Είναι απλά τα καλύτερα αν το σκέφτεστε απλά πάρτε τα και θα με θυμηθείτε.
δεν εχω δοκιμασει καλύτερα ακουστικα από αυτα! Πέρα από το γεγονός ότι δεν σε ακούει ο συνομιλητής σου και οτι η κατασκευη από το καπακι της θηκης θα μπορουσε να ειναι πιο στιβαρη, για να ακους μουσικη και να βλεπεις ταινιες ειναι τρομερα, φοβερη εφαρμογη, απιστευτη μπαταρία, δεν τελειωνει ποτέ! Καθημερινη χρηση ολημερις κ οληνυχτις με χρηση ακομη και στο γυμναστηριο, μετά από ένα χρονο, αθικτα!
Τα έχω 1 χρόνο τώρα, και με πολύωρη καθημερινή χρήση για μουσική είναι ακόμη σαν καινούρια. Έχω χρησιμοποιήσει πολλά ακουστικά, και συνήθως σε λιγότερο απο χρόνο μου έβγαζαν προβλήματα. Αυτά εδώ έχουν πέσει απειρες φορές κάτω, και έχουν επιβιώσει μέχρι και πτώση μέσα σε νερό σφουγγαρίσματος, και ακόμη λειτουργούν σαν καινούρια. Εφαρμόζουν άψογα και δεν πέφτουν απο το αυτί καθόλου εύκολα, ο,τι πιο χρήσιμο αν αθλείσαι. Η εφαρμογή είναι πολύ άνετη, μπορείς να τα φοράς πολλή ώρα χωρίς να πονάει το αυτί σου, όπως συμβαίνει συχνά με πολλά ακουστικά. Ο ήχος τους είναι πεντακάθαρος. Επίσης, έχει πάρα πολύ καλή ηχομόνωση. Η μπαταρία κρατάει πάρα πολύ, κάποιες φορές ξεχνάς οτι χρειάζονται φόρτισμα. Ωστόσο δεν τα έχω χρησιμοποιήσει για κλήσεις, επομένως δε θα αναφερθώ σ'αυτό το κομμάτι
είναι vf αλλά έχει ένα μεγάλο πρόβλημα το touch είναι τόσο ευαίσθητο που αν πας να το πιάσεις η να το βγάλεις από το αυτί σου θα αλλάξει στάνταρ τραγούδι κάθε φορά που πάω να βγάλω το ένα ακουστικό για να μιλήσω με κάποιον αλλάζει τραγούδι επιπλέον όταν τα φοράς δεν μπορείς να πατήσεις το touch έτσι όπως εφαρμόζουν
vfm τα πηρα δωρο στη γυναικα , την εχουν βολεψει παρα πολυ και εχουν πολυ καλο ηχο για τα λεφτα τους ειναι ευχαριστημενη και αφου ειναι η γυναικα ειμαστε ολοι καλα :D
Όμορφο και κομψό design με καλή εφαρμογή στο αυτί. Ξεκούραστα μετά και απο αρκετή ωρα χρήσης (2-3 ώρες). Ποιότητα ήχου ικανοποιητική (σε σχέση με το κόστος αλλα και αντικειμενικά) . Γρήγορη σύνδεση στο κινητό (xiaomi) και ικανοποιητικη μπαταρία. Καλή αγορά για 15€
Τα έχω σίγουρα 1 χρόνο τα η μπαταρία τους είναι καταπληκτική δλδ τα φορτίζω γύρω στα 30 λεπτά δεν έχω δώσει ιδιαίτερη σημασία ίσως και λίγο παραπάνω για φορτίσουν τέρμα και τα χροισημοποιω σίγουρα 3-4 + ώρες καθημερινά
Έχουν πέσει αρκετές φορές κάτω και δεν έχουν πάθει τίποτα είτε είναι η θήκη είτε τα ίδια τα ακουστικά και από μεγάλα σχετικά ύψη.
