Ανδρικά Αρώματα

Rasasi Qasamat Rasana Eau de Parfum 65ml

Το Qasamat Rasana από τη Rasasi είναι ένα Αμπερι άρωμα που κυκλοφόρησε το έτος 2020.

Νότες:

  • Κορυφαίες νότες: Μήλο, Περγαμόντο, Λεμόνι
  • Μέσες νότες: Έλαιο Κυπριόλης, Δέρμα, Σανδαλόξυλο
  • Νότες βάσης:...

Το Qasamat Rasana από τη Rasasi είναι ένα Αμπερι άρωμα που κυκλοφόρησε το έτος 2020.

Νότες:

  • Κορυφαίες νότες: Μήλο, Περγαμόντο, Λεμόνι
  • Μέσες νότες: Έλαιο Κυπριόλης, Δέρμα, Σανδαλόξυλο
  • Νότες βάσης: Μόσχος, Κέδρος, Κεχριμπάρι, Ξυλαλόη (Ουντ)
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
24 00
Παράδοση Δευ, 06 Ιουλ - Τετ, 08 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Megapoint 4,8 (125)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Αρώματα στη σελίδα του Megapoint

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Qasamat Rasana από τη Rasasi είναι ένα Αμπερι άρωμα που κυκλοφόρησε το έτος 2020.

Νότες:

  • Κορυφαίες νότες: Μήλο, Περγαμόντο, Λεμόνι
  • Μέσες νότες: Έλαιο Κυπριόλης, Δέρμα, Σανδαλόξυλο
  • Νότες βάσης: Μόσχος, Κέδρος, Κεχριμπάρι, Ξυλαλόη (Ουντ)

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Eau de Parfum
Κατάλληλο για:
Φθινόπωρο / Χειμώνα

Ποσότητα

Όγκος
65 ml

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αραβικό
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (2)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ethernek

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό άρωμα για τα χρήματα του. Κοντράρει εύκολα πανάκριβα αρώματα χωρίς να υστερεί σε κομπλιμέντα. Θα διαφωνήσω με τον φίλο πιο πανω μιας και στο δικό μου δέρμα κρατάει αρκετά ακόμη κι όταν η δική μου μύτη το εχει συνηθίσει. Θα το χαρακτήριζα all around safe άρωμα, είτε για δουλειά ειτε για ραντεβού. Κυρίως ανδρικό για ηλικίες άνω των 30.

    • Διάρκεια αρώματος
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr North Niche
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Λοιπόν,

    Εταιρεία rasasi. Η σειρά qasamat είναι μια premium σειρά.

    Μπουκάλι ποίημα. Καπάκι ελαφρύ αλλά όμορφο. Atomizer πολύ καλή διανομή.

    Το κουτί από χαρτόνι. Καλής αισθητικής.

    Νότες κορυφής : Περγαμόντο, πράσινο μήλο, λεμόνι
    Μεσαίες νότες :δέρμα, σανταλοξυλο Cupriol oil (ξύλωδης - γήινη νότα)
    Νότες βάσης :oud, αμπέρ, μασκ, κέδρος

    Υψηλή ποιότητα ελαιών χωρίς καμία αμφιβολία. Ντελικάτο άρωμα. Στο άνοιγμα κυριαρχεί το πράσινο μήλο το οποίο είναι φανταστικό. Δένει υπέροχα με το περγαμόντο ..Στην ανάπτυξη του το άρωμα φέρνει στην επιφάνεια ξύλωδης νότες (καμία ώρα μετά την εφαρμογή) και στο τρίωρο κάνουν σανταλοξυλο και κεχριμπαρι κάνουν την εμφάνισή τους και του δίνουν μια μικρή δόση γλυκύτητας. Μετά το τρίωρο είναι έντονο το δέρμα και οι γήινες νότες.

    Για όσους αναμένουν ή είναι αποτρεπτικη η ύπαρξη του Oud να ενημερώσω ότι δεν εμφανίζεται.

