Βραστήρες

Sencor Βραστήρας 1.7lt 2200W Ασημί Κωδικός: SWK 1799SS

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ισχύς: 2200W
  • Χωρητικότητα: 1,7lt
  • Υλικό Κανάτας: Inox

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί βράζει γρήγορα το νερό και έχει καλή ποιότητα υλικών.

Δες όλη την περιγραφή
  • Υλικό Κανάτας Inox
  • Είδος Φίλτρου Αποσπώμενο
  • Περιστρεφόμενος
  • Δες τα όλα
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Βασικά χαρακτηριστικά

  • Μέτρηση θερμοκρασίας νερού με ανιχνευτήρα θερμόμετρου
  • Επίτευξη ιδανικής θερμοκρασίας για όλους τους τύπους τσάι και άλλες συνταγές.
  • Θερμόμετρο στην μπροστινή πλευρά δείχνει την τρέχουσα θερμοκρασία νερού μέσα στον ηλεκτρικό βραστήρα
  • Αφαιρούμενο φίλτρο βρωμιάς και αλάτων
  • Ένδειξη στάθμης νερού
  • Βάση θέρμανσης από ανοξείδωτο ατσάλι με καλυμμένο στοιχείο
  • Στόμιο ειδικού σχεδιασμού αποτρέπει το ανεπιθύμητο στάξιμο νερού
  • Καπάκι εξοπλισμένο με μηχανισμό ασφάλισης κλειδώματος για μέγιστη ασφάλεια
  • Υψηλής ποιότητας ανοξείδωτο ατσάλι SUS 304 διασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής
  • Προστασία από υπερθέρμανση κατά την ενεργοποίηση χωρίς νερό
  • Αυτόματη απενεργοποίηση όταν επιτευχθεί το σημείο βρασμού

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
SWK 1799SS

Γενικά

Ισχύς
2200 W
Χωρητικότητα
1,7 lt
Υλικό Κανάτας
Inox
Retro
Όχι
Χρώμα
Ασημί

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Διατήρηση Θερμοκρασίας
Όχι
Επιλογή Θερμοκρασίας
Όχι
Φίλτρο για Τσάι
Όχι
Ταξιδίου
Όχι
Καλυμμένη Αντίσταση
Όχι
Περιστρεφόμενος
Ναι
Είδος Φίλτρου
Αποσπώμενο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (36)

Αξιολογήσεις

  1. 28
  2. 6
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση αλάτων

Από Κύπρο

  • Denis_Zarembo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Overall, it’s a pretty good kettle. After 1.5 months of use, there are no critical issues. The only drawback is that the water level indicator is very inconvenient to read, - it’s hard to see. Also, the markings on the scale have started to wear off. Therefore, I would rate it 4 out of 5.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Vasilis_Papagiannopoulos24

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω νεογέννητο και η παιδίατρος μου είπε για να σκοτώνονται τα μικρόβια του νερού, θα πρέπει αφότου ξεκινήσει να βράζει, να περάσουν τουλάχιστον 5 λεπτά...έβαζα ένα βαρύ πιάτο επάνω στο button για να μην ανεβαίνει και σβηνει και μου ετοίμαζε το νερό όπως το ήθελα σε χρόνο πολύ καλό. Του έχω πιει το αίμα, φανταστείτε να βράζει στους 100° για 5 συνεχόμενα λεπτά...κλείνουμε χρόνο και βράζει non stop, δεν έχει πάθει τίποτα!! Η θερμοκρασία δουλεύει τέλεια.
    Πάρτε τον με κλειστά μάτια, ααα και καθαρίζει με λίγο σκέτο ξύδι μπαμ μπαμ, ούτε τρίψιμο ούτε τίποτα και γίνεται γυαλί!
    Δεν σπάει, δεν χαλαει

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χρίση δυο χρόνια πολύ καλός μόνο ξυδάκι καθάρισμα και ξαναπήραμε το ίδιο λόγο ότι το χαλάσαμε εμείς

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hangry_Potato
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τον έχω περίπου ένα χρόνο. Προς το παρόν τον λατρεύω και χαίρομαι πολύ με την αγορά του.
    Έχω πάρει πολλούς βραστήρες και όλοι τους ή χαλάνε πρόωρα ή γεμίζουν με πολλά άλατα (παρόλο που γινόταν συντήρηση με ξύδι εβδομαδιαία), αλλά ο συγκεκριμένος δεν μαζεύει άλατα εύκολα. Είναι σαν να βράζεις νερό σε κατσαρόλα, με την ταχύτητα πουχει ο βραστήρας.

