Βυθίσου σε μια εικόνα με μια ευρύτερη γκάμα χρωμάτων. Η οθόνη Crystal Display προσφέρει μια ρεαλιστική εικόνα, ώστε να μπορείς να δεις κάθε λεπτομέρεια.
Παιδια εχει screen mirroring για κινητό; Και ερτφλιξ;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Παρακολούθησε περιεχόμενο με κρυστάλλινη σαφήνεια και ακριβή απόδοση χρωμάτων.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και αξίζει τα χρήματά της.
Δες όλη την περιγραφήΟ εξαιρετικά γρήγορος Crystal Processor 4K μετατρέπει όλα όσα παρακολουθείς σε εντυπωσιακό 4Κ. Δες κάθε λεπτομέρεια στην καθαρή εικόνα της Samsung Crystal UHD τηλεόρασης, που έχει 4 φορές την ανάλυση μίας Full HD TV.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και αξίζει τα χρήματά της.
Βυθίσου σε μια εικόνα με μια ευρύτερη γκάμα χρωμάτων. Η οθόνη Crystal Display προσφέρει μια ρεαλιστική εικόνα, ώστε να μπορείς να δεις κάθε λεπτομέρεια.
Ο εξαιρετικά γρήγορος επεξεργαστής μετατρέπει όλα όσα παρακολουθείς σε εντυπωσιακή 4Κ εικόνα. Απόλαυσε κρυστάλλινα χρώματα τα οποία είναι καλά ρυθμισμένα ώστε να παρέχουν μια φυσικά καθαρή και ζωντανή εικόνα.
Δες κάθε λεπτομέρεια στην καθαρή εικόνα που προσφέρει η 4K ανάλυση, που είναι τέσσερις φορές η ανάλυση μίας Full HD τηλεόρασης.
Το High Dynamic Range, σου επιτρέπει να απολαμβάνεις ένα ευρύ φάσμα χρωμάτων και οπτικών λεπτομερειών, ακόμη και σε σκοτεινές σκηνές.
Ξέχνα το υψηλό Input Lag και δώσε στα παιχνίδια σου το σωστό ρυθμό. Η αυτόματη λειτουργία παιχνιδιού, το χαμηλό Input Lag και το Game Motion Plus διασφαλίζουν ότι οι κινήσεις σου θα είναι πάντα εξαιρετικά ομαλές και οι εικόνες ρεαλιστικές.
Μην αφήνεις τίποτα να διαταράξει την αρμονική εμφάνιση της τηλεόρασής σου. Το Σύστημα κάλυψης καλωδίων θα σε βοηθήσει να οργανώσεις και να κρύψεις όλα τα καλώδια, διατηρώντας το χώρο σου όμορφο.
Διαχειρίσου όχι μόνο το περιεχόμενο, αλλά και τις περισσότερες συσκευές που είναι συνδεδεμένες στην τηλεόρασή σου χρησιμοποιώντας το κλασικό τηλεχειριστήριο που περιλαμβάνεται στο σετ.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μετά από 2 χρόνια εμφάνισε μαύρες σκιές
Πολύ καλή τηλεόραση που μετά από 4 χρόνια σχεδόν καθημερινής χρήσης για αθλητικά και gaming με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο. Στα θετικά η εικόνα και ο ήχος ΕΙΔΙΚΑ αν τον φέρετε στα μέτρα σας με το equalizer, γιατί στο default έχει πολύ μπάσο που όμως θολώνει τις άλλες συχνότητες, ενώ αν επιλέξετε λιγότερα μπάσα και περισσότερα μεσαία και πρίμα θα δείτε διαφορά στην ισορροπία και λεπτομέρεια του ήχου.
Για gaming μεγάλο ατού είναι πως έχει πάρα πολύ χαμηλό input lag. Εν έτη 2024 όμως ίσως θα θέλατε άλλη τηλεόραση με 120 hz (αυτή έχει μόνο 60).
Ένα κλικ πιο γρήγορο να ήταν στις αλλαγές καναλιών (κάνει 2-2,5 δευτερόλεπτα) και να είχε καλύτερη γωνία θέασης. Αλλά επειδή ούτε ζάπιγνκ κάνω πολύ ούτε την μοιράζομαι με άλλους θεατές της δίνω 5 αστέρια για τα λεφτά, (περίπου €350), που είχα δώσει.
Οι τηλεορασεις για να ειναι καλες θες απο 120 Hz και πανω και αυτες κανουν απο 800 ευρω και πανω..Οποτε οτι τηλεορση και να παρεις απο 350 ευρω εγω που την πηρα την 43 ιντσων και ανω μεχρι τα 800 λιγο πολυ οι ιδιες ειναι. https://bit.ly/3RuRCGH . Επιστης στις τηλεορασεις καλο ειναι να εχεται ενα ups η εστω εναν σταθεροποιητη τασης γιατι οι μικρεα αυξομοιωσεις που γινονται μπορει να χαλασουν καμια πλακετα...θα μου πειτε το ρευμα ειναι σταθερο!! και γω λεω.. γιατι το βλέπετε? σημερα 16-6-2024 μου εμφανισε 2 γραμμες παραλληλες...εχω και ups μονιμα συνδεμενο.
μετα απο 1,5 χρονο απο την αγορα της καλα κρατει. 363 ευρω εκανε τοτε.
ειμαι λιγο δυσαρεστημενος απο την ποιοτητα κατασκευης της (φοβαμαι πως να την πιασω να την κουνησω λιγο ακομα και για το καθαρισμα).
κατα τα αλλα πολυ καλη εικονα, ο ηχος ειναι λιγο χαμηλα, πρεπει να το βαλεις πανω απο το 20 για να δεις ταινια κλπ.
την εχω δουλεψει και σε βιντεοπαιχνιδια με hdmi, πολυ καλη εικονα,καλη αποκριση, πολυ ευχαριστο gaming.
Ωραία χρώματα, ωραίος ήχος και το γεγονός ότι συνδέεται με το δίκτυο και μπορεί κανείς να έχει άμεση πρόσβαση σε πλατφόρμες όπως Netflix και Ertflix την καθιστά αρκετά άνετη.
Πολύ τίμια τηλεόραση, αρκετά καλή εικόνα, πάρα πολύ ωραίο και σύγχρονο design χωρίς σχεδόν καθόλου μπεζελς, μηδενικό backlight bleeding (δεν ξέρω πως το καταφέρνει η σαμσουνγκ ενώ άλλες εταιρείες πραγματικά πασχίζουν), για τους χρήστες mac υποστηρίζει λειτουργία airplay (μια επιλογή που μπορείς να κάνεις την τηλεόραση monitor χωρίς χρήση καλωδίων).
Επίσης επιλέξτε την ρύθμιση "filmakers mode" και η εικόνα θα γίνει ακόμα καλύτερη.
Για gaming δε μπορώ να εκφράσω άποψη γιατί δεν την χρησιμοποιώ για αυτό.