    Φρέσκο, ελαφρώς ξυλωδες ολίγον γλυκό. Σαν Αρωματικό προφίλ είναι υπέροχο και επιπροσθέτως να σημειώσω ότι είναι δύσκολο να βρείτε ομοιότητα με άλλο (αυτό στα συν).

    Αν ήταν άνθρωπος θα ήταν ένας μειλίχιος ποιητής με αγάπη για το θέρος.

    Διάρκεια : Συνολικά γύρω στις 5-6 ώρες ενώ στα ρούχα 8-10 ώρες. Ψεκασματα 6-8
    Προβολή : εδώ οι γνωστοί, άγνωστοι youtubers το τερμάτισαν στην υπερβολή που το ήθελαν άρωμα '' κτήνος ''.. Στο δικό μου δέρμα ή προβολή παίζει γύρω στη μία ώρα και στο άνοιγμα των χεριών.
    Sillage : αφήνει μια μικρή αρωματική ουρά.

    Σε γενικές γραμμές αξιοπρεπής διάρκεια.
    Εποχές : Πολύ καλη επιλογή για καλοκαίρι, άνοιξη και φθινόπωρο. Για χειμώνα δεν θα το συνιστούσα, χωρίς αυτό να σημαίνει αν το κάνετε κέφι δεν το φοράτε και χειμώνα.

    Unisex για το πρώτο δίωρο καί μετά αντρικο . Φοριέται από όλους. Ηλικιακά θα το έβλεπα πιο συμβατό σε ηλικίες 30+.. Για την ακρίβεια το άνοιγμα του (το οποίο είναι υπέροχο) και διαρκεί 2-3 ώρες είναι για όλες τις ηλικίες.. Στο τρίωρο που μπαίνουν οι μεσαίες νότες το άρωμα '' μεγαλώνει '' ηλικιακά και γέρνει λίγο προς το αντρικο.
    ................
    Τιμή.. Γύρω στα 35 ευρώ τα 65 ml (δεν υπάρχει μεγαλύτερη συσκευασία.. Τουλάχιστον δεν μπόρεσα να βρω εγώ) Μέχρι εκεί οριακά είναι καλή αγορά.. Όχι πιο πάνω όμως γιατί μιλάμε για 65ml και όχι 100..

    Μείον δύο αστέρια καθαρά γιατί το άρωμα δεν συνάντησε την προσδοκία μου (μου την δημιούργησαν οι άτιμοι youtubers) όσον αφορά την προβολή..Το άρωμα έχει φτωχή προβολή όπως και να το δεις.. Μετά την ώρα έρχεται στο δέρμα.. Επίσης θα ήθελα το πράσινο μήλο να μην έχει φθίνουσα πορεία.. Δυστυχώς το δέρμα και οι ξυλώδης γήινες νότες βγαίνουν έντονα μετά από ένα σημείο..

    Βέβαια δέρμα με δέρμα διαφέρει και κατά συνέπεια και οι αποδόσεις ενός αρώματος.. Όλα τα παραπάνω για το δικό μου δέρμα λοιπόν. Κατά τα άλλα σούπερ
    ......................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική ακολουθήστε με στο skroutz. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολογήσεις.

    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Διάρκεια αρώματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό άρωμα για τα χρήματα του. Κοντράρει εύκολα πανάκριβα αρώματα χωρίς να υστερεί σε κομπλιμέντα. Θα διαφωνήσω με τον φίλο πιο πανω μιας και στο δικό μου δέρμα κρατάει αρκετά ακόμη κι όταν η δική μου μύτη το εχει συνηθίσει. Θα το χαρακτήριζα all around safe άρωμα, είτε για δουλειά ειτε για ραντεβού. Κυρίως ανδρικό για ηλικίες άνω των 30.

    0
  • Λοιπόν,

    Εταιρεία rasasi. Η σειρά qasamat είναι μια premium σειρά.

    Μπουκάλι ποίημα. Καπάκι ελαφρύ αλλά όμορφο. Atomizer πολύ καλή διανομή.

