Ισοθερμικές Θήκες Μπουκαλιών

Panda Ισοθερμική Θήκη για Μπουκάλι 1.5lt Neoprene σε Μπλε χρώμα

Ισοθερμική θήκη μπουκαλιού από την Panda Outdoor.

  • Χωρητικότητα: μπουκάλι 1,5 λίτρα
  • Υλικό κατασκευής: neoprene 3 χιλ
  • Διαθέτει φερμουάρ ώστε να φοριέται εφαρμοστά στο μπουκάλι και να διατηρεί...

Ισοθερμική θήκη μπουκαλιού από την Panda Outdoor.

  • Χωρητικότητα: μπουκάλι 1,5 λίτρα
  • Υλικό κατασκευής: neoprene 3 χιλ
  • Διαθέτει φερμουάρ ώστε να φοριέται εφαρμοστά στο μπουκάλι και να διατηρεί την θερμοκρασία.
  • Διαθέτει επίσης καραμπίνερ για να κρεμιέται στη ζώνη ή στο κρίκο του σακιδίου, αλλά και ιμάντα ώμου
Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Ισοθερμική θήκη μπουκαλιού από την Panda Outdoor.

  • Χωρητικότητα: μπουκάλι 1,5 λίτρα
  • Υλικό κατασκευής: neoprene 3 χιλ
  • Διαθέτει φερμουάρ ώστε να φοριέται εφαρμοστά στο μπουκάλι και να διατηρεί την θερμοκρασία.
  • Διαθέτει επίσης καραμπίνερ για να κρεμιέται στη ζώνη ή στο κρίκο του σακιδίου, αλλά και ιμάντα ώμου

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μπλε
Χωρητικότητα
1,5 lt

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (12)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 2
  3. 1
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • a_stratakis74

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για ήπια χρήση είναι vfm προϊόν. Αν το θέλετε όμως για camping, κυνήγι, πεζοπορίες κλπ καλύτερα να πάτε σε κάτι ακριβότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konτNik

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το λογότυπο απέξω δεν είναι το ίδιο με αυτό που μου ήρθε.Εννοω δεν έχει το σημα της Panda πάνω έχει μόνο τα γράμματα τα οποία γράφουν PANDA.κατα τα άλλα εγώ τα πήρα για να βάλω γυάλινες μπουκάλες μέσα για να μην πίνω από πλαστικές.Κρατάει κρύο το νερό και δεν χτυπιέται η γυάλινη μπουκάλα με απότελεσμα να μην φοβάμαι ότι θα σπάσει.Το συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Ch_78
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι εύχρηστο κυρίως λόγω της ευκολίας τοποθέτησης και ότι δεν χρειάζεται να ανοίγεις κάθε φορά που θες να πιεις νερό το φερμουάρ. Ωστόσο, δεν κρατάει δροσερό το νερό και θα έλεγα ότι απλά είναι καλύτερο από το τίποτα, αλλά μέχρι εκεί. Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά να διατηρήσεις δροσερό νερό για κάποιες έστω ώρες πας στα κλειστού τύπου με φερμουάρ. Προσωπικά το χρησιμοποιώ με μπουκάλια που τα έχω κάνει πάγο έως την μέση και με βοηθάει να μην παγώνει το χέρι μου και να μην ποτιζουν σταγόνες από το λιώσιμο του πάγου τα υπόλοιπα πράγματα στην τσάντα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν το κρατάει καθόλου κρύο. Ζεσταίνεται σε ελάχιστη ώρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν κανει τίποτα..δεν κρατάει καθόλου παγωμένο το νερό..σε μισή ώρα έχει ζεσταθει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για το μπουκάλι κρατάει κρύο γύρω στις 4 ώρες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο ωραίο είναι η εμφάνιση του..
    Δεν κρατάει δροσερό το νερό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κρατάει πολύ ώρα δροσερό το περιεχόμενο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 4
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Για ήπια χρήση είναι vfm προϊόν. Αν το θέλετε όμως για camping, κυνήγι, πεζοπορίες κλπ καλύτερα να πάτε σε κάτι ακριβότερο.

    0
  • Το λογότυπο απέξω δεν είναι το ίδιο με αυτό που μου ήρθε.Εννοω δεν έχει το σημα της Panda πάνω έχει μόνο τα γράμματα τα οποία γράφουν PANDA.κατα τα άλλα εγώ τα πήρα για να βάλω γυάλινες μπουκάλες μέσα για να μην πίνω από πλαστικές.Κρατάει κρύο το νερό και δεν χτυπιέται η γυάλινη μπουκάλα με απότελεσμα να μην φοβάμαι ότι θα σπάσει.Το συνιστώ

    0
  • Είναι εύχρηστο κυρίως λόγω της ευκολίας τοποθέτησης και ότι δεν χρειάζεται να ανοίγεις κάθε φορά που θες να πιεις νερό το φερμουάρ. Ωστόσο, δεν κρατάει δροσερό το νερό και θα έλεγα ότι απλά είναι καλύτερο από το τίποτα, αλλά μέχρι εκεί. Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά να διατηρήσεις δροσερό νερό για κάποιες έστω ώρες πας στα κλειστού τύπου με φερμουάρ. Προσωπικά το χρησιμοποιώ με μπουκάλια που τα έχω κάνει πάγο έως την μέση και με βοηθάει να μην παγώνει το χέρι μου και να μην ποτιζουν σταγόνες από το λιώσιμο του πάγου τα υπόλοιπα πράγματα στην τσάντα.