Στα αρνητικά είναι ότι το μενού της είναι λίγο αργό, μη φανταστείτε κάτι τρελό, αλλά είναι πιο αργό από το συνηθισμένο και ένα άλλο αρνητικό ότι δεν έχει έξοδο Τζακ για να συνδέσω ηχεία, αν και μπορείς να τα συνδέσεις με optical out.
Θα κάνω update μετά από κάποιο καιρό χρήσης αν βγάλει κάποιο πρόβλημα.
πολυ καλη tv για τα λεφτα της η οπτικη γωνια της δεν ειναι στα + της. πολυ καλο μενου και τα app απο samsung εικονα πολυ καλη φημίζεται η εταιρια γιαυτην.ηχος πολυ καλος και δυνατος αξιζει να την αγοραση καποιος
Για τα λεφτά της πολύ τίμια. συνέχεια ανοιχτή η τηλεόραση εδώ και 1 χρόνο που την έχω και δεν εχει παραπονεθεί ποτέ.
καλή εικόνα και ήχος , παίζει ταινίες απο φλασάκι ( μερικοί εχουν γραψει οτι δεν παίζει αλλα εχουν άδικο.)
ποιότητα κατασκευής μέτρια αλλά πολύ κομψή. 5 αστέρια απο εμένα για τα λεφτά της και για όποιον γκρινιάζει να δώσει 500 ευρώ παραπάνω για έχει premium δυνατότητες όπως hdmi 2.1 και βαθύτερο μαύρο.
δεν την συγκρίνουμε με oled αλλά με τις Qled της σειράς 60 ειναι πολύ κοντά.
Η αγορά έχει γίνει εδώ και ένα μήνα στα 410 με 5 χρόνια εγγύηση από γνωστή αλυσίδα. Προσωπικά έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος για τα χρήματα που έδωσα. Η εικόνα είναι πολύ καλή όπως και ο ήχος εφόσον το αλλάξεις σε ενισχυμένο από τις ρυθμίσεις. Σε 4Κ οι ταινίες είναι άψογες. Στα κανάλια είναι καλή αλλά δεν περίμενα και πολλά. Το μόνο "αρνητικό" που θα μπορούσα να επισημάνω είναι ότι το μενού κολλάει λίγο αλλά και πάλι για αυτά τα λεφτά ελάχιστο το κακό. Αξίζει.
Δεν έχει καλη εικόνα στα μαύρα κατά τα άλλα όλα τέλεια...
Αγόρασα μια δεύτερη για το υπνοδωμάτιο.Η πρώτη έκαψε τα led από το backlight με αποτέλεσμα να δημιουργήσει μαύρες σκιές........Αγοράσα μόνος μου τα led αξίας 15ευρω!!!!!!!!και τα άλλαξα μετά από δύο βίντεο που είδα!Αξίζει τα χρήματα της και βρίσκεις εύκολα φτηνά ανταλλακτικα από site εξωτερικού....
Πολυ καλη τηλεοραση.
Το upscaling δουλευει αρκετα καλα στα καναλια κεραιας και δινει μια ωραια ποιοτητα εικονας.
Ο ηχος της δεν ειναι τρομερος, αλλα ειναι ευχαριστος. Προσωπικα, επειδη εχω μια τρελα με τον ηχο, θα την συνδυαζα με μια δυνατη ηχομπαρα ή καποιο 5.1 συστημα, αλλα σε γενικες γραμμες δεν θα απογοητευσει ο ηχος της, ακομα και σε απαιτητικες ταινιες.
Με καποιο usb ή hdmi σε native 4Κ περιεχομενο βγαζει ενα εξαιρετικο αποτελεσμα, ωστοσο οι διαφορες με oled και qled ειναι εμφανεις. Για την τιμη της ειναι εξαιρετικη, δεν τιθεται θεμα συγκρισης με qled-oled μοντελα, απλα το αναφερω.
Το μενου της και γενικα η smart εμπειρια ειναι πολυ καλη. Δεν εχω βρει καποιες δυσκολιες στην γενικοτερη πλοηγηση των μενου. Εχει πολυ καλη και γρηγορη αποκριση στις εντολες. Αν συνδυαστει και με την εφαρμογη SmartThings της Samsung σε Galaxy συσκευη θα ξεκλειδωσει πολλες παραπανω δυνατοτητες (απο επιφανειακο ψαξιμο, η εφαρμογη υπαρχει και σε iOs οποτε δεν νομιζω οτι θα ειναι προβλημα).
Τα πολυ μικρα bezels που εχει την ενσωματωνουν πολυ ομορφα στον χωρο.
Η τηλεόραση έχει πολύ καλή απόδοση σε σκοτεινο δωμάτιο. Για παρακολούθηση ταινιών το βράδυ, είναι άριστη σε περιεχόμενο hdr 10+ για τα χρήματα της, έχει πολύ καλή αντίθεση 5000:1..Το μενού είναι απλό αλλά εύχρηστο, το τηλεκοντρόλ θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ποιοτικο. Πέντε αστέρια γιατι προσφερει αρκετά για τα χρήματα που κοστίζει .
Υπέροχη τηλεόραση! WiFi πολύ καλό πιάνει αρκετά μακριά από το ρουτερ (10 μέτρα με τοίχους) τέλεια εικόνα πολύ καλός ήχος! Εγώ την χρησιμοποιώ και για PS4 έχει λειτουργία παιχνιδιού που κάνει την εικόνα ακόμα καλύτερη! Γενικά έχει πολλές ρυθμίσεις, έχω την φωτεινότητα στο 50% και είμαι υπέρ ευχαριστημένος, εγώ βάζω 10/10
απλα τελεια τηλεοραση δεν κολαει καθολου και εχει την καλητερι πιοτητα που εχω δει.ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΤΕ!!!!!!!!!!!!!!
Γράφω αυτήν την κριτική μόνο και μόνο για να πω ότι έδωσα σχεδόν 400 ευρώ για μια τηλεόραση και μου φαίνεται ψεύτικη σαν κατασκευή/ποιότητα.
Δεν έχω τις γνώσεις να κρίνω την εικόνα ή τον ήχο αλλά έχω άλλη μια samsung 9ετίας της ίδιας κλάσης τιμής και η παλιά "τα έκανε τα λεφτά της" που λέει και η έκφραση. Είναι στιβαρή και ποιοτική. Η καινούργια είναι σαν καρυδότσουφλο. Φοβάμαι να τη χειριστώ μη σπάσει. Δύο άλλα πράγματα που μου έκαναν κακή εντύπωση σε σχέση με την προ 9ετίας αδερφή της είναι το τηλεχειριστήριο που επίσης είναι ψεύτικο σε σχέση με το παλιό και η απουσία κοντρολ (κουμπιων ή λεβιέ) χειρισμού της πάνω στην τηλεόραση! Δεν υπάρχει τίποτα, ούτε ένα κουμπάκι. Όλα από το τηλεχειριστήριο! Ειδικά αυτό το τελευταίο μου κακοφάνηκε πολύ καθώς δεν είχα σκεφτεί καν ότι θα μπορούσε να υπάρχει. Άραγε είναι έτσι όλες οι τηλεοράσεις ή μόνο το συγκεκριμένο μοντέλο/μάρκα;
Update: τελικά βρήκα ότι έχει ένα υποτυπώδες κουμπί για να τη χειρίζεσαι (κλείσιμο, φωνή και κανάλια πάνω κάτω) ακριβώς κάτω από το σήμα που γράφει τη μάρκα! Δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά τουλάχιστον υπάρχει έστω και αυτό.