    Το κουτί από χαρτόνι. Καλής αισθητικής.

    Νότες κορυφής : Περγαμόντο, πράσινο μήλο, λεμόνι
    Μεσαίες νότες :δέρμα, σανταλοξυλο Cupriol oil (ξύλωδης - γήινη νότα)
    Νότες βάσης :oud, αμπέρ, μασκ, κέδρος

    Υψηλή ποιότητα ελαιών χωρίς καμία αμφιβολία. Ντελικάτο άρωμα. Στο άνοιγμα κυριαρχεί το πράσινο μήλο το οποίο είναι φανταστικό. Δένει υπέροχα με το περγαμόντο ..Στην ανάπτυξη του το άρωμα φέρνει στην επιφάνεια ξύλωδης νότες (καμία ώρα μετά την εφαρμογή) και στο τρίωρο κάνουν σανταλοξυλο και κεχριμπαρι κάνουν την εμφάνισή τους και του δίνουν μια μικρή δόση γλυκύτητας. Μετά το τρίωρο είναι έντονο το δέρμα και οι γήινες νότες.

    Για όσους αναμένουν ή είναι αποτρεπτικη η ύπαρξη του Oud να ενημερώσω ότι δεν εμφανίζεται.

    Φρέσκο, ελαφρώς ξυλωδες ολίγον γλυκό. Σαν Αρωματικό προφίλ είναι υπέροχο και επιπροσθέτως να σημειώσω ότι είναι δύσκολο να βρείτε ομοιότητα με άλλο (αυτό στα συν).

    Αν ήταν άνθρωπος θα ήταν ένας μειλίχιος ποιητής με αγάπη για το θέρος.

    Διάρκεια : Συνολικά γύρω στις 5-6 ώρες ενώ στα ρούχα 8-10 ώρες. Ψεκασματα 6-8
    Προβολή : εδώ οι γνωστοί, άγνωστοι youtubers το τερμάτισαν στην υπερβολή που το ήθελαν άρωμα '' κτήνος ''.. Στο δικό μου δέρμα ή προβολή παίζει γύρω στη μία ώρα και στο άνοιγμα των χεριών.
    Sillage : αφήνει μια μικρή αρωματική ουρά.

    Σε γενικές γραμμές αξιοπρεπής διάρκεια.
    Εποχές : Πολύ καλη επιλογή για καλοκαίρι, άνοιξη και φθινόπωρο. Για χειμώνα δεν θα το συνιστούσα, χωρίς αυτό να σημαίνει αν το κάνετε κέφι δεν το φοράτε και χειμώνα.

    Unisex για το πρώτο δίωρο καί μετά αντρικο . Φοριέται από όλους. Ηλικιακά θα το έβλεπα πιο συμβατό σε ηλικίες 30+.. Για την ακρίβεια το άνοιγμα του (το οποίο είναι υπέροχο) και διαρκεί 2-3 ώρες είναι για όλες τις ηλικίες.. Στο τρίωρο που μπαίνουν οι μεσαίες νότες το άρωμα '' μεγαλώνει '' ηλικιακά και γέρνει λίγο προς το αντρικο.
    ................
    Τιμή.. Γύρω στα 35 ευρώ τα 65 ml (δεν υπάρχει μεγαλύτερη συσκευασία.. Τουλάχιστον δεν μπόρεσα να βρω εγώ) Μέχρι εκεί οριακά είναι καλή αγορά.. Όχι πιο πάνω όμως γιατί μιλάμε για 65ml και όχι 100..

    Μείον δύο αστέρια καθαρά γιατί το άρωμα δεν συνάντησε την προσδοκία μου (μου την δημιούργησαν οι άτιμοι youtubers) όσον αφορά την προβολή..Το άρωμα έχει φτωχή προβολή όπως και να το δεις.. Μετά την ώρα έρχεται στο δέρμα.. Επίσης θα ήθελα το πράσινο μήλο να μην έχει φθίνουσα πορεία.. Δυστυχώς το δέρμα και οι ξυλώδης γήινες νότες βγαίνουν έντονα μετά από ένα σημείο..

