Conditioner Μαλλιών

Karibelly Velluto Nero Leave In Conditioner Αναδόμησης/Θρέψης για Όλους τους Τύπους Μαλλιών 250ml

Κοντίσιονερ που δε χρειάζεται ξέβγαλμα, ιδανικό για καθημερινή χρήση. Ένα φιλμ προστασίας για τα μαλλιά. Δυναμώνει και θρέφει την τρίχα σε όλο το μήκος.

Κοντίσιονερ που δε χρειάζεται ξέβγαλμα, ιδανικό για καθημερινή χρήση. Ένα φιλμ προστασίας για τα μαλλιά. Δυναμώνει και θρέφει την τρίχα σε όλο το μήκος.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Κρέμα
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Κοντίσιονερ που δε χρειάζεται ξέβγαλμα, ιδανικό για καθημερινή χρήση. Ένα φιλμ προστασίας για τα μαλλιά. Δυναμώνει και θρέφει την τρίχα σε όλο το μήκος.

Οδηγίες Χρήσης

Αρκεί μία μικρή ποσότητα LEAVING σαν ενα φουντούκι, σε νωπά ή στεγνά μαλλιά, που αφού την τρίψουμε στα χέρια, την απλώνουμε στα μαλλιά,
ξεκινώντας από την κορυφή του κεφαλιού μέχρι τις άκρες, δουλεύοντας σαν να χαϊδεύουμε εξωτερικά τα μαλλιά, κάνοντας 6-7 περάσματα.

Δεν ξεβγάζεται. 

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος Μαλλιών
Όλοι οι τύποι
Δράση
Αναδόμηση/Θρέψη
Τύπος
Κρέμα
Ιδιότητες
Leave In
Δραστικό Συστατικό
Κολλαγόνο
Travel Size
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
250 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (63)

Αξιολογήσεις

  1. 53
  2. 3
  3. 5
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
  • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Ενυδάτωση

Αξιολογήσεις χρηστών

  • katerinasomaraki7

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είχα ξηρά μαλλιά με έντονο φριζαρισμα στις ρίζες. το συγκεκριμένο conditioner βοήθησε να εξαλειφθεί το πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fay_Arap

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι φανταστικό το χρησιμοποιώ χρονια δεν μπερδεύονται τα μαλλιά τα ενυδατώνει
    τα κρατάει μαλακά όμορφα

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Vasilopoulou4
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα μετά από προτροπή της κομμώτριας αλλά δε μου έκανε τίποτα απολύτως. Ίσως δεν ενδείκνυται για ξανθά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Η μυρωδιά κάτω του μετρίου. Πεταμένα λεφτά θα έλεγα εγώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τέλειο προϊόν!!
    Έχω μακριά μαλλιά με ανταύγειες, πράγμα που προκάλεσε φθορά και αρκετό φριζάρισμα. Με την εφαρμογή της κρέμας, τα μαλλιά μου είναι πιο λεία και δεν φριζάρουν.
    Επίσης δεν χρειάζεται ιδιαίτερος χρόνος styling, όπως όταν δεν έβαζα την κρέμα, αφού τα μαλλιά φαίνονται αμέσως σαν φτιαγμένα.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Denisa_Lekka
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είμαι πολύ ικανοποιημένη. Το αγόρασα από το κομμωτήριο γιατί είδα ότι το χρησιμοποιούσαν εκεί. Η κόρη μου βρήκε λύση γιατί πόνεσαν κάθε φορά τα μαλλιά της όταν τα χτένισε. Έχω καταργήσει και τη μάσκα και το κοντισιονερ, γιατί δεν χρειάζονται. Μετά το σαμπουάν σκουπίζω τα μαλλιά μου με πετσέτα και εφαρμόζω μια πολύ μικρή ποσότητα στη παλάμη του χεριού και το απλώνω στα μαλλιά μου και αμέσως μαλακώνουν και χτενίζοντε πανευκολα

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenageorgoussi
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αναφέρει ότι είναι κρεμα κατά του φριζαρισματος. Από αυτήν την άποψη είναι αποτελεσματική. Δεν είναι καθόλου επαρκής όμως γι αυτό που ήθελα εγώ. Ενυδάτωση και ευκολία στο βούρτσισμα. Για ξηρο, σγουρό μαλλί που μπλέκεται εύκολα, δεν προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο

    • Άρωμα
    • Αφήνει τα μαλλιά σχετικά απαλά
    • Σχετικά εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GTS68
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει τα μαλλιά απαλά και ευκολοχτένιστα. Χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα και τα 250ml θα κρατήσουν για μήνες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ntina_Vanian
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Ο μόνος λόγος που βάζω 4 αστέρια είναι για να αφήσω τον χρόνο να δείξει ότι θα βελτιωθούν ακόμη περισσότερο τα μαλλιά μου. Τα αφήνει απαλά και ευκολοχτενιστα, και μυρίζει υπέροχα. Πρώτη φορά αγοράζω προϊόν από κομμωτήριο.

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eirinip1984
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου άρεσε πάρα πολύ αυτο τι προϊόν. Πολύ περισσότερο από άλλες ποίο γνωστές εταιρίες. Κάνει τα μαλλιά εύκολοχτενιστα και μαλακά.

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilianα1
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τυχαία το αγοράσα και έμεινα ευχαριστημένη,απ' την 1η κιόλας εφαρμογή!Να τονίσω ότι χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα να βαλετε από την μέση έως τις άκρες των μαλλιών σας.

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliana.tz
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ενυδατικο προϊόν κερατίνης που αφήνει τα μαλλιά λεία και λαμπερά. έχει πολύ ωραίο άρωμα και χρειάζεται μικρή ποσότητα σε μήκος και κυρίως άκρες. λειτουργεί και ως θερμοπροστατευτικο. έχω λιπαρά μαλλιά και δεν με επιβαρύνει καθολου. το τοποθετώ σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο πριν το στέγνωμα.

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι απλά τέλειο για τα μαλλιά μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά λιπαρό. Αφήνει αίσθηση βάρους

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερή μυρωδιά, κάπως κολλώδης όμως η αίσθηση του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο προϊόν, με βοηθάει αρκετά στο φριζαρισμα και έχει πολύ ωραίο άρωμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τέλεια ενυδάτωση! απίστευτο προϊόν! κρίμα που δεν το ήξερα νωρίτερα... είναι φανταστικό!

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πάρα πολύ καλό προϊόν!! το αγοράζω συνέχεια γιατί κάνει πολύ καλή δουλειά στα μαλλιά.

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερα leave in product για "συμμαζεμένες" και απαλές μπούκλες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγοράζω συνέχεια.. αφήνει πολύ απαλά τα μαλλιά μου και συμφέρει γιατί κρατάει πολύ καιρό..

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδάτωση
  • είχα ξηρά μαλλιά με έντονο φριζαρισμα στις ρίζες. το συγκεκριμένο conditioner βοήθησε να εξαλειφθεί το πρόβλημα.

    0
  • ειναι φανταστικό το χρησιμοποιώ χρονια δεν μπερδεύονται τα μαλλιά τα ενυδατώνει
    τα κρατάει μαλακά όμορφα

    0
  • Το αγόρασα μετά από προτροπή της κομμώτριας αλλά δε μου έκανε τίποτα απολύτως. Ίσως δεν ενδείκνυται για ξανθά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Η μυρωδιά κάτω του μετρίου. Πεταμένα λεφτά θα έλεγα εγώ.

    3
  • Τέλειο προϊόν!!
    Έχω μακριά μαλλιά με ανταύγειες, πράγμα που προκάλεσε φθορά και αρκετό φριζάρισμα. Με την εφαρμογή της κρέμας, τα μαλλιά μου είναι πιο λεία και δεν φριζάρουν.
    Επίσης δεν χρειάζεται ιδιαίτερος χρόνος styling, όπως όταν δεν έβαζα την κρέμα, αφού τα μαλλιά φαίνονται αμέσως σαν φτιαγμένα.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    0
  • είμαι πολύ ικανοποιημένη. Το αγόρασα από το κομμωτήριο γιατί είδα ότι το χρησιμοποιούσαν εκεί. Η κόρη μου βρήκε λύση γιατί πόνεσαν κάθε φορά τα μαλλιά της όταν τα χτένισε. Έχω καταργήσει και τη μάσκα και το κοντισιονερ, γιατί δεν χρειάζονται. Μετά το σαμπουάν σκουπίζω τα μαλλιά μου με πετσέτα και εφαρμόζω μια πολύ μικρή ποσότητα στη παλάμη του χεριού και το απλώνω στα μαλλιά μου και αμέσως μαλακώνουν και χτενίζοντε πανευκολα

