Λοιπόν,
Εταιρεία rasasi. Η σειρά qasamat είναι μια premium σειρά.
Μπουκάλι ποίημα. Καπάκι ελαφρύ αλλά όμορφο. Atomizer πολύ καλή διανομή.
Το κουτί από χαρτόνι. Καλής αισθητικής.
Νότες κορυφής : Περγαμόντο, πράσινο μήλο, λεμόνι
Μεσαίες νότες :δέρμα, σανταλοξυλο Cupriol oil (ξύλωδης - γήινη νότα)
Νότες βάσης :oud, αμπέρ, μασκ, κέδρος
Υψηλή ποιότητα ελαιών χωρίς καμία αμφιβολία. Ντελικάτο άρωμα. Στο άνοιγμα κυριαρχεί το πράσινο μήλο το οποίο είναι φανταστικό. Δένει υπέροχα με το περγαμόντο ..Στην ανάπτυξη του το άρωμα φέρνει στην επιφάνεια ξύλωδης νότες (καμία ώρα μετά την εφαρμογή) και στο τρίωρο κάνουν σανταλοξυλο και κεχριμπαρι κάνουν την εμφάνισή τους και του δίνουν μια μικρή δόση γλυκύτητας. Μετά το τρίωρο είναι έντονο το δέρμα και οι γήινες νότες.
Για όσους αναμένουν ή είναι αποτρεπτικη η ύπαρξη του Oud να ενημερώσω ότι δεν εμφανίζεται.
Φρέσκο, ελαφρώς ξυλωδες ολίγον γλυκό. Σαν Αρωματικό προφίλ είναι υπέροχο και επιπροσθέτως να σημειώσω ότι είναι δύσκολο να βρείτε ομοιότητα με άλλο (αυτό στα συν).
Αν ήταν άνθρωπος θα ήταν ένας μειλίχιος ποιητής με αγάπη για το θέρος.
Διάρκεια : Συνολικά γύρω στις 5-6 ώρες ενώ στα ρούχα 8-10 ώρες. Ψεκασματα 6-8
Προβολή : εδώ οι γνωστοί, άγνωστοι youtubers το τερμάτισαν στην υπερβολή που το ήθελαν άρωμα '' κτήνος ''.. Στο δικό μου δέρμα ή προβολή παίζει γύρω στη μία ώρα και στο άνοιγμα των χεριών.
Sillage : αφήνει μια μικρή αρωματική ουρά.
Σε γενικές γραμμές αξιοπρεπής διάρκεια.
Εποχές : Πολύ καλη επιλογή για καλοκαίρι, άνοιξη και φθινόπωρο. Για χειμώνα δεν θα το συνιστούσα, χωρίς αυτό να σημαίνει αν το κάνετε κέφι δεν το φοράτε και χειμώνα.
Unisex για το πρώτο δίωρο καί μετά αντρικο . Φοριέται από όλους. Ηλικιακά θα το έβλεπα πιο συμβατό σε ηλικίες 30+.. Για την ακρίβεια το άνοιγμα του (το οποίο είναι υπέροχο) και διαρκεί 2-3 ώρες είναι για όλες τις ηλικίες.. Στο τρίωρο που μπαίνουν οι μεσαίες νότες το άρωμα '' μεγαλώνει '' ηλικιακά και γέρνει λίγο προς το αντρικο.
................
Τιμή.. Γύρω στα 35 ευρώ τα 65 ml (δεν υπάρχει μεγαλύτερη συσκευασία.. Τουλάχιστον δεν μπόρεσα να βρω εγώ) Μέχρι εκεί οριακά είναι καλή αγορά.. Όχι πιο πάνω όμως γιατί μιλάμε για 65ml και όχι 100..
Μείον δύο αστέρια καθαρά γιατί το άρωμα δεν συνάντησε την προσδοκία μου (μου την δημιούργησαν οι άτιμοι youtubers) όσον αφορά την προβολή..Το άρωμα έχει φτωχή προβολή όπως και να το δεις.. Μετά την ώρα έρχεται στο δέρμα.. Επίσης θα ήθελα το πράσινο μήλο να μην έχει φθίνουσα πορεία.. Δυστυχώς το δέρμα και οι ξυλώδης γήινες νότες βγαίνουν έντονα μετά από ένα σημείο..
Βέβαια δέρμα με δέρμα διαφέρει και κατά συνέπεια και οι αποδόσεις ενός αρώματος.. Όλα τα παραπάνω για το δικό μου δέρμα λοιπόν. Κατά τα άλλα σούπερ
......................
Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική ακολουθήστε με στο skroutz. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολογήσεις.