Κράνη Μηχανής

MT Streetfighter SV A6 Matt Khaki Κράνος Μηχανής Modular DOT / ECE 22.05 1300gr με Sunvisor Κωδικός: MTH000KRA342

  • Κατασκευασμένο από θερμοπλαστικό HIRP
  • Σύστημα αεραγωγών για βέλτιστη ροή αέρα
  • Εσωτερικό κέλυφος πολλαπλών πυκνοτήτων
  • Αφαιρούμενο προστατευτικό σαγονιού
  • Κατασκευασμένο από θερμοπλαστικό HIRP
  • Σύστημα αεραγωγών για βέλτιστη ροή αέρα
  • Εσωτερικό κέλυφος πολλαπλών πυκνοτήτων
  • Αφαιρούμενο προστατευτικό σαγονιού
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Φινίρισμα Χρώματος Matt
  • Δες τα όλα
79 95
Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
6,00 € σε Skroutz Point ή 7,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με 1,00 € μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Motomarket-Shop 5,0 (6)

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Κατασκευασμένο από θερμοπλαστικό HIRP
  • Σύστημα αεραγωγών για βέλτιστη ροή αέρα
  • Εσωτερικό κέλυφος πολλαπλών πυκνοτήτων
  • Αφαιρούμενο προστατευτικό σαγονιού
  • Υποδοχή για τοποθέτηση κάμερας
  • Αφαιρούμενη & υποαλλεργική εσωτερική επένδυση
  • Μεταλλικό μικρομετρικό σύστημα κλεισίματος
  • Εύκολο σύστημα αφαίρεσης ζελατίνας
  • Εγκεκριμένη προστασία DOT και ECE

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
MTH000KRA342

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Modular
Βάρος (+/-50 gr)
1300 gr
Χρώμα
Πράσινο
Φινίρισμα Χρώματος
Matt
Υλικό
Thermoplastic
Κούμπωμα
Microlock
Πιστοποίηση
DOT, ECE 22.05
Pinlock (Αντιθαμβωτική Μεμβράνη)
Δεν Υποστηρίζεται

Επιπλέον Χαρακτηριστικά

Αφαιρούμενο / Πλενόμενο Εσωτερικό
Ναι
Sun Visor
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (10)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 3
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εφαρμογή
  • Εξαερισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ορατότητα
  • Μέτριος αεροδυναμικός θόρυβος
  • Βάρος
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Λοιπόν έχω το κράνος 2 χρόνια περίπου, το πλαστικό στο σαγόνι δεν πιστεύω ότι θα αντέξει σε πτώση και ίσως να σου σπάσει την μύτη καθώς πρέπει να προσαρμόσεις το κράνος έτσι ώστε να μην βρίσκει η μύτη σου, επίσης από τον πρώτο μήνα ξεκόλλησε ο ένας αεραγωγός και σκουριασαν τα βιδακια στους αεραγωγούς αλλά μου έστειλαν καινούργια από το κατάστημα. Το φιμε πολύ όμορφο αλλά τη νύχτα υπάρχει πρόβλημα. Κατά τα άλλα είναι εντυπωσιακό κράνος, άνετο και μέσα και από άποψη βάρους, να σημειωθεί ότι έχω χρόνια αυχενικό, είναι το μόνο κράνος που αντέχω άνετα στο κεφάλι μου. Γενικά εμένα με βόλεψε πολύ! Δεν θα το πρότεινα σε κάποιον που ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες.

    • Εφαρμογή
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris90gr
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Μακρια παιδιά..πιο ΜΟΥΦΑ κρανος δεν έχω ξαναπιάσει στα χέρια μου..για 15 ευρώ ίσως άξιζε για κάνα ποδήλατο.. ένα 10χρονο μπορεί να το σπάσει στα 2 για πλάκα,οι διαστάσεις του είναι γελοίες το υπόσιαγωνο παίζει σαν τρελό κ είναι ψεύτικο όπως όλο το κράνος,η ζελατινα δεν κλείνει καλά,και σαν εφαρμογή είναι εντελώς λάθος.

    Εχω αλλάξει πάνω από 20+ κρανοι τα τελευταία 19 χρόνια και όλα (57-58Μ)και σε αυτο εβρισκε το σαγόνι και η μυτη μου.. όπως το παρέλαβα το έστειλα πίσω.

    Κριμα η ομορφιά του.

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Υψηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teo_Elias
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 αστέρια για ομορφιά και πολύ όμορφο ματ η αλήθεια με ενυσχημενα μαξιλάρια μέσα
    Καλή δουλειά
    Τώρα εγώ είχα θέμα με το τζαμί ειδικά νύχτα το φίμε κάνει πολύ δύσκολα τα πράγματα πρωί με ήλιο είναι καλή επιλογή για οδήγηση
    Εξαερισμός καλός αλλά όπως είπε και το άλλο παιδί από πάνω όσοι είσαστε με λίγα κιλά με μάγουλα προγουλια πάρτε 1 νούμερο παραπάνω
    Είναι στενό εγώ φοράω το L και πήγα σε XL και είμαι οκ δοκιμάστε το πριν κάνετε την αγορά να το ζητήσετε από τον έμπορο
    Σαν υλικό φενετε καλό
    Έχει θόρυβο αν βγάλεις την πρόσοψη του σαγωνιου οκ είναι σαν jet ποιο όμορφο

    • Εξαερισμός
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ορατότητα
    • Υψηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Το αγόρασα για 100 ευρώ είναι ένα κράνος πολύ όμορφο. Πολυμορφικο μιας και μπορεί να αφαιρεθεί το υποσιάγωνο του και το γείσο του. Μπορείς να έχεις τρία διαφορετικά στιλ. Το θερμοπλαστικο του και τα μαξιλαράκια του είναι ποιοτικά και έχει πολύ καλό εξαερισμό. Στα μείον τώρα. Το βάρος του. Επίσης ενώ το νούμερο μου είναι Μ αναγκαστικά να το πάρω σε L για να μη βρίσκει η μύτη μου στο υποσιάγωνο. Μόλις ανοίξανε λίγο τα μάγουλα τα άλλαξα με Μ και είναι οκ από εφαρμογή. Το μεγαλύτερο μείον που βρίσκω είναι πως οι αεραγωγοί του δεν κλείνουν με μηχανισμό αλλά πρέπει να τους ταπωσεις με τις τάπες που παρέχονται στη συσκευασία, αλλά δεν εφαρμόζουν και πολύ καλά και είναι πιθανόν να χαθούν.
    Για κράνος πόλης είναι πολύ τίμιο για τα χρήματα του.

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Υψηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • reefdiver
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετα σφιχτό κρανος, δοκιμάστε και ενα νουμερο μεγαλύτερο απο το κεφαλι σας........ Πολύ καλό σαν Jet και ακομα καλυτερο σαν fullface . Εχει λιγο θορυβο , αλλα σε αυτη την τιμή , το ξερεις αυτο πριν την αγορα..........
    Καλός αερισμός.
    Οταν δοκιμαστει και με βροχή, θα επανέλθω με σχόλιο....

    update 20/9/2022: μετα απο ενα χρονο το μονο ελλατωμα που βρηκα, ειναι σκουριά στις βιδουλες του εξαερισμού !! (εχασε ενα αστερι)
    με τη βροχη δεν εχει προβλημα, απλά βαζεις τις ταπες στοον εξαερισμο και προχωρας.

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Μέτριος αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theodoriselias1978
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    βάζω 3 αστέρια
    για εμφάνιση πολυ όμορφο πρασινο χακί ΜΑΤ με εντυπωσιακή μάσκα
    και για την τιμή
    αρνητικά
    αν έχεις μεγάλη μυτη θα έχετε προβλημα με το κομμάτι του κάτω μέρους βρίσκει στο πλαστικο και είναι κάπως ενοχλητικό
    ορατότητα όχι καλή ειδικά στο κοντέρ πρεπει να καμπουριαζεις μα έχεις ορατότητα σε κοντέρ
    σκουρο γυαλί την νυχτα επικίνδυνο για οδήγηση αν δεν βλέπεις λόγω σκουρο μεμβρανη γυαλί
    ακόμα ένα μιον είναι το κουμπκουμπωμα αφεραιση για jet μετά δεν κουμπώνουν καλά και παιζει
    θέλω να ρωτήσω αν πεσεις κάτω θα διάλυση το κράνος ασφάλεια δηλ για μένα στο 40℅

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ορατότητα
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Καλουτσικο απλά πάρτε ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράτε ...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Λοιπόν έχω το κράνος 2 χρόνια περίπου, το πλαστικό στο σαγόνι δεν πιστεύω ότι θα αντέξει σε πτώση και ίσως να σου σπάσει την μύτη καθώς πρέπει να προσαρμόσεις το κράνος έτσι ώστε να μην βρίσκει η μύτη σου, επίσης από τον πρώτο μήνα ξεκόλλησε ο ένας αεραγωγός και σκουριασαν τα βιδακια στους αεραγωγούς αλλά μου έστειλαν καινούργια από το κατάστημα. Το φιμε πολύ όμορφο αλλά τη νύχτα υπάρχει πρόβλημα. Κατά τα άλλα είναι εντυπωσιακό κράνος, άνετο και μέσα και από άποψη βάρους, να σημειωθεί ότι έχω χρόνια αυχενικό, είναι το μόνο κράνος που αντέχω άνετα στο κεφάλι μου. Γενικά εμένα με βόλεψε πολύ! Δεν θα το πρότεινα σε κάποιον που ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες.

    0
  • Μακρια παιδιά..πιο ΜΟΥΦΑ κρανος δεν έχω ξαναπιάσει στα χέρια μου..για 15 ευρώ ίσως άξιζε για κάνα ποδήλατο.. ένα 10χρονο μπορεί να το σπάσει στα 2 για πλάκα,οι διαστάσεις του είναι γελοίες το υπόσιαγωνο παίζει σαν τρελό κ είναι ψεύτικο όπως όλο το κράνος,η ζελατινα δεν κλείνει καλά,και σαν εφαρμογή είναι εντελώς λάθος.

    Εχω αλλάξει πάνω από 20+ κρανοι τα τελευταία 19 χρόνια και όλα (57-58Μ)και σε αυτο εβρισκε το σαγόνι και η μυτη μου.. όπως το παρέλαβα το έστειλα πίσω.

    Κριμα η ομορφιά του.

    3
  • 3 αστέρια για ομορφιά και πολύ όμορφο ματ η αλήθεια με ενυσχημενα μαξιλάρια μέσα
    Καλή δουλειά
    Τώρα εγώ είχα θέμα με το τζαμί ειδικά νύχτα το φίμε κάνει πολύ δύσκολα τα πράγματα πρωί με ήλιο είναι καλή επιλογή για οδήγηση
    Εξαερισμός καλός αλλά όπως είπε και το άλλο παιδί από πάνω όσοι είσαστε με λίγα κιλά με μάγουλα προγουλια πάρτε 1 νούμερο παραπάνω
    Είναι στενό εγώ φοράω το L και πήγα σε XL και είμαι οκ δοκιμάστε το πριν κάνετε την αγορά να το ζητήσετε από τον έμπορο
    Σαν υλικό φενετε καλό
    Έχει θόρυβο αν βγάλεις την πρόσοψη του σαγωνιου οκ είναι σαν jet ποιο όμορφο

    1
  • Το αγόρασα για 100 ευρώ είναι ένα κράνος πολύ όμορφο. Πολυμορφικο μιας και μπορεί να αφαιρεθεί το υποσιάγωνο του και το γείσο του. Μπορείς να έχεις τρία διαφορετικά στιλ. Το θερμοπλαστικο του και τα μαξιλαράκια του είναι ποιοτικά και έχει πολύ καλό εξαερισμό. Στα μείον τώρα. Το βάρος του. Επίσης ενώ το νούμερο μου είναι Μ αναγκαστικά να το πάρω σε L για να μη βρίσκει η μύτη μου στο υποσιάγωνο. Μόλις ανοίξανε λίγο τα μάγουλα τα άλλαξα με Μ και είναι οκ από εφαρμογή. Το μεγαλύτερο μείον που βρίσκω είναι πως οι αεραγωγοί του δεν κλείνουν με μηχανισμό αλλά πρέπει να τους ταπωσεις με τις τάπες που παρέχονται στη συσκευασία, αλλά δεν εφαρμόζουν και πολύ καλά και είναι πιθανόν να χαθούν.
    Για κράνος πόλης είναι πολύ τίμιο για τα χρήματα του.

    0
  • Αρκετα σφιχτό κρανος, δοκιμάστε και ενα νουμερο μεγαλύτερο απο το κεφαλι σας........ Πολύ καλό σαν Jet και ακομα καλυτερο σαν fullface . Εχει λιγο θορυβο , αλλα σε αυτη την τιμή , το ξερεις αυτο πριν την αγορα..........
    Καλός αερισμός.
    Οταν δοκιμαστει και με βροχή, θα επανέλθω με σχόλιο....

    update 20/9/2022: μετα απο ενα χρονο το μονο ελλατωμα που βρηκα, ειναι σκουριά στις βιδουλες του εξαερισμού !! (εχασε ενα αστερι)
    με τη βροχη δεν εχει προβλημα, απλά βαζεις τις ταπες στοον εξαερισμο και προχωρας.

    8
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

4 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Κατασκευασμένο από θερμοπλαστικό HIRP
  • Σύστημα αεραγωγών για βέλτιστη ροή αέρα
  • Εσωτερικό κέλυφος πολλαπλών πυκνοτήτων
  • Αφαιρούμενο προστατευτικό σαγονιού
  • Υποδοχή για τοποθέτηση κάμερας
  • Αφαιρούμενη & υποαλλεργική εσωτερική επένδυση
  • Μεταλλικό μικρομετρικό σύστημα κλεισίματος
  • Εύκολο σύστημα αφαίρεσης ζελατίνας
  • Εγκεκριμένη προστασία DOT και ECE

Brand

Κωδικός Προϊόντος
MTH000KRA342

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Modular
Βάρος (+/-50 gr)
1300 gr
Χρώμα
Πράσινο
Φινίρισμα Χρώματος
Matt
Υλικό
Thermoplastic
Κούμπωμα
Microlock
Πιστοποίηση
DOT, ECE 22.05
Pinlock (Αντιθαμβωτική Μεμβράνη)
Δεν Υποστηρίζεται

Επιπλέον Χαρακτηριστικά

Αφαιρούμενο / Πλενόμενο Εσωτερικό
Ναι
Sun Visor
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (10)

  1. 4
  2. 3
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εφαρμογή
  • Εξαερισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ορατότητα
  • Μέτριος αεροδυναμικός θόρυβος
  • Βάρος
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Λοιπόν έχω το κράνος 2 χρόνια περίπου, το πλαστικό στο σαγόνι δεν πιστεύω ότι θα αντέξει σε πτώση και ίσως να σου σπάσει την μύτη καθώς πρέπει να προσαρμόσεις το κράνος έτσι ώστε να μην βρίσκει η μύτη σου, επίσης από τον πρώτο μήνα ξεκόλλησε ο ένας αεραγωγός και σκουριασαν τα βιδακια στους αεραγωγούς αλλά μου έστειλαν καινούργια από το κατάστημα. Το φιμε πολύ όμορφο αλλά τη νύχτα υπάρχει πρόβλημα. Κατά τα άλλα είναι εντυπωσιακό κράνος, άνετο και μέσα και από άποψη βάρους, να σημειωθεί ότι έχω χρόνια αυχενικό, είναι το μόνο κράνος που αντέχω άνετα στο κεφάλι μου. Γενικά εμένα με βόλεψε πολύ! Δεν θα το πρότεινα σε κάποιον που ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες.

    • Εφαρμογή
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris90gr
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Μακρια παιδιά..πιο ΜΟΥΦΑ κρανος δεν έχω ξαναπιάσει στα χέρια μου..για 15 ευρώ ίσως άξιζε για κάνα ποδήλατο.. ένα 10χρονο μπορεί να το σπάσει στα 2 για πλάκα,οι διαστάσεις του είναι γελοίες το υπόσιαγωνο παίζει σαν τρελό κ είναι ψεύτικο όπως όλο το κράνος,η ζελατινα δεν κλείνει καλά,και σαν εφαρμογή είναι εντελώς λάθος.

    Εχω αλλάξει πάνω από 20+ κρανοι τα τελευταία 19 χρόνια και όλα (57-58Μ)και σε αυτο εβρισκε το σαγόνι και η μυτη μου.. όπως το παρέλαβα το έστειλα πίσω.

    Κριμα η ομορφιά του.