Είναι πολύ βολικά και θέλει μεγάλη προσπάθεια για να πέσουν απ'το αυτι σου . Σπάνια θα με κουράσουν και αυτό όχι λόγω των ακουστικών.Επειδη εγώ τα χροισημοποιω στον ύπνο για μουσική εάν έχω το χέρι μου ή οτιδήποτε και πιέζονται το πρωί θα με πονάνε λίγο ( εάν έχω το χέρι μ αλλάζει τραγούδι λόγω του touch screen σχετικά εύκολα) η ποιότητα του ήχου είναι απίστευτη έχω χάσει το ένα ακουστικό εδω και δύο μήνες και μπορώ να πω ότι με ικανοποιεί και το ένα αλλά σίγουρα είναι αλλιώς η εμπειρία όταν έχεις και τα δύο αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω. Συνδέονται με την τελευταία συσκευη που χροισημοποιηθηκαν αυτόματα μόλις βγουν απ' την θήκη η οποία έχει ανοιχτό το Bluetooth.Αν η πιο πρόσφατη συσκευή έχει κλειστό blootouth τότε περιμένουν να τα συνδέσεις εσύ οπότε δεν υπάρχει θέμα στο να συνδεθούν αυτόματα σε άλλη συσκευή. Η εμβέλεια τους όσον αφορά την σύνδεση εμένα με ικανοποιεί εάν αλλάξεις δωμάτιο δλδ απόσταση 4 μέτρων η κάνει διακοπές αλλά σε εξωτερικό χώρο σε ένα γήπεδο πχ μπορείς να το αφήσεις κάπου μακριά και να αρχίσει τις διακοπές μετά τα 30 μέτρα. Δλδ το κάνει παρεμβολές εάν το σήμα κόβεται πχ απ'τοίχους . Δεν τους δείχνω ιδιαίτερη προσοχή και παρόλα αυτά λειτουργούν άψογα ακόμα (το ένα τουλάχιστον γτ το άλλο το έχασα) . Κάτι ακόμα που βρήκα θετικό είναι ότι έρχεται με καλώδιο USB για να το φορτίζεις και με διαφορετικα πλαστικά για κάθε μέγεθος αυτιού. Αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω και είναι διακριτικά και βολικά το ίδιο και η θήκη τους
Αρνητικά που βρήκα είναι :
1)Εάν μιλάς στο τηλέφωνο δεν μπορείς να χροισημοποιησεις το touch screen για να το σηκώσεις οπότε δεν είναι 100% hands free
2)ο συνομιλητής σου σε κλειστό χώρο σε ακούει αρκετά καλά και ας είναι σχετικά μακριά το κινητό
Εάν είσαι σε εξωτερικό χώρο και έχεις το κινητό στην τσέπη μπορείς να συνεννοηθεις εάν μιλάς λίγο δυνατά αν και δεν απομονώνει καλά τους ήχους γύρω σου τα καταφέρνεις.
3) αν θα μπορούσε κανείς να το πεις αρνητικό αυτό είναι ότι το διχτακι που έχει στο ηχείο μετά από κάποια στιγμή σε σχετικά μικρό διάστημα ξεκολλάει αλλά εάν τα καθαρίζεις που και που δεν επηρεάζει ούτε στον ήχο ούτε στην ποιότητα του
Αρκετά καλά ακουστικά για τα λεφτά τους τα χρησιμοποιώ όλη μέρα εδώ και 6-7 μήνες κρατάει αρκετά η μπαταρία το μόνο αρνητικό για μένα είναι ότι έχει μια μικρή καθυστέρηση στον ήχο κάποιες φορές αλλά δεν το καταλαβαίνεις πρέπει να το παρατηρήσεις αρκετά
Τα ακουστικά είναι ΟΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ. Εχω αγοράσει πολλα όμως με κανένα δεν ήμουν ικανοποιημένη.