    Με ενοχλεί λίγο που έχει καπάκι που είναι αποσπώμενο και που δεν φαίνεται πολύ καλά η στάθμη του νερού, αλλά εφόσον δεν μαζεύει εύκολα άλατα, χαλάλι.

    Ο θερμοστάτης νόμιζα ότι θανε άχρηστος, αλλά εν τέλει είναι αρκετά χρήσιμος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marija Pavlic Alexiou
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω πάνω από χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένη.Για τα άλατα βάζω μια φορά την εβδομάδα να βράσει νερο με ξύδι και την άλλη μέρα είναι σαν καινούργιο. Προσοχή για τα παιδιά όταν έχει βράσει το νερό μπορείς να το πιάσεις μόνο από το χερούλι γιατί όλο το γύρο γύρο καίει πολύ

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioly.k
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμφανισιακά όμορφο προϊόν. Σαφώς κάνει ικανοποιητικά την δουλειά του. Ωστόσο τον χρησιμοποίησα μια φορά και κατευθείαν είδα σημάδι από άλατα. Επίσης η βάση του δεν είναι καθόλου σταθερή, κουνιέται πολύ εύκολα και για αυτό δεν ξέρω αν θα τον πρότεινα.

    Update: επίσης δεν ειναι καθόλου ευκολο το να δεις τον δοσομετρητη, για να καταλαβεις αν εχεις βαλει το minimun νερό που απαιτειται. και αυτό γιατι βρισκεται ακριβως πίσω από το χερούλι

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Denq
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτες εντυπώσεις καλές. 5-6 λεπτά να βράσει 1.7 λίτρα νερού. Ωραίος εμφανισιακά. Το θερμόμετρο ωραία πινελιά. Μείον ένα αστέρι επειδή είναι δύσκολο να διαβάσεις την στάθμη του νερού και η μάνα μου που έχει πρεσβυωπία δεν..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spatkas7
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι φοβερός! Καταρχάς είναι πανέμορφος εμφανισιακά και ζεσταίνει γρήγορα. Τα άλατα κάνουν άμεσα την εμφάνιση τους, αλλά αυτό δε νομίζω πως είναι θέμα βραστήρα αλλά θέμα νερού. Τρομερό το θερμόμετρο πάνω στο βραστήρα που ξέρεις την θερμοκρασία ανά πάσα στιγμή, οι νέοι γονείς θα με θυμηθούν! Μας έχει σώσει!

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ffilios

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βράζει το νερο αρκετά γρηγορα σε σχεση με την προηγούμενη. Το θερμόμετρο βοηθαει πολυ στο υπολογισμό της θερμοκρασίας

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • el.kountouri
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά βραστηρας. Γρήγορος, καλή ποιότητα υλικών και απλός στην χρήση. Είναι καινούργιος οπότε δεν ξέρω τι γίνεται με τα άλατα. Τον χρησιμοποιώ κάθε μέρα τουλάχιστον δύο με τρεις φορές και τον έχω πάρει είκοσι ημέρες. Ο χρόνος θα δείξει.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Constantine_Voulgaris
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον εχω 4 μήνες κ είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το νερό βράζει γρηγορότερα από οτι είχα συνηθίσει με βραστηρες στα ίδια watt. Ποιοτητα κατασκευής παρά πολύ καλή. Premium κ στιβαρή. Η ένδειξη θερμοκρασίας πολύ όμορφη κ την προτιμω από ψηφιακές. Δινει μια ποιοτικότερη αίσθηση. Τώρα όσο για τα αρνητικα: πιάνει αλατα. Με χρήση 2-3 φορες την ημερα - στις 6 εβδομάδες είδα αλατα. Τα οποία καθαρίζουν πολύ εύκολα ή με ξινό ή με ξίδι. Επίσης το εξωτερικο περίβλημα λογο ποιοτικών υλικών θέλει προσοχη γιατί καίει. Ούτε που με έχει ενοχλήσει ποτέ όμως γιατι το χερούλι του, η ροή καθώς κ το καπάκι είναι καταπληκτικά. Κ δεν καίνε καθόλου. Τέλος η ένδειξη της στάθμης είναι ακριβώς κατω από το χερούλι κ δεν είναι εύκολο στο μάτι. Τον πήρα στα €50 γιατί είχα άμεση ανάγκη. Κ δεν τα μετάνιωσα καθόλου. Ποσο μαλλον δε τώρα που έχει πέσει στα €40! Αγοράστε το αφοβα!

