Άνετα παπούτσια, δε σε σφίγγουν, στα 110 κιλά που είμαι μπορώ να πω έχουν καλή απορρόφηση κραδασμών. κάποιος με τα μισά κιλά ίσως τα έβρισκε πολύ σκληρά στο πάτημα. για μενα είναι οκ. Αδιάβροχα σε ψιλόβροχο. Δεν τα έχω βουτήξει προς το παρόν στο νερό για να πω αν είναι πλήρως στεγανά. Μέχρι στιγμής όσες φορές ήμουν πάνω στο μηχανάκι και να βρέχει λίγο δεν έβαλαν νερό.Είδα ότι ανέφεραν πολλοί ότι σε βρεγμένα πλακάκια η λείες βρεγμένες επιφανειες γλιστράνε πολύ. Όντως είναι αλήθεια. Αλλά είναι παπούτσια ορειβατικά μην τα θέλουμε όλα. Το μόνο κακό που βρίσκω, αλλιώς θα τα φορούσα κάθε μέρα, είναι ότι λόγω της μεμβράνης που έχουν, το πόδι δεν αναπνέει, ζεσταίνεται και ιδρώνει, τόσο που μετά από 8 ώρες οι κάλτσες είναι μούσκεμα και το ποδι παπάρα. Μόνο και μόνο για αυτό 3 αστέρια. Όταν το βουτήξω στο νερό θα επανέλθω.
15/11/2025
Τα φορεσα 5 ώρες για αγροτικές δουλειές σε χωράφι με χορτάρι φουλ βρεγμένο από υγρασία.
Μέσα σε μια ώρα τα πόδια μου ήταν μούσκεμα.
Συμπέρασμα, η μεμβράνη που έχουν δεν είναι καν μέτριας ποιότητας. Για αδιάβροχο παπούτσι με αυτή τη τιμή απαράδεκτο. Είχα αναφέρει ότι το πόδι ιδρώνει επειδή το παπούτσι δεν αναπνέει. Στους χειμερινούς μήνες δεν συμβαίνει αυτό. Δεν θα ξανά αγόραζα αυτή τη μάρκα.
υ.γ Πρέπει να γράφετε αξιολογήσεις για μαθαίνει ο κόσμος.