    Βέβαια δέρμα με δέρμα διαφέρει και κατά συνέπεια και οι αποδόσεις ενός αρώματος.. Όλα τα παραπάνω για το δικό μου δέρμα λοιπόν. Κατά τα άλλα σούπερ
    ......................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική ακολουθήστε με στο skroutz. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολογήσεις.

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

11 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Qasamat Rasana από τη Rasasi είναι ένα Αμπερι άρωμα που κυκλοφόρησε το έτος 2020.

Νότες:

  • Κορυφαίες νότες: Μήλο, Περγαμόντο, Λεμόνι
  • Μέσες νότες: Έλαιο Κυπριόλης, Δέρμα, Σανδαλόξυλο
  • Νότες βάσης: Μόσχος, Κέδρος, Κεχριμπάρι, Ξυλαλόη (Ουντ)

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Eau de Parfum
Κατάλληλο για:
Φθινόπωρο / Χειμώνα

Ποσότητα

Όγκος
65 ml

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αραβικό
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (2)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ethernek

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό άρωμα για τα χρήματα του. Κοντράρει εύκολα πανάκριβα αρώματα χωρίς να υστερεί σε κομπλιμέντα. Θα διαφωνήσω με τον φίλο πιο πανω μιας και στο δικό μου δέρμα κρατάει αρκετά ακόμη κι όταν η δική μου μύτη το εχει συνηθίσει. Θα το χαρακτήριζα all around safe άρωμα, είτε για δουλειά ειτε για ραντεβού. Κυρίως ανδρικό για ηλικίες άνω των 30.

    • Διάρκεια αρώματος
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr North Niche
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Λοιπόν,

    Εταιρεία rasasi. Η σειρά qasamat είναι μια premium σειρά.

    Μπουκάλι ποίημα. Καπάκι ελαφρύ αλλά όμορφο. Atomizer πολύ καλή διανομή.

    Το κουτί από χαρτόνι. Καλής αισθητικής.

    Νότες κορυφής : Περγαμόντο, πράσινο μήλο, λεμόνι
    Μεσαίες νότες :δέρμα, σανταλοξυλο Cupriol oil (ξύλωδης - γήινη νότα)
    Νότες βάσης :oud, αμπέρ, μασκ, κέδρος

    Υψηλή ποιότητα ελαιών χωρίς καμία αμφιβολία. Ντελικάτο άρωμα. Στο άνοιγμα κυριαρχεί το πράσινο μήλο το οποίο είναι φανταστικό. Δένει υπέροχα με το περγαμόντο ..Στην ανάπτυξη του το άρωμα φέρνει στην επιφάνεια ξύλωδης νότες (καμία ώρα μετά την εφαρμογή) και στο τρίωρο κάνουν σανταλοξυλο και κεχριμπαρι κάνουν την εμφάνισή τους και του δίνουν μια μικρή δόση γλυκύτητας. Μετά το τρίωρο είναι έντονο το δέρμα και οι γήινες νότες.

    Για όσους αναμένουν ή είναι αποτρεπτικη η ύπαρξη του Oud να ενημερώσω ότι δεν εμφανίζεται.

    Φρέσκο, ελαφρώς ξυλωδες ολίγον γλυκό. Σαν Αρωματικό προφίλ είναι υπέροχο και επιπροσθέτως να σημειώσω ότι είναι δύσκολο να βρείτε ομοιότητα με άλλο (αυτό στα συν).

    Αν ήταν άνθρωπος θα ήταν ένας μειλίχιος ποιητής με αγάπη για το θέρος.

