Το δεύτερο μέρος της σειράς "Dark Pictures Anthology" έρχεται με ακόμα καλύτερα γραφικά, ατμόσφαιρα και ήχο από τον προκάτοχό του, προκειμένου να ικανοποιήσει τις προσδοκίες και να εδραιωθεί ως ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του είδους του.
Σε σύγκριση με το πρώτο, τα γραφικά είναι ακόμα καλύτερα, ο ήχος ακόμα πιο εντυπωσιακός και ταιριαστός, η ατμόσφαιρα ακόμα πιο σκοτεινή και βαριά, όλα συντείνουν πως έχει γίνει σίγουρα ένα αποφασιστικό βήμα προς μία ανώτερη κατεύθυνση.
Η ιστορία, που θεωρείται και είναι πράγματι από τα ουσιωδέστερα πράγματα σε τέτοιου είδους παιχνίδια, είναι αρκετά καλή, λεπτοδουλεμένη και ανατρεπτική, προσφέροντας αρκετές στιγμές αγωνίας και πολλαπλές εναλλακτικές, σε συνάρτηση με τις κατά καιρούς επιλογές σας και την κατάληξη των ηρώων. Προσωπικά, την βρήκα σε διάφορα σημεία κάπως άνευρη και σαν να μην προσέφερε την αγωνία και τη δράση του πρώτου. Ώρες ώρες ήταν κάπως βαρετή, ήσουν σχεδόν σίγουρος για το τι θα γίνει και ακολουθούσες μία γραμμική ροή, περιμένοντας την εκτύλιξη του επόμενου επεισοδίου.
Τα διάφορα τέρατα ήταν αρκετά τρομακτικά και άψογα σχεδιασμένα, οι διάλογοι ήταν ευτυχώς λιτοί και αληθοφανείς, ενώ εντυπωσιακή προσθήκη είναι η προειδοποίηση για το πότε θα πρέπει να πατήσετε κάποιο συγκεκριμένο κουμπί ώστε να μη βρεθείτε προ κάποιας απρόοπτης εξέλιξης.
Ο χειρισμός παρουσιάζεται επίσης βελτιωμένος (είναι ένα χρόνιο πρόβλημα αυτών των παιχνιδιών), αν και πάλι υπήρξαν στιγμές που ο ήρωας δεν ανταποκρινόταν άμεσα στις οδηγίες σας.
Συμπερασματικά, πρόκειται σίγουρα για ένα βελτιωμένο παιχνίδι σε σχέση με το πρώτο, που προωθεί τη σειρά και δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερες προσδοκίες για το επόμενο, το "House of Ashes". Μην ξεχνάτε πως δεν πρόκειται για action παιχνίδι, ξεδιπλώνεται σαν να βλέπετε ταινία, που εσείς κατευθύνετε. Αυτό ενδέχεται να ξενίσει ορισμένους μη εξοικειωμένους με τέτοιου είδους παιχνίδια, όμως σύντομα, άπαξ και μπείτε στον κόσμο του, είναι σχεδόν βέβαιο πως θα το απολαύσετε.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!