    3
  • Δεν το κρατάει καθόλου κρύο. Ζεσταίνεται σε ελάχιστη ώρα.

    0
  • Δεν κανει τίποτα..δεν κρατάει καθόλου παγωμένο το νερό..σε μισή ώρα έχει ζεσταθει

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

123 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ισοθερμική θήκη μπουκαλιού από την Panda Outdoor.

  • Χωρητικότητα: μπουκάλι 1,5 λίτρα
  • Υλικό κατασκευής: neoprene 3 χιλ
  • Διαθέτει φερμουάρ ώστε να φοριέται εφαρμοστά στο μπουκάλι και να διατηρεί την θερμοκρασία.
  • Διαθέτει επίσης καραμπίνερ για να κρεμιέται στη ζώνη ή στο κρίκο του σακιδίου, αλλά και ιμάντα ώμου

Κατασκευαστής

Χρώμα
Μπλε
Χωρητικότητα
1,5 lt

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (12)

  1. 3
  2. 2
  3. 1
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • a_stratakis74

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για ήπια χρήση είναι vfm προϊόν. Αν το θέλετε όμως για camping, κυνήγι, πεζοπορίες κλπ καλύτερα να πάτε σε κάτι ακριβότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konτNik

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το λογότυπο απέξω δεν είναι το ίδιο με αυτό που μου ήρθε.Εννοω δεν έχει το σημα της Panda πάνω έχει μόνο τα γράμματα τα οποία γράφουν PANDA.κατα τα άλλα εγώ τα πήρα για να βάλω γυάλινες μπουκάλες μέσα για να μην πίνω από πλαστικές.Κρατάει κρύο το νερό και δεν χτυπιέται η γυάλινη μπουκάλα με απότελεσμα να μην φοβάμαι ότι θα σπάσει.Το συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Ch_78
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι εύχρηστο κυρίως λόγω της ευκολίας τοποθέτησης και ότι δεν χρειάζεται να ανοίγεις κάθε φορά που θες να πιεις νερό το φερμουάρ. Ωστόσο, δεν κρατάει δροσερό το νερό και θα έλεγα ότι απλά είναι καλύτερο από το τίποτα, αλλά μέχρι εκεί. Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά να διατηρήσεις δροσερό νερό για κάποιες έστω ώρες πας στα κλειστού τύπου με φερμουάρ. Προσωπικά το χρησιμοποιώ με μπουκάλια που τα έχω κάνει πάγο έως την μέση και με βοηθάει να μην παγώνει το χέρι μου και να μην ποτιζουν σταγόνες από το λιώσιμο του πάγου τα υπόλοιπα πράγματα στην τσάντα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν το κρατάει καθόλου κρύο. Ζεσταίνεται σε ελάχιστη ώρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν κανει τίποτα..δεν κρατάει καθόλου παγωμένο το νερό..σε μισή ώρα έχει ζεσταθει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για το μπουκάλι κρατάει κρύο γύρω στις 4 ώρες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο ωραίο είναι η εμφάνιση του..
    Δεν κρατάει δροσερό το νερό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κρατάει πολύ ώρα δροσερό το περιεχόμενο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 4
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Για ήπια χρήση είναι vfm προϊόν. Αν το θέλετε όμως για camping, κυνήγι, πεζοπορίες κλπ καλύτερα να πάτε σε κάτι ακριβότερο.

    0
  • Το λογότυπο απέξω δεν είναι το ίδιο με αυτό που μου ήρθε.Εννοω δεν έχει το σημα της Panda πάνω έχει μόνο τα γράμματα τα οποία γράφουν PANDA.κατα τα άλλα εγώ τα πήρα για να βάλω γυάλινες μπουκάλες μέσα για να μην πίνω από πλαστικές.Κρατάει κρύο το νερό και δεν χτυπιέται η γυάλινη μπουκάλα με απότελεσμα να μην φοβάμαι ότι θα σπάσει.Το συνιστώ

    0
  • Είναι εύχρηστο κυρίως λόγω της ευκολίας τοποθέτησης και ότι δεν χρειάζεται να ανοίγεις κάθε φορά που θες να πιεις νερό το φερμουάρ. Ωστόσο, δεν κρατάει δροσερό το νερό και θα έλεγα ότι απλά είναι καλύτερο από το τίποτα, αλλά μέχρι εκεί. Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά να διατηρήσεις δροσερό νερό για κάποιες έστω ώρες πας στα κλειστού τύπου με φερμουάρ. Προσωπικά το χρησιμοποιώ με μπουκάλια που τα έχω κάνει πάγο έως την μέση και με βοηθάει να μην παγώνει το χέρι μου και να μην ποτιζουν σταγόνες από το λιώσιμο του πάγου τα υπόλοιπα πράγματα στην τσάντα.

    3
  • Δεν το κρατάει καθόλου κρύο. Ζεσταίνεται σε ελάχιστη ώρα.

    0
  • Δεν κανει τίποτα..δεν κρατάει καθόλου παγωμένο το νερό..σε μισή ώρα έχει ζεσταθει

    0
  • Δες τα όλα
6,60 €
5,00 €   μεταφορικά