το ακριβό δεν σημαίνει και καλό εγώ αυτό κατάλαβα. το αγόρασα 20€ και πραγματικά αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω. τα προτείνω για όλους χίλια τις εκατό
Κραταει φοβερα η μπαταρία ..τα φορούσα για μουσική 3ωρο κ άντεξαν,, στην θήκη δεν ξεφορτιζούν ποτέ οσο καιρο κ να τα αφησω ...τι να πω για τα χρήματα τ τέτοια αντοχή...φοβερά..
Συμπληρώνω...τα έβαλα από τις 10 το πρωί έως 9 το βράδυ με μισή ώρα διακοπή ενδιάμεσα.....κ κράτησαν όλες τις ώρες....στις 9 το αριστερό έφτασε 20% μπαταρία ενώ το δεξί είχε ακόμα 50%.... τα αυτιά μετά από τόσες ώρες σίγουρα πιεστηκαν λίγο αλλά δεν μ πονεσαν ιδιαίτερα ούτε μ ενόχλησαν
Ότι πληρώνεις παίρνεις το γνωρίζουμε όλοι αυτό..! Είναι όμορφα και κάνεις τη δουλειά σου απροβλημάτιστα! όσο για τη ποιότητα του ήχου, παίζει μεγάλο ρόλο η συσκευή που θα το συνδέσετε.. άλλο ήχο θα δώσει ένα iPhone και άλλο ήχο ένα Xiaomi...
Από τα καλύτερα ακουστικά που έχω πάρει σε αυτή τη τιμή.
Έχω πάρει 3 φορές το ένα για δώρο τα άλλα 2 για εμένα.
Μεγάλη διάρκεια μπαταρίας και ανθεκτικά.
Το 1ο ζευγάρι το έχω από αρχές του 21.
Τα ακουστικά έπεσαν από τον 4ο όροφο το ένα άνοιξε και παρόλα αυτά δούλευαν κανονικά και μετά από ένα χρόνο. Το ένα ακούστικό το χάλασα κατα λάθος εγώ, διαφορετικά θα δούλευε ακόμα όπως το άλλο.
Το άλλο ζευγάρι ευτυχώς δε μου έπεσε από πουθενα, οπότε είναι πλήρες το σετ.
Πολύ καλά ακουστικά αλλά το μόνο μειονέκτημα είναι πως έχει πολύ ευαίσθητο touch control. στο γυμναστήριο έχει πέσει πολλές φορές ιδρώτας πάνω τους και skip άρουν τραγούδια μόνα τους. αλλά κατά τ' αλλά είναι πολύ καλά
Ικανοποιημένος και θετική η άποψη. Θα τα αγόρασα ξανά και θα τα πρότεινα αν η επικοινωνία με.τον χρήστη ήταν καλύτερη.
Πρέπει να φοράς και τα δύο για να χειριστείς το τηλέφωνο από τα ακουστικά! Για να δεχτείς ή να απορρίψεις κλήση πρέπει να "πιέσεις" και τα δύο ακουστικά και άλλα σχετικά που θέλουν και τα δύο! Αν φοράς μόνο το ένα για να έχεις επαφή με τον κόσμο όταν περπατάς πχ τότε χειρισμός μόνο από τη συσκευή σου.
Ήχος αρκετά καλός και η ένταση επίσης. Μικρόφωνο απομονώνει πολύ καλά τους ήχους περιβάλλοντος εκτός αν είσαι σε.πολυ δυνατό αέρα.
Τα προτείνω λοιπόν με την επιφύλαξη του χειρισμού!
Τα έχω σχεδόν δύο χρόνια καί κάτι δουλεύουν άψογα,
Ο ήχος τους είναι super, για τα λεφτά τους αξίζουν.
Το μόνο μικρό θεματάκι είναι ότι όταν μιλάς ο άλλος δεν σε ακούει καλά (θέλει να φωνάζεις λίγο)
Εχει περασει περιπου κανενας μηνας απο τοτε και μπορω να πω οτι ειμαι σχεδον ευχαριστημενος αν σκεφτεις οτι κοστιζαν 15 ευρω.