Αγορά στα 369 εδώ και μερικές μέρες από τοπικό κατάστημα με 3 χρόνια εγγύηση (οι Πατρινοί ξέρουν ;-) ). Μερικές μέρες που την έχω στο δωμάτιο είναι μια χαρά για τα λεφτά της. Αρκετά καλή εικόνα με εργοστασιακές ρυθμίσεις, ο ήχος θα μπορούσε να ήταν καλύτερος, οι εναλλαγές στα κανάλια είναι ικανοποιητικές (αν και βόλευε αν ήταν γρηγορότερες), βλέπεις από το πλάι και με κατακόρυφη κλίση μέσα σε λογικά πλαίσια. Δεν είχε το HbbTV ενεργοποιημένο και έπρεπε να κατέβει εφαρμογή από Samsung, το wifi τέλειο (γρήγορο και δεν χάνει σήμα), το μενού θα μπορούσε να ήταν καλύτερο και λιγάκι πιο εύχρηστο, αλλά αυτό είναι θέμα γούστου. Οι συνδέσεις είναι στο πλάι και βολεύει πάρα πολύ και φυσικά έχει HDMI ARC που είναι πρακτικό. Η κατασκευή της δεν είναι και ότι καλύτερο (αρκετά πλαστική) αλλά εμφανισιακά είναι μια χαρά, το τηλεκοντρόλ είναι μικρό, βολικό και έχει ότι χρειάζεσαι αλλά και αυτό πολύ απλό πλαστικό. Την έχω βάλει στον τοίχο οπότε δεν έχω άποψη για τα πόδια αλλά και αυτά πλαστικά είναι. Παίζει κανονικά βίντεο από εξωτερικές πηγές (usb, dlna, serviio) και κανονικά τους Ελληνικούς υποτίτλους (στο serviio θέλει αλλαγή προφίλ συσκευής σε series J). Θα χαρώ να απαντήσω ερωτήσεις από πιθανούς αγοραστές :-)
Είχα πάρει μια lg που τελικά είχε πρόβλημα και μου είπαν αντικαταστήσει αλλά δεν εμπιστεύομαι ξανά αυτή την μάρκα έτσι πήρα Samsung την 50 ... μπορώ να πω πολύ καλύτερη από την lg ...ωραία εικόνα ήχος μενού λίγο το τηλεκοντρόλ είναι χαμηλής ποιότητας αλλά δεν έχει θέμα ... αξίζει τα λεφτά της την αγόρασα 449 .... αξίζει τα λεφτά της ....
Την πήρα πριν 2 εβδομάδες σημερα το πρωί την ανοίγω και μου εμφανίστηκε μια κόκκινη οθόνη το πάνελ έδειχνε κόκκινο την βγάζω από την πρίζα και μετά έφτιαξε.
Αγόρασα μια Samsung 50" 400€ αρχές Δεκεμβρίου του 2020. Φεβρουάριο του 2021 χρειάστηκε να βγάλω το καλώδιο της κεραίας και το βίσμα της τηλεόρασης έσπασε. Μίλησα με την αντιπροσωπεία την ελληνική (τηλεφωνικά) αλλά και με την Κορεατική (email) και μου είπαν οτι το βίσμα της κεραίας είναι ενσωματωμένο με την πλακέτα και ότι η ζημιά δεν καλύπτετε από την εγγύηση . Η αλλαγή της πλακέτας κοστίζει 225€ . Και όλα αυτά από το τηλέφωνο χωρίς να έρθει κανείς να εκτιμήσει την ζημιά.
λοιπόν σήμερα ήρθε η τηλεόραση και χάλασε από την πρώτη μέρα. δηλαδή μετά από ούτε 2 ώρες χρήσης. έσβησε κι έχει κολλήσει σε ένα mood φάση restart. πάει να ανάψει και σβήνει και το ίδιο από την αρχή χωρίς τέλος. την έχω βγάλει από την πρίζα και δεν λέει να φτιάξει. επίσης στο ίντερνετ για βοήθεια πέφτω μόνο σε κάτι σελίδες από Ουγγαρία κ Βουλγαρία.
θα καλέσω αύριο το κατάστημα να δω τι θα μου πει..
είναι πάντως μια από τις πολύ φτηνές TV. αν μου δωθεί η δυνατότητα θα την επιστρέψω κ θα πάω για άλλο μοντέλο..
Για 360 ευρώ τρομερό value for money.Πολυ ευχαριστημένος απο την αγορά. Ωραια καθαρή εικόνα και ζωντανά χρώματα. Αγόρασα την 43' για μέσα στο δωμάτιο είναι αρκετά μεγάλη, ευτυχώς που δεν αγόρασα την 50'.
Η συγκεκριμένη τηλεόραση είναι αρκετά καλή έχει πολύ ωραία και καθαρή εικόνα και δεν γυαλίζει αν παρακολουθήσεις στο πλάι.
Αυτό που δεν μ αρέσει ιδιαίτερα είναι το στήριγμα που έχει για ποδαράκια. Μου δίνει την εντύπωση ότι άμα την κουνήσεις λίγο θα πέσει. Επίσης ο ήχος.. δεν είναι αρκετά δυνατός .. (συγκριτικά με μια lg που έχω στο 13 ακούγεται απίστευτα δυνατά) . Κατά τ αλλά είναι μια τίμια αγορά.
Η τηλεόραση για τα λεφτά της είναι καταπληκτική με καλή γωνία θέασης...όμορφη και καθαρη εικόνα με ευκρίνεια .Την έχω μια βδομάδα.
Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή.
Ποιότητα Samsung
Νομίζω ότι είναι value for money!
Αρνητικό είναι ότι θα ήθελα παραπάνω θύρες για ήχο όπως για ακουστικά η rca
Πολύ ωραία εικόνα και ήχος...πολύ ωραία οπτική γωνία χωρίς να ξεθωριάζει τα χρώματα της... προσωπικά κανένα προβλήμα με το τηλεχειριστήριο.
Ταινία σε ultra HD με soundbar νομίζεις ότι βρίσκεσαι μέσα στην ταινία.προσωπικα την προτείνω ...δεν είναι Android αλλά κλασικές εφαρμογές εγκατεστημένες και εύκολα προσβάσιμες.
Καλή τηλεόραση το μόνο που με ενοχλεί είναι το τηλεχειριστήριο έχει μια μικρή καθυστέρηση... Δεν είναι android αλλά οκ έχει αρκετά στο store του.
