Σαν κουτί σε αυτό το budget είναι αρκετά καλή επιλογή, θα ήθελα όμως να είχε mesh front panel αντί για το τζάμι που έχουν βάλει, για καλύτερο airflow, τα 3 μπροστινά φανάκια ειναι αρκετά καλά και ταυτόχρονα compatible με τα rgb software που παρέχουν όλες οι μητρικές. Του έδωσα 3 αστέρια επειδή το συγκεκριμένο μοντέλο που πήρα κατέβαζε τον γενικό του δωματίου αφού πατούσα το κουμπί της εκκίνησης. Λέω για το συγκεκριμένο μοντέλο επειδή συνηδητοποίησα μετά απο 2-3 προσπάθιες ότι έφταιγε το front HD-Audio connector του front panel ή τουλάχιστον, αφού το αποσύνδεσα σταμάτησε να εμφανίζεται αυτό το πρόβλημα. Ακόμα και τώρα δεν είμαι σίγουρος ότι εφταιγέ 100% αυτό αλλά δεν θα ήθελα να το ρισκάρω και να κάψω όλο το σύστημα, αυτή τη στιγμή που έχει προκληθεί μηδέν ζημία. Δεν γνωρίζω άμα άλλοι είχαν ένα παρόμοιο πρόβλημα με εμένα με το συγκεκριμένο μοντέλο, άλλα πρέπει να πω ότι έχει πέσει λίγο η Cooler Master στα μάτια μου μετά απο αυτό. Θα ήθελα να πω για όσους ενδιαφέρονται ότι δεν έβαλα περισσότερες βίδες στο κουτί απότι υποστειρίζει η μητρική, και το τροφοδοτικό είναι άριστης ποιότητας της Corsair, άρα αμφισβητώ σοβαρά να ήταν user error το βραχυκύκλωμα που κατά πάσα πιθανότητα συνέβαινε.