    Διάρκεια : Συνολικά γύρω στις 5-6 ώρες ενώ στα ρούχα 8-10 ώρες. Ψεκασματα 6-8
    Προβολή : εδώ οι γνωστοί, άγνωστοι youtubers το τερμάτισαν στην υπερβολή που το ήθελαν άρωμα '' κτήνος ''.. Στο δικό μου δέρμα ή προβολή παίζει γύρω στη μία ώρα και στο άνοιγμα των χεριών.
    Sillage : αφήνει μια μικρή αρωματική ουρά.

    Σε γενικές γραμμές αξιοπρεπής διάρκεια.
    Εποχές : Πολύ καλη επιλογή για καλοκαίρι, άνοιξη και φθινόπωρο. Για χειμώνα δεν θα το συνιστούσα, χωρίς αυτό να σημαίνει αν το κάνετε κέφι δεν το φοράτε και χειμώνα.

    Unisex για το πρώτο δίωρο καί μετά αντρικο . Φοριέται από όλους. Ηλικιακά θα το έβλεπα πιο συμβατό σε ηλικίες 30+.. Για την ακρίβεια το άνοιγμα του (το οποίο είναι υπέροχο) και διαρκεί 2-3 ώρες είναι για όλες τις ηλικίες.. Στο τρίωρο που μπαίνουν οι μεσαίες νότες το άρωμα '' μεγαλώνει '' ηλικιακά και γέρνει λίγο προς το αντρικο.
    ................
    Τιμή.. Γύρω στα 35 ευρώ τα 65 ml (δεν υπάρχει μεγαλύτερη συσκευασία.. Τουλάχιστον δεν μπόρεσα να βρω εγώ) Μέχρι εκεί οριακά είναι καλή αγορά.. Όχι πιο πάνω όμως γιατί μιλάμε για 65ml και όχι 100..

    Μείον δύο αστέρια καθαρά γιατί το άρωμα δεν συνάντησε την προσδοκία μου (μου την δημιούργησαν οι άτιμοι youtubers) όσον αφορά την προβολή..Το άρωμα έχει φτωχή προβολή όπως και να το δεις.. Μετά την ώρα έρχεται στο δέρμα.. Επίσης θα ήθελα το πράσινο μήλο να μην έχει φθίνουσα πορεία.. Δυστυχώς το δέρμα και οι ξυλώδης γήινες νότες βγαίνουν έντονα μετά από ένα σημείο..

    Βέβαια δέρμα με δέρμα διαφέρει και κατά συνέπεια και οι αποδόσεις ενός αρώματος.. Όλα τα παραπάνω για το δικό μου δέρμα λοιπόν. Κατά τα άλλα σούπερ
    ......................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική ακολουθήστε με στο skroutz. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολογήσεις.

    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Διάρκεια αρώματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό άρωμα για τα χρήματα του. Κοντράρει εύκολα πανάκριβα αρώματα χωρίς να υστερεί σε κομπλιμέντα. Θα διαφωνήσω με τον φίλο πιο πανω μιας και στο δικό μου δέρμα κρατάει αρκετά ακόμη κι όταν η δική μου μύτη το εχει συνηθίσει. Θα το χαρακτήριζα all around safe άρωμα, είτε για δουλειά ειτε για ραντεβού. Κυρίως ανδρικό για ηλικίες άνω των 30.

    0
  • Λοιπόν,

    Εταιρεία rasasi. Η σειρά qasamat είναι μια premium σειρά.

    Μπουκάλι ποίημα. Καπάκι ελαφρύ αλλά όμορφο. Atomizer πολύ καλή διανομή.

    Το κουτί από χαρτόνι. Καλής αισθητικής.

