Μάσκες Εργασίας

Andromeda Μάσκα Γυαλιών Anti-Fog Κωδικός: Μ-185

Ασπίδα προσώπου με διαφανή κάλυμμα πολλαπλών χρήσεων. Καλύπτει ολόκληρο το πρόσωπο. Δε θαμπώνει. Κατάλληλη για χρήση και σε συνδυασμό με κοινά γυαλιά. Προστατεύει από σταγονίδια και ρύπους.

Ασπίδα προσώπου με διαφανή κάλυμμα πολλαπλών χρήσεων. Καλύπτει ολόκληρο το πρόσωπο. Δε θαμπώνει. Κατάλληλη για χρήση και σε συνδυασμό με κοινά γυαλιά. Προστατεύει από σταγονίδια και ρύπους.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ασπίδα προσώπου με διαφανή κάλυμμα πολλαπλών χρήσεων. Καλύπτει ολόκληρο το πρόσωπο. Δε θαμπώνει. Κατάλληλη για χρήση και σε συνδυασμό με κοινά γυαλιά. Προστατεύει από σταγονίδια και ρύπους.

Προφυλάξεις

Αφαιρέστε τις προστατευτικές μεμβράνες και από τις δύο πλευρές πριν τη χρήση.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
Μ-185
Είδος
Μάσκα Γυαλιών
Ενεργού Άνθρακα
Όχι
με Σίτα
Όχι
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (68)

Αξιολογήσεις

  1. 34
  2. 17
  3. 5
  4. 2
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Κάλυψη προσώπου
  • Σταθερότητα
  • Εφαρμογή
  • Πολύωρη χρήση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • chatzinikolaidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξιζει τα λεφτα του! Τον καιρο του κοβιντ τα φαρμακεία το πουλουσαν 10€
    Αγορασα πεντε για να αξιζουν τα ταχυδρομικα.
    Καποιοι λενε οτι βλεπουν θαμπα! Ε φυσικα, αφου δε βγαζουν την προστατευτικη ζελατινα (και απο τις δυο πλευρες)! Ειναι ελαφρυ και μπορεις να το φορας με τις ωρες. Φυσικα δεν ειναι καταλληλο για προστασια απο ιους αλλα απο ρινισματα, προιοντα τροχισματος, μπογιες κλπ. Παρτε περισσότερα. Δεν εχει νοημα να το καθαριζετε και το καθαρισμα θα χαλασει την αρχικη τέλεια διαφανειά του!

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos_Efstathopoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή μάσκα! ΜΗΝ ΞΕΧΆΣΕΤΕ να βγάλετε το προστατευτικό φιλμ από τις 2 πλευρές της μάσκας διότι αλλιώς θα βλέπετε θολά!

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • imv
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φανταστική και πολύ άνετη προσωπίδα ακόμα και από πάνω από γυαλιά οράσεως τη φοράω.
    Όσοι δεν βλέπετε καθαρά παρακαλώ ξεκολλήστε και τις 2 προστατευτικές ζελατίνες από πάνω!
    Τις χρησιμοποιώ τόσο για δουλειά αλλά τις έχω και πάντα στο αυτοκίνητο για το σούπερ μάρκετ!

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_2020

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    άνετο και μπορείς να φοράς και γυαλιά (όχι ηλίου βεβαια μεγάλα) και έχεις μια έξτρα προστασία για τη μύτη και τα μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eRcole
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κατασκευή! Δεν θαμπώνει και δεν σε κουράζει στο πρόσωπο ακόμη και να την φοράει κάποιος ώρες όπως εγώ σε εφημερία στο νοσοκομείο. Προσοχή το διάφανες προστατευτικό έχει 2 μεμβράνες απο τις 2 πλευρές οι οποίες πρέπει να αφαιρεθούν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taoo
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει καλή εφαρμογή και καθαρή ζελατίνα (πρέπει να αφαιρεθούν οι δυο προστατευτικές μεμβράνες προστασίας της ζελατίνας)
    Ευκολά σηκώνεται ο σκελετός με την ζελατίνα προς τα πάνω και στερεώνεται στο κεφάλι (όπως κάνουμε με τα απλά γυαλιά οράσεως ή ηλίου) αν θέλεις να ελευθερώσεις το πρόσωπο για λίγο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Pazarakioti