Εrtflix έχει για όποιον αναρωτιέται.
Μετά από ένα χρόνο έβγαλε κάθετες γραμμές στο panel και μία έντονη λάμψη στην κάτω δεξία γωνία που παραμορφώνει την εικόνα. Έχει σταλλεί για service και περιμένω.
Η ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΕΊΝΑΙ ΤΈΛΕΙΑ value for money
έχει ωραία χρώματα και αρκετό καλό δυνατό ήχο εγώ αγόρασα την 55 ίντσες και το πλαίσιο της είναι κάπως άσημι πολύ όμορφη τηλεόραση και τα ποδαράκια της δεν χρειάζεται κάποιο εργαλείο είναι κουμπωτά και ασφαλίζουν, για τα χρήματα της που κοστίζει γύρω στα 450 ευρώ πιστεύω ότι αξίζει!
Κάτοχος της 50αρας τηλεόρασης εδω και 4 ημέρες...
1. Εικόνα : Άψογη εχει περιθώριο καλιμπραρισματος και φτάνει Qled επίπεδα απόδοσης (το λεω γιατι εκανα σύγκριση με του σαλονιού και τα μαυρα ειναι ίδια απλα η Qled εχει ποιο φωτεινό HDR ).
2. Βαρυ UI που κολλάει και κακη απόδοση τηλεχειριστήριου προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατι την ελενγχω απο την εφαρμογη smart things πολυ γρήγορα και εύκολα.
3. δεν υπάρχει ποια το 1410 update πουθενα και το update ειναι κλειδωμένο option ειναι δεν ξερω γιατι.
4.περιμένω το ps5 να δω απόδοση κονσόλας (δεν επελεξα τηλεωραση hdmi 2.1 που υποστηρίζει 120 fps διότι τα περισσότερα παιχνίδια που πειρανε update για το ps5 αναβαθμίστηκαν να τρεχουν με 60fps και οχι 120fps με εξερεσεις Call of Duty που το τρεχω 120fps στο Asus μονιτορ μου real time συνδεδεμενο με το ps5 (το ειδα στο Youtube asus vg32vq ps5 compatible) ).
5.Με εντυπωσίασαν τα ηχεία αλλα ο λογος ειναι οτι η τηλεωραση ειναι σε υπνοδωμάτιο γι'αυτο ακούγονται καθαρα και δυνατά αν την θες για σαλονι συνιστώ ηχεια.
6. Ανεβαστε το sharpness 12 και το αντίθεση και φωτεινότητα 4 βαθμους και εχεται Qled.
Ήμουν στην ατυχή θέση να πάρω την τηλεόραση και να μου καεί το πάνελ μέσα σε δυόμιση μήνες χρήσης.
Καθώς δεν υπάρχει σέρβις στην περιοχή μου, έπρεπε ο ίδιος να την ξαναπακετάρω και να τη στείλω με μεταφορική Αθήνα. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο σέρβις όπου περιμένουν ανταλλακτικό από Ολλανδία.
Edit. Το service εξυπηρετικο κ γρήγορη επιδιόρθωση τηρουμένων των δυσκολιων λογω εορτων κτλ.
Value for money τηλεόραση. Τπτ τρελό από εικόνα αλλά αξιοπρεπής για το κόστος της. Ωραίο μενού λεπτή εμφανισιακά και γενικά για 340 ευρώ Samsung 4k είναι πολύ καλά.
Μετά από 2 χρόνια εμφάνισε μαύρες σκιές
Πολύ καλή τηλεόραση που μετά από 4 χρόνια σχεδόν καθημερινής χρήσης για αθλητικά και gaming με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο. Στα θετικά η εικόνα και ο ήχος ΕΙΔΙΚΑ αν τον φέρετε στα μέτρα σας με το equalizer, γιατί στο default έχει πολύ μπάσο που όμως θολώνει τις άλλες συχνότητες, ενώ αν επιλέξετε λιγότερα μπάσα και περισσότερα μεσαία και πρίμα θα δείτε διαφορά στην ισορροπία και λεπτομέρεια του ήχου.
Για gaming μεγάλο ατού είναι πως έχει πάρα πολύ χαμηλό input lag. Εν έτη 2024 όμως ίσως θα θέλατε άλλη τηλεόραση με 120 hz (αυτή έχει μόνο 60).
Ένα κλικ πιο γρήγορο να ήταν στις αλλαγές καναλιών (κάνει 2-2,5 δευτερόλεπτα) και να είχε καλύτερη γωνία θέασης. Αλλά επειδή ούτε ζάπιγνκ κάνω πολύ ούτε την μοιράζομαι με άλλους θεατές της δίνω 5 αστέρια για τα λεφτά, (περίπου €350), που είχα δώσει.
Οι τηλεορασεις για να ειναι καλες θες απο 120 Hz και πανω και αυτες κανουν απο 800 ευρω και πανω..Οποτε οτι τηλεορση και να παρεις απο 350 ευρω εγω που την πηρα την 43 ιντσων και ανω μεχρι τα 800 λιγο πολυ οι ιδιες ειναι. https://bit.ly/3RuRCGH . Επιστης στις τηλεορασεις καλο ειναι να εχεται ενα ups η εστω εναν σταθεροποιητη τασης γιατι οι μικρεα αυξομοιωσεις που γινονται μπορει να χαλασουν καμια πλακετα...θα μου πειτε το ρευμα ειναι σταθερο!! και γω λεω.. γιατι το βλέπετε? σημερα 16-6-2024 μου εμφανισε 2 γραμμες παραλληλες...εχω και ups μονιμα συνδεμενο.
μετα απο 1,5 χρονο απο την αγορα της καλα κρατει. 363 ευρω εκανε τοτε.
ειμαι λιγο δυσαρεστημενος απο την ποιοτητα κατασκευης της (φοβαμαι πως να την πιασω να την κουνησω λιγο ακομα και για το καθαρισμα).
κατα τα αλλα πολυ καλη εικονα, ο ηχος ειναι λιγο χαμηλα, πρεπει να το βαλεις πανω απο το 20 για να δεις ταινια κλπ.
την εχω δουλεψει και σε βιντεοπαιχνιδια με hdmi, πολυ καλη εικονα,καλη αποκριση, πολυ ευχαριστο gaming.
Ωραία χρώματα, ωραίος ήχος και το γεγονός ότι συνδέεται με το δίκτυο και μπορεί κανείς να έχει άμεση πρόσβαση σε πλατφόρμες όπως Netflix και Ertflix την καθιστά αρκετά άνετη.
123 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΠαίζει 120hz 1080p ?
Όχι
Υποστηριζόμενες αναλύσεις
https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/tu7000
Καλή χρονιά σε όλους, μια ερώτηση σχετικά με το προϊόν αυτό, αγόρασα πρόσφατα την τηλεόραση αυτή και ξαφνικά δεν μου υποστηρίζει το Netflix ξέρει κάποιος να μου πει τι γίνεται σχετικά ?