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Υψηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teo_Elias
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 αστέρια για ομορφιά και πολύ όμορφο ματ η αλήθεια με ενυσχημενα μαξιλάρια μέσα
    Καλή δουλειά
    Τώρα εγώ είχα θέμα με το τζαμί ειδικά νύχτα το φίμε κάνει πολύ δύσκολα τα πράγματα πρωί με ήλιο είναι καλή επιλογή για οδήγηση
    Εξαερισμός καλός αλλά όπως είπε και το άλλο παιδί από πάνω όσοι είσαστε με λίγα κιλά με μάγουλα προγουλια πάρτε 1 νούμερο παραπάνω
    Είναι στενό εγώ φοράω το L και πήγα σε XL και είμαι οκ δοκιμάστε το πριν κάνετε την αγορά να το ζητήσετε από τον έμπορο
    Σαν υλικό φενετε καλό
    Έχει θόρυβο αν βγάλεις την πρόσοψη του σαγωνιου οκ είναι σαν jet ποιο όμορφο

    • Εξαερισμός
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ορατότητα
    • Υψηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Το αγόρασα για 100 ευρώ είναι ένα κράνος πολύ όμορφο. Πολυμορφικο μιας και μπορεί να αφαιρεθεί το υποσιάγωνο του και το γείσο του. Μπορείς να έχεις τρία διαφορετικά στιλ. Το θερμοπλαστικο του και τα μαξιλαράκια του είναι ποιοτικά και έχει πολύ καλό εξαερισμό. Στα μείον τώρα. Το βάρος του. Επίσης ενώ το νούμερο μου είναι Μ αναγκαστικά να το πάρω σε L για να μη βρίσκει η μύτη μου στο υποσιάγωνο. Μόλις ανοίξανε λίγο τα μάγουλα τα άλλαξα με Μ και είναι οκ από εφαρμογή. Το μεγαλύτερο μείον που βρίσκω είναι πως οι αεραγωγοί του δεν κλείνουν με μηχανισμό αλλά πρέπει να τους ταπωσεις με τις τάπες που παρέχονται στη συσκευασία, αλλά δεν εφαρμόζουν και πολύ καλά και είναι πιθανόν να χαθούν.
    Για κράνος πόλης είναι πολύ τίμιο για τα χρήματα του.

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Υψηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • reefdiver
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετα σφιχτό κρανος, δοκιμάστε και ενα νουμερο μεγαλύτερο απο το κεφαλι σας........ Πολύ καλό σαν Jet και ακομα καλυτερο σαν fullface . Εχει λιγο θορυβο , αλλα σε αυτη την τιμή , το ξερεις αυτο πριν την αγορα..........
    Καλός αερισμός.
    Οταν δοκιμαστει και με βροχή, θα επανέλθω με σχόλιο....

    update 20/9/2022: μετα απο ενα χρονο το μονο ελλατωμα που βρηκα, ειναι σκουριά στις βιδουλες του εξαερισμού !! (εχασε ενα αστερι)
    με τη βροχη δεν εχει προβλημα, απλά βαζεις τις ταπες στοον εξαερισμο και προχωρας.

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Μέτριος αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theodoriselias1978
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    βάζω 3 αστέρια
    για εμφάνιση πολυ όμορφο πρασινο χακί ΜΑΤ με εντυπωσιακή μάσκα
    και για την τιμή
    αρνητικά
    αν έχεις μεγάλη μυτη θα έχετε προβλημα με το κομμάτι του κάτω μέρους βρίσκει στο πλαστικο και είναι κάπως ενοχλητικό
    ορατότητα όχι καλή ειδικά στο κοντέρ πρεπει να καμπουριαζεις μα έχεις ορατότητα σε κοντέρ
    σκουρο γυαλί την νυχτα επικίνδυνο για οδήγηση αν δεν βλέπεις λόγω σκουρο μεμβρανη γυαλί
    ακόμα ένα μιον είναι το κουμπκουμπωμα αφεραιση για jet μετά δεν κουμπώνουν καλά και παιζει
    θέλω να ρωτήσω αν πεσεις κάτω θα διάλυση το κράνος ασφάλεια δηλ για μένα στο 40℅

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ορατότητα
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Καλουτσικο απλά πάρτε ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράτε ...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εφαρμογή
    • Εξαερισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ορατότητα
    • Χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Λοιπόν έχω το κράνος 2 χρόνια περίπου, το πλαστικό στο σαγόνι δεν πιστεύω ότι θα αντέξει σε πτώση και ίσως να σου σπάσει την μύτη καθώς πρέπει να προσαρμόσεις το κράνος έτσι ώστε να μην βρίσκει η μύτη σου, επίσης από τον πρώτο μήνα ξεκόλλησε ο ένας αεραγωγός και σκουριασαν τα βιδακια στους αεραγωγούς αλλά μου έστειλαν καινούργια από το κατάστημα. Το φιμε πολύ όμορφο αλλά τη νύχτα υπάρχει πρόβλημα. Κατά τα άλλα είναι εντυπωσιακό κράνος, άνετο και μέσα και από άποψη βάρους, να σημειωθεί ότι έχω χρόνια αυχενικό, είναι το μόνο κράνος που αντέχω άνετα στο κεφάλι μου. Γενικά εμένα με βόλεψε πολύ! Δεν θα το πρότεινα σε κάποιον που ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες.