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλή προσωπίδα! Άνετη σε σημείο που ξεχνάω ότι τη φοράω! Προσέξτε, έχει δυο μεμβράνες που πρέπει να αφαιρεθούν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CakeNet

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια απλή και εύχρηστη προσωπίδα που προσφέρει μια πρόσθετη προστασία. Παρόλα αυτά δεν προσφέρει την προστασία της μάσκας και καλό είναι να χρησιμοποιείται συνδυαστικά. Είναι ελαφρύ και φοριέται άνετα όπως τα γυαλιά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chpetros85

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ εκτός από φίμωτρο και σαν προστατευτικό όταν καθαρίζω από σκόνη και κόβω με τον τροχό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DF_paixtis_8FC
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι τόσο θολη και ψευτικη που δεν εχεις καν ορατοτητα. καμια σχεση με την φωτογραφία του δειγματος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cksfl

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλό και πολυ ξεκούραστο. Σαν να φοράς γυαλιά. Τα χρησιμοποιούμε εναλλάξ με μάσκες σε φροντιστήριο. Θέλουν λίγο προσοχή γιατί εύκολα μπορεί να σπάσει ο σκελετός. Τα καθαρίζουμε με ένα βρεγμένο πανάκι και είναι σαν καινούργια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia Kanellopoulou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή μάσκα. Οντως αντιθαμβωτική,μ εύκολη στο καθάρισμα και καλοφτιαγμένη. Βάζω 4 αστεράκια γιατί δεν έχει ανάκλιση!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • argyris23
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βολική σε σχέση με άλλες προσωπίδες, η γυναίκα μου είναι νηπιαγωγός και τη φοράει κάθε μέρα στο σχολείο όλες τις ώρες πάνω από τη μάσκα και δεν κουράζει καθόλου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos Yatagantzidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μια επιπλέον προστασία, πάνω από τη μάσκα. Το διαφανές προστατευτικό έχει δυο μεμβράνες που πρέπει να αφαιρεθούν πριν τοποθετηθεί στον σκελετό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKI_DIMOU98

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επειδή λόγω δουλειάς (τράπεζα) έπρεπε να το φοράω 6 ώρες συνεχόμενα καθώς και να μιλάω τόσο με πελάτες όσο και στο τηλέφωνο, σε σχέση με την υφασμάτινη μάσκα ήταν πολύ πιο άνετη. Δεν μπορείς να την φορέσεις αν φοράς γυαλιά, βαραίνει λίγο στα αυτιά και έχει μια γυαλαδα η οποία όμως συνηθίζεται. Πήραν και άλλοι συνάδελφοι όταν την είδαν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THANOS_PLAGAKIS
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν δεν έβλεπα το σχόλιο του MrGiannis ήμουν έτοιμος να επιστρέψω το προϊόν αφού δεν αναφέρονταν πουθενά για να αφαιρεθούν. Όταν τις αφαίρεσα επιτέλους είδα δια μέσου της προσωπίδας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Makis_Saliaris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κ βολική αλλά το πλαστικό είναι κοντό και θαμπό, παρά την αφαίρεση του προστατευτικού. Συνηστώ να δείτε κάποιο άλλο προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MrGiannis1979
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο σκελετός πολύ καλός , το πλαστικό μπροστά δεν είναι διάφανο όπως στην φωτό ειναι θολό και με γρατσουνιές.