Θετικα:
1. Συνδεετε αυτοματα μολις βγαζεις τα ακουστικα απο την θηκη που το κανει πανευκολο
2. Συνηθως τα χρησιμοποιω για ταξιδι 4-5 ωρες και η μπαταρια τους δεν με απογοητευσε
3. Δεν ειχα καποιο προβλημα συνδεσης
4. Η ποιοτητα του κουτιου και των ακουστηκων ειναι ωραια
Αρνητικα:
1. Μετα απο πολυ ωρα χρησης θα νιωθεις οτι σε πονανε τα αυτια επειδη δεν ειναι βολικος ο σχεδιασμος τους
2. Πολυ περιεργη εφαρμογη για να το βαλεις σωστα
3. Ο ηχος ειναι μετριος προς κακος κατα την γνωμη μου
Εφαρμόζουν πολύ καλά στα αυτιά και ο ήχος είναι πεντακάθαρος.
Αξίζει 100% τα λεφτά του και είναι οικονομικά ασύρματα ακουστικά.
Μόλις άλλαξα συσκευή, και είδα ότι συνδέονται και με Iphone.
Χάρηκα πολύ!
για τα χρήματά τους είναι μία καλή επιλογή Αν και εμένα λόγω προβλημάτων υγείας δεν με πολύ βολεύουν αλλά έχει μέσα καλώδιο φόρτισης USB type-c και έχει και για τον ακουστικό Πόρο μέγεθος μαξιλαράκια και δουλεύει με την αφή απλώς έχει πολύ ελάχιστο μπάσο ακόμα και με την full την ένταση να έχεις για μουσική είτε για βίντεο στις κλήσεις ακούγονται πάρα πολύ καλά και χωρίς διακοπές με τον συνομιλητη όπως και στην κλήση με την εταιρεία που χρησιμοποιείς ακούγεται καλά μπορείς να βάλεις και μόνο το ένα ακουστικό από τα δύο
Τα αγόρασα στα 19.99€ τα έχω περίπου 3 εβδομάδες έχουν φοβερό μπάσο και πολύ δυνατό ήχο. VOLUE FOR MONEY
τα έχω 4 χρόνια είναι τέλεια πολύ καλός ήχος και απομόνωση ήχου ότι πρέπει.. δυστυχώς όμως Μ χάλασε το ένα μετά από 4 χρόνια καθημερινής και ατελείωτης χρήσης.δεν φεύγουν από τα αυτιά ξεχνάς ότι τα φοράς και η μπαταρία τέλεια ξεχνάς να τα φορτίσεις..έχω πάρει είδη καινούριο ζευγάρι της ίδιας εταιρείας..!!
Great pair of earbuds.
Reliable, comfortable with good battery life, even after years of use.
They are also quite durable.
Τα έχουμε πάρει και ξαναπάρει και ξαναπάρει. Πολύ αξιόπιστα. Μετά από 5 χρόνια συνεχούς χρήσης, απλά αποφορτίζουν πολύ γρήγορα.
Ποιοτικος ηχος μεγαλη διαρκεια μπαταριας-στα αρνητικα δυστυχως αποσυνδεονται πολυ ευκολα απο οποιαδηποτε συσκευη-με λαπτοπ δεν συγχρονιζουν ευκολα-με ενα απλο αγγισμα σβηνουν πχ πας να πιασεις τα μαλλια
Ικανοποιητική ποιότητα ήχου όταν ακούς μουσική αλλά κάκιστη για συνομιλίες. Συνεχή παράπονα ότι δεν με ακούει ο συνομιλητής.
Κατά τα άλλα εύκολη σύνδεση με το που θα βγουν από το κουτί και ικανοποιητική διάρκεια μπαταρίας.