    Νότες κορυφής : Περγαμόντο, πράσινο μήλο, λεμόνι
    Μεσαίες νότες :δέρμα, σανταλοξυλο Cupriol oil (ξύλωδης - γήινη νότα)
    Νότες βάσης :oud, αμπέρ, μασκ, κέδρος

    Υψηλή ποιότητα ελαιών χωρίς καμία αμφιβολία. Ντελικάτο άρωμα. Στο άνοιγμα κυριαρχεί το πράσινο μήλο το οποίο είναι φανταστικό. Δένει υπέροχα με το περγαμόντο ..Στην ανάπτυξη του το άρωμα φέρνει στην επιφάνεια ξύλωδης νότες (καμία ώρα μετά την εφαρμογή) και στο τρίωρο κάνουν σανταλοξυλο και κεχριμπαρι κάνουν την εμφάνισή τους και του δίνουν μια μικρή δόση γλυκύτητας. Μετά το τρίωρο είναι έντονο το δέρμα και οι γήινες νότες.

    Για όσους αναμένουν ή είναι αποτρεπτικη η ύπαρξη του Oud να ενημερώσω ότι δεν εμφανίζεται.

    Φρέσκο, ελαφρώς ξυλωδες ολίγον γλυκό. Σαν Αρωματικό προφίλ είναι υπέροχο και επιπροσθέτως να σημειώσω ότι είναι δύσκολο να βρείτε ομοιότητα με άλλο (αυτό στα συν).

    Αν ήταν άνθρωπος θα ήταν ένας μειλίχιος ποιητής με αγάπη για το θέρος.

    Διάρκεια : Συνολικά γύρω στις 5-6 ώρες ενώ στα ρούχα 8-10 ώρες. Ψεκασματα 6-8
    Προβολή : εδώ οι γνωστοί, άγνωστοι youtubers το τερμάτισαν στην υπερβολή που το ήθελαν άρωμα '' κτήνος ''.. Στο δικό μου δέρμα ή προβολή παίζει γύρω στη μία ώρα και στο άνοιγμα των χεριών.
    Sillage : αφήνει μια μικρή αρωματική ουρά.

    Σε γενικές γραμμές αξιοπρεπής διάρκεια.
    Εποχές : Πολύ καλη επιλογή για καλοκαίρι, άνοιξη και φθινόπωρο. Για χειμώνα δεν θα το συνιστούσα, χωρίς αυτό να σημαίνει αν το κάνετε κέφι δεν το φοράτε και χειμώνα.

    Unisex για το πρώτο δίωρο καί μετά αντρικο . Φοριέται από όλους. Ηλικιακά θα το έβλεπα πιο συμβατό σε ηλικίες 30+.. Για την ακρίβεια το άνοιγμα του (το οποίο είναι υπέροχο) και διαρκεί 2-3 ώρες είναι για όλες τις ηλικίες.. Στο τρίωρο που μπαίνουν οι μεσαίες νότες το άρωμα '' μεγαλώνει '' ηλικιακά και γέρνει λίγο προς το αντρικο.
    ................
    Τιμή.. Γύρω στα 35 ευρώ τα 65 ml (δεν υπάρχει μεγαλύτερη συσκευασία.. Τουλάχιστον δεν μπόρεσα να βρω εγώ) Μέχρι εκεί οριακά είναι καλή αγορά.. Όχι πιο πάνω όμως γιατί μιλάμε για 65ml και όχι 100..

    Μείον δύο αστέρια καθαρά γιατί το άρωμα δεν συνάντησε την προσδοκία μου (μου την δημιούργησαν οι άτιμοι youtubers) όσον αφορά την προβολή..Το άρωμα έχει φτωχή προβολή όπως και να το δεις.. Μετά την ώρα έρχεται στο δέρμα.. Επίσης θα ήθελα το πράσινο μήλο να μην έχει φθίνουσα πορεία.. Δυστυχώς το δέρμα και οι ξυλώδης γήινες νότες βγαίνουν έντονα μετά από ένα σημείο..

    Βέβαια δέρμα με δέρμα διαφέρει και κατά συνέπεια και οι αποδόσεις ενός αρώματος.. Όλα τα παραπάνω για το δικό μου δέρμα λοιπόν. Κατά τα άλλα σούπερ
    ......................
    Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική ακολουθήστε με στο skroutz. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολογήσεις.

    5
  • Δες τα όλα
24,00 €
5,00 €   μεταφορικά