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lilavetchiaek
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι ακριβό αλλά ούτε και φτηνό. Είναι πολύ καλή κατασκευή και γρήγορη. Δεν πιάνει άλατα και ειδικά τις ημέρες που χρειαζόμασταν άμεσα ζεστό νερό για το μωρό ήταν υπερβολικά γρήγορο.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός βραστήρας και αρκετά γρήγορος στη χρήση. Να δούμε σε διάρκεια πόσο θα κρατήσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ βολικο το θερμομετρο, ομορφος βραστηρας με ποιοτικη κατασκευη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Beautiful looking and works great!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εντάξει ένας κοινός βραστήρα είναι αλλά το θερμόμετρο τον απογειώνει.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ποιοτικο και εμφανισιμο,το εχω αρκετο καιρο και δεν εχει παρουσιασει προβλημα

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καταπληκτικός...!!!!! πολύ καλή αγορά για τα λεφτά του

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλος κ πολύ κομψός. Τα χρήματα του φαίνονται.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Overall, it’s a pretty good kettle. After 1.5 months of use, there are no critical issues. The only drawback is that the water level indicator is very inconvenient to read, - it’s hard to see. Also, the markings on the scale have started to wear off. Therefore, I would rate it 4 out of 5.

    0
  • 0
  • Έχω νεογέννητο και η παιδίατρος μου είπε για να σκοτώνονται τα μικρόβια του νερού, θα πρέπει αφότου ξεκινήσει να βράζει, να περάσουν τουλάχιστον 5 λεπτά...έβαζα ένα βαρύ πιάτο επάνω στο button για να μην ανεβαίνει και σβηνει και μου ετοίμαζε το νερό όπως το ήθελα σε χρόνο πολύ καλό. Του έχω πιει το αίμα, φανταστείτε να βράζει στους 100° για 5 συνεχόμενα λεπτά...κλείνουμε χρόνο και βράζει non stop, δεν έχει πάθει τίποτα!! Η θερμοκρασία δουλεύει τέλεια.
    Πάρτε τον με κλειστά μάτια, ααα και καθαρίζει με λίγο σκέτο ξύδι μπαμ μπαμ, ούτε τρίψιμο ούτε τίποτα και γίνεται γυαλί!
    Δεν σπάει, δεν χαλαει

    0
  • Χρίση δυο χρόνια πολύ καλός μόνο ξυδάκι καθάρισμα και ξαναπήραμε το ίδιο λόγο ότι το χαλάσαμε εμείς

    0
  • Τον έχω περίπου ένα χρόνο. Προς το παρόν τον λατρεύω και χαίρομαι πολύ με την αγορά του.
    Έχω πάρει πολλούς βραστήρες και όλοι τους ή χαλάνε πρόωρα ή γεμίζουν με πολλά άλατα (παρόλο που γινόταν συντήρηση με ξύδι εβδομαδιαία), αλλά ο συγκεκριμένος δεν μαζεύει άλατα εύκολα. Είναι σαν να βράζεις νερό σε κατσαρόλα, με την ταχύτητα πουχει ο βραστήρας.

    Με ενοχλεί λίγο που έχει καπάκι που είναι αποσπώμενο και που δεν φαίνεται πολύ καλά η στάθμη του νερού, αλλά εφόσον δεν μαζεύει εύκολα άλατα, χαλάλι.