    0
  • Μακρια παιδιά..πιο ΜΟΥΦΑ κρανος δεν έχω ξαναπιάσει στα χέρια μου..για 15 ευρώ ίσως άξιζε για κάνα ποδήλατο.. ένα 10χρονο μπορεί να το σπάσει στα 2 για πλάκα,οι διαστάσεις του είναι γελοίες το υπόσιαγωνο παίζει σαν τρελό κ είναι ψεύτικο όπως όλο το κράνος,η ζελατινα δεν κλείνει καλά,και σαν εφαρμογή είναι εντελώς λάθος.

    Εχω αλλάξει πάνω από 20+ κρανοι τα τελευταία 19 χρόνια και όλα (57-58Μ)και σε αυτο εβρισκε το σαγόνι και η μυτη μου.. όπως το παρέλαβα το έστειλα πίσω.

    Κριμα η ομορφιά του.

    3
  • 3 αστέρια για ομορφιά και πολύ όμορφο ματ η αλήθεια με ενυσχημενα μαξιλάρια μέσα
    Καλή δουλειά
    Τώρα εγώ είχα θέμα με το τζαμί ειδικά νύχτα το φίμε κάνει πολύ δύσκολα τα πράγματα πρωί με ήλιο είναι καλή επιλογή για οδήγηση
    Εξαερισμός καλός αλλά όπως είπε και το άλλο παιδί από πάνω όσοι είσαστε με λίγα κιλά με μάγουλα προγουλια πάρτε 1 νούμερο παραπάνω
    Είναι στενό εγώ φοράω το L και πήγα σε XL και είμαι οκ δοκιμάστε το πριν κάνετε την αγορά να το ζητήσετε από τον έμπορο
    Σαν υλικό φενετε καλό
    Έχει θόρυβο αν βγάλεις την πρόσοψη του σαγωνιου οκ είναι σαν jet ποιο όμορφο

    1
  • Το αγόρασα για 100 ευρώ είναι ένα κράνος πολύ όμορφο. Πολυμορφικο μιας και μπορεί να αφαιρεθεί το υποσιάγωνο του και το γείσο του. Μπορείς να έχεις τρία διαφορετικά στιλ. Το θερμοπλαστικο του και τα μαξιλαράκια του είναι ποιοτικά και έχει πολύ καλό εξαερισμό. Στα μείον τώρα. Το βάρος του. Επίσης ενώ το νούμερο μου είναι Μ αναγκαστικά να το πάρω σε L για να μη βρίσκει η μύτη μου στο υποσιάγωνο. Μόλις ανοίξανε λίγο τα μάγουλα τα άλλαξα με Μ και είναι οκ από εφαρμογή. Το μεγαλύτερο μείον που βρίσκω είναι πως οι αεραγωγοί του δεν κλείνουν με μηχανισμό αλλά πρέπει να τους ταπωσεις με τις τάπες που παρέχονται στη συσκευασία, αλλά δεν εφαρμόζουν και πολύ καλά και είναι πιθανόν να χαθούν.
    Για κράνος πόλης είναι πολύ τίμιο για τα χρήματα του.

    0
  • Αρκετα σφιχτό κρανος, δοκιμάστε και ενα νουμερο μεγαλύτερο απο το κεφαλι σας........ Πολύ καλό σαν Jet και ακομα καλυτερο σαν fullface . Εχει λιγο θορυβο , αλλα σε αυτη την τιμή , το ξερεις αυτο πριν την αγορα..........
    Καλός αερισμός.
    Οταν δοκιμαστει και με βροχή, θα επανέλθω με σχόλιο....

    update 20/9/2022: μετα απο ενα χρονο το μονο ελλατωμα που βρηκα, ειναι σκουριά στις βιδουλες του εξαερισμού !! (εχασε ενα αστερι)
    με τη βροχη δεν εχει προβλημα, απλά βαζεις τις ταπες στοον εξαερισμο και προχωρας.

    8
  • Δες τα όλα
79,95 €
6,00 € σε Skroutz Point
ή   7,00 €   μεταφορικά