    Σε συνέχεια της αξιολόγησης και αφού έγινε τηλεφωνική επικοινωνία από το κατάστημα , με ενημέρωσαν ότι υπάρχουν προστατευτικές μεμβράνες τις οποίες αφαίρεσα (να σημειώσω ότι δεν το εγραφε πουθενά ούτε υπήρχε εμφανής ένδειξη για την αφαίρεση τούς) οπότε και η ορατότητα διορθώθηκε και το προστατευτικό πλαστικό είναι πλέον διάφανο όπως στην φωτογραφία.
    Στέκεται πολύ καλά χωρίς να ενοχλεί ή να φεύγει. Από όλες τις υπόλοιπες που κυκλοφορούν λόγο του σκελετού που έχει είναι η πιο εύχρηστη . Αξιζει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Panag93

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ άνετη. Αναπνέεις πολυ καλά. Δεν κουράζει , δεν θολώνει. "Κλείνει" στο πλάι και νιώθεις προστατευμένος. Το βραδυ δεν βολεύει γιατι γυαλιζει και δεν βλέπεις καλα. Για εργασία την ημέρα ειναι εξαιρετικη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει την δουλειά του μια χαρά.

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Εφαρμογή
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ θολή και ας βγάλεις και την ζελατίνη, τόσο θολή που μετά από λίγη ώρα σε ζαλίζει...

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελαφρύ... καθαρό μπροστά βλέπεις άνετα .. άνετο για πολλες ώρες

    • Κάλυψη προσώπου
    • Εφαρμογή
    • Πολύωρη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξαιρετικη ποιοτητα αλλα οχι μεγαλη προστασια

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλη προσωπίδα.. Προστατεύει σε συνδιασμό με τη μάσκα.

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ άνετο στην εφαρμογή και καθαρό το πλαστικό μπροστά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βολική. Θέλει να αγοράσεις και ανταλλακτικο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά ασπίδα αλλά όχι για όλη την ημέρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία συσκευασία. Χρειάζεται Συναρμολογηση αλλά γίνεται πανεύκολα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν βλέπεις καθαρά λόγω του πλαστικού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άμεση παραλαβή.καλή ποιότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αξιζει τα λεφτα του! Τον καιρο του κοβιντ τα φαρμακεία το πουλουσαν 10€
    Αγορασα πεντε για να αξιζουν τα ταχυδρομικα.
    Καποιοι λενε οτι βλεπουν θαμπα! Ε φυσικα, αφου δε βγαζουν την προστατευτικη ζελατινα (και απο τις δυο πλευρες)! Ειναι ελαφρυ και μπορεις να το φορας με τις ωρες. Φυσικα δεν ειναι καταλληλο για προστασια απο ιους αλλα απο ρινισματα, προιοντα τροχισματος, μπογιες κλπ. Παρτε περισσότερα. Δεν εχει νοημα να το καθαριζετε και το καθαρισμα θα χαλασει την αρχικη τέλεια διαφανειά του!

    0
  • Πολύ καλή μάσκα! ΜΗΝ ΞΕΧΆΣΕΤΕ να βγάλετε το προστατευτικό φιλμ από τις 2 πλευρές της μάσκας διότι αλλιώς θα βλέπετε θολά!

    2
  • Φανταστική και πολύ άνετη προσωπίδα ακόμα και από πάνω από γυαλιά οράσεως τη φοράω.
    Όσοι δεν βλέπετε καθαρά παρακαλώ ξεκολλήστε και τις 2 προστατευτικές ζελατίνες από πάνω!
    Τις χρησιμοποιώ τόσο για δουλειά αλλά τις έχω και πάντα στο αυτοκίνητο για το σούπερ μάρκετ!

    1
  • άνετο και μπορείς να φοράς και γυαλιά (όχι ηλίου βεβαια μεγάλα) και έχεις μια έξτρα προστασία για τη μύτη και τα μάτια.