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

827 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Ευαγγελοσ σωτηριαδησ
Ευαγγελοσ σωτηριαδησ

Οχι, περιέχει κολλαγόνο , και η επιτυχία της φόρμουλας είναι ότι όχι απλά δεν βαραίνει , αλλά πάει και το λούσιμο μία μέρα μετά ! Χρησιμοποιήστε το σε όλο το μήκος των μαλλιών , και σε καθημερινή βάση, και σε στεγνά και σε νωπά. Δείτε περισσότερα στη σελίδα του εισαγωγέα: http://karibelly.gr/velluto-nero.html ΚΑΙ είναι πολύ καλό για συντήρηση BRAZILIAN KERATIN

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κοντίσιονερ που δε χρειάζεται ξέβγαλμα, ιδανικό για καθημερινή χρήση. Ένα φιλμ προστασίας για τα μαλλιά. Δυναμώνει και θρέφει την τρίχα σε όλο το μήκος.

Οδηγίες Χρήσης

Αρκεί μία μικρή ποσότητα LEAVING σαν ενα φουντούκι, σε νωπά ή στεγνά μαλλιά, που αφού την τρίψουμε στα χέρια, την απλώνουμε στα μαλλιά,
ξεκινώντας από την κορυφή του κεφαλιού μέχρι τις άκρες, δουλεύοντας σαν να χαϊδεύουμε εξωτερικά τα μαλλιά, κάνοντας 6-7 περάσματα.

Δεν ξεβγάζεται. 

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος Μαλλιών
Όλοι οι τύποι
Δράση
Αναδόμηση/Θρέψη
Τύπος
Κρέμα
Ιδιότητες
Leave In
Δραστικό Συστατικό
Κολλαγόνο
Travel Size
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
250 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (63)

  1. 53
  2. 3
  3. 5
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
  • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Ενυδάτωση

Αξιολογήσεις χρηστών

  • katerinasomaraki7

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είχα ξηρά μαλλιά με έντονο φριζαρισμα στις ρίζες. το συγκεκριμένο conditioner βοήθησε να εξαλειφθεί το πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fay_Arap

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι φανταστικό το χρησιμοποιώ χρονια δεν μπερδεύονται τα μαλλιά τα ενυδατώνει
    τα κρατάει μαλακά όμορφα

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Vasilopoulou4
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα μετά από προτροπή της κομμώτριας αλλά δε μου έκανε τίποτα απολύτως. Ίσως δεν ενδείκνυται για ξανθά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Η μυρωδιά κάτω του μετρίου. Πεταμένα λεφτά θα έλεγα εγώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τέλειο προϊόν!!
    Έχω μακριά μαλλιά με ανταύγειες, πράγμα που προκάλεσε φθορά και αρκετό φριζάρισμα. Με την εφαρμογή της κρέμας, τα μαλλιά μου είναι πιο λεία και δεν φριζάρουν.
    Επίσης δεν χρειάζεται ιδιαίτερος χρόνος styling, όπως όταν δεν έβαζα την κρέμα, αφού τα μαλλιά φαίνονται αμέσως σαν φτιαγμένα.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Denisa_Lekka
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είμαι πολύ ικανοποιημένη. Το αγόρασα από το κομμωτήριο γιατί είδα ότι το χρησιμοποιούσαν εκεί. Η κόρη μου βρήκε λύση γιατί πόνεσαν κάθε φορά τα μαλλιά της όταν τα χτένισε. Έχω καταργήσει και τη μάσκα και το κοντισιονερ, γιατί δεν χρειάζονται. Μετά το σαμπουάν σκουπίζω τα μαλλιά μου με πετσέτα και εφαρμόζω μια πολύ μικρή ποσότητα στη παλάμη του χεριού και το απλώνω στα μαλλιά μου και αμέσως μαλακώνουν και χτενίζοντε πανευκολα

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenageorgoussi
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αναφέρει ότι είναι κρεμα κατά του φριζαρισματος. Από αυτήν την άποψη είναι αποτελεσματική. Δεν είναι καθόλου επαρκής όμως γι αυτό που ήθελα εγώ. Ενυδάτωση και ευκολία στο βούρτσισμα. Για ξηρο, σγουρό μαλλί που μπλέκεται εύκολα, δεν προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο

    • Άρωμα
    • Αφήνει τα μαλλιά σχετικά απαλά
    • Σχετικά εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GTS68
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει τα μαλλιά απαλά και ευκολοχτένιστα. Χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα και τα 250ml θα κρατήσουν για μήνες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ntina_Vanian
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Ο μόνος λόγος που βάζω 4 αστέρια είναι για να αφήσω τον χρόνο να δείξει ότι θα βελτιωθούν ακόμη περισσότερο τα μαλλιά μου. Τα αφήνει απαλά και ευκολοχτενιστα, και μυρίζει υπέροχα. Πρώτη φορά αγοράζω προϊόν από κομμωτήριο.