    Ο θερμοστάτης νόμιζα ότι θανε άχρηστος, αλλά εν τέλει είναι αρκετά χρήσιμος.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

282 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
perdikarisn

Όχι σε ενοχλητικό βαθμό (αυτές βέβαια είναι υποκειμενικές αξιολογήσεις).

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά

  • Μέτρηση θερμοκρασίας νερού με ανιχνευτήρα θερμόμετρου
  • Επίτευξη ιδανικής θερμοκρασίας για όλους τους τύπους τσάι και άλλες συνταγές.
  • Θερμόμετρο στην μπροστινή πλευρά δείχνει την τρέχουσα θερμοκρασία νερού μέσα στον ηλεκτρικό βραστήρα
  • Αφαιρούμενο φίλτρο βρωμιάς και αλάτων
  • Ένδειξη στάθμης νερού
  • Βάση θέρμανσης από ανοξείδωτο ατσάλι με καλυμμένο στοιχείο
  • Στόμιο ειδικού σχεδιασμού αποτρέπει το ανεπιθύμητο στάξιμο νερού
  • Καπάκι εξοπλισμένο με μηχανισμό ασφάλισης κλειδώματος για μέγιστη ασφάλεια
  • Υψηλής ποιότητας ανοξείδωτο ατσάλι SUS 304 διασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής
  • Προστασία από υπερθέρμανση κατά την ενεργοποίηση χωρίς νερό
  • Αυτόματη απενεργοποίηση όταν επιτευχθεί το σημείο βρασμού

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
SWK 1799SS

Γενικά

Ισχύς
2200 W
Χωρητικότητα
1,7 lt
Υλικό Κανάτας
Inox
Retro
Όχι
Χρώμα
Ασημί

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Διατήρηση Θερμοκρασίας
Όχι
Επιλογή Θερμοκρασίας
Όχι
Φίλτρο για Τσάι
Όχι
Ταξιδίου
Όχι
Καλυμμένη Αντίσταση
Όχι
Περιστρεφόμενος
Ναι
Είδος Φίλτρου
Αποσπώμενο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (36)

  1. 28
  2. 6
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση αλάτων

Από Κύπρο

  • Denis_Zarembo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Overall, it’s a pretty good kettle. After 1.5 months of use, there are no critical issues. The only drawback is that the water level indicator is very inconvenient to read, - it’s hard to see. Also, the markings on the scale have started to wear off. Therefore, I would rate it 4 out of 5.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Vasilis_Papagiannopoulos24

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω νεογέννητο και η παιδίατρος μου είπε για να σκοτώνονται τα μικρόβια του νερού, θα πρέπει αφότου ξεκινήσει να βράζει, να περάσουν τουλάχιστον 5 λεπτά...έβαζα ένα βαρύ πιάτο επάνω στο button για να μην ανεβαίνει και σβηνει και μου ετοίμαζε το νερό όπως το ήθελα σε χρόνο πολύ καλό. Του έχω πιει το αίμα, φανταστείτε να βράζει στους 100° για 5 συνεχόμενα λεπτά...κλείνουμε χρόνο και βράζει non stop, δεν έχει πάθει τίποτα!! Η θερμοκρασία δουλεύει τέλεια.
    Πάρτε τον με κλειστά μάτια, ααα και καθαρίζει με λίγο σκέτο ξύδι μπαμ μπαμ, ούτε τρίψιμο ούτε τίποτα και γίνεται γυαλί!
    Δεν σπάει, δεν χαλαει

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χρίση δυο χρόνια πολύ καλός μόνο ξυδάκι καθάρισμα και ξαναπήραμε το ίδιο λόγο ότι το χαλάσαμε εμείς

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hangry_Potato
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τον έχω περίπου ένα χρόνο. Προς το παρόν τον λατρεύω και χαίρομαι πολύ με την αγορά του.
    Έχω πάρει πολλούς βραστήρες και όλοι τους ή χαλάνε πρόωρα ή γεμίζουν με πολλά άλατα (παρόλο που γινόταν συντήρηση με ξύδι εβδομαδιαία), αλλά ο συγκεκριμένος δεν μαζεύει άλατα εύκολα. Είναι σαν να βράζεις νερό σε κατσαρόλα, με την ταχύτητα πουχει ο βραστήρας.