    0
  • Πολύ καλή κατασκευή! Δεν θαμπώνει και δεν σε κουράζει στο πρόσωπο ακόμη και να την φοράει κάποιος ώρες όπως εγώ σε εφημερία στο νοσοκομείο. Προσοχή το διάφανες προστατευτικό έχει 2 μεμβράνες απο τις 2 πλευρές οι οποίες πρέπει να αφαιρεθούν.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

976 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ασπίδα προσώπου με διαφανή κάλυμμα πολλαπλών χρήσεων. Καλύπτει ολόκληρο το πρόσωπο. Δε θαμπώνει. Κατάλληλη για χρήση και σε συνδυασμό με κοινά γυαλιά. Προστατεύει από σταγονίδια και ρύπους.

Προφυλάξεις

Αφαιρέστε τις προστατευτικές μεμβράνες και από τις δύο πλευρές πριν τη χρήση.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
Μ-185
Είδος
Μάσκα Γυαλιών
Ενεργού Άνθρακα
Όχι
με Σίτα
Όχι
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (68)

  1. 34
  2. 17
  3. 5
  4. 2
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Κάλυψη προσώπου
  • Σταθερότητα
  • Εφαρμογή
  • Πολύωρη χρήση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • chatzinikolaidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξιζει τα λεφτα του! Τον καιρο του κοβιντ τα φαρμακεία το πουλουσαν 10€
    Αγορασα πεντε για να αξιζουν τα ταχυδρομικα.
    Καποιοι λενε οτι βλεπουν θαμπα! Ε φυσικα, αφου δε βγαζουν την προστατευτικη ζελατινα (και απο τις δυο πλευρες)! Ειναι ελαφρυ και μπορεις να το φορας με τις ωρες. Φυσικα δεν ειναι καταλληλο για προστασια απο ιους αλλα απο ρινισματα, προιοντα τροχισματος, μπογιες κλπ. Παρτε περισσότερα. Δεν εχει νοημα να το καθαριζετε και το καθαρισμα θα χαλασει την αρχικη τέλεια διαφανειά του!

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos_Efstathopoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή μάσκα! ΜΗΝ ΞΕΧΆΣΕΤΕ να βγάλετε το προστατευτικό φιλμ από τις 2 πλευρές της μάσκας διότι αλλιώς θα βλέπετε θολά!

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • imv
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φανταστική και πολύ άνετη προσωπίδα ακόμα και από πάνω από γυαλιά οράσεως τη φοράω.
    Όσοι δεν βλέπετε καθαρά παρακαλώ ξεκολλήστε και τις 2 προστατευτικές ζελατίνες από πάνω!
    Τις χρησιμοποιώ τόσο για δουλειά αλλά τις έχω και πάντα στο αυτοκίνητο για το σούπερ μάρκετ!

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_2020

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    άνετο και μπορείς να φοράς και γυαλιά (όχι ηλίου βεβαια μεγάλα) και έχεις μια έξτρα προστασία για τη μύτη και τα μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eRcole
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κατασκευή! Δεν θαμπώνει και δεν σε κουράζει στο πρόσωπο ακόμη και να την φοράει κάποιος ώρες όπως εγώ σε εφημερία στο νοσοκομείο. Προσοχή το διάφανες προστατευτικό έχει 2 μεμβράνες απο τις 2 πλευρές οι οποίες πρέπει να αφαιρεθούν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taoo
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει καλή εφαρμογή και καθαρή ζελατίνα (πρέπει να αφαιρεθούν οι δυο προστατευτικές μεμβράνες προστασίας της ζελατίνας)
    Ευκολά σηκώνεται ο σκελετός με την ζελατίνα προς τα πάνω και στερεώνεται στο κεφάλι (όπως κάνουμε με τα απλά γυαλιά οράσεως ή ηλίου) αν θέλεις να ελευθερώσεις το πρόσωπο για λίγο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Pazarakioti