Υποστηρίζεται κανονικά
Το 2018 αγόρασα μια τηλεόραση Samsung 49" 4K(Μοντέλο: UE48JU6670S) και ο Browser Tizen, από πέρσι είχε έπαψε να υποστηρίζει το YouTube (δεν μιλάω για την εφαρμογή που είναι πολύ δύσχρηστη) και δεν υποστήριξε ποτέ το ERTFlix.
Η συγκεκριμένη τηλεόραση υποστηρίζει το YouTube και το ERTFlix, μέσω του Browser Tizen; Είναι πολύ σημαντική πληροφορία για μένα, έτσι ώστε να αποφασίσω αν θα την αγοράσω ή όχι!!!
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει αναβαθμισμένο Smart Hub, για να αντικαταστήσω το παλιό στην 49", με ΤΙΖΕΝ που να υποστηρίζει όλα τα site που επισκέπτομαι;
Ευχαριστώ,
Δημ. Τσιρίδης
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Ο εξαιρετικά γρήγορος Crystal Processor 4K μετατρέπει όλα όσα παρακολουθείς σε εντυπωσιακό 4Κ. Δες κάθε λεπτομέρεια στην καθαρή εικόνα της Samsung Crystal UHD τηλεόρασης, που έχει 4 φορές την ανάλυση μίας Full HD TV.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και αξίζει τα χρήματά της.
Βυθίσου σε μια εικόνα με μια ευρύτερη γκάμα χρωμάτων. Η οθόνη Crystal Display προσφέρει μια ρεαλιστική εικόνα, ώστε να μπορείς να δεις κάθε λεπτομέρεια.
Ο εξαιρετικά γρήγορος επεξεργαστής μετατρέπει όλα όσα παρακολουθείς σε εντυπωσιακή 4Κ εικόνα. Απόλαυσε κρυστάλλινα χρώματα τα οποία είναι καλά ρυθμισμένα ώστε να παρέχουν μια φυσικά καθαρή και ζωντανή εικόνα.
Δες κάθε λεπτομέρεια στην καθαρή εικόνα που προσφέρει η 4K ανάλυση, που είναι τέσσερις φορές η ανάλυση μίας Full HD τηλεόρασης.
Το High Dynamic Range, σου επιτρέπει να απολαμβάνεις ένα ευρύ φάσμα χρωμάτων και οπτικών λεπτομερειών, ακόμη και σε σκοτεινές σκηνές.
Ξέχνα το υψηλό Input Lag και δώσε στα παιχνίδια σου το σωστό ρυθμό. Η αυτόματη λειτουργία παιχνιδιού, το χαμηλό Input Lag και το Game Motion Plus διασφαλίζουν ότι οι κινήσεις σου θα είναι πάντα εξαιρετικά ομαλές και οι εικόνες ρεαλιστικές.
Μην αφήνεις τίποτα να διαταράξει την αρμονική εμφάνιση της τηλεόρασής σου. Το Σύστημα κάλυψης καλωδίων θα σε βοηθήσει να οργανώσεις και να κρύψεις όλα τα καλώδια, διατηρώντας το χώρο σου όμορφο.
Διαχειρίσου όχι μόνο το περιεχόμενο, αλλά και τις περισσότερες συσκευές που είναι συνδεδεμένες στην τηλεόρασή σου χρησιμοποιώντας το κλασικό τηλεχειριστήριο που περιλαμβάνεται στο σετ.
Μετά από 2 χρόνια εμφάνισε μαύρες σκιές
Πολύ καλή τηλεόραση που μετά από 4 χρόνια σχεδόν καθημερινής χρήσης για αθλητικά και gaming με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο. Στα θετικά η εικόνα και ο ήχος ΕΙΔΙΚΑ αν τον φέρετε στα μέτρα σας με το equalizer, γιατί στο default έχει πολύ μπάσο που όμως θολώνει τις άλλες συχνότητες, ενώ αν επιλέξετε λιγότερα μπάσα και περισσότερα μεσαία και πρίμα θα δείτε διαφορά στην ισορροπία και λεπτομέρεια του ήχου.
Για gaming μεγάλο ατού είναι πως έχει πάρα πολύ χαμηλό input lag. Εν έτη 2024 όμως ίσως θα θέλατε άλλη τηλεόραση με 120 hz (αυτή έχει μόνο 60).
Ένα κλικ πιο γρήγορο να ήταν στις αλλαγές καναλιών (κάνει 2-2,5 δευτερόλεπτα) και να είχε καλύτερη γωνία θέασης. Αλλά επειδή ούτε ζάπιγνκ κάνω πολύ ούτε την μοιράζομαι με άλλους θεατές της δίνω 5 αστέρια για τα λεφτά, (περίπου €350), που είχα δώσει.
Οι τηλεορασεις για να ειναι καλες θες απο 120 Hz και πανω και αυτες κανουν απο 800 ευρω και πανω..Οποτε οτι τηλεορση και να παρεις απο 350 ευρω εγω που την πηρα την 43 ιντσων και ανω μεχρι τα 800 λιγο πολυ οι ιδιες ειναι. https://bit.ly/3RuRCGH . Επιστης στις τηλεορασεις καλο ειναι να εχεται ενα ups η εστω εναν σταθεροποιητη τασης γιατι οι μικρεα αυξομοιωσεις που γινονται μπορει να χαλασουν καμια πλακετα...θα μου πειτε το ρευμα ειναι σταθερο!! και γω λεω.. γιατι το βλέπετε? σημερα 16-6-2024 μου εμφανισε 2 γραμμες παραλληλες...εχω και ups μονιμα συνδεμενο.
μετα απο 1,5 χρονο απο την αγορα της καλα κρατει. 363 ευρω εκανε τοτε.
ειμαι λιγο δυσαρεστημενος απο την ποιοτητα κατασκευης της (φοβαμαι πως να την πιασω να την κουνησω λιγο ακομα και για το καθαρισμα).
κατα τα αλλα πολυ καλη εικονα, ο ηχος ειναι λιγο χαμηλα, πρεπει να το βαλεις πανω απο το 20 για να δεις ταινια κλπ.
την εχω δουλεψει και σε βιντεοπαιχνιδια με hdmi, πολυ καλη εικονα,καλη αποκριση, πολυ ευχαριστο gaming.
Ωραία χρώματα, ωραίος ήχος και το γεγονός ότι συνδέεται με το δίκτυο και μπορεί κανείς να έχει άμεση πρόσβαση σε πλατφόρμες όπως Netflix και Ertflix την καθιστά αρκετά άνετη.
Πολύ τίμια τηλεόραση, αρκετά καλή εικόνα, πάρα πολύ ωραίο και σύγχρονο design χωρίς σχεδόν καθόλου μπεζελς, μηδενικό backlight bleeding (δεν ξέρω πως το καταφέρνει η σαμσουνγκ ενώ άλλες εταιρείες πραγματικά πασχίζουν), για τους χρήστες mac υποστηρίζει λειτουργία airplay (μια επιλογή που μπορείς να κάνεις την τηλεόραση monitor χωρίς χρήση καλωδίων).