    Με ενοχλεί λίγο που έχει καπάκι που είναι αποσπώμενο και που δεν φαίνεται πολύ καλά η στάθμη του νερού, αλλά εφόσον δεν μαζεύει εύκολα άλατα, χαλάλι.

    Ο θερμοστάτης νόμιζα ότι θανε άχρηστος, αλλά εν τέλει είναι αρκετά χρήσιμος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marija Pavlic Alexiou
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω πάνω από χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένη.Για τα άλατα βάζω μια φορά την εβδομάδα να βράσει νερο με ξύδι και την άλλη μέρα είναι σαν καινούργιο. Προσοχή για τα παιδιά όταν έχει βράσει το νερό μπορείς να το πιάσεις μόνο από το χερούλι γιατί όλο το γύρο γύρο καίει πολύ

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioly.k
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμφανισιακά όμορφο προϊόν. Σαφώς κάνει ικανοποιητικά την δουλειά του. Ωστόσο τον χρησιμοποίησα μια φορά και κατευθείαν είδα σημάδι από άλατα. Επίσης η βάση του δεν είναι καθόλου σταθερή, κουνιέται πολύ εύκολα και για αυτό δεν ξέρω αν θα τον πρότεινα.

    Update: επίσης δεν ειναι καθόλου ευκολο το να δεις τον δοσομετρητη, για να καταλαβεις αν εχεις βαλει το minimun νερό που απαιτειται. και αυτό γιατι βρισκεται ακριβως πίσω από το χερούλι

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Denq
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτες εντυπώσεις καλές. 5-6 λεπτά να βράσει 1.7 λίτρα νερού. Ωραίος εμφανισιακά. Το θερμόμετρο ωραία πινελιά. Μείον ένα αστέρι επειδή είναι δύσκολο να διαβάσεις την στάθμη του νερού και η μάνα μου που έχει πρεσβυωπία δεν..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spatkas7
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι φοβερός! Καταρχάς είναι πανέμορφος εμφανισιακά και ζεσταίνει γρήγορα. Τα άλατα κάνουν άμεσα την εμφάνιση τους, αλλά αυτό δε νομίζω πως είναι θέμα βραστήρα αλλά θέμα νερού. Τρομερό το θερμόμετρο πάνω στο βραστήρα που ξέρεις την θερμοκρασία ανά πάσα στιγμή, οι νέοι γονείς θα με θυμηθούν! Μας έχει σώσει!

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ffilios

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βράζει το νερο αρκετά γρηγορα σε σχεση με την προηγούμενη. Το θερμόμετρο βοηθαει πολυ στο υπολογισμό της θερμοκρασίας

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • el.kountouri
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά βραστηρας. Γρήγορος, καλή ποιότητα υλικών και απλός στην χρήση. Είναι καινούργιος οπότε δεν ξέρω τι γίνεται με τα άλατα. Τον χρησιμοποιώ κάθε μέρα τουλάχιστον δύο με τρεις φορές και τον έχω πάρει είκοσι ημέρες. Ο χρόνος θα δείξει.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Constantine_Voulgaris
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον εχω 4 μήνες κ είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το νερό βράζει γρηγορότερα από οτι είχα συνηθίσει με βραστηρες στα ίδια watt. Ποιοτητα κατασκευής παρά πολύ καλή. Premium κ στιβαρή. Η ένδειξη θερμοκρασίας πολύ όμορφη κ την προτιμω από ψηφιακές. Δινει μια ποιοτικότερη αίσθηση. Τώρα όσο για τα αρνητικα: πιάνει αλατα. Με χρήση 2-3 φορες την ημερα - στις 6 εβδομάδες είδα αλατα. Τα οποία καθαρίζουν πολύ εύκολα ή με ξινό ή με ξίδι. Επίσης το εξωτερικο περίβλημα λογο ποιοτικών υλικών θέλει προσοχη γιατί καίει. Ούτε που με έχει ενοχλήσει ποτέ όμως γιατι το χερούλι του, η ροή καθώς κ το καπάκι είναι καταπληκτικά. Κ δεν καίνε καθόλου. Τέλος η ένδειξη της στάθμης είναι ακριβώς κατω από το χερούλι κ δεν είναι εύκολο στο μάτι. Τον πήρα στα €50 γιατί είχα άμεση ανάγκη. Κ δεν τα μετάνιωσα καθόλου. Ποσο μαλλον δε τώρα που έχει πέσει στα €40! Αγοράστε το αφοβα!

