Το αγόρασα καθαρά από περιέργεια .
Σαν πρώτη εντύπωση, η τιμή του , ανάλογη της ποιότητας του. Ίσως και κανένα ευρώ πιο κάτω θα ήταν λογικότερο !
Δεν έχει κάτι το εντυπωσιακό , απλά κάνει τη δουλειά του μετα βίας.
Η πρόχειρη κατασκευή του ,είχε σαν αποτέλεσμα να μου γδαρθεί ελαφρά το πλαστικό που μεγενθυνει την οθόνη , κάνει μια ελαφριά "κοιλιά" που όταν σέρνεις το πλαστικό μέσα να κλείσει το έγδερνε ίσα ίσα. Ευτυχώς δεν είναι ενοχλητικό στη θέαση.
Δεν θα έλεγα πως υποστηρίζει 7 ιντσών συσκευές όπως γράφει στα χαρακτηριστικά του. Με καμιά οδοντογλυφίδα για ενίσχυση στην βάση συσκευής κάτι γίνεται γιατί με δυσκολία η βάση που έχει για το κινητό κατάφερε να στηρίξει το Poco x3 . Με το που στηρίξεις την συσκευή γέρνει περισσότερο πίσω από το επιτρεπτό λόγο βάρους συσκευής και έτσι αλλάζει η γωνία θέασης.
Εννοείται πως θα πρέπει να είσαι ευθεία για να μπορείς να δεις καλά και φυσικά υπάρχει αλλοίωση εικόνας, είναι παράλογο να ζητάς να στο ενισχύει τρομερά ένα απλό πλαστικό .
Τα σβηστά φώτα βοηθούν στη θέαση.
Για μια πολύ πρόχειρη λύση ,χωρίς πολύ ταλαιπωρία ,γιατί φαίνεται να σπάει για αστείο, για τα λεφτά του ίσως είναι καλό.