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eirinip1984
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου άρεσε πάρα πολύ αυτο τι προϊόν. Πολύ περισσότερο από άλλες ποίο γνωστές εταιρίες. Κάνει τα μαλλιά εύκολοχτενιστα και μαλακά.

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilianα1
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τυχαία το αγοράσα και έμεινα ευχαριστημένη,απ' την 1η κιόλας εφαρμογή!Να τονίσω ότι χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα να βαλετε από την μέση έως τις άκρες των μαλλιών σας.

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliana.tz
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ενυδατικο προϊόν κερατίνης που αφήνει τα μαλλιά λεία και λαμπερά. έχει πολύ ωραίο άρωμα και χρειάζεται μικρή ποσότητα σε μήκος και κυρίως άκρες. λειτουργεί και ως θερμοπροστατευτικο. έχω λιπαρά μαλλιά και δεν με επιβαρύνει καθολου. το τοποθετώ σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο πριν το στέγνωμα.

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι απλά τέλειο για τα μαλλιά μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά λιπαρό. Αφήνει αίσθηση βάρους

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερή μυρωδιά, κάπως κολλώδης όμως η αίσθηση του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο προϊόν, με βοηθάει αρκετά στο φριζαρισμα και έχει πολύ ωραίο άρωμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τέλεια ενυδάτωση! απίστευτο προϊόν! κρίμα που δεν το ήξερα νωρίτερα... είναι φανταστικό!

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πάρα πολύ καλό προϊόν!! το αγοράζω συνέχεια γιατί κάνει πολύ καλή δουλειά στα μαλλιά.

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερα leave in product για "συμμαζεμένες" και απαλές μπούκλες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγοράζω συνέχεια.. αφήνει πολύ απαλά τα μαλλιά μου και συμφέρει γιατί κρατάει πολύ καιρό..

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άρωμα
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολο χτένισμα μετά τη χρήση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδάτωση
  • είχα ξηρά μαλλιά με έντονο φριζαρισμα στις ρίζες. το συγκεκριμένο conditioner βοήθησε να εξαλειφθεί το πρόβλημα.

    0
  • ειναι φανταστικό το χρησιμοποιώ χρονια δεν μπερδεύονται τα μαλλιά τα ενυδατώνει
    τα κρατάει μαλακά όμορφα

    0
  • Το αγόρασα μετά από προτροπή της κομμώτριας αλλά δε μου έκανε τίποτα απολύτως. Ίσως δεν ενδείκνυται για ξανθά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Η μυρωδιά κάτω του μετρίου. Πεταμένα λεφτά θα έλεγα εγώ.

    3
  • Τέλειο προϊόν!!
    Έχω μακριά μαλλιά με ανταύγειες, πράγμα που προκάλεσε φθορά και αρκετό φριζάρισμα. Με την εφαρμογή της κρέμας, τα μαλλιά μου είναι πιο λεία και δεν φριζάρουν.
    Επίσης δεν χρειάζεται ιδιαίτερος χρόνος styling, όπως όταν δεν έβαζα την κρέμα, αφού τα μαλλιά φαίνονται αμέσως σαν φτιαγμένα.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    0
  • είμαι πολύ ικανοποιημένη. Το αγόρασα από το κομμωτήριο γιατί είδα ότι το χρησιμοποιούσαν εκεί. Η κόρη μου βρήκε λύση γιατί πόνεσαν κάθε φορά τα μαλλιά της όταν τα χτένισε. Έχω καταργήσει και τη μάσκα και το κοντισιονερ, γιατί δεν χρειάζονται. Μετά το σαμπουάν σκουπίζω τα μαλλιά μου με πετσέτα και εφαρμόζω μια πολύ μικρή ποσότητα στη παλάμη του χεριού και το απλώνω στα μαλλιά μου και αμέσως μαλακώνουν και χτενίζοντε πανευκολα

    1
  • Δες τα όλα
16,31 €
5,00 €   μεταφορικά