Επίσης επιλέξτε την ρύθμιση "filmakers mode" και η εικόνα θα γίνει ακόμα καλύτερη.
Για gaming δε μπορώ να εκφράσω άποψη γιατί δεν την χρησιμοποιώ για αυτό.
Στα αρνητικά είναι ότι το μενού της είναι λίγο αργό, μη φανταστείτε κάτι τρελό, αλλά είναι πιο αργό από το συνηθισμένο και ένα άλλο αρνητικό ότι δεν έχει έξοδο Τζακ για να συνδέσω ηχεία, αν και μπορείς να τα συνδέσεις με optical out.
Θα κάνω update μετά από κάποιο καιρό χρήσης αν βγάλει κάποιο πρόβλημα.
πολυ καλη tv για τα λεφτα της η οπτικη γωνια της δεν ειναι στα + της. πολυ καλο μενου και τα app απο samsung εικονα πολυ καλη φημίζεται η εταιρια γιαυτην.ηχος πολυ καλος και δυνατος αξιζει να την αγοραση καποιος
Για τα λεφτά της πολύ τίμια. συνέχεια ανοιχτή η τηλεόραση εδώ και 1 χρόνο που την έχω και δεν εχει παραπονεθεί ποτέ.
καλή εικόνα και ήχος , παίζει ταινίες απο φλασάκι ( μερικοί εχουν γραψει οτι δεν παίζει αλλα εχουν άδικο.)
ποιότητα κατασκευής μέτρια αλλά πολύ κομψή. 5 αστέρια απο εμένα για τα λεφτά της και για όποιον γκρινιάζει να δώσει 500 ευρώ παραπάνω για έχει premium δυνατότητες όπως hdmi 2.1 και βαθύτερο μαύρο.
δεν την συγκρίνουμε με oled αλλά με τις Qled της σειράς 60 ειναι πολύ κοντά.
Η αγορά έχει γίνει εδώ και ένα μήνα στα 410 με 5 χρόνια εγγύηση από γνωστή αλυσίδα. Προσωπικά έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος για τα χρήματα που έδωσα. Η εικόνα είναι πολύ καλή όπως και ο ήχος εφόσον το αλλάξεις σε ενισχυμένο από τις ρυθμίσεις. Σε 4Κ οι ταινίες είναι άψογες. Στα κανάλια είναι καλή αλλά δεν περίμενα και πολλά. Το μόνο "αρνητικό" που θα μπορούσα να επισημάνω είναι ότι το μενού κολλάει λίγο αλλά και πάλι για αυτά τα λεφτά ελάχιστο το κακό. Αξίζει.
Δεν έχει καλη εικόνα στα μαύρα κατά τα άλλα όλα τέλεια...
Αγόρασα μια δεύτερη για το υπνοδωμάτιο.Η πρώτη έκαψε τα led από το backlight με αποτέλεσμα να δημιουργήσει μαύρες σκιές........Αγοράσα μόνος μου τα led αξίας 15ευρω!!!!!!!!και τα άλλαξα μετά από δύο βίντεο που είδα!Αξίζει τα χρήματα της και βρίσκεις εύκολα φτηνά ανταλλακτικα από site εξωτερικού....
Πολυ καλη τηλεοραση.
Το upscaling δουλευει αρκετα καλα στα καναλια κεραιας και δινει μια ωραια ποιοτητα εικονας.
Ο ηχος της δεν ειναι τρομερος, αλλα ειναι ευχαριστος. Προσωπικα, επειδη εχω μια τρελα με τον ηχο, θα την συνδυαζα με μια δυνατη ηχομπαρα ή καποιο 5.1 συστημα, αλλα σε γενικες γραμμες δεν θα απογοητευσει ο ηχος της, ακομα και σε απαιτητικες ταινιες.
Με καποιο usb ή hdmi σε native 4Κ περιεχομενο βγαζει ενα εξαιρετικο αποτελεσμα, ωστοσο οι διαφορες με oled και qled ειναι εμφανεις. Για την τιμη της ειναι εξαιρετικη, δεν τιθεται θεμα συγκρισης με qled-oled μοντελα, απλα το αναφερω.
Το μενου της και γενικα η smart εμπειρια ειναι πολυ καλη. Δεν εχω βρει καποιες δυσκολιες στην γενικοτερη πλοηγηση των μενου. Εχει πολυ καλη και γρηγορη αποκριση στις εντολες. Αν συνδυαστει και με την εφαρμογη SmartThings της Samsung σε Galaxy συσκευη θα ξεκλειδωσει πολλες παραπανω δυνατοτητες (απο επιφανειακο ψαξιμο, η εφαρμογη υπαρχει και σε iOs οποτε δεν νομιζω οτι θα ειναι προβλημα).
Τα πολυ μικρα bezels που εχει την ενσωματωνουν πολυ ομορφα στον χωρο.
Η τηλεόραση έχει πολύ καλή απόδοση σε σκοτεινο δωμάτιο. Για παρακολούθηση ταινιών το βράδυ, είναι άριστη σε περιεχόμενο hdr 10+ για τα χρήματα της, έχει πολύ καλή αντίθεση 5000:1..Το μενού είναι απλό αλλά εύχρηστο, το τηλεκοντρόλ θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ποιοτικο. Πέντε αστέρια γιατι προσφερει αρκετά για τα χρήματα που κοστίζει .
Υπέροχη τηλεόραση! WiFi πολύ καλό πιάνει αρκετά μακριά από το ρουτερ (10 μέτρα με τοίχους) τέλεια εικόνα πολύ καλός ήχος! Εγώ την χρησιμοποιώ και για PS4 έχει λειτουργία παιχνιδιού που κάνει την εικόνα ακόμα καλύτερη! Γενικά έχει πολλές ρυθμίσεις, έχω την φωτεινότητα στο 50% και είμαι υπέρ ευχαριστημένος, εγώ βάζω 10/10
απλα τελεια τηλεοραση δεν κολαει καθολου και εχει την καλητερι πιοτητα που εχω δει.ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΤΕ!!!!!!!!!!!!!!
Γράφω αυτήν την κριτική μόνο και μόνο για να πω ότι έδωσα σχεδόν 400 ευρώ για μια τηλεόραση και μου φαίνεται ψεύτικη σαν κατασκευή/ποιότητα.