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλή προσωπίδα! Άνετη σε σημείο που ξεχνάω ότι τη φοράω! Προσέξτε, έχει δυο μεμβράνες που πρέπει να αφαιρεθούν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CakeNet

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια απλή και εύχρηστη προσωπίδα που προσφέρει μια πρόσθετη προστασία. Παρόλα αυτά δεν προσφέρει την προστασία της μάσκας και καλό είναι να χρησιμοποιείται συνδυαστικά. Είναι ελαφρύ και φοριέται άνετα όπως τα γυαλιά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chpetros85

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ εκτός από φίμωτρο και σαν προστατευτικό όταν καθαρίζω από σκόνη και κόβω με τον τροχό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DF_paixtis_8FC
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι τόσο θολη και ψευτικη που δεν εχεις καν ορατοτητα. καμια σχεση με την φωτογραφία του δειγματος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cksfl

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλό και πολυ ξεκούραστο. Σαν να φοράς γυαλιά. Τα χρησιμοποιούμε εναλλάξ με μάσκες σε φροντιστήριο. Θέλουν λίγο προσοχή γιατί εύκολα μπορεί να σπάσει ο σκελετός. Τα καθαρίζουμε με ένα βρεγμένο πανάκι και είναι σαν καινούργια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia Kanellopoulou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή μάσκα. Οντως αντιθαμβωτική,μ εύκολη στο καθάρισμα και καλοφτιαγμένη. Βάζω 4 αστεράκια γιατί δεν έχει ανάκλιση!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • argyris23
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βολική σε σχέση με άλλες προσωπίδες, η γυναίκα μου είναι νηπιαγωγός και τη φοράει κάθε μέρα στο σχολείο όλες τις ώρες πάνω από τη μάσκα και δεν κουράζει καθόλου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos Yatagantzidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μια επιπλέον προστασία, πάνω από τη μάσκα. Το διαφανές προστατευτικό έχει δυο μεμβράνες που πρέπει να αφαιρεθούν πριν τοποθετηθεί στον σκελετό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKI_DIMOU98

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επειδή λόγω δουλειάς (τράπεζα) έπρεπε να το φοράω 6 ώρες συνεχόμενα καθώς και να μιλάω τόσο με πελάτες όσο και στο τηλέφωνο, σε σχέση με την υφασμάτινη μάσκα ήταν πολύ πιο άνετη. Δεν μπορείς να την φορέσεις αν φοράς γυαλιά, βαραίνει λίγο στα αυτιά και έχει μια γυαλαδα η οποία όμως συνηθίζεται. Πήραν και άλλοι συνάδελφοι όταν την είδαν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THANOS_PLAGAKIS
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν δεν έβλεπα το σχόλιο του MrGiannis ήμουν έτοιμος να επιστρέψω το προϊόν αφού δεν αναφέρονταν πουθενά για να αφαιρεθούν. Όταν τις αφαίρεσα επιτέλους είδα δια μέσου της προσωπίδας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Makis_Saliaris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κ βολική αλλά το πλαστικό είναι κοντό και θαμπό, παρά την αφαίρεση του προστατευτικού. Συνηστώ να δείτε κάποιο άλλο προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MrGiannis1979
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο σκελετός πολύ καλός , το πλαστικό μπροστά δεν είναι διάφανο όπως στην φωτό ειναι θολό και με γρατσουνιές.

    Σε συνέχεια της αξιολόγησης και αφού έγινε τηλεφωνική επικοινωνία από το κατάστημα , με ενημέρωσαν ότι υπάρχουν προστατευτικές μεμβράνες τις οποίες αφαίρεσα (να σημειώσω ότι δεν το εγραφε πουθενά ούτε υπήρχε εμφανής ένδειξη για την αφαίρεση τούς) οπότε και η ορατότητα διορθώθηκε και το προστατευτικό πλαστικό είναι πλέον διάφανο όπως στην φωτογραφία.
    Στέκεται πολύ καλά χωρίς να ενοχλεί ή να φεύγει. Από όλες τις υπόλοιπες που κυκλοφορούν λόγο του σκελετού που έχει είναι η πιο εύχρηστη . Αξιζει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Panag93

