Εκπληκτικό προϊόν, με RFID! Το είδα σε φίλο που το χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια, είχε και παρόμοια άλλων εταιρειών και μου το πρότεινε ανεπιφύλακτα. Είδα κάποια βιντεάκια στο YT, ειδικά του ειδικού (και αυστηρού) walletopia που ασχολείται με τέτοιου είδους πορτοφόλια και το αποφάσισα. Αγορά στα 49,99€, στην συσκευασία υπάρχει το πορτοφόλι και 2 φυλλάδια, το ένα είναι το εγχειρίδιο χρήσης. Το έχω ξαναπεί και το λέω παντού, διαβάστε το manual. Ειδικά σ' αυτό που δείχνει τον σωστό τρόπο τοποθέτησης των καρτών για να αποφύγετε περιπτώσεις απομαγνητισμού των καρτών σας.
Στο Manual αναφέρει ότι χωράει 4-6 κάρτες ανάλογα με το πάχος τους και μία κάρτα στην εσωτερική δεξιά πλευρά του. Εγώ έβαλα 5 κάρτες συν την καινούργια ταυτότητα, 6 στο σύνολο λοιπόν, στην πλευρά που μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση με το πλαϊνό πλήκτρο και μία χάρτινη (του ΑΜΚΑ) στην δεξιά εσωτερική πλευρά, όλα μια χαρά. Έχει θήκη και για χαρτονομίσματα, υποθέτω ότι δέχεται μέχρι 10 γιατί μετά δεν τον συγκρατούν κλειστό οι μαγνήτες του. Η καινούργια ταυτότητα χωράει μια χαρά, η παλιά (η μπλε) προφανώς και όχι γιατί είναι μεγαλύτερη απ' το πορτοφόλι. Και πάλι όμως, δεν την χρειάζεστε την ταυτότητα μαζί σας, αρκεί να την κατεβάσετε στην εφαρμογή στο κινητό σας, μαζί με το δίπλωμα οδήγησης. Πάρα μα πάρα πολύ βολικοί οι μαγνήτες και το κλείσιμο, μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε ακόμη και για να το ακουμπήσετε / "κολλήσετε" σε οποιαδήποτε μεταλλική επιφάνεια. Τον πλαϊνό διακόπτη (eject) για της κάρτες θα τον ήθελα λίγο καλύτερο καθώς είναι πλαστικός και έχει έναν ελαφρύ "τζόγο" αλλά το σημαντικό είναι ότι (α) τις κάνει προσβάσιμες για ελάχιστα εκατοστά άρα δεν φοβάσαι μην πέσουν και (β) τις συγκρατεί ακόμη και αν το πορτοφόλι γυρίσει ανάποδα.
EDIT: 14 μήνες μετά είναι σαν καινούργιο!