Δεν έχω τις γνώσεις να κρίνω την εικόνα ή τον ήχο αλλά έχω άλλη μια samsung 9ετίας της ίδιας κλάσης τιμής και η παλιά "τα έκανε τα λεφτά της" που λέει και η έκφραση. Είναι στιβαρή και ποιοτική. Η καινούργια είναι σαν καρυδότσουφλο. Φοβάμαι να τη χειριστώ μη σπάσει. Δύο άλλα πράγματα που μου έκαναν κακή εντύπωση σε σχέση με την προ 9ετίας αδερφή της είναι το τηλεχειριστήριο που επίσης είναι ψεύτικο σε σχέση με το παλιό και η απουσία κοντρολ (κουμπιων ή λεβιέ) χειρισμού της πάνω στην τηλεόραση! Δεν υπάρχει τίποτα, ούτε ένα κουμπάκι. Όλα από το τηλεχειριστήριο! Ειδικά αυτό το τελευταίο μου κακοφάνηκε πολύ καθώς δεν είχα σκεφτεί καν ότι θα μπορούσε να υπάρχει. Άραγε είναι έτσι όλες οι τηλεοράσεις ή μόνο το συγκεκριμένο μοντέλο/μάρκα;
Update: τελικά βρήκα ότι έχει ένα υποτυπώδες κουμπί για να τη χειρίζεσαι (κλείσιμο, φωνή και κανάλια πάνω κάτω) ακριβώς κάτω από το σήμα που γράφει τη μάρκα! Δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά τουλάχιστον υπάρχει έστω και αυτό.
Αγορά στα 369 εδώ και μερικές μέρες από τοπικό κατάστημα με 3 χρόνια εγγύηση (οι Πατρινοί ξέρουν ;-) ). Μερικές μέρες που την έχω στο δωμάτιο είναι μια χαρά για τα λεφτά της. Αρκετά καλή εικόνα με εργοστασιακές ρυθμίσεις, ο ήχος θα μπορούσε να ήταν καλύτερος, οι εναλλαγές στα κανάλια είναι ικανοποιητικές (αν και βόλευε αν ήταν γρηγορότερες), βλέπεις από το πλάι και με κατακόρυφη κλίση μέσα σε λογικά πλαίσια. Δεν είχε το HbbTV ενεργοποιημένο και έπρεπε να κατέβει εφαρμογή από Samsung, το wifi τέλειο (γρήγορο και δεν χάνει σήμα), το μενού θα μπορούσε να ήταν καλύτερο και λιγάκι πιο εύχρηστο, αλλά αυτό είναι θέμα γούστου. Οι συνδέσεις είναι στο πλάι και βολεύει πάρα πολύ και φυσικά έχει HDMI ARC που είναι πρακτικό. Η κατασκευή της δεν είναι και ότι καλύτερο (αρκετά πλαστική) αλλά εμφανισιακά είναι μια χαρά, το τηλεκοντρόλ είναι μικρό, βολικό και έχει ότι χρειάζεσαι αλλά και αυτό πολύ απλό πλαστικό. Την έχω βάλει στον τοίχο οπότε δεν έχω άποψη για τα πόδια αλλά και αυτά πλαστικά είναι. Παίζει κανονικά βίντεο από εξωτερικές πηγές (usb, dlna, serviio) και κανονικά τους Ελληνικούς υποτίτλους (στο serviio θέλει αλλαγή προφίλ συσκευής σε series J). Θα χαρώ να απαντήσω ερωτήσεις από πιθανούς αγοραστές :-)
Είχα πάρει μια lg που τελικά είχε πρόβλημα και μου είπαν αντικαταστήσει αλλά δεν εμπιστεύομαι ξανά αυτή την μάρκα έτσι πήρα Samsung την 50 ... μπορώ να πω πολύ καλύτερη από την lg ...ωραία εικόνα ήχος μενού λίγο το τηλεκοντρόλ είναι χαμηλής ποιότητας αλλά δεν έχει θέμα ... αξίζει τα λεφτά της την αγόρασα 449 .... αξίζει τα λεφτά της ....
Την πήρα πριν 2 εβδομάδες σημερα το πρωί την ανοίγω και μου εμφανίστηκε μια κόκκινη οθόνη το πάνελ έδειχνε κόκκινο την βγάζω από την πρίζα και μετά έφτιαξε.
Αγόρασα μια Samsung 50" 400€ αρχές Δεκεμβρίου του 2020. Φεβρουάριο του 2021 χρειάστηκε να βγάλω το καλώδιο της κεραίας και το βίσμα της τηλεόρασης έσπασε. Μίλησα με την αντιπροσωπεία την ελληνική (τηλεφωνικά) αλλά και με την Κορεατική (email) και μου είπαν οτι το βίσμα της κεραίας είναι ενσωματωμένο με την πλακέτα και ότι η ζημιά δεν καλύπτετε από την εγγύηση . Η αλλαγή της πλακέτας κοστίζει 225€ . Και όλα αυτά από το τηλέφωνο χωρίς να έρθει κανείς να εκτιμήσει την ζημιά.
λοιπόν σήμερα ήρθε η τηλεόραση και χάλασε από την πρώτη μέρα. δηλαδή μετά από ούτε 2 ώρες χρήσης. έσβησε κι έχει κολλήσει σε ένα mood φάση restart. πάει να ανάψει και σβήνει και το ίδιο από την αρχή χωρίς τέλος. την έχω βγάλει από την πρίζα και δεν λέει να φτιάξει. επίσης στο ίντερνετ για βοήθεια πέφτω μόνο σε κάτι σελίδες από Ουγγαρία κ Βουλγαρία.
θα καλέσω αύριο το κατάστημα να δω τι θα μου πει..
είναι πάντως μια από τις πολύ φτηνές TV. αν μου δωθεί η δυνατότητα θα την επιστρέψω κ θα πάω για άλλο μοντέλο..
Για 360 ευρώ τρομερό value for money.Πολυ ευχαριστημένος απο την αγορά. Ωραια καθαρή εικόνα και ζωντανά χρώματα. Αγόρασα την 43' για μέσα στο δωμάτιο είναι αρκετά μεγάλη, ευτυχώς που δεν αγόρασα την 50'.
Η συγκεκριμένη τηλεόραση είναι αρκετά καλή έχει πολύ ωραία και καθαρή εικόνα και δεν γυαλίζει αν παρακολουθήσεις στο πλάι.
Αυτό που δεν μ αρέσει ιδιαίτερα είναι το στήριγμα που έχει για ποδαράκια. Μου δίνει την εντύπωση ότι άμα την κουνήσεις λίγο θα πέσει. Επίσης ο ήχος.. δεν είναι αρκετά δυνατός .. (συγκριτικά με μια lg που έχω στο 13 ακούγεται απίστευτα δυνατά) . Κατά τ αλλά είναι μια τίμια αγορά.
Η τηλεόραση για τα λεφτά της είναι καταπληκτική με καλή γωνία θέασης...όμορφη και καθαρη εικόνα με ευκρίνεια .Την έχω μια βδομάδα.
Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή.
Ποιότητα Samsung
Νομίζω ότι είναι value for money!
Αρνητικό είναι ότι θα ήθελα παραπάνω θύρες για ήχο όπως για ακουστικά η rca
Πολύ ωραία εικόνα και ήχος...πολύ ωραία οπτική γωνία χωρίς να ξεθωριάζει τα χρώματα της... προσωπικά κανένα προβλήμα με το τηλεχειριστήριο.