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ άνετη. Αναπνέεις πολυ καλά. Δεν κουράζει , δεν θολώνει. "Κλείνει" στο πλάι και νιώθεις προστατευμένος. Το βραδυ δεν βολεύει γιατι γυαλιζει και δεν βλέπεις καλα. Για εργασία την ημέρα ειναι εξαιρετικη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει την δουλειά του μια χαρά.

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Εφαρμογή
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ θολή και ας βγάλεις και την ζελατίνη, τόσο θολή που μετά από λίγη ώρα σε ζαλίζει...

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελαφρύ... καθαρό μπροστά βλέπεις άνετα .. άνετο για πολλες ώρες

    • Κάλυψη προσώπου
    • Εφαρμογή
    • Πολύωρη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξαιρετικη ποιοτητα αλλα οχι μεγαλη προστασια

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλη προσωπίδα.. Προστατεύει σε συνδιασμό με τη μάσκα.

    • Κάλυψη προσώπου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σταθερότητα
    • Πολύωρη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ άνετο στην εφαρμογή και καθαρό το πλαστικό μπροστά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βολική. Θέλει να αγοράσεις και ανταλλακτικο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά ασπίδα αλλά όχι για όλη την ημέρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία συσκευασία. Χρειάζεται Συναρμολογηση αλλά γίνεται πανεύκολα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν βλέπεις καθαρά λόγω του πλαστικού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άμεση παραλαβή.καλή ποιότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αξιζει τα λεφτα του! Τον καιρο του κοβιντ τα φαρμακεία το πουλουσαν 10€
    Αγορασα πεντε για να αξιζουν τα ταχυδρομικα.
    Καποιοι λενε οτι βλεπουν θαμπα! Ε φυσικα, αφου δε βγαζουν την προστατευτικη ζελατινα (και απο τις δυο πλευρες)! Ειναι ελαφρυ και μπορεις να το φορας με τις ωρες. Φυσικα δεν ειναι καταλληλο για προστασια απο ιους αλλα απο ρινισματα, προιοντα τροχισματος, μπογιες κλπ. Παρτε περισσότερα. Δεν εχει νοημα να το καθαριζετε και το καθαρισμα θα χαλασει την αρχικη τέλεια διαφανειά του!

    0
  • Πολύ καλή μάσκα! ΜΗΝ ΞΕΧΆΣΕΤΕ να βγάλετε το προστατευτικό φιλμ από τις 2 πλευρές της μάσκας διότι αλλιώς θα βλέπετε θολά!

    2
  • Φανταστική και πολύ άνετη προσωπίδα ακόμα και από πάνω από γυαλιά οράσεως τη φοράω.
    Όσοι δεν βλέπετε καθαρά παρακαλώ ξεκολλήστε και τις 2 προστατευτικές ζελατίνες από πάνω!
    Τις χρησιμοποιώ τόσο για δουλειά αλλά τις έχω και πάντα στο αυτοκίνητο για το σούπερ μάρκετ!

    1
  • άνετο και μπορείς να φοράς και γυαλιά (όχι ηλίου βεβαια μεγάλα) και έχεις μια έξτρα προστασία για τη μύτη και τα μάτια.

    0
  • Πολύ καλή κατασκευή! Δεν θαμπώνει και δεν σε κουράζει στο πρόσωπο ακόμη και να την φοράει κάποιος ώρες όπως εγώ σε εφημερία στο νοσοκομείο. Προσοχή το διάφανες προστατευτικό έχει 2 μεμβράνες απο τις 2 πλευρές οι οποίες πρέπει να αφαιρεθούν.

    2
  • Δες τα όλα
0,90 €
5,00 €   μεταφορικά