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lilavetchiaek
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι ακριβό αλλά ούτε και φτηνό. Είναι πολύ καλή κατασκευή και γρήγορη. Δεν πιάνει άλατα και ειδικά τις ημέρες που χρειαζόμασταν άμεσα ζεστό νερό για το μωρό ήταν υπερβολικά γρήγορο.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός βραστήρας και αρκετά γρήγορος στη χρήση. Να δούμε σε διάρκεια πόσο θα κρατήσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ βολικο το θερμομετρο, ομορφος βραστηρας με ποιοτικη κατασκευη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Beautiful looking and works great!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εντάξει ένας κοινός βραστήρα είναι αλλά το θερμόμετρο τον απογειώνει.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ποιοτικο και εμφανισιμο,το εχω αρκετο καιρο και δεν εχει παρουσιασει προβλημα

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καταπληκτικός...!!!!! πολύ καλή αγορά για τα λεφτά του

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλος κ πολύ κομψός. Τα χρήματα του φαίνονται.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Overall, it’s a pretty good kettle. After 1.5 months of use, there are no critical issues. The only drawback is that the water level indicator is very inconvenient to read, - it’s hard to see. Also, the markings on the scale have started to wear off. Therefore, I would rate it 4 out of 5.

    0
  • 0
  • Έχω νεογέννητο και η παιδίατρος μου είπε για να σκοτώνονται τα μικρόβια του νερού, θα πρέπει αφότου ξεκινήσει να βράζει, να περάσουν τουλάχιστον 5 λεπτά...έβαζα ένα βαρύ πιάτο επάνω στο button για να μην ανεβαίνει και σβηνει και μου ετοίμαζε το νερό όπως το ήθελα σε χρόνο πολύ καλό. Του έχω πιει το αίμα, φανταστείτε να βράζει στους 100° για 5 συνεχόμενα λεπτά...κλείνουμε χρόνο και βράζει non stop, δεν έχει πάθει τίποτα!! Η θερμοκρασία δουλεύει τέλεια.
    Πάρτε τον με κλειστά μάτια, ααα και καθαρίζει με λίγο σκέτο ξύδι μπαμ μπαμ, ούτε τρίψιμο ούτε τίποτα και γίνεται γυαλί!
    Δεν σπάει, δεν χαλαει

    0
  • Χρίση δυο χρόνια πολύ καλός μόνο ξυδάκι καθάρισμα και ξαναπήραμε το ίδιο λόγο ότι το χαλάσαμε εμείς

    0
  • Τον έχω περίπου ένα χρόνο. Προς το παρόν τον λατρεύω και χαίρομαι πολύ με την αγορά του.
    Έχω πάρει πολλούς βραστήρες και όλοι τους ή χαλάνε πρόωρα ή γεμίζουν με πολλά άλατα (παρόλο που γινόταν συντήρηση με ξύδι εβδομαδιαία), αλλά ο συγκεκριμένος δεν μαζεύει άλατα εύκολα. Είναι σαν να βράζεις νερό σε κατσαρόλα, με την ταχύτητα πουχει ο βραστήρας.

    Με ενοχλεί λίγο που έχει καπάκι που είναι αποσπώμενο και που δεν φαίνεται πολύ καλά η στάθμη του νερού, αλλά εφόσον δεν μαζεύει εύκολα άλατα, χαλάλι.

    Ο θερμοστάτης νόμιζα ότι θανε άχρηστος, αλλά εν τέλει είναι αρκετά χρήσιμος.

    1
  • Δες τα όλα
35,77 €
5,00 €   μεταφορικά