Ταινία σε ultra HD με soundbar νομίζεις ότι βρίσκεσαι μέσα στην ταινία.προσωπικα την προτείνω ...δεν είναι Android αλλά κλασικές εφαρμογές εγκατεστημένες και εύκολα προσβάσιμες.
Καλή τηλεόραση το μόνο που με ενοχλεί είναι το τηλεχειριστήριο έχει μια μικρή καθυστέρηση... Δεν είναι android αλλά οκ έχει αρκετά στο store του.
Εrtflix έχει για όποιον αναρωτιέται.
Μετά από ένα χρόνο έβγαλε κάθετες γραμμές στο panel και μία έντονη λάμψη στην κάτω δεξία γωνία που παραμορφώνει την εικόνα. Έχει σταλλεί για service και περιμένω.
Η ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΕΊΝΑΙ ΤΈΛΕΙΑ value for money
έχει ωραία χρώματα και αρκετό καλό δυνατό ήχο εγώ αγόρασα την 55 ίντσες και το πλαίσιο της είναι κάπως άσημι πολύ όμορφη τηλεόραση και τα ποδαράκια της δεν χρειάζεται κάποιο εργαλείο είναι κουμπωτά και ασφαλίζουν, για τα χρήματα της που κοστίζει γύρω στα 450 ευρώ πιστεύω ότι αξίζει!
Κάτοχος της 50αρας τηλεόρασης εδω και 4 ημέρες...
1. Εικόνα : Άψογη εχει περιθώριο καλιμπραρισματος και φτάνει Qled επίπεδα απόδοσης (το λεω γιατι εκανα σύγκριση με του σαλονιού και τα μαυρα ειναι ίδια απλα η Qled εχει ποιο φωτεινό HDR ).
2. Βαρυ UI που κολλάει και κακη απόδοση τηλεχειριστήριου προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατι την ελενγχω απο την εφαρμογη smart things πολυ γρήγορα και εύκολα.
3. δεν υπάρχει ποια το 1410 update πουθενα και το update ειναι κλειδωμένο option ειναι δεν ξερω γιατι.
4.περιμένω το ps5 να δω απόδοση κονσόλας (δεν επελεξα τηλεωραση hdmi 2.1 που υποστηρίζει 120 fps διότι τα περισσότερα παιχνίδια που πειρανε update για το ps5 αναβαθμίστηκαν να τρεχουν με 60fps και οχι 120fps με εξερεσεις Call of Duty που το τρεχω 120fps στο Asus μονιτορ μου real time συνδεδεμενο με το ps5 (το ειδα στο Youtube asus vg32vq ps5 compatible) ).
5.Με εντυπωσίασαν τα ηχεία αλλα ο λογος ειναι οτι η τηλεωραση ειναι σε υπνοδωμάτιο γι'αυτο ακούγονται καθαρα και δυνατά αν την θες για σαλονι συνιστώ ηχεια.
6. Ανεβαστε το sharpness 12 και το αντίθεση και φωτεινότητα 4 βαθμους και εχεται Qled.
Ήμουν στην ατυχή θέση να πάρω την τηλεόραση και να μου καεί το πάνελ μέσα σε δυόμιση μήνες χρήσης.
Καθώς δεν υπάρχει σέρβις στην περιοχή μου, έπρεπε ο ίδιος να την ξαναπακετάρω και να τη στείλω με μεταφορική Αθήνα. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο σέρβις όπου περιμένουν ανταλλακτικό από Ολλανδία.
Edit. Το service εξυπηρετικο κ γρήγορη επιδιόρθωση τηρουμένων των δυσκολιων λογω εορτων κτλ.
Value for money τηλεόραση. Τπτ τρελό από εικόνα αλλά αξιοπρεπής για το κόστος της. Ωραίο μενού λεπτή εμφανισιακά και γενικά για 340 ευρώ Samsung 4k είναι πολύ καλά.
Μετά από 2 χρόνια εμφάνισε μαύρες σκιές
Πολύ καλή τηλεόραση που μετά από 4 χρόνια σχεδόν καθημερινής χρήσης για αθλητικά και gaming με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο. Στα θετικά η εικόνα και ο ήχος ΕΙΔΙΚΑ αν τον φέρετε στα μέτρα σας με το equalizer, γιατί στο default έχει πολύ μπάσο που όμως θολώνει τις άλλες συχνότητες, ενώ αν επιλέξετε λιγότερα μπάσα και περισσότερα μεσαία και πρίμα θα δείτε διαφορά στην ισορροπία και λεπτομέρεια του ήχου.
Για gaming μεγάλο ατού είναι πως έχει πάρα πολύ χαμηλό input lag. Εν έτη 2024 όμως ίσως θα θέλατε άλλη τηλεόραση με 120 hz (αυτή έχει μόνο 60).
Ένα κλικ πιο γρήγορο να ήταν στις αλλαγές καναλιών (κάνει 2-2,5 δευτερόλεπτα) και να είχε καλύτερη γωνία θέασης. Αλλά επειδή ούτε ζάπιγνκ κάνω πολύ ούτε την μοιράζομαι με άλλους θεατές της δίνω 5 αστέρια για τα λεφτά, (περίπου €350), που είχα δώσει.
Οι τηλεορασεις για να ειναι καλες θες απο 120 Hz και πανω και αυτες κανουν απο 800 ευρω και πανω..Οποτε οτι τηλεορση και να παρεις απο 350 ευρω εγω που την πηρα την 43 ιντσων και ανω μεχρι τα 800 λιγο πολυ οι ιδιες ειναι. https://bit.ly/3RuRCGH . Επιστης στις τηλεορασεις καλο ειναι να εχεται ενα ups η εστω εναν σταθεροποιητη τασης γιατι οι μικρεα αυξομοιωσεις που γινονται μπορει να χαλασουν καμια πλακετα...θα μου πειτε το ρευμα ειναι σταθερο!! και γω λεω.. γιατι το βλέπετε? σημερα 16-6-2024 μου εμφανισε 2 γραμμες παραλληλες...εχω και ups μονιμα συνδεμενο.
μετα απο 1,5 χρονο απο την αγορα της καλα κρατει. 363 ευρω εκανε τοτε.
ειμαι λιγο δυσαρεστημενος απο την ποιοτητα κατασκευης της (φοβαμαι πως να την πιασω να την κουνησω λιγο ακομα και για το καθαρισμα).
κατα τα αλλα πολυ καλη εικονα, ο ηχος ειναι λιγο χαμηλα, πρεπει να το βαλεις πανω απο το 20 για να δεις ταινια κλπ.
την εχω δουλεψει και σε βιντεοπαιχνιδια με hdmi, πολυ καλη εικονα,καλη αποκριση, πολυ ευχαριστο gaming.
Ωραία χρώματα, ωραίος ήχος και το γεγονός ότι συνδέεται με το δίκτυο και μπορεί κανείς να έχει άμεση πρόσβαση σε πλατφόρμες όπως Netflix και Ertflix την καθιστά αρκετά άνετη.